Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Wow!
    Show must go von!

    Comment


      Ir kas, kad Varėną? O Marcinkonys? O atgal? Pakrovimą Varėnoje reikės daryti? O ar reikia į Varėną ir Marcinkonis didelės talpos traukinių?
      Net 30 traukinių? O kur jie dės esamus? 30 traukinių tai daug. Vilnius - Kaunas ir į Trakus ruožui užtenka 13 vnt. Jei dar Keną prijungti, tai 15 vnt. užtektų. Vilnis - Klaipėda reikėtų apie 10 traukinių. Nebent LG žada pirkti kokių 10 trivagonių, o visi kiti bus dvivagoniai ar netgi motrisės. Tada kai kuriais reisais reikės sukabinti po kelis.
      Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 12:48.

      Comment


        Pirkime pateikta prezentacija. Keleta skaidrių iš jos. Perkamų traukinių tipų aprašymas ir LTG Link maršrutų struktūra paleidus traukinius.

        Comment


          Tai kas gali, įmeskit pavyzdžių egzistuojančių ką jie čia perka.
          Show must go von!

          Comment


            Paistalai. Reiškiasi, Kena, su elektrifikacija ir toliau lieka su dyzeliu po KT, Trakai irgi. O gal ir KT nuims? Marcinkonys reiškiasi, su elektra, bet kur parovimą reikės daryti? Varėnon grįžti tuščia eiga? Vilnius - Kaunas kam tie dyzeliniai? Reiškiasi, Radviliškis - Klaipėda po KT dyzeliniai, o iki Šilutės akumuliatoriniai? Tai jei pagal tokių štai egzperdų rekomendacijomis, kurie sudarė tokią schemą, vadovaujasi Lietuvos geležinkeliai, tai nieko gero jų nelaukia...

            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Tai kas gali, įmeskit pavyzdžių egzistuojančių ką jie čia perka.
            Nelabai yra, jei kalbėti apie akumuliatorinius. Tuo labiau 1520 mm vėžei.
            Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 13:01.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Paistalai. Reiškiasi, Kena, su elektrifikacija ir toliau lieka su dyzeliu po KT, Trakai irgi. O gal ir KT nuims? Marcinkonys reiškiasi, su elektra, bet kur parovimą reikės daryti? Varėnon grįžti tuščia eiga? Vilnius - Kaunas kam tie dyzeliniai? Reiškiasi, Radviliškis - Klaipėda po KT dyzeliniai, o iki Šilutės akumuliatoriniai? Tai jei pagal tokių štai egzperdų rekomendacijomis, kurie sudarė tokią schemą, vadovaujasi Lietuvos geležinkeliai, tai nieko gero jų nelaukia...



              Nelabai yra, jei kalbėti apie akumuliatorinius. Tuo labiau 1520 mm vėžei.
              O tai tas žemėlapis nereiškia, kad tiesiog su traukiniais į Trakus ir Keną niekas nesikeis ir tiesiog važinės dabartinės dviaukštės Škodos be jokių akumuliatorių?
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Paistalai. Reiškiasi, Kena, su elektrifikacija ir toliau lieka su dyzeliu po KT, Trakai irgi. O gal ir KT nuims? Marcinkonys reiškiasi, su elektra, bet kur parovimą reikės daryti? Varėnon grįžti tuščia eiga? Vilnius - Kaunas kam tie dyzeliniai? Reiškiasi, Radviliškis - Klaipėda po KT dyzeliniai, o iki Šilutės akumuliatoriniai? Tai jei pagal tokių štai egzperdų rekomendacijomis, kurie sudarė tokią schemą, vadovaujasi Lietuvos geležinkeliai, tai nieko gero jų nelaukia...
                Gal ne taip ekrane matosi. Vilnius-Kena, Vilnius-Kaunas, Klaipėda-Šiauliai, ten visur šviesiai mėlyna, kas reiškia dabartinės Škodos. DMU tik Vilnius-Turmantas-Daugpilis ir Šiauliai-Rokiškis

                Comment


                  Viskas aiškiai matosi - balta. Dyzeliniai. Ir į Trakus, į į Keną ir t.t.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Viskas aiškiai matosi - balta. Dyzeliniai. Ir į Trakus, į į Keną ir t.t.
                    Kažkokių problemų su ekrano ryškumu turi.

                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė DKL Rodyti pranešimą
                      Pirkime pateikta prezentacija. Keleta skaidrių iš jos. Perkamų traukinių tipų aprašymas ir LTG Link maršrutų struktūra paleidus traukinius.
                      Galima linka i prezentacija. Aciu.

