Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Čia kažkur nesueina, juk tokios kelionės planuojamos ir Baltarusijos vizos daromos gerokai iš anksto.
    Esu įsitikinęs, kad tame traukinyje keleivių, kuriems reikalinga BY viza, yra itin mažai.

    Comment


      Parašė DArnas Rodyti pranešimą

      Esu įsitikinęs, kad tame traukinyje keleivių, kuriems reikalinga BY viza, yra itin mažai.
      Tikrai taip, kai važiavai, tai bent jau mano vagone beveik vien ukrainiečiai buvo, tik man pasisekė, mano pakeleivė buvo senelė su Rusijos ir JAV pasų, kurią ilgai įtikinėjom Ukrainoj rodyti būtent JAV pasą, kad būtų mažiau klausimų

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Latvija nemato poreikio keleivinio traukinio maršrutui Vilnius-Ryga-Talinas

        https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz64U1A5i00
        Jie laukia "panacėjos" - RailBalticos.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Jie laukia "panacėjos" - RailBalticos.
          Vilniaus - Rygos maršruto nebuvimas tai tikrai nesuprantamas, ypač kai LG siūlosi jį aptarnauti savo riedmenimis.

          Gerai, kad RB nebus valdoma LDz bebrų, nenorinčių pokyčių.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            O kas valdys RB, jei iš viso ji bus pastatyta? Logiškiausia tai iš viso yra laukti RB kaip antrojo atėjimo ir tikėtis stebuklo, o ne dirbti čia ir dabar vežant keleivius. Įdomi logika. VT sunaikinus, žmonės automobilizuojasi ir juos paskui į VT nuvaryti "rinkos" priemonėmis neįmanoma. Su RB tas pats. Nuvarė žmones iš traukinių į autobusus, lėktuvus ar automobilius. Kokie idiotai tikisi, kad kažkas pradės važinėti traukiniais, jei jie kainuos ne mažiau nei lėktuvas ir kelionė truks tiek kiek lėktuvu (įskaitant patikrą)? Ne į Ukrainą autobusu ir lėktuvu pigiau nei traukiniu plackartu. Autobusais dabar iš viso siūlo po 20 eurų promo akciją. Lėktuvu irgi galima rasti už 25-30 eurų, o traukinys virš 40 pigiausiu atveju... Ir tai UZ traukiniu, o ne LG ar BČ...
            Paskutinis taisė Al1; 2019.11.10, 12:36.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kas valdys RB, jei iš viso ji bus pastatyta?
              „RB Rail AS“, bendra Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonė.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Ne faktas. Tai tik dėl statybos įkurta bendrovė.

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  Vilniaus - Rygos maršruto nebuvimas tai tikrai nesuprantamas, ypač kai LG siūlosi jį aptarnauti savo riedmenimis.

                  Gerai, kad RB nebus valdoma LDz bebrų, nenorinčių pokyčių.
                  O kad LDz netinka? Taigi čia ne jų klausimas, ar nuostolinga ar ne, vistiek visi nuostoliai LG lieka, jei jų riedmenys. O latviams tik už naudojimąsį infrastruktūra paimti pinigų reiks. Kitas klausimas, kad dažniausiai tokie maršrutai turėtų būti aptarnaujami 50%/50% latviais ir lietuviais. Bet kad Pasažieru vilciens tik "električkos" tipo traukinius ir teturi.

                  Kitas variantas - vagonai su TEPu

                  Comment


                    Tai latvių kerštas už Mažeikių - Rengės ruožą.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Jie laukia "panacėjos" - RailBalticos.
                      Paprasčiausiai nenori papildomos konkurencijos AirBaltic. Vistiek nuimtų kažkiek keleivių nuo lėktuvų, kam jiems to reikia...

                      Comment


                        Autobusų keleivių nuimtų, o ne lėktuvų. Tik į Rygą skraidyti brangu. Pigiau, jei skrendama toliau. Bet jei skrendama iš Rygos, tada dažnai netgi brangiau, nei skrendant iš Vilniaus ir persėdant Rygoje.
                        Jei tik į Rygą, tai pigiau su mašina važiuoti, o ne skristi. Pagal laiką išeina tik valanda ilgiau, įskaitant laiką patikrai, kelionei į ir iš oro uosto. Autobusu pigu, bet minimum 4-4,5 val.

                        Comment


                          Traukinio privalumas šiuo atveju būtų ne tik panašus ar gal net truputį trumpesnis laikas nei važiuojant mašina, autobusu ar lėktuvu - bet komfortas ir galimybė ramiai dirbti ar pavalgyti turint vietos kojoms, o ne įsimūrinus į priešingą sėdynę ar gazo pedalą.

                          Comment


                            Beveik viską, išskyrus gerokai trumpesnį laiką (bet kokiu atveju jis galėtų būti apie pusvalandį trumpesnis nei autobusu ir lygus kelionei mašina (jei laikomasi KET)), galima realizuoti ir esamu geležinkeliu.

                            Comment


                              Turiu klausimą: ar galima rusiškais tranzitiniais traukiniais važiuoti Vilnius-Kybartai arba Vilnius-Kena, turint tiesiog lietuvišką pasą?

                              Comment


                                Ne. Negalima net turint Rusijos pasą. Tiesiog važiavimui Lietuvos viduje į juos bilietai neparduodami.

                                Comment


                                  Vyriausybė pratęsė išimtį dėl traukinių pritaikymo neįgaliesiems
                                  Vyriausybė trečiadienį iki 2024-ųjų pabaigos pratęsė išimtį, leidžiančią „Lietuvos geležinkeliams“ nepritaikyti traukinių ir peronų neįgaliesiems. Šis sprendimas Vyriausybėje buvo atidėtas tris kartus...
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                    Pabandžiau rezervuotis į Kijevą, tai paskutinės galimos datos iš Vilniaus yra gruodžio 2-a ir 6-a. Tada norėjau paklausti, jeigu traukinys kursuos ir toliau, tai gruodžio 10-ai galėsiu rezervuotis tik po gruodžio 8-os ? Čia kažkur nesueina, juk tokios kelionės planuojamos ir Baltarusijos vizos daromos gerokai iš anksto.
                                    Jau sukėlė naujus grafikus. Laikai ir dažnis nesikeičia, kas keturias dienas važiuos.

                                    Comment


                                      Tai reiškia, kad klasikiniai vagonai į Klaipėdą ir DR1A liks iki 2024. Oh well...

                                      Comment


                                        Tai tu nori kad iš viso keleivių pervežimą užrauktų? Už kokius pinigus naujus vagonus pirkti? Tegul duoda valstybė pinigų, tada galės reikalauti. Niekur Europoje nėra jokių ten žemagrindžių traukinių 100 proc. niekur. Pilna senų vagonų. Visur vyksta palaipsnis perėjimas. Paryžiaus metro iš viso beveik neturi liftų ir eskalatorių, išskyrus naujas stotis ar pavienes senas. Berlyne taip pat dominuoja laiptai ir S-Bahne, ir metro.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2019.11.13, 21:04.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ne. Negalima net turint Rusijos pasą. Tiesiog važiavimui Lietuvos viduje į juos bilietai neparduodami.
                                          Gerai, o tai kodėl ukrainietišku traukiniu galima važiuoti Vilnius-Šiauliai-Vilnius ???

                                          Comment

                                          Working...
                                          X