Planuose buvo grąžinti, tačiau viską sugadino tai, kad Latvija įvedė taisyklę, kad reikia registruoti visų atvykstančiųjų informaciją (kaip dabar yra su autobusais), o dėl traukinių suderinti tokios procedūros neišėjo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąPlanuose buvo grąžinti, tačiau viską sugadino tai, kad Latvija įvedė taisyklę, kad reikia registruoti visų atvykstančiųjų informaciją (kaip dabar yra su autobusais), o dėl traukinių suderinti tokios procedūros neišėjo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeilgam atnaujintas, vėl nutraukiamas susisiekimas su Lenkija traukiniais. Nuo liepos 10 d. traukiniai laikinai (kiek ilgai) nevažiuos.
- 1 patinka
Comment
-
Planuojama keleiviniu traukiniu kitąmet sujungti Vilnių ir Varšuvą
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz6YIj0fQVV
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJei persėdimas Kaune, tai kam vadinti Vilnius-Varšuva, o ne Kaunas-Varšuva? Ar Vilnius-Kaunas bus irgi specialus traukinys tik šito maršruto aptarnavimui? Ir kaip su keičiamos vėžės traukiniais? Negali būti tokių keletas nupirkta?
Comment
-
Visgi kintamos vėžės vagonų naudojimas susidurtų su techninėmis ir organizacinėmis problemomis. Mockavoje nėra personalo, kuris galėtų aptarnauti įrenginį. Jį reikėtų iš kažkur tai vežioti. Iš kur? Tikriausiai iš Kauno. Kiek tai kainuotų? Nepaisant vėžimėlių ratų greito susiaurinimo ar paplatinimo, reikėtų keisti sankabas vagonų galuose. Tai užtruktų irgi ne mažiau nei pusvalandį. Be to nėra reikiamos įrangos, personalo Mockavoje.
Yra dar vienas jau grynai politinis momentas - o kam tada iš viso tą RB reikėjo tiesti, jei traukiniai ir anksčiau galėjo važiuoti (ir važiavo, bet trumpai ) su vėžės keitimu Mockavoje.
Todėl vis dėlto traukinys bus su persėdimu Kaune.
Dabar traukinys Varšuva - Suvalkai važiuoja maždaug 4 val. 50 min. Kaunas - Suvalkai važiuoja 2 val. 30-40 min. Galėtų važiuoti ir dar trumpiau, apie 2 val, jei būtų įrengta signalizacija ir blokuotė RB linijoje ir nebūtų prasilenkimo Trakiškėse, kuris suryja apie 10-20 min. Grubiai imant išeitų apie 8 val. tarp Varšuvos ir Kauno, įskaitant laiką Suvalkuose, skirtą vagonų atkabinimui, prikabinimui (tam užtektų 15 minučių) ir dar 15-20 minučių rezervo grafike dėl galimų vėlavimų.
Iki Vilniaus niekaip neišeitų. Nes prie 8 val dar reikia pridėti 1,5 val. į (iš) Vilnių su bent 15 minučių persėdimu Kaune.
Paskutinis taisė Al1; 2020.09.18, 09:20.
Comment
-
Tai čia ir yra kai valdininkai, nesusigaudantys realijose, skaičiuoja ant popieriaus. Pirma, neaišku, ar kelionės laikas Lenkijoje napailgės dėl RB darbų tarp Malkinios ir Belostoko. Antra, Suvalkuose reikia 15 minučių vagonų atkabinimu, prikabinimui, šilumvežio pervažiavimui. Trečia. Kaune reikia bent 15 minučių persėdimui. Ketvirta, ar tikrai iki kitų metų vidurio RB linijoje atsiras blokuotė ir signalizacija. Jei ne, tai lieka 2,5 val. Penkta, ar tikrai bus suderinta su ekspesu, o ne su paprastu traukiniu į Vilnių?
Ir dar, koks bus realus laikas, o ne ant popieriaus, nes, kaip žinome, vėlavimai Lenkijoje nereti.
Kur galimybė sutaupyti laiko? Tai, kaip minėjau, jei Lietuvoje bus įrengta blokuotė ir signalizacija, jei Lenkija paremontuos ruožą nuo Suvalkų iki sienos, kad greitis būtų bent 70 km/h, jei Lenkije kažkaip sugebės organizuoti eismą RB tiesimo metu ženkliai nemažinant greičio.Arba padidinus jį iki maksimalaus jau nutiestose atkarpose. Galbūt iki 8,5 val ir galima būtų ištempti.Paskutinis taisė Al1; 2020.09.18, 10:24.
Comment
-
Žurnalistai kaip visada nieko nesuprato arba tie, kas kalbėjo irgi nieko nesuprato. Tiesioginis gali būti ir su persėdimu, jei tai suderintas persėdimas. Nu nėra gi techninių galimybių tiesioginiam susisiekimui su Vilniumi. Jei naudoti vėžės keitimą, tai nafig ta RB reikalinga buvo tiesti? O iš tikrųjų ji ir nereikalinga, seniai buvo galima rekonstruoti esamą geležinkelį iki pat Talino ir nupirkus Talgo traukinius, organizuoti keleivių vežimą.
- 2 patinka
Comment
Comment