12 metų. 2008 metais atėjo 4 vnt. RA-2 if 2 vnt. 620M.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
šiaip klausimas kiek apskritai 620M bevažiuojančių. Vilniuje sutikti tenka labai retai.
Comment
-
Kol kas oro uosto maršrutas neveikia, tai važinėja tik į Keną, Jašiūnus, Varėną ir Marcinkonis, bet tik kai kuriais reisais. Taip pat kartais į Turmantą, nors čia DR1A pagrinde ir kartais dvivagonės Pesos.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai kad DRAkonų yra apie 10-12, kam net 21 DMU? Juk atvirkščiai, turėtų atsilaisvinti Radviliškio-Klaipėdos traukinys, Vilniaus-Kenos ir savaime aišku, Vilniaus-Klaipėdos.
Yra dar vienas niuansas. Juk yra reikalavimas pritaikyti traukinius invalidams ir vežimėliams. Nei vieni iš turimų dyzelinių traukinių tam nepritaikyti. Juk berods buvo reikalavimas iki 2021 m. pritaikyti. Berods 3 metams nukėlė. Tai 21 dyzelinis traukinys nebūtų per daug, bet tada išeina, kad būtų parduodamos ir visos Pesos 620M ir 630M, taip par ir RA2... Bet jie dar pakankamai nauji ir kas juos nupirks? Rinka ribota, iš potencialių pirkėjų nebent kokia Moldavija, jei pramuštų pinigų geležinkelio atnaujinimui iš tarptautinių bankų, dar Kazachstanas... Nors Kazachstane dyzelinių nėra, ten arba elektriniai traukiniai, arba vagonai su šilumvežiais... Ukrainai irgi reikia naujų riedmenų, bet iš kur UZ pinigų paims? Krovininiai pervežimai tai visai kas kita, todėl GE šilumvežių pirkimui pinigų sukrapštė.Paskutinis taisė Al1; 2020.07.15, 22:32.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo liepos 31 d. atnaujinamas susiekimas Kaunas-Balstogė. Jau galima įsigyti bilietus.
Neoficialiomis žiniomis, nuo rugpjūčio 1 d. atnaujinamas Vilnius-Daugpilis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėl 620M nesu tikras, bet 630M tikrai pritaikyti neįgaliesiems. Va RA2 iš tikrųjų gali tekti parduoti, bet net ir tokiu atveju, jų yra 4, o ne 21.
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąPagal specifikacijas, kaip jos pateiktos šiuo metu, nepraeina nei Škodos, nei Pesos. Tikrai praeina Stadler Flirtai, gal būt dar ispanai (CAF arba Talgo) nuspręs painvestuoti į savo modelių 1520 vėžės versijas. Latvijos konkurse jie abu dalyvavo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O pagrindinėse stotyse įrengti mobilius keltuvus, su personalu, kad reikalui esant pastatytų prie traukinio... Kol kas keltuvai yra tik Vilniuje.
o dar iki traukinio su vežimėliu dar privažiuoti.
Lentvaryje ar Paneriuose pvz, dar į 1 peroną atvažuosi, o jau atgal grįžti? Iš kitų peronų išvažiavimo nėra. Tik laiptai.
Ir kas kad traukinys žemagrindis.
Comment
-
Taip. Bet ten neaišku, kokius reikalavimus LG kėlė dėl prieinamumo. O prie ko čia LG, jei autobusai tiek priemiestiniai, tiek tarpmiestiniai irgi nepasiekiami invalidams be papildomos pagalbos. Pavyzdžiui, Prancūzijoje yra reikalavimas, kad tolimojo susisiekimo autobusai turėtų vieną vietą invalidui su vežimėliu (platesnės ar specialios durys, keltuvas autobuse). O Italijoje to nėra. Vokietijoje irgi tai neprivaloma.
Parašė DKL Rodyti pranešimąLatvijoje buvo elektrinių, o dabar vyksta nedidelio kiekio dyzelinių (gal 7-8, tiksliai nepamenu) traukinių konkursas. Taip pat šiuo metu vyksta naujas estų Intercity EMU konkursas. Nei viename konkurse vokiečiai (Siemens ar Bombardier) nedalyvavo.Paskutinis taisė Al1; 2020.07.16, 16:52.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSmagu, kad pakeltas triukšmas davė rezultatų
Comment
-
Kiek LG maršrutų atnaujinta po koronaviruso?
Pirmas skaičius - kiek buvo iki koronaviruso, antrasis skaičius - kiek yra šiai dienai. Skaičiai formatu X/Y - traukinių skaičius viena ir kita maršruto kryptimi paros metu skiriasi.
