Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą
to irgi manau pakaktų priderinus mūsų PESAS Kaunas - Marijampolė. Tuo labiau, kad turistams įprasta persėsti Marijampolėje kai ten pora kartų per dieną susitinka visi Eurolines autobusų reisai ir pasikeičia keleiviais.
Jei traukinio "Hancza" išvykimas iš Krokuvos ir Varšuvos būtų paankstintas, sumažėtų galimybė Varšuvos stotyje į jį persėsti iš kitų rytą atvykstančių traukinių, jei į Varšuvą-Krokuvą važiuotų vėliau, - neliktų galimybės Varšuvoje persėsti į kitus...
Traukinių Kaunas-Marijampolė priderinimo galimybė gal ir yra - reikėtų pavėlinti iš Marijampolės dabar išvykstantį 14:40h (ką ne kartą išgirdau iš važinėjančių Kazlų Rūdos gyventojų, kurie nespėję būna priversti laukti tris valandas). Kažin ar tada PESA 620M tipo traukinys tiktų? Deja talpesnių 630M Kaune nėra...
Jei tikrai Lietuvos Susisiekimo ministru taps lenkų tautybės žmogus, Lietuvos lenkų atstovas, dėl susisiekimo su Lenkija gerinimo kažkiek optimizmo yra...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Kaip bebūtų, su darbų organizavimu geležinkelio tarpstotyje Kaunas-Palemonas pasielgta neatsakingai...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O projektinėje dokumentacijoje (preliminarioje) buvo lygtai 45 ar 60 dienų numatyta. Eismą uždarė berods gegužės 12 d. Kiek jau dienų praėjo? O galo dar nematyti. Ne faktas, kad pabaigs ir iki rugsėjo pabaigos.
Comment
-
Buvo skelbtos konsultacijos dėl traukinių specifikacijų. Tikrai nemanau kad patys pirkimai bus paskelbti anksčiau nei bus pasirašytos sutartys dėl elektrifikacijos į Klaipėdą, Žinant kad paskutiniai pasiūlymai elektrifikacijos konkursui tik tik turėjo būti pateikti... jei nebuvo nukėlimų. Tikrai nesitikėčiau pačio pirkimo traukiniams dar šiais metais
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirkimų nebus. LG padalinta dalimis. Kuri iš jų pirks riedmenis nuostolingiems keleivių pervežimams? Dabar kiekvienas iš naujųjų UAB'ų žiūrės tik savo daržo. Riedmenys, jei juos pirks, turės pirkti valstybė. Ir tikriausiai bus ieškoma ES lėšų.Studentas
Comment
-
Latvija, Estija, Lenkija - visur geležinkeliai išdraskyti dalimis ir keleivinių riedmenų krovinius gabenančios įmonės ar infrastruktūra neperka. Taip ir tos specifikacijos - pinigai į balą. Nes dabar iš viso neaišku iš kokių lėšų reikės pirkti ir nauja "LG keleivams" valdžia gali būti kad persigalvos, sugalvos keisti vežimų strategiją ir pan. Viena, kai gyveni bendrabutyje ir galima "paparazituoti" kitų sąskaitą, ir visai kas kita, kai išsikeli į atskirą nuosavą butą.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.20, 15:29.
- 1 patinka
Comment
-
Vyriausybė vėl neapsisprendė dėl siūlymo atidėti traukinių pritaikymą neįgaliesiems
Vyriausybė savaitei atidėjo sprendimą, pagal kurį svarstyta siūlyti Seimui penkeriems metams pratęsti išimtis, leisiančias kol kas nepritaikyti visų šalies traukinių ir peronų neįgaliesiems...
...Nepratęsus termino, „Lietuvos geležinkelių“ skaičiavimais, tektų skubiai įsigyti 32 traukinius su vagonais, o tai valstybės įmonei kainuotų apie 449 mln. eurų.
Taip pat didžiulių investicijų reikėtų peronams atnaujinti stotyse ir stotelėse, jų Lietuvoje yra per šimtą. Valstybės valdoma įmonė teigia, kad nepratęsus išimties finansiniai įsipareigojimai taptų nepakeliami.
Reglamentas taip pat įpareigoja pritaikyti traukiniuose kelionės informacijos sistemą girdėjimo ar regos negalią turintiems asmenims.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Latvija nemato poreikio keleivinio traukinio maršrutui Vilnius-Ryga-Talinas
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz64U1A5i00
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLatvija nemato poreikio keleivinio traukinio maršrutui Vilnius-Ryga-Talinas
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz64U1A5i00
- 1 patinka
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Įdomu, kokie srautai pas ukrainiečių traukinyje. Nesuprantu, kodėl traukinys nekonkurencingas - autobusas nuveža per 4 val 10 min, traukinys 4 val 38 min. Man tikrai labiau patiktų pusvalandžiu ilgesnė, tačiau patogesnė kelionė, kurios metu pvz. galiu patogiai dirbti kompiuteriu,
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąDėl traukinio Nr.31/32 Kijevas-Ryga_Kijevas, tai atrodo, kad jis gana greitai baigs kursuoti. UZ saite matau, kad paskutiniai reisai yra numatyti 30/11 ir 04/12 iš Kijevo, atitinkamai iš Rygos 01/12 ir 05/12. Daugiau nebėra planuojama.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Šių metų spalio 29 dieną traukiniu Ryga-Kijevas iš Šiaulių važiavau į Vilnių. Galvojau būsiu vienas įlipantis Šiauliuose, atvykau į stotį apie 21,30val. ir vau - net lūpa atvėpo. Stoties laukiamojoje salėje buvo nuo 50 iki 70 žmonių. Dar kažkiek lūkuriavo perone. Atvykus traukiniui Šiauliuose apytikriai įlipo ~ nuo 50 iki 80 keleivių. Aišku didžioji dauguma lipo į plackartinius vagonus Nr.7, 8 ir 9.
Aš keliavau vagone Nr.6 (kupiniame). Tai jame buvo užimtos maždaug tik apatinės vietos.
Atvykus į Vilnių pirmame perone keleivių buvo tikrai nemažiau negu Šiauliuose ( apie 70-80) . Labai gaila bus jeigu šis traukinys nustos kursuoti.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiaip tai gruodžio 8 d. yra keičiami traukinių eismo grafikai, todėl jokių traukinių tvarkaraščių nuo gruodžio 8 d. nerodo. Nereikia dezinformacijosPaskutinis taisė Vitas2; 2019.11.08, 10:40.
Comment
-
Pabandžiau rezervuotis į Kijevą, tai paskutinės galimos datos iš Vilniaus yra gruodžio 2-a ir 6-a. Tada norėjau paklausti, jeigu traukinys kursuos ir toliau, tai gruodžio 10-ai galėsiu rezervuotis tik po gruodžio 8-os ? Čia kažkur nesueina, juk tokios kelionės planuojamos ir Baltarusijos vizos daromos gerokai iš anksto.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiaip tai gruodžio 8 d. yra keičiami traukinių eismo grafikai, todėl jokių traukinių tvarkaraščių nuo gruodžio 8 d. nerodo...
Comment
Comment