Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Labai gerai. Kautrai ir toliau puikiai seksis seimyninkauti.
    Džiaugsmo bus ne vien "Kautrai", bet ir Vilniaus "TOKS"-ui bei kitų miestų vežėjams, turintiems autobusų maršrutus į Vilnių per Kauną. O ponai prezidentas ir premjeras vyriausybėje gal ne atsitiktinai keičia susisiekimo ministrą? Kaip bebūtų, su darbų organizavimu geležinkelio tarpstotyje Kaunas-Palemonas pasielgta neatsakingai...

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą

      to irgi manau pakaktų priderinus mūsų PESAS Kaunas - Marijampolė. Tuo labiau, kad turistams įprasta persėsti Marijampolėje kai ten pora kartų per dieną susitinka visi Eurolines autobusų reisai ir pasikeičia keleiviais.
      Iš "Ecolines" autobusų persėdimo į traukinį tikėtis beviltiška... Jei "Hancza" traukinio maršrutas būtų tikrai pratęstas iki Marijampolės, tai esamu grafiku Marijampolėje jis būtų apie 15 val. "Ecolines" autobusai į Marijampolės autobusų stotį iš Latvijos susirenka apie 18val., į Latviją išvyksta apie 14 val...
      Jei traukinio "Hancza" išvykimas iš Krokuvos ir Varšuvos būtų paankstintas, sumažėtų galimybė Varšuvos stotyje į jį persėsti iš kitų rytą atvykstančių traukinių, jei į Varšuvą-Krokuvą važiuotų vėliau, - neliktų galimybės Varšuvoje persėsti į kitus...
      Traukinių Kaunas-Marijampolė priderinimo galimybė gal ir yra - reikėtų pavėlinti iš Marijampolės dabar išvykstantį 14:40h (ką ne kartą išgirdau iš važinėjančių Kazlų Rūdos gyventojų, kurie nespėję būna priversti laukti tris valandas). Kažin ar tada PESA 620M tipo traukinys tiktų? Deja talpesnių 630M Kaune nėra...
      Jei tikrai Lietuvos Susisiekimo ministru taps lenkų tautybės žmogus, Lietuvos lenkų atstovas, dėl susisiekimo su Lenkija gerinimo kažkiek optimizmo yra...

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą

        Kaip bebūtų, su darbų organizavimu geležinkelio tarpstotyje Kaunas-Palemonas pasielgta neatsakingai...
        O projektinėje dokumentacijoje (preliminarioje) buvo lygtai 45 ar 60 dienų numatyta. Eismą uždarė berods gegužės 12 d. Kiek jau dienų praėjo? O galo dar nematyti. Ne faktas, kad pabaigs ir iki rugsėjo pabaigos.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          O projektinėje dokumentacijoje (preliminarioje) buvo lygtai 45 ar 60 dienų numatyta. Eismą uždarė berods gegužės 12 d. Kiek jau dienų praėjo? O galo dar nematyti. Ne faktas, kad pabaigs ir iki rugsėjo pabaigos.
          Eismą Kaunas_Palemonas uždarė gegužės 22 d.

          Comment


            Sveiki, teko girdėti, jog pernai metų gale buvo skelbti viešieji pirkimai naujiems keleiviniams traukiniams? Gal kas žino ar kas nors vyksta šiuo klausimu?

            Comment


              Buvo skelbtos konsultacijos dėl traukinių specifikacijų. Tikrai nemanau kad patys pirkimai bus paskelbti anksčiau nei bus pasirašytos sutartys dėl elektrifikacijos į Klaipėdą, Žinant kad paskutiniai pasiūlymai elektrifikacijos konkursui tik tik turėjo būti pateikti... jei nebuvo nukėlimų. Tikrai nesitikėčiau pačio pirkimo traukiniams dar šiais metais

              Comment


                Pirkimų nebus. LG padalinta dalimis. Kuri iš jų pirks riedmenis nuostolingiems keleivių pervežimams? Dabar kiekvienas iš naujųjų UAB'ų žiūrės tik savo daržo. Riedmenys, jei juos pirks, turės pirkti valstybė. Ir tikriausiai bus ieškoma ES lėšų.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pirkimų nebus. LG padalinta dalimis. Kuri iš jų pirks riedmenis nuostolingiems keleivių pervežimams? Dabar kiekvienas iš naujųjų UAB'ų žiūrės tik savo daržo. Riedmenys, jei juos pirks, turės pirkti valstybė. Ir tikriausiai bus ieškoma ES lėšų.
                  Nebeverk čia.
                  Studentas

                  Comment


                    Latvija, Estija, Lenkija - visur geležinkeliai išdraskyti dalimis ir keleivinių riedmenų krovinius gabenančios įmonės ar infrastruktūra neperka. Taip ir tos specifikacijos - pinigai į balą. Nes dabar iš viso neaišku iš kokių lėšų reikės pirkti ir nauja "LG keleivams" valdžia gali būti kad persigalvos, sugalvos keisti vežimų strategiją ir pan. Viena, kai gyveni bendrabutyje ir galima "paparazituoti" kitų sąskaitą, ir visai kas kita, kai išsikeli į atskirą nuosavą butą.
                    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.20, 15:29.

                    Comment


                      Vyriausybė vėl neapsisprendė dėl siūlymo atidėti traukinių pritaikymą neįgaliesiems
                      Vyriausybė savaitei atidėjo sprendimą, pagal kurį svarstyta siūlyti Seimui penkeriems metams pratęsti išimtis, leisiančias kol kas nepritaikyti visų šalies traukinių ir peronų neįgaliesiems...

