Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo lapkričio 9 d., šalyje esant įtemptai koronaviruso situacijai ir kritus keleivių srautams, laikinai stabdo 25 vietinius traukinių reisus, dar 14-oje keičiamas traukinių kursavimo periodiškumas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

    „Situacija rimta – nauji susirgimai koronavirusu kasdien skaičiuojami šimtais, įvedamas visuotinis karantinas, pradedami taikyti griežti ribojimai. Vėl turime keisti savo įpročius – mokslai ir darbai grįžta prie nuotolinio būdo. Suprantama, kad dėl to žmonės mažiau keliauja traukiniais. Fiksuojame keleivių srautų mažėjimą: darbo dienomis, priklausomai nuo maršruto, srautai mažesni 30–40 proc., savaitgaliais – iki 50 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Todėl kaip ir pirmosios bangos metu priimame atsakingus sprendimus ir mažiname reisų skaičių, bet išlaikome būtinąjį susisiekimą“, – pasakoja „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

    Reisų pokyčiai vykdomi šiuose maršrutuose: Vilnius–Jašiūnai, Vilnius–Oro uostas, Vilnius–Varėna–Marcinkonys, Vilnius–Trakai, Vilnius–Kaunas, Vilnius–Turmantas, Kaunas–Marijampolė, Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai, Šiauliai–Panevėžys–Rokiškis, Klaipėda–Šilutė. Peržiūrėti atnaujintus tvarkaraščius keleiviai galės nuo lapkričio 6 d. internetinėje svetainėje www.traukiniobilietas.lt.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...aukiniu-reisus

    Comment


      Grįžtant prie temos maršruto Vilnius-Kaunas-Marijampolė.

      Pačiam tai aktualus maršrutas, tekę išbandyti keliones tiek traukiniu, tiek autobusu, tiek automobiliu. Papasakosiu kaip viskas maždaug atrodo iš mano varpinės.

      Ekspreso autobusu kelionė trunka dvi valandas. Studentavimo laikais, kai tekdavo daug važinėti, buvau įsiminęs tuos visus "kreivus" išvykimo laikus tiek iš vienos, tiek iš kitos pusės. Visa kelionė nuo durų iki durų trunka maždaug tiek: apie 45 min. nuvykimui iki stoties + 2 val. kelionė autobusu + apie 5 min. nuvykimui iki namų. Kadangi Marijampolėje praktiškai neegzistuoja viešasis transportas, dažniausiai prašydavau, kad atvažiuotų pasiimti iš stoties, ypač jeigu važiuodavau vėlesniu laiku, ar su daugiau daiktų. Kartais eidavau ir pėsčiomis, kas užtrukdavo apie 20 min. Taigi visa kelionė trunka apie 2 val. 50 min. Vieną kartą pabandžiau važiuoti kitu maršrutu, pro Alytų, tai buvo tragedija, visa kelionė truko gal apie 3,5 val., tai jau geriau laukt stoty kito autobuso, nei važiuot juo. Kartą važiavau ir ne ekspresu, tiesiog arba reikėjo valandą laukt ekspreso, arba važiuot iš karto. Važiavau iš karto su sustojimais Trakuose, Aukštadvarį, Prienuose ir kitose vietose. Kelionė truko apie 2,5 val., buvo geriau važiuot, negu sėdėt stoty.

