Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt čia tinkama tema Lietuvos traukinių tvarkaraščių palyginimui su užsieniu. Jau kurį laiką nagrinėju įdomią koncepciją, taikomą užsienyje – integruotą taktinį tvarkaraštį (ITF). Taktinis tvarkaraštis reiškia, kad išvykimo laikai turi intervalą/taktą (kas dvi valandas, valandą ar kas pusvalandį), o integruotas reiškia, kad pagrindinėse geležinkelio stotyse visi įvairių rūšių traukiniai susitinka vienu metu periodiškai (pvz., kas valandą, :00 minutę), kad būtų įmanoma persėsti negaištant laiko.
    Vienodi intervalai padaro tvarkaraštį patrauklesnį ir leidžia išlaikyti patogius persėdimo laikus visą dieną (t. y. toks pats persėdimas įmanomas praktiškai visą dieną: kiekvieną valandą arba kas dvi valandas). Kita vertus, atsiranda įdomus dalykas: ne tvarkaraščiai taikomi prie infrastruktūros, bet infrastruktūra būna statoma pagal tikslinį tvarkaraštį. Kas iš to, jeigu investavus milijonus į greitąją liniją, keliolika minučių greičiau atvažiuosi į miestą, bet ten tas „laimėtas“ minutes pralauksi, norėdamas persėsti į kitą traukinį/autobusą? Pirmieji integruoto taktinio tvarkaraščio idėją sukūrė šveicarai, ir tada visiems paaiškėjo: svarbu ne tiek traukinių greitis, bet jų kursavimo dažnumas ir maršrutų tarpusavio suderinimas.

    Click image for larger version  Name:	03 Taktinis mazgas.jpg Views:	2 Size:	178,6 kB ID:	1782393
    Šveicarai iš esmės jau turi integruotą taktinį tvarkaraštį, štai matosi pagrindiniai šalies persėdimo mazgai ir laikas, kada iš jų išvyksta traukiniai. Ant maršrutų atkarpų nurodytas važiavimo laikas minutėmis (pvz. 60'). Dar ne viskas įgyvendinta, bet čia tikslas:

    Click image for larger version  Name:	image_96469.png Views:	1 Size:	308,5 kB ID:	1782390
    Vokietijoje analogiška sistema, Deutschland-Takt, bus įgyvendinta iki 2030 m. (nors regionuose traukiniai jau apie 20 metų traukiniai važiuoja griežtais intervalais). Austrijoje ITF bus įgyvendintas iki 2025 m. Vengrija, Čekija, Nyderlandai, Liuksemburgas jau irgi turi šitą dalyką vienokia ar kitokia forma. Dar šiek tiek koncepcijai iliustruoti – citata iš Austrijos geležinkelių leidinio:
    Austrijoje integruotasis taktinis tvarkaraštis bus galutinai įvestas 2025 metais. Tikslas: kad 365 dienas per metus traukiniai kursuotų tą pačią minutę, visoje šalyje bent kas valandą, o darbo dienomis šalia didžiųjų miestų – kas 15 minučių. Jau dabar daugybėje ruožų traukiniai ir autobusai yra sutaktinti, tačiau kiekvienais metais į taktinį tvarkaraštį integruojami vis nauji ruožai. Galutinis tikslas – 2025 metais turėti ilgalaikį tvarkaraštį, pagal kurį kitos viešojo transporto įmonės optimizuos savo tvarkaraščius. Taip atsiras „nepertraukiama transporto jungčių grandinė nuo šalia namų esančios autobuso stotelės iki pat europos didžiųjų metropolių“.
    Visą atsiradimą ir esmę aprašiau tinklaraščio straipsnyje: Apie ką traukinių keleiviai net nesvajoja


