O tai galvoju bus galima iš Kauno iki Jonavos ir tada persėst į Klaipėdos, jei jau taip norisi (ir tvarkarasčiai sutaps). Ar čia nesamonė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė syncmaster Rodyti pranešimą
Tai dabar taip pat: Šiauliai-Klaipėda maršrute RA-2 arba DR, o Vilnius-Klaipėda maršrute 730ML, tai vėliau tikriausiai bus Š-K EJ575, o V-K nauji elektriniai.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad Kaunas-Klaipėda automobiliu 2 valandos kelio, o geležinkeliu būtų bent kokios 6, jei ne 8 ?
Comment
-
Kelionė Kaunas-Klaipėda galėtų trukti apie 3 valandas. Iki Kretingos/Palangos (pagrindinis srautas vasarą, ypač savaitgaliais), dar kokiomis 20 min trumpiau. Tai bent jau į Palangą būtų konkurencingas greitis, nekalbant apie komfortą. Kad LG apie tai tyli, tai keista.
Kita vertus, Kaune ypač įsigalėjęs automobilio kultas ir jo suvokimas per statuso prizmę, tai labai gali būti, kad būtų sunku išlaikyti tokio maršruto rentabilumą. Ypač ne šiltais vasaros savaitgaliais.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Vilnius - Klaipėda trukmė 4-4,5 h, tai kodėl Kaunas - Klaipėda turėtų būti 6-8 h? Automobilio nelyginam, iš Vilniaus auto irgi greičiau, bet traukiniai važinėja ir sėkmingai. Logiškiau būtų lyginti autobusą: Kaunas- Klaipėda autobusu ekspresas 2 val. 45 min. (bet dažniausi maršrutai 3,5 h ir daugiau), tai tarkim traukinys būtų lėčiau 30-45 min už ekspresą (ar klystu?), bet vėlgi Vilnius - Klaipėda autobuso greičiausias ekspresas yra 4 val. (vėlgi, mažuma, dauguma link 5 val ir daugiau) tad greičio skirtumas praktiškai tas pats.
Žiūrint Vilniaus pavyzdį atrodo, jog keleivių trūkumo nėra. Ypač įvertinant studentiją vykstančią iš Žemaitijos, o Kaunas universitetų turi nemažai. O kur dar patogumas vykstant traukiniu...
O jei jau labai bijoma dėl keleivių, galima būtų tik vasaros sezonu leisti... tada manau keleivių tikrai netrūktų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKelionė Kaunas-Klaipėda galėtų trukti apie 3 valandas. Iki Kretingos/Palangos (pagrindinis srautas vasarą, ypač savaitgaliais), dar kokiomis 20 min trumpiau. Tai bent jau į Palangą būtų konkurencingas greitis, nekalbant apie komfortą. Kad LG apie tai tyli, tai keista.
Kita vertus, Kaune ypač įsigalėjęs automobilio kultas ir jo suvokimas per statuso prizmę, tai labai gali būti, kad būtų sunku išlaikyti tokio maršruto rentabilumą. Ypač ne šiltais vasaros savaitgaliais.
Alternatyva traukiniu. Išsikvieti taksi, krauni lagaminus, sodini šeimą. Nuvažiavęs stotin viską iškrauni, eini peronan tempdamas lagaminus ir viena akim vis stebėdamas, kad tavo Bartas su riedlente, o Liza su dviračiu nepalįstu po traukiniu. Tempi lagaminus į vagoną, vienas nukrenta nuo laiptelių, turinys išbyra. Viską šiaip ne taip sukemši atgal, bet mėgstamiausias plafkes vėjas nupučia geležinkelio tilto link. Važiuoji iki Kretingos 4,5 h. Ten išlipi ir ieškai transporto Palangon. Nebeturi jėgų važiuoti autobusu, kvieti taksi. Pataikai ant vietinio dušmano, kuris nuplėšia 3x, bet jau viskas px, svarbu atvežtų. Prisilaki alaus ir eini gulti, nes nebesinori nei pliažo, nei jūros.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nu pats pagalvok. Susimeti į X5 mantą, susisodini šeimą, spaudi gazą - ir po poros h išsikrauni Palangoj ir eini pliažan.
Alternatyva traukiniu. Išsikvieti taksi, krauni lagaminus, sodini šeimą. Nuvažiavęs stotin viską iškrauni, eini peronan tempdamas lagaminus ir viena akim vis stebėdamas, kad tavo Bartas su riedlente, o Liza su dviračiu nepalįstu po traukiniu. Tempi lagaminus į vagoną, vienas nukrenta nuo laiptelių, turinys išbyra. Viską šiaip ne taip sukemši atgal, bet mėgstamiausias plafkes vėjas nupučia geležinkelio tilto link. Važiuoji iki Kretingos 4,5 h. Ten išlipi ir ieškai transporto Palangon. Nebeturi jėgų važiuoti autobusu, kvieti taksi. Pataikai ant vietinio dušmano, kuris nuplėšia 3x, bet jau viskas px, svarbu atvežtų. Prisilaki alaus ir eini gulti, nes nebesinori nei pliažo, nei jūros.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąRiedmenų trūkumas ir dideli nuostoliai dėl nelygios konkurencijos su autobusais, kurie tarp šių miestų važiuoja kas 20-30 min.
Kas kita būtų kasdien bent porą reisų paleisti Kaunas-Šiauliai, kurie tiek kelionės trukmės, tiek kainos atžvilgiu nukonkuruotų autobusą.
Comment
-
Mano nuomone labai trūksta geležinkelio infrastruktūros Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai (apie 150 km). Kaunas - Klaipėda traukinys tada važiuotų 100 km mažiau nei per Šiaulius, atstumas būtų maždaug toks pats kaip ir Kaunas - Klaipėda autostrada, nebereikėtų leisti atskiro traukinio iki Šilutės, Pagėgiai bei Jurbarkas turėtų susisiekimą geležinkeliu, būtų nukrauta pagrindinė arterija į Klaipėdą ir dalis krovininių galėtų važiuoti per Pagėgius. Dalis keleivinių irgi galėtų važiuoti Vilnius - Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai - Klaipėda, būtų kiek greičiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nu pats pagalvok. Susimeti į X5 mantą, susisodini šeimą, spaudi gazą - ir po poros h išsikrauni Palangoj ir eini pliažan.
Alternatyva traukiniu...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąMano nuomone labai trūksta geležinkelio infrastruktūros Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai (apie 150 km).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKaunas-Jurbarkas-Pagėgiai-Klaipėda reikėtų planuoti kaip RailBalticos III etapą.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTen nieko nėra, niekada nebuvo geležinkelio.
Comment
-
Nuo rudens – naujas būdas įsigyti traukinio bilietus
Šį rudenį įsigyti traukinio bilietus bus galima per mobiliąją programėlę – keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“ pasirašė sutartį su jungtinės veiklos pagrindu dirbančia bendrove „Fortevento“ ir Estijos įmone „Turnit“ dėl naujos bilietų pardavimo sistemos diegimo, pirmadienį pranešė „LTG Link“.
Naujoji bilietų pardavimo sistema įsigyjama „SaaS“ pagrindu. Sutartis pasirašyta penkeriems metams, projekto vertė siekia 7 mln. eurų.
„Ateityje į mobiliąją programėlę planuojame integruoti ir kitas transporto rūšis, kad klientas galėtų susiplanuoti kelionę nuo durų iki durų – ir su vienu bilietu“, – pranešime sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
„LTG Link“ yra atsakinga už keliones traukiniais Lietuvoje ir užsienyje.
Comment
Comment