      Anksčiau buvo tiesioginis traukinys Vilnius-Marijampolė. Buvo vieną kartą per dieną ir nelabai patogiu man laiku, berods apie 12 val., kuomet dar sėdėdavau paskaitose. O po kokių metų visai panaikino maršrutą, tai taip ir neteko išbandyt. Turbūt kaip ir daugelis, lyginant traukinį su autobusu, prioritetą skirčiau kelionei traukiniu. Tik čia prasideda bėdos. Per dieną tik vienas, kartais du, normalūs persėdimai. Tuo geriausiu atveju jei neklystu tekdavo laukti 17 min. Traukinys Vilnius-Kaunas nebuvo nei pats grečiausias, nei pats lėčiausias - 1 val. 16 min. Traukinys Kaunas-Marijampolė važiuoja 1 val. 6 min. Pastarasis ne toks komfortiškas, sėdynės normaliam autobuse patogesnės. Skaičiuojant laiką nuo durų iki durų gaunasi taip: 45 min + 1 val. 16 min. + 17 min. + 1 val. 6 min. + 5 min. Visa kelionės trukmė 3 val. 29 min. Gaunasi net 39 min. lėčiau nei su autobusu.
      Beje, kuomet atsirado lenkiškas traukinys Balstogė-Kaunas, atsirado galimybė (tik savaitgalį) persėsti per 8 min. važiuojant iš Marijampolės į Vilnių, o ir pats traukinys stodamas tik Kazlų Rūdoje nuvažiuodavo greičiau, per maždaug 50 min. Vieną kartą man Marijampolės stotyje nepardavė bilieto į Kaunas-Vilnius, nes sakė per trumpas laiko tarpas iki traukinio, maždaug bėgsi, pulsi, nusisuksi koją, kas kaltas bus... Nuvažiavęs į Kauną nubėgau į stotį, nusipirkau bilietą ir pakankamai ramiai spėjau į traukinį. Kitą kartą iš anksto pasirūpinau bilietu internetu. Bet dėl kažkokių priežasčių traukinys 5 min ilgiau važiavo iki Kauno (Marijampolėje buvo laiku). Traukinys Kaunas-Vilnius stovėjo ten toliau, į tą pusę kur link tunelio (nepamenu kuris kelio numeris). Tą kartą su drauge keliavom ir buvom su nemažais lagaminais, teko bėgt, vos spėjom į traukinį, įlipus gal už 20 sekundžių pajudėjo. Ne jaunas žmogus jau taip negalėtų keliauti, nors ir aš dar kartą tai patirti nenorėčiau.

      Na ir galiausiai automobilis. Vilnius-Kaunas greitkelis, Kaunas-Marijampolė autostrada. Kelionė nuo durų iki durų trunka apie 2 val. 15 min. Beje, aš greitai nevažiuoju - 100-110 km/h. Važiuojant 130-140 km/h nuvažiuotum dar greičiau. Tai dabar jau mane sunkiai kas iškrapštys iš automobilio šiame maršrute.
      Paskutinis taisė Aiwux; 2020.11.09, 16:24.

      Comment


        Parašė Aiwux Rodyti pranešimą
        Na ir galiausiai automobilis. Vilnius-Kaunas greitkelis, Kaunas-Marijampolė autostrada. Kelionė nuo durų iki durų trunka apie 2 val. 15 min. Beje, aš greitai nevažiuoju - 100-110 km/h. Važiuojant 130-140 km/h nuvažiuotum dar greičiau. Tai dabar jau mane sunkiai kas iškrapštys iš automobilio šiame maršrute.
        Nelabai tinkama tema prie LTG (gal moderatoriai perkels), bet nesusilaikiau nepaklausęs, o kodėl nevažiuojate tiesiai per Prienus? Šiuo maršrutu važiavimo greitis bus gerokai mažesnis, negu per Kauną, bet atstumas virš 20 km. trumpesnis, todėl atvykimo laikas turėtų būti panašus, o sąnaudos mažesnės.