    Tad grįžtant prie Lietuvos: deja, niekas integruoto taktinio tvarkaraščio nėra girdėjęs... Ir nėra politinės valios bei finansavimo kažkiek smarkiau plėsti keleivinį transportą. Bet kas būtų, jeigu ta valia būtų, ir būtų užsibrėžti konkretūs tikslai didinti keleivių skaičių?
    Jau dabar yra suplanuota, kad po RailBalticos atsiradimo Kaunas taps šiokiu tokiu persėdimo mazgu :00 minutę (stos Varšuvos, Talino, Vilniaus greitieji traukiniai ir regioniniai traukiniai). Čia būtų savotiškas atskaitos taškas derinti kitus Lietuvos maršrutus (iš Kauno išvyksta traukinys į Šiaulius, atvykus į Šiaulius galima persėsti į Klaipėdą/Mažeikius/Panevėžį pvz., lyginėmis valandomis). Žinoma, Lietuvoje traukinių nėra daug, tačiau tvarkaraščio sutaktinimas ir persėdimų sistemos sukūrimas leistų bent jau efektyviai išnaudoti esamus pajėgumus ir sutrumpintų keliones (nes sutrumpėtų persėdimai). Ir, aišku, reikėtų stengtis palaikyti reguliarumą – tai suteiktų keleiviams užtikrintumo. Šveicarijoje tarp pagrindinių miestų traukiniai važinėja kas pusvalandį, Vokietijos tikslas – valandos intervalas tarp metropolių (greitaisiais ICE traukiniais), Austrijos tikslas – irgi valandos intervalas visoje šalyje. Žinoma, Lietuvai reikia veikti pagal savo pajėgumus, tačiau nevengti ir didinti reisų. Tad manau Lietuvai iš pradžių reikėtų užsibrėžti tikslą:
    • Vilnius-Kaunas atkarpoje išlaikyti griežtą 1 val. intervalą, kas ir dabar didžiąją dienos dalį jau yra. Bet, pasikartosiu, reikia griežto intervalo, iš pradžių gal ir su 2-10 min. nukrypimais, bet tik ne iki 2,5 valandos, kaip dabar. Čia iškyla svarbus klausimas, kurie traukiniai turi stoti visose stotyse, o kurie greitieji, kad nei regionų žmonės, nei Vilnius-Kaunas važinėtojai nebūtų nuskriausti. Galbūt visai logiškas variantas būtų kas dvi valandas turėti regioninį traukinį, stojantį visose stotelėse, o kas dvi greitąjį (stojantį tik keliuose pagrindiniuose miestuose), kurių intervalai persidengtų tarpusavyje į valandą. T.y. lyginėmis valandomis išvažiuoja greitasis, nelyginėmis regioninis ir taip kartojasi. Galbūt ryte ir vakare papildomai būtų galima paleisti po „sprinterį“, kuris būtų visiškas ekspresas, niekur nestojantis.
    • Kaunas-Šiauliai-Klaipėda – 2 val. intervalą (kas pvz. Vokietijoje yra visai normalus InterCity ar regioninio traukinio intervalas).
    • Šalutinėse atkarpose Klaipėda-Šilutė ar Šiauliai-Panevėžys dabar yra 4 traukinių poros per dieną, viskas pritaikyta praktiškai tik dirbantiems. Reikėtų didinti bent iki 6 traukinių porų per dieną, bet geriausia iki 7-8, nes tada įmanoma sudaryti normalų 2 valandų intervalą be „langų“ (pvz., 6:00, 8:00, 10:00, 12:00, 14:00, 16:00, 18:00, (20:00)). Tad galutinis tikslas būtų 2 valandų intervalas, kas sudarytų visai patogias galimybes traukiniu važiuoti iš esmės bet kuriuo dienos metu.
    • Kaunas-Marijampolė reikėtų apkamšyti skyles, kad nežiojėtų didesni nei 2 val. tarpai, piko metu paliekant ir esamus 1 val. tarpus. Tiesa, pagal RailBaltica tikslinį tvarkaraštį Marijampolė-Kaunas-Ryga regioninis maršrutas važiuos kas 2 valandas.
    Apie intervalą, ypač Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda būtina daryti reklamą, pvz. šūkiais „Iš Vilniaus į Kauną – kiekvieną valandą“. Tvarkaraščio skaidrumas ir paprastumas žmonėms imponuoja.
    O šiaip beveik pirmo svarbumo uždavinys Lietuvos geležinkeliams yra padaryti persėdimus įmanomus, kad nereikėtų persėsti į autobusus bent jau tose atkarpose, kur yra bėgiai ir esami maršrutai. Šios problemos geriausias sprendimas, aišku, yra integruotas taktinis tvarkaraštis. Naivu tikėtis, kad kažkas tokio greit atsiras, tačiau bent jau pavienes strategijas galima įgyvendinti. Kad pradžioje būtų įmanoma važiuoti Kaunas-Vilniaus oro uostas, Vilnius-Mažeikiai, Vilnius-Marijampolė su ne ilgesniu kaip 15 min. persėdimu. O kadangi jau būtų derinami persėdimai visą dieną, tai būtų proga ir jungtinį bilietą įvesti. Galbūt ir +CityTicket praverstų, kai už papildomą mokestį gautum galimybę važiuoti į/iš geležinkelio stoties nemokamai (be persėdimų).