                      ...Nepratęsus termino, „Lietuvos geležinkelių“ skaičiavimais, tektų skubiai įsigyti 32 traukinius su vagonais, o tai valstybės įmonei kainuotų apie 449 mln. eurų.

                      Taip pat didžiulių investicijų reikėtų peronams atnaujinti stotyse ir stotelėse, jų Lietuvoje yra per šimtą. Valstybės valdoma įmonė teigia, kad nepratęsus išimties finansiniai įsipareigojimai taptų nepakeliami.

                      Reglamentas taip pat įpareigoja pritaikyti traukiniuose kelionės informacijos sistemą girdėjimo ar regos negalią turintiems asmenims.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Latvija nemato poreikio keleivinio traukinio maršrutui Vilnius-Ryga-Talinas

                        https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz64U1A5i00

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Latvija nemato poreikio keleivinio traukinio maršrutui Vilnius-Ryga-Talinas

                          https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz64U1A5i00
                          Įdomu, kokie srautai pas ukrainiečių traukinyje. Nesuprantu, kodėl traukinys nekonkurencingas - autobusas nuveža per 4 val 10 min, traukinys 4 val 38 min. Man tikrai labiau patiktų pusvalandžiu ilgesnė, tačiau patogesnė kelionė, kurios metu pvz. galiu patogiai dirbti kompiuteriu,

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą

                            Įdomu, kokie srautai pas ukrainiečių traukinyje. Nesuprantu, kodėl traukinys nekonkurencingas - autobusas nuveža per 4 val 10 min, traukinys 4 val 38 min. Man tikrai labiau patiktų pusvalandžiu ilgesnė, tačiau patogesnė kelionė, kurios metu pvz. galiu patogiai dirbti kompiuteriu,
                            Vasaros pabaigoje važiavau į Kijevą, tai prieš 4 dienas buvo likusi tik 1 plackarto vieta, kupe gi buvo, bet irgi ne taip ir daug.

                            Comment


                              Dėl traukinio Nr.31/32 Kijevas-Ryga_Kijevas, tai atrodo, kad jis gana greitai baigs kursuoti. UZ saite matau, kad paskutiniai reisai yra numatyti 30/11 ir 04/12 iš Kijevo, atitinkamai iš Rygos 01/12 ir 05/12. Daugiau nebėra planuojama.

                              Comment


                                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                Dėl traukinio Nr.31/32 Kijevas-Ryga_Kijevas, tai atrodo, kad jis gana greitai baigs kursuoti. UZ saite matau, kad paskutiniai reisai yra numatyti 30/11 ir 04/12 iš Kijevo, atitinkamai iš Rygos 01/12 ir 05/12. Daugiau nebėra planuojama.
                                Reikia tikėtis, kad tik sutrumpės iki Vilniaus, nes panašu, kad latviams nieko nereikia iš tų užsieniečių jų geležinkeliuose. Aišku, apart krovinių iš Mažeikių
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Šių metų spalio 29 dieną traukiniu Ryga-Kijevas iš Šiaulių važiavau į Vilnių. Galvojau būsiu vienas įlipantis Šiauliuose, atvykau į stotį apie 21,30val. ir vau - net lūpa atvėpo. Stoties laukiamojoje salėje buvo nuo 50 iki 70 žmonių. Dar kažkiek lūkuriavo perone. Atvykus traukiniui Šiauliuose apytikriai įlipo ~ nuo 50 iki 80 keleivių. Aišku didžioji dauguma lipo į plackartinius vagonus Nr.7, 8 ir 9.
                                  Aš keliavau vagone Nr.6 (kupiniame). Tai jame buvo užimtos maždaug tik apatinės vietos.
                                  Atvykus į Vilnių pirmame perone keleivių buvo tikrai nemažiau negu Šiauliuose ( apie 70-80) . Labai gaila bus jeigu šis traukinys nustos kursuoti.

                                  Comment


                                    Šiaip tai gruodžio 8 d. yra keičiami traukinių eismo grafikai, todėl jokių traukinių tvarkaraščių nuo gruodžio 8 d. nerodo. Nereikia dezinformacijos

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Šiaip tai gruodžio 8 d. yra keičiami traukinių eismo grafikai, todėl jokių traukinių tvarkaraščių nuo gruodžio 8 d. nerodo. Nereikia dezinformacijos
                                      Sveiki, tikrai nežinojau apie tvarkaraščių keitimą gruodžio 8 dieną, nenorėjau įnešti dezinformacijos. Gerai pabandysiu rezevuotis iš Vilniaus į Kijevą gruodžio 10-ai dienai.
                                      Paskutinis taisė Vitas2; 2019.11.08, 10:40.

                                      Comment


                                        Pabandžiau rezervuotis į Kijevą, tai paskutinės galimos datos iš Vilniaus yra gruodžio 2-a ir 6-a. Tada norėjau paklausti, jeigu traukinys kursuos ir toliau, tai gruodžio 10-ai galėsiu rezervuotis tik po gruodžio 8-os ? Čia kažkur nesueina, juk tokios kelionės planuojamos ir Baltarusijos vizos daromos gerokai iš anksto.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Šiaip tai gruodžio 8 d. yra keičiami traukinių eismo grafikai, todėl jokių traukinių tvarkaraščių nuo gruodžio 8 d. nerodo...
                                          Jau rodo Bialystoko traukinių Lietuvos stotyse ir RŽD tranzitinių traukinių grafikus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X