        Comment


          Parašė Austras Rodyti pranešimą
          Nelabai tinkama tema prie LTG (gal moderatoriai perkels), bet nesusilaikiau nepaklausęs, o kodėl nevažiuojate tiesiai per Prienus? Šiuo maršrutu važiavimo greitis bus gerokai mažesnis, negu per Kauną, bet atstumas virš 20 km. trumpesnis, todėl atvykimo laikas turėtų būti panašus, o sąnaudos mažesnės.
          Nežinau kaip kolegai, bet man psichologinis komfortas nesulyginamas. Aišku per Prienus smagu vėlyvą pavasarį ar ankstyvą rudenį geru oru sekmadienį ryte. Bet gerokai didesnė tikimybė turėti nuotykių tiek su dvikojais, tiek su keturkojais. Žiemą kelių būklė irgi nesulyginama. Sutikus vieną kitą traktorių ar lapą per Prienus nuvažiuojama lėčiau. Aišku nuolatiniai kelio darbai autostradose išlygina. Bet sumoj gaunasi pora eurų ant kuro dėl ramesnio važiavimo.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Nežinau kaip kolegai, bet man psichologinis komfortas nesulyginamas. Aišku per Prienus smagu vėlyvą pavasarį ar ankstyvą rudenį geru oru sekmadienį ryte. Bet gerokai didesnė tikimybė turėti nuotykių tiek su dvikojais, tiek su keturkojais. Žiemą kelių būklė irgi nesulyginama. Sutikus vieną kitą traktorių ar lapą per Prienus nuvažiuojama lėčiau. Aišku nuolatiniai kelio darbai autostradose išlygina. Bet sumoj gaunasi pora eurų ant kuro dėl ramesnio važiavimo.
            Iš esmės tokios pačios priežastys. Kol nebuvo autostrados Kaunas-Marijampolė visada pro Prienus važiuodavau. Dabar pro Kauną komfortiškiau ir saugiau. Be to, dažnai tenka jau sutemus vėlai vakare važiuot, o važiuojant pro Prienus labai dažnai tekdavo sutikt kokį kiškį, stirną ar lapę.

            Comment


              Parašė Austras Rodyti pranešimą
              Nelabai tinkama tema prie LTG (gal moderatoriai perkels), bet nesusilaikiau nepaklausęs, o kodėl nevažiuojate tiesiai per Prienus? Šiuo maršrutu važiavimo greitis bus gerokai mažesnis, negu per Kauną, bet atstumas virš 20 km. trumpesnis, todėl atvykimo laikas turėtų būti panašus, o sąnaudos mažesnės.
              Nereikia be reikalo kiloti pranešimų, viskas puikiai siejasi su praeitu puslapiu, kur diskutavome apie suderintus persėdimus ir taktinį tvarkaraštį.

              Aiwux ačiū už pasidalinimą. Tai dar vienas įrodymas, kodėl reikia suderinti traukinių persėdimus.
              Tai ypač aktualu dabar, kai maršrutas sutankintas. Net karantino metu yra 8 reisai per dieną kiekviena kryptimi (Kaunas<>Marijampolė). Jeigu išlaikytas toks dažnumas, reiškia, keleivių yra (pataisykit mane, kas žinot). Trakų maršrutas apkarpytas berods nuo kokių 9 iki vos 5 reisų, o Marijampolės nuo 9 iki 8.
              Tiesa, dabar Vilnius<>Kaunas traukiniai važiuoja ilgokai. Tačiau neabejoju, kad keleivių padaugėtų, ypač jeigu kursavimas didžiąją dienos dalį būtų maksimaliai reguliarus (kas 2 valandas).

              Kita vertus, geležinkelis yra nevykusio miestų VT organizavimo įkaitas: nepriveža autobusai Marijampolėje ir kituose miestuose
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Visiškai pritariu dėl persėdimų suderinimo. Bet ne mažiau svarbu ir visas kelionės laikas. Aptartame maršrute jis turėtų būti artimas autobuso važiavimo laikui, t. y. 2 val. Nežinau ar tai būtų įmanoma. Turiu omeny, kad bent pora kartų per dieną būtų paleistas greitesnis traukinys Marijampolė-Kaunas (pvz..sustojantis tik Kazlų Rūdoje), kuris būtų suderintas su greituoju Kaunas-Vilnius ir atvirkščiai.
                Kas dėl Marijampolės, bent jau gerai tai, kad autobusų ir geležinkelio stotis šalia viena kitos ir netoli miesto centro.

                Comment



                  „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovė, „LTG Link“, praneša, kad nuo gruodžio 13 d., sekmadienio, įsigalioja nauji metiniai traukinių tvarkaraščiai.

                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/12/...tvarkarascius/
                  Paskutinis taisė Romas; 2020.12.06, 16:59. Priežastis: Plika nuoroda

                  Comment



                    Nuo gruodžio 13 d., kaip ir kiekvienais metais gruodį, įvedami nauji tvarkaraščiai

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Nuo gruodžio 13 d., kaip ir kiekvienais metais gruodį, įvedami nauji tvarkaraščiai
                      O kodel kaip ir kiekvienais metais? juk prie pries penkis metus keisdavosi geguzes pabaigoje. Ir kas cia per naujiena kad jie keiciaisi? O kad Kaunas Siauliai jau nebevaziuoja senokai - tyla......