    Ką manot?
    Paskutinis taisė taccido; 2020.02.11, 23:54.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Ką manot?
      Manau kad pradžiai Lietuvos biudžetas turi pamiršti apie dividendus iš geležinkelių.

      Comment


        Nieko panašaus Lietuvoje nenusimato. Koks dar taktinis tvarkaraštis, jei VT yra naikinamas ar sunaikintas daugelyje rajonų, vegetuoja net didmiesčiuose. Net studentai juo nenori naudotis - pažiūrėkite kas dedasi prie barakų vakarais... Vietoj utopinės ir niekam nereikalingos RB geriau jau tas lėšas skirtų VT atgaivinimui. Bet kas tą darys, juk vieną geležinkelio liniją sukurpti kaip projektą kur kas paprasčiau, nei apjungti daugybę įvairaus VT įvairiose savivaldybėse, įvairios nuosavybės formos (valdiškas, savivaldybės, privatus stambus, privatus smulkus) ir t.t., į vieną projektą...

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Turbūt čia tinkama tema Lietuvos traukinių tvarkaraščių palyginimui su užsieniu. Jau kurį laiką nagrinėju įdomią koncepciją, taikomą užsienyje – integruotą taktinį tvarkaraštį (ITF). Taktinis tvarkaraštis reiškia, kad išvykimo laikai turi intervalą/taktą (kas dvi valandas, valandą ar kas pusvalandį), o integruotas reiškia, kad pagrindinėse geležinkelio stotyse visi įvairių rūšių traukiniai susitinka vienu metu periodiškai (pvz., kas valandą, :00 minutę), kad būtų įmanoma persėsti negaištant laiko.
          Vienodi intervalai padaro tvarkaraštį patrauklesnį ir leidžia išlaikyti patogius persėdimo laikus visą dieną (t. y. toks pats persėdimas įmanomas praktiškai visą dieną: kiekvieną valandą arba kas dvi valandas). Kita vertus, atsiranda įdomus dalykas: ne tvarkaraščiai taikomi prie infrastruktūros, bet infrastruktūra būna statoma pagal tikslinį tvarkaraštį. Kas iš to, jeigu investavus milijonus į greitąją liniją, keliolika minučių greičiau atvažiuosi į miestą, bet ten tas „laimėtas“ minutes pralauksi, norėdamas persėsti į kitą traukinį/autobusą? Pirmieji integruoto taktinio tvarkaraščio idėją sukūrė šveicarai, ir tada visiems paaiškėjo: svarbu ne tiek traukinių greitis, bet jų kursavimo dažnumas ir maršrutų tarpusavio suderinimas.

          Click image for larger version Name:	03 Taktinis mazgas.jpg Views:	2 Size:	178,6 kB ID:	1782393
          Šveicarai iš esmės jau turi integruotą taktinį tvarkaraštį, štai matosi pagrindiniai šalies persėdimo mazgai ir laikas, kada iš jų išvyksta traukiniai. Ant maršrutų atkarpų nurodytas važiavimo laikas minutėmis (pvz. 60'). Dar ne viskas įgyvendinta, bet čia tikslas:

          Click image for larger version Name:	image_96469.png Views:	1 Size:	308,5 kB ID:	1782390
          Vokietijoje analogiška sistema, Deutschland-Takt, bus įgyvendinta iki 2030 m. (nors regionuose traukiniai jau apie 20 metų traukiniai važiuoja griežtais intervalais). Austrijoje ITF bus įgyvendintas iki 2025 m. Vengrija, Čekija, Nyderlandai, Liuksemburgas jau irgi turi šitą dalyką vienokia ar kitokia forma. Dar šiek tiek koncepcijai iliustruoti – citata iš Austrijos geležinkelių leidinio:


          Visą atsiradimą ir esmę aprašiau tinklaraščio straipsnyje: Apie ką traukinių keleiviai net nesvajoja


