Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl tokio tvarkaraščio ir nesinaudoja.

    Comment


      Paaiškinkit ką Daugpilio gyventojam veikt Vilniuje? Kokie Alytiškiai ar dažnai važinėja į Rygą kaip manai?

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Paaiškinkit ką Daugpilio gyventojam veikt Vilniuje?
        Pasinaudoti Vilniaus oro uosto paslaugomis (kaip Panevėžio ar Šiaulių gyventojai daro Rygos oro uoste).

        Comment


          Tuomet turi kasdien traukinys važinėt bent po 4sykius su vos keliais keleviais, bet ir tai, kam jiem važiuot į Vilnių, jei iki Rygos nedaug didesnis atstumas?

          Comment


            Aš asmeniškai 3 kartus skridau iš Rygos, o tai yra 300km, kelios valandos kelio ir porą dešimčių € už autobuso bilietą, nors galėjau sumokėti tik 0,65€ ir per 5 minutes su 3G nuvažiuoti iki VNO. Tiesiog lėktuvo bilieto kaina iš Rygos buvo daug pigesnė.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Paaiškinkit ką Daugpilio gyventojam veikt Vilniuje? Kokie Alytiškiai ar dažnai važinėja į Rygą kaip manai?
              Iš Rygos AS vis dar važiuoja autobusas į Vilnių, vežantis ir į Gariūnus. Anksčiau toks buvo ir iš Daugpilio, paskutiniu metu buvo tik šeštadieniais. Ar vis dar važiuoja - neaišku. Jei jau rygiečiai važiuoja į Gariūnus, kodėl daugpiliečiai neturėtų?

              Comment


                Sklinda gandai, kad TIK SESTADIENI 17:53 papildomai vaziuos iki Daugavpils. Tad bent jau latviams bus galimybe siek tiek pabuvus Vilniuje vakare grizti

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  Sklinda gandai, kad TIK SESTADIENI 17:53 papildomai vaziuos iki Daugavpils. Tad bent jau latviams bus galimybe siek tiek pabuvus Vilniuje vakare grizti
                  Tai kad ne gandai.

                  Comment


                    Parašė artexs Rodyti pranešimą

                    Tai kad ne gandai.
                    Gaila, kad atgal tik iki Turmanto.

                    Comment


                      Jau tikrai galėtų grįžt iki Vilniaus... Galėtumėm ir mes padoriai pasibūt Daugpilyje, o.ne 4h.ryte keltis...

                      ​​
                      ​​

                      Comment


                        Pirmas reisas iš Vilniaus per anksti. Bet antrasis 7.40 jau per vėlai. Reikėtų išvykimo apie 7 val.
                        O iš Daugpilio ankstesnio ryte reiso reikia, nes apie pusę dvylikos atvykimas į Vilnių per vėlus. Nei į Gariūnus, tik po miestą pavaikščioti... turėtų iš Turmanto ryte traukinys važiuoti į Daugpilį apie 6 val. Tada iš jo į Vilnių išvažiuoti apie 7 val. Bet visa tai keičia iš esmės esamą tvarkaraštį.
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.11.11, 10:33.

                        Comment


                          „Senjorų dienos internete“! – Laisvalaikio informacija internete.

                          Nuo lapkričio 5 d. (pirmadienio) iki lapkričio 9 d. (penktadienio) kiekvieną dieną 11 val. vyko transliacijos tiesiogiai iš Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos. www.prisijungusi.lt Lapkričio 6 d.(antradienį) laidoje (tiksliau - jos antroje dalyje, kažkur nuo 24:00 min.), dalyvavo LG keleivių vežimo direkcijos darbuotoja
                          https://www.youtube.com/watch?v=4d1SN8R-L8o

                          Comment


                            Keičiasi kainodara maršrutuose Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai.

                            Naikinama pikinė/nepikinė kainų sistema, o vietoje jos įvedama "pagal komfortą". Tai reiškia, kad:

                            Visuose reisuose, kuriuose važiuos 730ML Pesos, kaina bus aukštesnė - 17,40 eur. (į Šiaulius 11,60 Eur)
                            Reisuose, kuriuose važiuos Pesos 630ML ar TEP su prikabinamais vagonais, kelionė bus pigesnė - 14,50 eur (į Šiaulius 9,70).

                            Tiesa, išimtis galios reisams, išvykstantiems 5:10 ryte - juose kaina bus pigesnė. Suprantama, nes beveik niekas jais nevažiuoja

                            Statistiškai pakelta 20 proc. kainų, sumažinta - 7 proc.
                            Paskutinis taisė dtb; 2019.01.14, 19:45.

