Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik nereikia lyginti, nes nepalyginama. Visagine stotis arčiau miesto nei Tauragėje. Ten ir tarybiniais laikais ne kažin kas buvo. Deja, bet taip.

    Comment


      Apie kurią Tauragę eina kalba? Už 200 m prasideda gyvenamų namų kvartalai, gamybinės įmonės ir net mokykla ir tai toli nuo miesto? Kai Visagine stotis nuo artimiausių gyv. namų nutolusi apie kilometrą per miškus.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Ten skylių skylė ir visai nesvarbu, kad nuosavi namai yra. Iki centro atstumą žiūrėti reikia. Kur AS randasi ir kur geležinkelio stotis. Pramonės kvartalai tai ne tai, ko reikia keleiviams.

        Comment


          Atstatytu Rengės ruožu pajudėjo pirmasis krovininis traukinys
          ...„Mes kalbame apie naujus keleivių traukinius tarp Rygos ir Mažeikių, Vilniaus ir Rygos. Aš tikiu, kad ateityje galėsime suteikti platesnes ir geresnes galimybes mūsų žmonėms keliauti traukiniais tarp kaimyninių šalių“, – sakė „Lietuvos geležinkelius“ vadovas...
          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=83544543
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Elektrinis traukinys Nr EJ753 iš Vilniaus išvyksta 15:45h., į Kauną atvyksta 17:05h. Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio jis važiuoja kaip koks prestižinis ekspresas: sąstatas dvigubas, Kaune atvyksta ne į kurį nors aklikelį (11 ar 12), o į stoties prestižinį pirmąjį kelią, čia sąstatai išsiskiria ir į Vilnių išvyksta atskirai: 17:20 ir 18:20h.
            Kita situacija būna penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais: EJ753-ojo sąstatas važiuoja tik vienas, Kaune atvyksta ne į pirmąjį kelią, o į vieną iš aklikelių (dažniausia 12-ą), atgal į Vilnių 17:20h išvykstančio traukinio tomis dienomis nėra... Šeštadieniais ir sekmadieniais gal nedidelė bėda, o penktadienio pavakarę, kai padidėja iš didmiesčių į provinciją važiuojančių keleivių srautai, vieno sąstato 15:45-17:05 yra mažai... Na - dabar žiemos ir pavasario sandūroje gal dar nėra taip mažai, kas kita bus balandžio-gegužės mėnesiais, kai prasidės bulviasodis ir kiti žemės ūkio darbai...
            Pasirodo, iš Kauno į Vilnių 17:20 h traukinio į Vilnių (ekspreso EJ756) penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais nėra dėl to, kad tomis dienomis 17:25 iš Kauno išvažiuoja dyzelinis traukinys į Šiaulius. Suprantama, kai pradėti kelio darbai beveik nevyksta, kai neveikia signalizacija, pralaidumas tarp Kauno ir Palemono yra ne koks... Tarp Vilniaus ir Kauno dabar esamas keleivinių traukinių tvarkaraštis yra laikinas, bet kartu - nėra nieko pastovesnio už laikiną...
            Vis dėlto, elektrinis traukinys Nr EJ753 penktadieniais iš Vilniaus į kauną turėtų važiuoti dvigubas. Kitaip sakant (LG darbuotojų terminologija) - su daugiau vagonų. Kadangi 17:20 h atgal į Vilnių išvažiuoti negali, tai EJ834-as į Vilnių turėtų važiuoti taip pat dvigubas (kitaip tariant, iš Vilniaus atvažiavęs dvigubas traukinys penktadieniais dvigubas turėtų važiuoti atgal)... O gal dvigubas turėtų važiuoti ir sekmadienį, kai vyksta intensyvus grįžimas iš provincijos į didmiesčius?

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Elektrinis traukinys Nr EJ753 iš Vilniaus išvyksta 15:45h., į Kauną atvyksta 17:05h. Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio jis važiuoja kaip koks prestižinis ekspresas: sąstatas dvigubas, Kaune atvyksta ne į kurį nors aklikelį (11 ar 12), o į stoties prestižinį pirmąjį kelią, čia sąstatai išsiskiria ir į Vilnių išvyksta atskirai: 17:20 ir 18:20h.
              Kita situacija būna penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais: EJ753-ojo sąstatas važiuoja tik vienas, Kaune atvyksta ne į pirmąjį kelią, o į vieną iš aklikelių (dažniausia 12-ą), atgal į Vilnių 17:20h išvykstančio traukinio tomis dienomis nėra... Šeštadieniais ir sekmadieniais gal nedidelė bėda, o penktadienio pavakarę, kai padidėja iš didmiesčių į provinciją važiuojančių keleivių srautai, vieno sąstato 15:45-17:05 yra mažai... Na - dabar žiemos ir pavasario sandūroje gal dar nėra taip mažai, kas kita bus balandžio-gegužės mėnesiais, kai prasidės bulviasodis ir kiti žemės ūkio darbai...
              Pasirodo, iš Kauno į Vilnių 17:20 h traukinio į Vilnių (ekspreso EJ756) penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais nėra dėl to, kad tomis dienomis 17:25 iš Kauno išvažiuoja dyzelinis traukinys į Šiaulius. Suprantama, kai pradėti kelio darbai beveik nevyksta, kai neveikia signalizacija, pralaidumas tarp Kauno ir Palemono yra ne koks... Tarp Vilniaus ir Kauno dabar esamas keleivinių traukinių tvarkaraštis yra laikinas, bet kartu - nėra nieko pastovesnio už laikiną...
              Vis dėlto, elektrinis traukinys Nr EJ753 penktadieniais iš Vilniaus į kauną turėtų važiuoti dvigubas. Kitaip sakant (LG darbuotojų terminologija) - su daugiau vagonų. Kadangi 17:20 h atgal į Vilnių išvažiuoti negali, tai EJ834-as į Vilnių turėtų važiuoti taip pat dvigubas (kitaip tariant, iš Vilniaus atvažiavęs dvigubas traukinys penktadieniais dvigubas turėtų važiuoti atgal)... O gal dvigubas turėtų važiuoti ir sekmadienį, kai vyksta intensyvus grįžimas iš provincijos į didmiesčius?
              Dabar niekas nesustygiuota, neaiskus keleiviu srautai. Kaip atsistatys, bus aiskus srautai, bus daroma korekcija. Neimkit i galva, keleiviai ras kuo nuvaziuoti, juk ne provincijos marsrutas.