          Tad grįžtant prie Lietuvos: deja, niekas integruoto taktinio tvarkaraščio nėra girdėjęs... Ir nėra politinės valios bei finansavimo kažkiek smarkiau plėsti keleivinį transportą. Bet kas būtų, jeigu ta valia būtų, ir būtų užsibrėžti konkretūs tikslai didinti keleivių skaičių?
          Jau dabar yra suplanuota, kad po RailBalticos atsiradimo Kaunas taps šiokiu tokiu persėdimo mazgu :00 minutę (stos Varšuvos, Talino, Vilniaus greitieji traukiniai ir regioniniai traukiniai). Čia būtų savotiškas atskaitos taškas derinti kitus Lietuvos maršrutus (iš Kauno išvyksta traukinys į Šiaulius, atvykus į Šiaulius galima persėsti į Klaipėdą/Mažeikius/Panevėžį pvz., lyginėmis valandomis). Žinoma, Lietuvoje traukinių nėra daug, tačiau tvarkaraščio sutaktinimas ir persėdimų sistemos sukūrimas leistų bent jau efektyviai išnaudoti esamus pajėgumus ir sutrumpintų keliones (nes sutrumpėtų persėdimai). Ir, aišku, reikėtų stengtis palaikyti reguliarumą – tai suteiktų keleiviams užtikrintumo. Šveicarijoje tarp pagrindinių miestų traukiniai važinėja kas pusvalandį, Vokietijos tikslas – valandos intervalas tarp metropolių (greitaisiais ICE traukiniais), Austrijos tikslas – irgi valandos intervalas visoje šalyje. Žinoma, Lietuvai reikia veikti pagal savo pajėgumus, tačiau nevengti ir didinti reisų. Tad manau Lietuvai iš pradžių reikėtų užsibrėžti tikslą:
          • Vilnius-Kaunas atkarpoje išlaikyti griežtą 1 val. intervalą, kas ir dabar didžiąją dienos dalį jau yra. Bet, pasikartosiu, reikia griežto intervalo, iš pradžių gal ir su 2-10 min. nukrypimais, bet tik ne iki 2,5 valandos, kaip dabar. Čia iškyla svarbus klausimas, kurie traukiniai turi stoti visose stotyse, o kurie greitieji, kad nei regionų žmonės, nei Vilnius-Kaunas važinėtojai nebūtų nuskriausti. Galbūt visai logiškas variantas būtų kas dvi valandas turėti regioninį traukinį, stojantį visose stotelėse, o kas dvi greitąjį (stojantį tik keliuose pagrindiniuose miestuose), kurių intervalai persidengtų tarpusavyje į valandą. T.y. lyginėmis valandomis išvažiuoja greitasis, nelyginėmis regioninis ir taip kartojasi. Galbūt ryte ir vakare papildomai būtų galima paleisti po „sprinterį“, kuris būtų visiškas ekspresas, niekur nestojantis.
          • Kaunas-Šiauliai-Klaipėda – 2 val. intervalą (kas pvz. Vokietijoje yra visai normalus InterCity ar regioninio traukinio intervalas).
          • Šalutinėse atkarpose Klaipėda-Šilutė ar Šiauliai-Panevėžys dabar yra 4 traukinių poros per dieną, viskas pritaikyta praktiškai tik dirbantiems. Reikėtų didinti bent iki 6 traukinių porų per dieną, bet geriausia iki 7-8, nes tada įmanoma sudaryti normalų 2 valandų intervalą be „langų“ (pvz., 6:00, 8:00, 10:00, 12:00, 14:00, 16:00, 18:00, (20:00)). Tad galutinis tikslas būtų 2 valandų intervalas, kas sudarytų visai patogias galimybes traukiniu važiuoti iš esmės bet kuriuo dienos metu.
          • Kaunas-Marijampolė reikėtų apkamšyti skyles, kad nežiojėtų didesni nei 2 val. tarpai, piko metu paliekant ir esamus 1 val. tarpus. Tiesa, pagal RailBaltica tikslinį tvarkaraštį Marijampolė-Kaunas-Ryga regioninis maršrutas važiuos kas 2 valandas.
          Apie intervalą, ypač Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda būtina daryti reklamą, pvz. šūkiais „Iš Vilniaus į Kauną – kiekvieną valandą“. Tvarkaraščio skaidrumas ir paprastumas žmonėms imponuoja.
          O šiaip beveik pirmo svarbumo uždavinys Lietuvos geležinkeliams yra padaryti persėdimus įmanomus, kad nereikėtų persėsti į autobusus bent jau tose atkarpose, kur yra bėgiai ir esami maršrutai. Šios problemos geriausias sprendimas, aišku, yra integruotas taktinis tvarkaraštis. Naivu tikėtis, kad kažkas tokio greit atsiras, tačiau bent jau pavienes strategijas galima įgyvendinti. Kad pradžioje būtų įmanoma važiuoti Kaunas-Vilniaus oro uostas, Vilnius-Mažeikiai, Vilnius-Marijampolė su ne ilgesniu kaip 15 min. persėdimu. O kadangi jau būtų derinami persėdimai visą dieną, tai būtų proga ir jungtinį bilietą įvesti. Galbūt ir +CityTicket praverstų, kai už papildomą mokestį gautum galimybę važiuoti į/iš geležinkelio stoties nemokamai (be persėdimų).

