Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Tai kur zadeti "maziau valandos"?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTai kur zadeti "maziau valandos"?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė SovijusPrie ko čia krizė ir traukinių greitis? Autobusai ir greitasis traukinys Vilnius-Klaipėda nuo to lėčiau nepradėjo važiuot.
Tas vadinamas "greitis" - eilinis "piaras".I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Paskutinę senųjų metų dieną patyriau nemalonumų, kai 9 val. į Klaipėdą iš Vilniaus susiruošė važiuoti viso labo 5 vagonai. Pripažįstu, bilietą galėjau įsigyti ir anksčiau, negu likus 20 min., kai jie staiga baigėsi (man prieš nosį), tačiau nemanau, jog tai vien mano problema... Nuėjęs prie traukinio, kad vietoje įvertinčiau padėtį, nugirdau palydovę grupei panašių į mane nelaimėlių aiškinant, kad ji nežino, kodėl nebuvo laiku prijungti bent keli papildomi vagonai, nes taip tarsi ir buvo ketinama padaryti... Kantrybės taurę perpildė transliuojami pranešėjos žodžiai, kad traukinyje Vilnius-Klaipėda laisvų vietų nebeliko, o "Lietuvos geležinkeliai" atsiprašo už... laikinus nepatogumus. Neslėpsiu, man tai nuskambėjo kaip pasityčiojimas...
Žodžiu, galiausiai man teko nemaloniai varginanti kelionė per visą Lietuvą autobusu, kurios tikrai norėjau išvengti... Grįždamas iš pajūrio (taip pat autobusu, nes reikėjo dar užsukti ir į Kauną), nugirdau kelių merginų pokalbį, kaip jos mielai rinktųsi kelionę traukiniu, tik kad šie važiuojantys pernelyg retai ir ne visada patogiu laiku...
Man asmeniškai nuoširdžiai gaila dėl to, kad "Lietuvos geležinkelių" vadovybė, kaip atrodo, kryptingai žlugdo keleivių pervežimą. Net jeigu ši viešoji paslauga tikrai yra nuostolinga, o tiksliau, būtent tuo atveju, jeigu ji yra nuostolinga, geležinkeliečiams derėtų pasirūpinti, kad bent paskutiniai likę traukinių entuziastai (taip pat ir ištikimesnieji už mane, gana retą keliauninką) nesugalvotų persėsti į autobusus.
Comment
-
Amžina problema. Kaip ir LG reikėtų pradėt galvot apie bilietų pardavimą internetu. Tačiau tuo klausimu kartojamės kaip sugedusios plokštelės.
Įtariu arba neturi vagonų, arba palydovių. Delfi buvo rašyta, kad per šventes padidino Vilnius-Maskva (net 19 vagonų) ir Vilnius-S. Peterburgas traukinių sąstatus. Paprastomis dienomis Vilnius-Klaipėda-Vilnius būna tuštokas ir laikyti armiją palydovių per didelė prabanga.
Jei nėra palydovių tai galėtų iki Šiaulių paleist papildomą dyzelinį 4-6 vagonų pusiau greitąjį - panašiai kaip Vilnius-Šeštokai. Jis galėtų važiuot savaitgaliais ir per Kauną. Nuo Šiaulių toliau iki Klaipėdos srautai normalizuojasi. Seniau, kiek pamenu studijų metais jei nebegaudavom bilietų į Vilnius-Klaipėda, padėtį gelbėdavo po berods 40 min. išvykstantis Vilnius-Mažeikiai.
LG keleivių vežimo direkcija turėtų gerokai susimąstyt dėl tokių problemų.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.03, 14:48.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNe išeitis papildomas dyzeliukas. Kad vienai palydovei priskirti du vagonus - va čia realiausia būtų.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Nors atkurtas dyzeliukas Vilnius-Kaunas-Šiauliai tikrai nieko nenuliūdintų, nes dabar ištisa virtinė miestelių, kurie turi stotis, bet yra visiškai neaptarnaujami keleivinių traukinių.
Kad butu patrauklus traukiniai turetu kursuoti tik tarp dideliu miestu ir vaziuoti greiciau nei autobusai. O jei stos kiekviename miestelyje-tai ir neekonomiska ir letas vaziavimas labai jau bus.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Nors atkurtas dyzeliukas Vilnius-Kaunas-Šiauliai tikrai nieko nenuliūdintų, nes dabar ištisa virtinė miestelių, kurie turi stotis, bet yra visiškai neaptarnaujami keleivinių traukinių.
Parašė disident Rodyti pranešimąGal ir mes ir būsim išgirsti, kartais atrodo, kad LG skaito šį forumąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vilnius-Kaunas-Šiauliai ne vilniečių, ne kauniečių ir ne šiauliečių interesams tenkinti būtų skirtas, o visokių Baisogalų, Gimbogalų ir panašių.
Nesakau, mane tiesioginis pogreitis ar greitas Kaunas-Jonava-Kėdainiai-Šiauliai irgi visai nudžiugintų, ir tikrai nevažiuotų tuščias. Mačiau, kiek studentų byrėjo iš lėtojo dyzelio Kaune-1 paskutinėmis jo gyvenimo dienomis... Bet reikia ir tiems miesteliams užtikrinti kažkokį susisiekimą su sostine, Šiauliais, Kaunu.