              Comment


                Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
                Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
                1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
                2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
                3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
                4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
                Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.

                Comment


                  Tai kad vakare nėra prasmės. Visi lėktuvai jau būna išskridę. Grįžtantys vakarais irgi labiau linkę važiuoti taksi, netgi nelaukia autobusų. Su autobusais irgi ne kas, nes lėktuvui nusileidus apie 23 val. jau praktiškai galimybės važiuoti į miestą autobusu nėra, nes kol ateisi iki stotelės, visi autobusai bus išvažiavę. Reiks laukti 88N, iš kurio naudos mažai, nes debiliška trasa naktį per visokias IKEA ir Žirnių gatves, kai turėtų važiuoti naktinis pro Naujininkus ir stotį. Be to ir rida trumpesnė gautųsi, kas vėlgi į naudą.
                  Paskutinis taisė Al1; 2020.03.02, 08:55.

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                    Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
                    Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
                    1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
                    2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
                    3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
                    4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
                    Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
                    Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.

                    Comment


                      Kai dirbu oro uoste ir važinėju tuo traukiniu beveik kasdien, matau, iš kur srautai eina. Taip kad nėra didžiausi srautai, bet nuo traukinio bent 10 keleivių tikrai yra. Jei jų LG nereikia, tai tegul Nors pagrindine baltarusai važiuoja. O pastabos teisingos šiaip dėl nesuderinamumo.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                        Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
                        Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
                        1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
                        2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
                        3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
                        4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
                        Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
                        Marsrutas reikalingas ,,pakazuchai', oro veziojimui ( juk trasa- Oro uostas)

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą

                          Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.
                          Pagrinde kaunieciai vaziuoja i oro uosta, todel grafikai labiau priderinti i Kauna vaziuojantiems.

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                            Marsrutas reikalingas ,,pakazuchai', oro veziojimui ( juk trasa- Oro uostas)
                            Aš kalbu, kad maršrutas Klaipėda-Vilnius tikrai toli gražu nėra pagrindinis keleivių srauto traukiniui į Oro uostą generatorius.

                            Comment


                              Na tai siūlau pastovėti perone ir paskaičiuoti, kiek žmonių su lagaminais išlips iš Klaipėdos traukinio ir kiek iš Kauno.

                              Comment


                                O kas trukdo padaryti tiesioginį traukinį be persėdimo Kaunas-Vilnius-Vilniaus Oro uostas arba Klaipėda-Vilnius-Vilniaus oro uostas arba Minskas-Vilnius-Vilniaus oro uostas. ??? Nes dabar nėra noro atvažiuoti į Vilnių ir daryti persėdimą į traukinį, kurio laikas yra suderintas su Keltu į Nidą. Bet turbūt, tokį sprendimą būtų galima padaryti nebent užsakius galimybių studiją už 5kkk eu pavadinimu "Reikia ką nors daryti nedarant nieko"

                                Comment


                                  Pažiūrėk į geležinkelių schemą ir nereikės tokių klausimų uždavinėti.

                                  Comment


                                    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                    O kas trukdo padaryti tiesioginį traukinį be persėdimo Kaunas-Vilnius-Vilniaus Oro uostas arba Klaipėda-Vilnius-Vilniaus oro uostas arba Minskas-Vilnius-Vilniaus oro uostas. ?
                                    Ir kaip elektrinis traukinys Kaunas-Oro uostas, Minskas-Oro uostas pasieks oro uosto stotelę (iki kurios dar nėra nutiestas kontaktinis tinklas)?

                                    Comment


                                      O kur problema įrengti kontaktinį tinklą iki VNO ? Ar per trumpa akarpa,kad kas užsiimtų tokiais niekais ?

                                      Comment


                                        Tame ir problema, kad. Aišku, kad niekai, nes daugumoje šalių į oro uostus važiuoja priemiestiniai traukiniai arba S-Bahn, RER tipo traukiniai, o ne regioniniai traukiniai (Vilnius - Kaunas greitieji ir ekspresai iš esmės tokiais yra).

                                        Comment


                                          Gal ir būtų geras projektas Vilniui: S-Bahn tipo sistema. Reikėtu daugiau stočių Vilniuje ir elektrifikuoti keletų geležinkelio linijų, pavyzdžiui iš Vilniaus į Oro Uostą arba į Jašiūnus. O aišku, kad reikėtų dar mažesnių elektrinių traukinių negu dabar. Tiktų jau dabar maršrutui į Keną ir gal keletais laikais į Trakus. Visai negražu, kad dabar į Keną nevažiuoja elektrinių traukinių nors ten yra kontaktinis tinklas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X