          Ką manot?
          Tuomet ir aš porą sakynių parašysiu.

          Tam taktiniam tvarkaraščiui mano manau reikia dar normalių traukinių maršrutų. Nes dabar didmiesčiai yra kažkokie taškai X. Ten visi maršrutai prasideda ir baigiasi. Gal jau buvau rašęs apie tai ir anksčiau.

          Kaip galimas sprendimas, gali egzistuoti tokie maršrutai:

          Minskas/Kena - Vilnius - Kaunas/Trakai (elektrinis traukinys) (taip, jei Minkas, tai reikėtų galvoti kaip tada kitaip su pasienio kontrole)
          Vilnius - Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai
          (Druskininkai) - Marcinkonys - Vilnius - Daugpilis/(Utena)
          (Šalčininkai) - Jašiūnai - Vilnius - Daugpilis/(Utena)
          Šeštokai/Kybartai - Kaunas - Šiauliai - Mažeikiai
          Klaipėda - Šiauliai - Panevėžys - Rokiškis - Daugpilis
          Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai - (Utena)

          Vasarą gal tikrai būtų įdomus maršrutas Minskas - Vilnius - Klaipėda

          Skliaustuose yra miestai kur (mano manymu) labai prašosi normali geležinkelio stotis su keleta kilometru geležinkelio pratęsimu. O dabar tai atrodo kaip geležinkeliai į niekur.

          Atšaka Alytus - Šeštokai keleiviams būtų manau labai nepatogi, tad jos naudojimas keleivių vežimui abejotinas.
          Atšaka Pagėgiai - Šiauliai - Joniškis galėtų būti aptarnaujama planuojamo RŽD traukininio St. Peterburgas - Kaliningradas - Berlynas (jei paleis).

          Ir ko tikrai pasigendu, tai RŽD traukinių sustojimo Kaune. Taigi na nėra taip sunku tokį pat kontrolės punktą įrengti, kaip Vilniuje.
          Paskutinis taisė Petr; 2020.02.13, 14:03.

          Comment


            Parašė Petr Rodyti pranešimą

            Tuomet ir aš porą sakynių parašysiu.

            Tam taktiniam tvarkaraščiui mano manau reikia dar normalių traukinių maršrutų. Nes dabar didmiesčiai yra kažkokie taškai X. Ten visi maršrutai prasideda ir baigiasi. Gal jau buvau rašęs apie tai ir anksčiau.

            Kaip galimas sprendimas, gali egzistuoti tokie maršrutai:

            Minskas/Kena - Vilnius - Kaunas/Trakai (elektrinis traukinys) (taip, jei Minkas, tai reikėtų galvoti kaip tada kitaip su pasienio kontrole)
            Vilnius - Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai
            (Druskininkai) - Marcinkonys - Vilnius - Daugpilis/(Utena)
            (Šalčininkai) - Jašiūnai - Vilnius - Daugpilis/(Utena)
            Šeštokai/Kybartai - Kaunas - Šiauliai - Mažeikiai
            Klaipėda - Šiauliai - Panevėžys - Rokiškis - Daugpilis
            Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai - (Utena)

            Vasarą gal tikrai būtų įdomus maršrutas Minskas - Vilnius - Klaipėda

            Skliaustuose yra miestai kur (mano manymu) labai prašosi normali geležinkelio stotis su keleta kilometru geležinkelio pratęsimu. O dabar tai atrodo kaip geležinkeliai į niekur.

