Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, naujiems maršrutams amen? Galėtų paleisti traukinį Šiauliai - Joniškis, Klaipėda - Darbėnai - (Skuodas: kai sutvarkys bėgius) ir žinoma linija Radviliškis - Pagėgiai, bet jeigu teisingai suprantu, naujų DMU nebus, o dabartinės 620M turės būti nurašytos dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
1. įrengti paaukštintus peronus tose stotyse ir stotelėse, kur dirbs Pesos. Daug investicijų nereikia, pakaktų ir medinių paaukštinimų.
2. Pesos jau atidirbo virš dešimtmečio. Dar metai, kiti ir galima bus daryti kapitalinį. Jo metu galima bus perdaryti duris ir laiptus, įrengiant keltuvus ant atskirų durų. Jei ką, tai Europoje irgi daugybė traukinių, kurie nėra pritaikyti invalidams, vežimėliams, bet niekas vien dėl to jų staiga nenurašinės, o ES direktyvas siųs kuo toliau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šitą tikrai reiktų svarstyti. Būtų stiprus boost'as Palangos turizmui. Dabar irgi ne tragedija autobusu davažiuoti, bet tiesiogiai traukiniu būtų kitas reikalas.
Turbut tik jungtis Palanga - Klaipeda butu brangoka ir kazin ar reikalinga, beto ta Klaipedos stotis ne centre... Sunkiai isivaizduoju toki regionini marsruta ir dar igyvendinama pajurio zonoj. Nebent jungtis su PLQ, bet cia turbut pinigu taskymas nei realus butinumas.Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.30, 14:49.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąČia su šituo vargote, ar tais mikriukais kur "vežu iki Kauno už 9 Eu"?Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.30, 14:52.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąEsu vaziaves tuo autobusiuku, tai siaip tragedija. Stovet tarp zmoniu susigrudus, patirtis tarp traukinio ir tos paskutines atkarpos autobusu skiriasi tukstancius kartu. Reikia tos jungties, Palanga zmoniu kurortas ir turi buti pasiekiama traukiniu. Panasiai yra Doivilyje (Deauville) FR, traukinys atvaziuoja tiesiai i kurorta is Paryziaus. Aisku ir n kitu kurortu, bet Doivilio analogija man panasiausia. Nemazas pasirode ir vietiniu judejimas tarp Kretingos ir Palangos, tai vietinis traukinukas gal taipogi butu uzpildytas.
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTurbut tik jungtis Palanga - Klaipeda butu brangoka ir kazin ar reikalinga, beto ta Klaipedos stotis ne centre... Sunkiai isivaizduoju toki regionini marsruta ir dar igyvendinama pajurio zonoj. Nebent jungtis su PLQ, bet cia turbut pinigu taskymas nei realus butinumas.
Comment
-
-
Parašė index Rodyti pranešimąPagal atstumą, taip. Dar ir Kauno dydžio Gardinas būtų prijungtas. Bet pirma reikia, kad dingtų vienas ūsuotas trukdis iš Minsko ir Baltarusijos neprisijungtų Rusija.
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąBuvo vasara uzsiminta Palangos mero apie atsaka Kretinga - Palanga. Butu labai gerai.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąDėl kelių sezono mėnesių tiesit geležinkelius? Pravažiuokit Kretinga - Palanga žiemą, busit nustebinti "srautais". O elektrinius autobusus ne sezono metu galima apgyvendinti ir įdarbinti Klaipėdoje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKaip tais Klaipėdos stotis ne centre? Pačiame tikriausiame, centriau nėra kur.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąSavaitgaliais. Ir dar kartą kartoju, buvai vežamas Sprinteriu kokiu nors. Primesk, jei ten būtų buvęs normalus autobusas
- 2 patinka
Comment
-
Nutiesus geležinkelio atkarpą Kretinga–Palanga nesusigadins joks pajūris, o kaina ne kosminė, nes atstumas nedidelis. Žymiai daugiau žmonių norės keliauti tiesiogiai traukiniu į Palangą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNutiesus geležinkelio atkarpą Kretinga–Palanga nesusigadins joks pajūris, o kaina ne kosminė, nes atstumas nedidelis. Žymiai daugiau žmonių norės keliauti tiesiogiai traukiniu į Palangą.Show must go von!
Comment
Comment