                      Comment


                        Man va kas labiau nepatinka: panašu kad Premium Intercity 200-220 vietų traukiniuose numatyti tik du tualetai. Matant kokios eilutės prie tualetų susidaro dabartinėse Pesose važiuojant į Klaipėdą, tai tikrai mažai. Priminsiu kad Pesoje taip pat du tualetai, bet vietų ten tik 150.

                        Comment


                          Galima linka i prezentacija. Aciu.
                          Visi dokumentai, tame tarpe ir prezentacija, zip faile.
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=556596

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Viskas aiškiai matosi - balta. Dyzeliniai. Ir į Trakus, į į Keną ir t.t.
                            Į Keną ir Trakus yra šviesia mėlyni - EMU regio (Skoda).

                            Comment


                              Parašė DKL Rodyti pranešimą
                              Man va kas labiau nepatinka: panašu kad Premium Intercity 200-220 vietų traukiniuose numatyti tik du tualetai. Matant kokios eilutės prie tualetų susidaro dabartinėse Pesose važiuojant į Klaipėdą, tai tikrai mažai. Priminsiu kad Pesoje taip pat du tualetai, bet vietų ten tik 150.
                              Tai čia viskas preliminaru.

                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Kažkokių problemų su ekrano ryškumu turi.
                              Problemų neturiu. Tai paveiksliukas kreivai padarytas. Legendoje aiški žydra, o žemėlapyje balta.

                              Comment


                                Kaip veiktų važiavimas iš Viniaus į Marcinkonis? Sustojimas Varėnoje 15min pasikrauti? Nelabai gerai skamba.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kaip veiktų važiavimas iš Viniaus į Marcinkonis? Sustojimas Varėnoje 15min pasikrauti? Nelabai gerai skamba.
                                  Arba taip, arba rezervu iki Varėnos pakrovimui ir atgal (bet Marcinkonys-Varėna-Marcinkonys yra 40km - suvalgys pusę įkrovos). Arba tiesiog persėdimas iš traukinio Vilnius-Varėna į traukinį Varėna-Marcinkonys.
                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.29, 14:30.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kaip veiktų važiavimas iš Viniaus į Marcinkonis? Sustojimas Varėnoje 15min pasikrauti? Nelabai gerai skamba.
                                    Manau, problema, kad Marcinkonyse nelabai galėtum įkrovimą įrengti (nors tas būtų logiškiausia), nes tai yra kaimas viduryje miškų, kuriame greičiausiai tam net nėra pakankamos elektros galios.

                                    Geležinkelis ten greičiau yra šiaip įdomus istorinis reliktas, kuris ten eina tik todėl kad per ten caro laikais nutiesė geležinkelį Varšuva-Peterburgas ir kur dabar jis pasibaigia ir niekur toliau nebenueina.
                                    Paskutinis taisė index; 2020.12.29, 15:14.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Manau, problema, kad Marcinkonyse nelabai galėtum įkrovimą įrengti (nors tas būtų logiškiausia), nes tai yra kaimas viduryje miškų, kuriame greičiausiai tam net nėra pakankamos elektros galio tam.

                                      Geležinkelis ten greičiau yra šiaip įdomus istorinis reliktas, kuris ten eina tik todėl kad per ten caro laikais nutiesė geležinkelį Varšuva-Peterburgas ir kur dabar jis pasibaigia ir niekur toliau nebenueina.
                                      Antras dalykas, kad tik dalis ta kryptimi važiuojančių traukinių vyksta iki Marcinkonių. Dalis vyksta tik iki Varėnos.

                                      Comment


                                        Na dabar (neskaitant pandemijos) į Marcinkonis galima važiuoti visai patogiai, be ilgų stovėjimų Varėnoje. Tai jei prisidės sustojimas Varėnoje, kuris truks 15-20 minučių į kiekvieną pusę, tai nekažką. Turbūt ženkliai kristų maršruto populiarumas.

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Geležinkelis ten greičiau yra šiaip įdomus istorinis reliktas, kuris ten eina tik todėl kad per ten caro laikais nutiesė geležinkelį Varšuva-Peterburgas ir kur dabar jis pasibaigia ir niekur toliau nebenueina.
                                          Berods planuojama atstatyti bėgius iki Gardino ir Druskininkų, tai ateityje tas maršrutas galbūt bus ne tik reliktas.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X