            Atšaka Alytus - Šeštokai keleiviams būtų manau labai nepatogi, tad jos naudojimas keleivių vežimui abejotinas.
            Atšaka Pagėgiai - Šiauliai - Joniškis galėtų būti aptarnaujama planuojamo RŽD traukininio St. Peterburgas - Kaliningradas - Berlynas (jei paleis).

            Ir ko tikrai pasigendu, tai RŽD traukinių sustojimo Kaune. Taigi na nėra taip sunku tokį pat kontrolės punktą įrengti, kaip Vilniuje.
            Nelogiskas mastymas, is serijos mano sapnas...

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą

              Tuomet ir aš porą sakynių parašysiu.

              Tam taktiniam tvarkaraščiui mano manau reikia dar normalių traukinių maršrutų. Nes dabar didmiesčiai yra kažkokie taškai X. Ten visi maršrutai prasideda ir baigiasi. Gal jau buvau rašęs apie tai ir anksčiau.

              Kaip galimas sprendimas, gali egzistuoti tokie maršrutai:

              Minskas/Kena - Vilnius - Kaunas/Trakai (elektrinis traukinys) (taip, jei Minkas, tai reikėtų galvoti kaip tada kitaip su pasienio kontrole)
              Vilnius - Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai
              (Druskininkai) - Marcinkonys - Vilnius - Daugpilis/(Utena)
              (Šalčininkai) - Jašiūnai - Vilnius - Daugpilis/(Utena)
              Šeštokai/Kybartai - Kaunas - Šiauliai - Mažeikiai
              Klaipėda - Šiauliai - Panevėžys - Rokiškis - Daugpilis
              Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai - (Utena)

              Vasarą gal tikrai būtų įdomus maršrutas Minskas - Vilnius - Klaipėda

              Skliaustuose yra miestai kur (mano manymu) labai prašosi normali geležinkelio stotis su keleta kilometru geležinkelio pratęsimu. O dabar tai atrodo kaip geležinkeliai į niekur.

              Atšaka Alytus - Šeštokai keleiviams būtų manau labai nepatogi, tad jos naudojimas keleivių vežimui abejotinas.
              Atšaka Pagėgiai - Šiauliai - Joniškis galėtų būti aptarnaujama planuojamo RŽD traukininio St. Peterburgas - Kaliningradas - Berlynas (jei paleis).

              Ir ko tikrai pasigendu, tai RŽD traukinių sustojimo Kaune. Taigi na nėra taip sunku tokį pat kontrolės punktą įrengti, kaip Vilniuje.
              Sunkiai protu suvokiamas siūlymas. O Jūs bent suprantat, kad egzistuoja mašinistų, konduktorių darbo ir poilsio rėžimas ir grafikai..?

              Comment


                Visi tie darbo ir poilsio režimai išsisprendžia keičiantis stotyse mašinistams ir konduktoriams. Jei tik tai būtų pagrindinė problema...

                Comment


                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą

                  Sunkiai protu suvokiamas siūlymas. O Jūs bent suprantat, kad egzistuoja mašinistų, konduktorių darbo ir poilsio rėžimas ir grafikai..?
                  Atsiprašau, bet čia rimtas klausymas? Al1 atsakė. Tikrai atrodo kad gyvename ne 2020.

                  Be to tokie maršrutai dar padėtų įdarbinti žmones, kurie gyvena ne didmiesčiuose.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    Nelogiskas mastymas, is serijos mano sapnas...
                    Protingas komentaras... Tai sapnuokite ir nieko nedarykit.

                    Comment


                      Neverta net diskutuot apie sapnus.

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą

                        Sunkiai protu suvokiamas siūlymas. O Jūs bent suprantat, kad egzistuoja mašinistų, konduktorių darbo ir poilsio rėžimas ir grafikai..?
                        Protu sunkiai suvokiama, kai įmonėje, kurios veikla yra keleivių vežimas, viskas galėtų būti reguliuojama ne pagal patogumą keleiviams, o pagal tai kaip kokiam konduktoriui ar mašinistui patogiau ateiti į darbą. Darbo grafikus galima visaip perdėlioti ir tas visiškai neturi įtakos.
                        Akivaizdu, kad pas mus įmonių veikla ir valdymas sustabarėjęs ir naujovės labai sunkiai skinasi kelia. Visi sėdi savoje "komforto zonoje" ir nesiima nieko keisti, todėl situacija prasta ir linkusi prastėti. Ir kiekviena naujove, kuri reikalauja pokyčių sutinkama kaip "Nelogiškas sapnas" ar "nesuvokiamas siūlymas".