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                        O kodel kaip ir kiekvienais metais? juk prie pries penkis metus keisdavosi geguzes pabaigoje. Ir kas cia per naujiena kad jie keiciaisi? O kad Kaunas Siauliai jau nebevaziuoja senokai - tyla......
                        Pakeisti traukinio tvarkaraščius gruodžio mėnesį, tai ES taisyklė. Iki 2001m. Europos tvarkaraščiai pasikeitė sekmadienį, arba gegužės pabaigoje arba birželio pradžioje. Nuo 2003 ES nusprendė, kad tvarkaraščiai visada pasikeičia kas antrais sekmadieniais gruodžio mėnesį. O Lietuva tai gal tik vėliau perėmė. Dar yra ES mažas tvarkaraščių pasikeitimas kas antrais sekmadieniais birželio mėnesį.

                        O kas yra dabar? Tikriausiai nuo gruodžio 13os vis dar galioja pandemijos tvarkaraštis, dėl to Kaunas - Šiauliai nevažiuos. Vis tiek, vis dar turiu nuomonę, kad traukinys Kaunas - Šiauliai turėtų važiuoti bent 3 - 4 traukinio porai kasdien... Miestai gana dideli, ir negaliu įsivaizduoti, kad žmones visai nevažiuoja tarp Kauno ir Šiaulių.

                        Be to: lenkiškas tvarkaraštis rodo, traukinio poras Balstogė - Kaunas važiuodamas kasdien nuo sausio 1 (2 iš Lietuvos): rytais iš Kauno, popietų iš Balstogės. Tikriausiai irgi tik važiuos kai pandemija baigta...

                        Comment


                          Lietuva perėjo prie tvarkaraščio keitimo gruodžio pradžioje ne pati ir ne dėl ES, o kai tai padarė Rusija ir kartu kitos buvusios TSRS respublikos.

                          Naujame tvarkaraštyje yra ir traukinys Kijevas - Ryga. Ukrainos tarnybiniame. Lietuvos geležinkeliai tarnybinio neskelbia ir neplatina.

                          Comment


                            Sveiki, gal kas žino ar keleivius važiuojančius traukiniais taip pat tikrins (pvz. stotyse ar traukiniuose)? Teko girdėti tik tiek, kad nuo kitos savaitės praretins reisus...

                            Comment


                              Nėra galimybių nuolat tikrinti. Taip, rytoj gali būti reidai, o paskui retkarčiais reidus daris. Prieš Kūčias ir per šventes tikriausiai daugiau tikrins, bet per pačias šventes ir traukinių gali būti palikta dar mažiau, nei darbo dienomis.

                              Comment


                                Su traukiniu galima važiuoti drąsiai . Neko ne tikrino

                                Comment


                                  Lentvario GS šventinis tvarkaraštis.




                                  Comment


                                    Kuo skiriasi Vilniaus - Kauno tvarkaraštis, jei parašyta nauja galiojimo data? Palyginau su galiojančiu, niekuo nesiskiria.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kuo skiriasi Vilniaus - Kauno tvarkaraštis, jei parašyta nauja galiojimo data? Palyginau su galiojančiu, niekuo nesiskiria.
                                      Dviejų traukinių laikai skiriasi truputi (824 ir 825). O 824 dabar sustoja Palemone, 825 Paneriuose. Bet šiti pasikeitimai tikrai labai maži... ;-)

                                      Comment


                                        Na taip. Jau yra nauji pdf'ai traukiniobilietas.lt puslapyje. Taip pat nuo gruodžio 28 d. pasikeitė ir traukinių į Keną tvarkaraštis. Kiti be pakeitimų.

                                        Comment


                                          „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ perka 30 elektrinių traukinių. Dalis jų bus su įmontuotais akumuliatoriais, leidžiančiais važiuoti ir neelektrifikuotais ruožais.

                                          Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz6i0S2nlMD

                                          Comment

                                          Working...
                                          X