                            Comment


                              Kiek dažna situacija, kad vietoje 730ML atvažiuoja TEP'as su vagonais?

                              Comment


                                Penktadieniais 17:40 iš Vilniaus, šeštadieniais 6:40 iš Klaipėdos, sekmadieniais 9:50 iš Vilniaus ir 15:55 iš Klaipėdos. Iš viso 4 reisai per savaitę.

                                Comment


                                  Tas kaip ir aišku. Čia labiau turėjau omeny sitaucija, kuri ankščiau pasitaykydavo, kai vietoj elektrinio dviaukščio atvažiuodavo senas geras ER9M ir kildavo didelis keleivių pasipiktinimas, o pinigus už pirmą klasę kažkaip ten sudėtingai gražindavo

                                  Comment


                                    Mano nuomone, nauja sistema vargiai pritaikoma realybėje. Esu įsitikinęs, ne kartą pasitaikys „downgrade'ai“ ir apie tai LG nesuks galvos. Be to, dar visai neseniai į Šiaulius važinėdavo oro uostinė PESA, į kurią bilietai parduodami antra klase į Šiaulius, bet trečia klase į oro uostą. Esu apie tai rašęs LG, niekas nesureagavo. Kaip visada LG lieka LG.
                                    Visų pirma, reikia leisti tokius riedmenis, kad visiems vietų užtektų. O jeigu jau paklausa viršija pasiūlą, būtų galima paeksperimentuoti su aviabilietų kainodaros technikomis – skirtingus reisus išparduoti skirtingomis kainomis, siekiant 95% užpildymo.

                                    Comment


                                      Lokomotyvo trauka ar Pesa 2 klasė gali būti ta pati kaina. Yra problema tik su 1 klase, kuri tik Pesose, o 1 klasės vagonų nėra. Todėl, jei Pesa pakeičiama vagonais su šilumvežiu, nukenčia tik 1 klasės keleiviai. Išeitis viena - 1 klasę daryti tik vos brangesne (max 1 euru) už 2 klasę ir nemaitinti keleivių. O jei vietoj Pesos leidžiamas lokomotyvas su vagonais, tai tuos, kurie nusipirko 1 klasės bilietus, pamaitinti nemokamai. Bet tam juos reikia susodinti tik į 1 vagoną.

                                      Comment


                                        LG "progresas" keleivių pervežime. Nutiesus RB iki Kauno ir rekonstravus visą 1520 mm geležinkelio liniją iki Kauno, susisiekimas su Marijampole pagerėjo tik 5-6 minutėmis. Tarkim, prieš rekonstrukciją 2008/09 m. traukinys iki Marijampolės važiavo 1 val. 11-14 min. su visais tarpiniais sustojimais, tai dabar važiuoja tik 1 val. 5 min. ir be sustojimo Jiesioje. Taigi, gaunasi, kad realiai dėl rekonstruoto kelio kelionė sutrumpėjo tik 3-4 minutėm... Ir tik ruože Kaunas - Kazlų Rūda, ir tik dėl sustojimo panaikinimo Jiesioje: 1 minutė sustojimui, dar po 1 minutė stabdymui ir įsibėgėjimui. Reikia turėti omenyje, kad tada į Marijampolę ir Šeštokus važinėjo D1, kurių įsibėgėjimo ir stabdymo keliai ilgesni, o ir dinaminės charakteristikos archajinės, lyginant su 620M. Žodžiu, jokio progreso, sukišus tiek pinigų į 1520 mm rekonstrukciją, LG nepadarė. Absoliučiai. Tuo tarpu autobusas važiuoja valandą, o sutvarkius visą ViaBalticą gal ir dar kokiom 5 minutėmis trumpiau. Autobusu 59 km, traukiniu - 61 km. Autobusas dar kiek sugaišta kol važiuoja Kaune ir Marijampolėje...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2019.01.20, 12:25.

                                        Comment


                                          čia buvo tiesiog "pinigų įsisavinimas" ir tiek...man keisčiausia, jog lygiagrečiai einanti vėžė su lenkiškais traukiniais taip pat išvysto vos 80 km/h...

                                          Jau nekalbu apie be tikslo sutemontuotas rusiškos vėžės stoteles, kurios ir toliau lieka be susisiekimo (kaip Vinčai, Miliai, Naujiena, Turgalaukis) ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X