                        Comment


                          Būtų įdomu jei kasnors pokomentuotų į temą. Ką apie tokius maršrutus mano? Gal ką geresnio pasiūlytų? Ką manot ar verti investicijų yra Šalčininkai/Druskininkai/Utena? Kritika taip pat yra labai gerai. Tiesiog būtų įdomi kitų nuomonė (čia neturiu omeny, kad įdomūs komentarai apie sapnus ir kitus nereikšmingus dalykus). Ačiū.

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Būtų įdomu jei kasnors pokomentuotų į temą. Ką apie tokius maršrutus mano? Gal ką geresnio pasiūlytų? Ką manot ar verti investicijų yra Šalčininkai/Druskininkai/Utena? Kritika taip pat yra labai gerai. Tiesiog būtų įdomi kitų nuomonė (čia neturiu omeny, kad įdomūs komentarai apie sapnus ir kitus nereikšmingus dalykus). Ačiū.
                            Vilnius - Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai cia autobusinis marsrutas, begiai eina kitaip. Nebent jei tokiu entuziastu vaziuoti butu, tia marsruta nukreipus per Jonaitiskius, Taurage i Pagegius ir Klaipeda. ( marsruto trasa trumpesne )

                            Suvalkijos keleiviu tikslas ne Siauliai ir Siaures Lietuva , o marsrutas Marijampole - Vilnius, ir Kybartai Vilnius.
                            Atskaitos centra (taska ) reik daryti Vilniu ir Kauna, nes Siaures Lietuvos keleiviia vaziuoja daugiau link Pajurio ir Aukstaitijos kryptimi.

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Tuomet ir aš porą sakynių parašysiu.
                              <...>
                              Kaip galimas sprendimas, gali egzistuoti tokie maršrutai:
                              <...>
                              Vilnius - Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai
                              <...>
                              Važiuoti iš Vilniaus į Pagėgius traukiniu truktų bent valandą ilgiau nei autobusu. Tad toks maršrutas nelogiškas.

                              Bet pratęsti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda iki Šilutės - kodėl gi ne?
                              1. Keliaujantiems iš Vilniaus į Šilutę kelionė traukiniu būtų greitesnė nei autobusu;
                              2. Esamas maršrutas Klaipėda-Šilutė turėtų alternatyvą - ekspresą, nestojantį kiekvienoje stotelėje.

                              O jeigu norima traukinio į Pagėgius, verčiau pagalvoti apie Klaipėda-Šilutė pratęsimą.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                O jeigu norima traukinio į Pagėgius, verčiau pagalvoti apie Klaipėda-Šilutė pratęsimą.
                                Iki Tauragės.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Tauragės stotis skylėje.

                                  Comment


                                    Bet kelionei iki Klaipėdos esant trumpesnei, keleivių atsirastų, kaip ir stoties aplinkos sutvarkymui paskata.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                      Vilnius - Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai
                                      - Tauragė - Radviliškis - Obeliai (Daugpilis)
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                        Bet kelionei iki Klaipėdos esant trumpesnei, keleivių atsirastų, kaip ir stoties aplinkos sutvarkymui paskata.
                                        Aplinka aplinka. Stotis, galima sakyti, yra miesto pakraštyje, normalios gatvės iki jos nėra, VT???

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Aplinka aplinka. Stotis, galima sakyti, yra miesto pakraštyje, normalios gatvės iki jos nėra, VT???
                                          Aplinkos tvarkymas tai ne tik suoliukų pastatymas, bet ir infrastruktūros sutvarkymas. O kam ten VT dabar, jei nėra keleivinių traukinių? O stotis Tauragės tokiam pat "pakrašty" kaip ir kokioj Plungėj ar Kėdainiuose. Kokiam Visaginui belieka tik pavydėt tokio "pakraščio", bet keleivių būna, ir nemažai.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X