Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gaila, kad neatnaujinamas Daugpilio maršrutas.

    Comment


      Parašė dtb Rodyti pranešimą
      Čia kas taip ištyrė? Dešimtys dviračių irgi vežami turbūt, kad apsiprekinti patogiau būtų?
      Tuos porą dešimčių dviratininkų atsvėria pora tūkstančių lengvųjų, liepos 6d. nuvažiavusių tik iki artimiausios Bedrionkos.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Gaila, kad neatnaujinamas Daugpilio maršrutas.
        Pastebėjau, nes kaip tik planavau juo pasinaudoti. Kitas, kur kas didesnis dramblys kambaryje yra Vilnius-Ryga. Ten, kaip suprantu, reikalai su Rusijos įtakomis Latvijos geležinkeliams, kurie nedaro nieko, kas neįtinka de facto šeimininkams.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kitas, kur kas didesnis dramblys kambaryje yra Vilnius-Ryga. Ten, kaip suprantu, reikalai su Rusijos įtakomis Latvijos geležinkeliams, kurie nedaro nieko, kas neįtinka de facto šeimininkams.
          Jonai, neieškok konspirologijos ten kur jos nėra. Vilnius-Daugpilis leido, Kijevas-Ryga leido, o Vilius-Ryga neleidžia.

          Comment


            Visa konspirologija tame, kad reikia gi kažkaip RailBalticą stumti... O tai dar pasirodys, kad ir be jos galima važinėti traukiniais...

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jonai, neieškok konspirologijos ten kur jos nėra. Vilnius-Daugpilis leido, Kijevas-Ryga leido, o Vilius-Ryga neleidžia.
              Nuo kada korupcija ir Rusijos įtaka Latvijos geležinkeliuose yra konspirologija? Nebent kažkas pasikeitė nuo 2015? Siūlau pasiskaityti apie Rusijos įtaką Latvijos geležinkeliuose: https://jamestown.org/program/moscow...gainst-latvia/

              Comment


                Visa Rusijos įtaka susiveda į krovinių srauto minimizavimą ir Estijai, ir Latvijai, ir Lietuvai. Taškas. Su Lietuva kiek kita situacija, nes yra Kaliningrado tranzitas.

                Comment


                  LTG Link toliau "kelia" savo akcijas: kaip praneša oficiali Sejny.net svetainė, traukiniai Bialystok - Trakiszki jau važiuoja lenkijos pusėje, BET... tik iki Trakiškių, tuomet apsisuka ir atgal, nes LG į Lietuvą reiso neįsileidžia. Va taip ir gyvenam savo kaime, ponai ir ponios...

                  https://sejny.net/artykul/pociagiem-...ek/1024970.amp

                  Comment


                    DELFI - „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“, neseniai pristačiusi savo naująjį prekės ženklą „LTG Link“, skelbia apie pradedamas rinkos konsultacijas dėl traukinių parko atnaujinimo.

                    Comment


                      Gal forumieciai turi ideju kokie modeliai bus galimai svarstomi?

                      Comment




                        Planuose yra 17 EMU ir 21 DMU. Tikriausiai bus Skoda ir Pesa, atitinkamai. Gal dar Stadleriai.

                        Edit: paziurejus specifikacija matosi, kad EMU bus dvieju rusiu - intercity (Klaipedai / Minskui) bei urban vietiniams marsrutams. Pirmi traukiniu pristatymai 2024 metais.

                        Paskutinis taisė Ignalina; 2020.07.14, 23:47.

                        Comment


                          Pagal specifikacijas, kaip jos pateiktos šiuo metu, nepraeina nei Škodos, nei Pesos. Tikrai praeina Stadler Flirtai, gal būt dar ispanai (CAF arba Talgo) nuspręs painvestuoti į savo modelių 1520 vėžės versijas. Latvijos konkurse jie abu dalyvavo.

                          Comment


                            O kokiems maršrutams? Čia su perspektyva, kad bus elektrifikuotas visas Vilnius-Klaipėda ruožas? Ar daugės reisų esamuose maršrutuose?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              O kokiems maršrutams? Čia su perspektyva, kad bus elektrifikuotas visas Vilnius-Klaipėda ruožas? Ar daugės reisų esamuose maršrutuose?
                              Intercity - Vilnius - Klaipėda ir Vilnius - Minskas. Urban elektriniai tikriausiai bus į Keną, Radviliškis - Klaipėda ir kiti maršrutai, kurie bus elektrifikuoti. Dyzeliniai pakeis visus DR1A. LTG taip pat davė pažadą kurti naujus maršrutus, tad ir jiems reiks naujų riedmenų.
                              Paskutinis taisė Ignalina; 2020.07.15, 00:06.

                              Comment


                                Tai kad DRAkonų yra apie 10-12, kam net 21 DMU? Juk atvirkščiai, turėtų atsilaisvinti Radviliškio-Klaipėdos traukinys, Vilniaus-Kenos ir savaime aišku, Vilniaus-Klaipėdos.

                                Comment


                                  Labai įdomu, kur tie nauji maršrutai bus. Atrodo, prieš 2019-12 tvarkaraščių pakeitimą buvo svarstomas Šiauliai-Joniškis, bet meras pageidavo tiesioginio traukinio iki Vilniaus, tai išėjo šnipštas (kad tvarkaraščiai galėtų būti suderinti persėdimams, tai nei vieniem, nei kitiem į galvą tiesiog neatėjo). Dar čia temoj buvo įdėtas planuotas tvarkaraštis Klaipėda–Kretinga su dviem reisais per dieną (t. y. tas pats, kas nieko). Kas dar galėtų būti? Gal Kaunas–Šiauliai paleistų kasdien po kelis reisus, ir porą pagreitintų?
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Nereikia pamiršti kad RA-2 ir pirmosioms Pesoms jau 20 m. Kai ateis nauji traukiniai jau bus ir 25. Pats laikas KR arba į užtarnautą poilsį.
                                    Paskutinis taisė DKL; 2020.07.15, 06:24.

                                    Comment


                                      Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                      Nereikia pamiršti kad RA-2 ir pirmosioms Pesoms jau 20 m. Kai ateis nauji traukiniai jau bus ir 25. Pats laikas KR arba į užtarnautą poilsį.
                                      12 metų. 2008 metais atėjo 4 vnt. RA-2 if 2 vnt. 620M.

                                      Comment


                                        Nuo liepos 31 d. atnaujinamas susiekimas Kaunas-Balstogė. Jau galima įsigyti bilietus.
                                        Neoficialiomis žiniomis, nuo rugpjūčio 1 d. atnaujinamas Vilnius-Daugpilis.

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          12 metų. 2008 metais atėjo 4 vnt. RA-2 if 2 vnt. 620M.
                                          šiaip klausimas kiek apskritai 620M bevažiuojančių. Vilniuje sutikti tenka labai retai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X