Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Nemanau, kad savivaldybe del to puls kurti paplidomu reisu visomis kryptimis. Tiesiog bandyti vaziuoti naktiniu, arba Bolt, arba paprasyti pazistamo pavezeti..
- 1 patinka
Comment
-
Panašu, kad sprendimas paleisti paskutinį traukinį vakare iš Daugavpils - Vilnius vėliau tikrai pasiteisino. Net ir žiemos metu - šeštadienį 19:44h. iš Daugpilio pajudėjo 22 keleiviai. Tikėtina, kad vasarą jų srautas gali dar padidėti, tuo labiau, kad dabar paakutinis reisas iš Ignalinos savaitgalį bus nebe be proto anksti - 18:30, o 20:40. Tai turistiniam regionui tikrai bus į naudą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąPanašu, kad sprendimas paleisti paskutinį traukinį vakare iš Daugavpils - Vilnius vėliau tikrai pasiteisino. Net ir žiemos metu - šeštadienį 19:44h. iš Daugpilio pajudėjo 22 keleiviai. Tikėtina, kad vasarą jų srautas gali dar padidėti, tuo labiau, kad dabar paakutinis reisas iš Ignalinos savaitgalį bus nebe be proto anksti - 18:30, o 20:40. Tai turistiniam regionui tikrai bus į naudą
- 5 patinka
Comment
-
„LG Keleiviams“ pajamos augo 5%
https://www.vz.lt/transportas-logist...pajamos-augo-5
Keliaujančių traukiniais skaičius pastebimai auga. 2019 m. vežta 6,7 % daugiau keleivių nei 2018 m. Tai rodo, kad nauja administracija dirba visai neblogai.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą„LG Keleiviams“ pajamos augo 5%
https://www.vz.lt/transportas-logist...pajamos-augo-5
Keliaujančių traukiniais skaičius pastebimai auga. 2019 m. vežta 6,7 % daugiau keleivių nei 2018 m. Tai rodo, kad nauja administracija dirba visai neblogai.
- 2 patinka
Comment
-
Man tai dar įdomu, o užsienio geležinkelių keleiviai irgi tikriausiai į tai įskaičiuoti - tiek Kaliningrado tranzito, tiek ir Ukrainos traukiniai į Rygą bei BČ traukiniai Minskas - Vilnius. Dar geriau - reikėtų keleiviokilometų duomenų. Nes vienas keleivis važiuoja 5 km, o kitas 300 km.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.09, 22:10.
Comment
-
Tranzitas vargu, nuo kada į Kaliningradą, ar Ryga važiuoja LG? Su oru vežiojimu į Palemoną, bei kokią Šilutę, tai super rezultatas.. Beje, į Klaipėda pilni traukiniai važinėja netik vasarą ir prieš pat išvykimą bilietų nebėra, kas irgi panašu, kad nėra blogai ir einama tinkama linkme
- 2 patinka
Comment
-
Taigi, kad visko gali būti. Statistika yra slidus dalykas. Galima priskaičiuoti ir tranzitą. Juk krovinių tranzitas tai skaičiuojamas (jei jo neskaičiuotų, tai pasirodytų, kad LG beveik nieko neveža), tai kodėl keleivių turėtų būti neįskaičiuojamas. Tuo labiau, kad tranzito atveju trauka tai LG, išskyrus BČ traukinius Minskas - Vilnius...
Galėtų vežti ir dar daugiau, nes su Klaipėdos traukiniais tikrai nėra viskas gerai. Pastovus bilietų trūkumas - prarasti keleiviai.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.09, 22:42.
Comment
-
Beje, keleivių tarptautiniai pervežimai 2018 metais sudarė 0,9 milijono keleivių. Taigi, tranzitas įeina, nes tiek keleivių tik į Lenkiją ar Minską tikrai nevažiavo. 2016 ir 2017 metais buvo po 0,8 milijono. Kiek buvo pernai, kol kas neaišku. Bendras keleivių skaičius 2018 m. buvo 5,2 mln.
Duomenys iš 2018 m. LG metinės ataskaitos.
https://www.litrail.lt/documents/102...3-043b5b12ae73Paskutinis taisė Al1; 2020.01.09, 23:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikriausiai į abi. Nes LG skaičiuoja visus keleivius, o UZ irgi skaičiuoja, nesvarbu, kad kitoje valstybėje, bet juk už bilietą didžioji pinigų dalis atitenka UZ, o ne LG. Beje, bilietai į šitą traukinį ant "Ekspress" blanko ar įprasti LG čekiai?
Nors kai praeitų metų gegužės mėnesį Vilniuje LG kasose pirkau bilietus iš Vilniaus į Kijevą ir atgal, tai Ekspess blankas buvo spausdinams dvejomis kalbomis - lietuvių ir rusų.
Comment
-
Antroje šių metų pusėje Lietuvoje pradės veikti nauja traukinių bilietų pardavimo sistema – bilietus žmonės galės pirkti mobiliojoje programėlėje, naujame tinklalapyje ar automatuose.Antroje šių metų pusėje Lietuvoje pradės veikti nauja traukinių bilietų pardavimo sistema – bilietus žmonės galės pirkti mobiliojoje programėlėje, naujame tinklalapyje ar automatuose. „Sparčiai artėjame prie laiko, kai mūsų klientai galės greičiau ir patogiau įsigyti bilietus į traukinius. Mūsų tikslas – kurti naują keliavimo kultūrą ir tapti pirmuoju pasirinkimu keliaujantiems“, –...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąAntroje šių metų pusėje Lietuvoje pradės veikti nauja traukinių bilietų pardavimo sistema – bilietus žmonės galės pirkti mobiliojoje programėlėje, naujame tinklalapyje ar automatuose.
Comment
Comment