Kaunas - Kybartai 5 ... 4
Kaunas - Marijampolė 8/9 ... 8
Klaipėda - Radviliškis 2 ... 2
Vilnius - Klaipėda 7/8 ... 6/7
Klaipėda - Šilutė 4 ... 4
Šiauliai/Radviliškis - Mažeikiai 5 ... 4
Šiauliai - Panevėžys 5 ... 5, iš jų viena pora iki Rokiškio.
Vilnius - Turmantas 8 ... 8
Vilnius - Kena 7 ... 7
Vilnius - Trakai 11 ... 8
Vilnius - Jašiūnai 6 ... 4
Vilnius - Varėna 7/8 ... 5/7 iš jų į Marcinkonis 4/3 ... 3/2
Vilnius - Kaunas 21/19 ... 15/16
Kaunas - Šiauliai 1 ... 1
Vilnius - Oro uostas 13 ... 0 (čia tie, kurie ne iki Jašiūnų)Paskutinis taisė Al1; 2020.07.16, 22:14.
- 1 patinka
Comment
-
Netikslu. Daug maršrutų atnaujinti tik savaitgaliais, o darbo dienomis į darbus važiuojantiems žmonėms ne visi reikalingi reisai dar atstatyti.
Pavyzdžiui, į Trakus dauguma reisų atnaujinti tik savaitgaliais, tad darbo dienomis iš buvusių 10 reisų likę dar tik 5.
Į Kauną darbo dienomis 14 vietoje 19, iš Kauno į Vilnių - 14 vietoje 21.
Kaunas-Šiauliai panaikintas važiavimas šeštadieniais.
Šiauliai-Panevėžys vakarinis 19:15 sutrumpintas iki Radviliškio.
Į Turmantą atstatyti visi, tačiau nevažiuoja iki Daugpilio. Taip pat nėra galimybės savaitgaliais važiuoti paskutiniu traukiniu, kuris važiuodavo maršrutu Daugpilis-Vilnius, jis sutrumpintas iki Ignalinos ir važiuoja tik darbo dienomis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilnius - Kena 7 ... 7
Vilnius - Trakai 11 ... 8
Vilnius - Jašiūnai 6 ... 4
Vilnius - Varėna 7/8 ... 5/7 iš jų į Marcinkonis 4/3 ... 3/2
Vilnius - Oro uostas 13 ... 0 (čia tie, kurie ne iki Jašiūnų)
Comment
-
Būtų norėję, būtų užraukę. Reikalas tame, kad už kelių metų pagal ES reikalavimus už keleivių vežimą turės mokėti valstybė kaip užsakovas, sudarant pervežimo paslaugų pirkimo sutartį. Tai kuo daugiau maršrutų bus pereinant prie naujos tvarkos, tuo daugiau gaus LG už keleivių vežiojimą. Tada jau valstybė spręs, reikia maršruto, ar nereikia. Yra kitas momentas, kad parazitams valdžioje gali pasirodyti, kad nafig tie traukinių maršrutai reikalingi, užtenka Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, na, gal dar kokio iki Ignalinos ar Varėnos, o visus kitus reikia atiduoti autobusams. Įstatymas, beje, jau prieš kelis metus priimtas.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNetikslu. Daug maršrutų atnaujinti tik savaitgaliais, o darbo dienomis į darbus važiuojantiems žmonėms ne visi reikalingi reisai dar atstatyti.
Pavyzdžiui, į Trakus dauguma reisų atnaujinti tik savaitgaliais, tad darbo dienomis iš buvusių 10 reisų likę dar tik 5.
Į Kauną darbo dienomis 14 vietoje 19, iš Kauno į Vilnių - 14 vietoje 21.
Kaunas-Šiauliai panaikintas važiavimas šeštadieniais.
Šiauliai-Panevėžys vakarinis 19:15 sutrumpintas iki Radviliškio.
Į Turmantą atstatyti visi, tačiau nevažiuoja iki Daugpilio. Taip pat nėra galimybės savaitgaliais važiuoti paskutiniu traukiniu, kuris važiuodavo maršrutu Daugpilis-Vilnius, jis sutrumpintas iki Ignalinos ir važiuoja tik darbo dienomis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtų norėję, būtų užraukę. Reikalas tame, kad už kelių metų pagal ES reikalavimus už keleivių vežimą turės mokėti valstybė kaip užsakovas, sudarant pervežimo paslaugų pirkimo sutartį. Tai kuo daugiau maršrutų bus pereinant prie naujos tvarkos, tuo daugiau gaus LG už keleivių vežiojimą. Tada jau valstybė spręs, reikia maršruto, ar nereikia. Yra kitas momentas, kad parazitams valdžioje gali pasirodyti, kad nafig tie traukinių maršrutai reikalingi, užtenka Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, na, gal dar kokio iki Ignalinos ar Varėnos, o visus kitus reikia atiduoti autobusams. Įstatymas, beje, jau prieš kelis metus priimtas.
Comment
Comment