P.S. Geriau pagalvojus, man atrodo, neblogas variantas būtų tokia trijulė maršrutų gal po kokį vieną reisą į dieną:
* Šiauliai-Kaišiadorys-Vilnius-Kaišiadorys-Šiauliai, kuris tarp Šiaulių ir Kaišiadorių stotų tankiai, o tarp Kaišiadorių ir Vilniaus - nebent kokiame Vievyje.
* Šiauliai-Jonava-Kaunas-Jonava-Šiauliai, stojantis tik rajonų centruose.
* Šiauliai-Jonava-Kaunas-Jonava-Šiauliai, stojantis tankiai.
Aš iš Kauno ir į Klaipėdą pavažiuoti traukiniu neatsisakyčiau, jei tvarkaraščiai būtų paderinti taip, kad išlipęs Šiauliuose, po kokio pusvalandžio jau galėčiau į Klaipėdos kurį nors traukinį įlipti. Dabar tai viskas suderinta taip, kad perlipti reikia Kaišiadoryse, ir tas perlipimas panašesnis į perbėgimą, o kur dar susimokėjimas už daugiau kaip trisdešimt kilometrų. nuvažiuotų ne į tą pusę...Paskutinis taisė Carnifex; 2010.01.03, 18:48.
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąSiandien Klaipeda - Vilnius 17.00. Is Klaipedos pajudejo tikrai nemazai zmoniu. Ir vagonu netruko.
Atvaizdas
siaip jau nei perone,nei vagonu languose kazkaip daug zmoniu nematyti. daug tai kiek panasiai..... bus nors 100 ?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąsiaip jau nei perone,nei vagonu languose kazkaip daug zmoniu nematyti. daug tai kiek panasiai..... bus nors 100 ?
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąPaskutinę senųjų metų dieną patyriau nemalonumų, kai 9 val. į Klaipėdą iš Vilniaus susiruošė važiuoti viso labo 5 vagonai. Pripažįstu, bilietą galėjau įsigyti ir anksčiau, negu likus 20 min., kai jie staiga baigėsi (man prieš nosį), tačiau nemanau, jog tai vien mano problema... Nuėjęs prie traukinio, kad vietoje įvertinčiau padėtį, nugirdau palydovę grupei panašių į mane nelaimėlių aiškinant, kad ji nežino, kodėl nebuvo laiku prijungti bent keli papildomi vagonai, nes taip tarsi ir buvo ketinama padaryti... Kantrybės taurę perpildė transliuojami pranešėjos žodžiai, kad traukinyje Vilnius-Klaipėda laisvų vietų nebeliko, o "Lietuvos geležinkeliai" atsiprašo už... laikinus nepatogumus. Neslėpsiu, man tai nuskambėjo kaip pasityčiojimas...
Žodžiu, galiausiai man teko nemaloniai varginanti kelionė per visą Lietuvą autobusu, kurios tikrai norėjau išvengti... Grįždamas iš pajūrio (taip pat autobusu, nes reikėjo dar užsukti ir į Kauną), nugirdau kelių merginų pokalbį, kaip jos mielai rinktųsi kelionę traukiniu, tik kad šie važiuojantys pernelyg retai ir ne visada patogiu laiku...
Man asmeniškai nuoširdžiai gaila dėl to, kad "Lietuvos geležinkelių" vadovybė, kaip atrodo, kryptingai žlugdo keleivių pervežimą. Net jeigu ši viešoji paslauga tikrai yra nuostolinga, o tiksliau, būtent tuo atveju, jeigu ji yra nuostolinga, geležinkeliečiams derėtų pasirūpinti, kad bent paskutiniai likę traukinių entuziastai (taip pat ir ištikimesnieji už mane, gana retą keliauninką) nesugalvotų persėsti į autobusus.
Asmeniskai as tai visada rinkciausi autobusa, bet renkuosi traukinius tik todel, kad ju bilietai paprastai pigesni. O siaip autobusu zymiai komfortabiliau man.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kiek minuciu vaziuoja autobusas ir kiek tarukinys? Tuo labiau, kad autobusas dar ir greiti didesni vysto ir tiesesniu keliu vaziuoja.
Asmeniskai as tai visada rinkciausi autobusa, bet renkuosi traukinius tik todel, kad ju bilietai paprastai pigesni. O siaip autobusu zymiai komfortabiliau man.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kiek minuciu vaziuoja autobusas ir kiek tarukinys? Tuo labiau, kad autobusas dar ir greiti didesni vysto ir tiesesniu keliu vaziuoja.
Asmeniskai as tai visada rinkciausi autobusa, bet renkuosi traukinius tik todel, kad ju bilietai paprastai pigesni. O siaip autobusu zymiai komfortabiliau man.
siaip traukiniu butu patogiau vaziuoti,gali atsikelti ,gali pavaikscioti ir pan. Bet teko kazkada senai vaziuoti is i klaipeda,tai atsiminimai patys juodziausi. Jei su traukiniu nori is vieno Lietuvos pakrascio pasiekti kita tai tam reikia sugaisti visa diena ir dar butinai tures buti persedimas:-)) Daug patogiau tada autobusas: zymiai greitesnis,gal tik kad atsibos sedeti vienoj vietoj,bet nuvaziuosi dvigubai greiciau nei su tuo archaisku traukiniu.
Comment
Comment