Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Prie UZ "Keturių sostinių" traukinio BČ tarp Minsko ir Rygos prikabins plackartinį vagoną Nr. 11. Kaina nuo Minsko iki Rygos (ir priešinga kryptimi) - ~24 Eur. Nuo Vilniaus iki Rygos - ~16,8 Eur. Nuo Minsko iki Vilniaus ~14,3 Eur. Čia pagal šios dienos valiutų kursą. Žiūrėjau kainas BČ interneto puslapyje.
Kaip jau rašiau prieš gerą savaitę, UZ bilietų kaina tokia:
Ryga - Vilnius rodo dvi kupė grupes už skirtingą kainą: už ~24 Eur ir už kupė ~26,7 Eur. liuksas - 53 Eur.
Tuo tarpu Vilnius - Ryga kupė ~24 Eur. ir nei liukso nei brangesnios kupė nerodo.
Vilnius - Minskas kupė ~35 Eur, liuksas ~96 Eur.
Iš Minsko į Vilnių bilietų neparduoda.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimą
Galima tik pasidžiaugti už šilutiškius. O nuo kada gi traukiniu į Stasylas?
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Niekada. Stasylos kaimas, o Silute visgi Lietuvos miestas, ir tikrai zinomesnis nei Stasylos....
Comment
-
Ne visai į temą, bet geresnės neradau. Pasirodo, traukiniu Kijevas - Ryga ir Ryga - Kijevas galima važiuoti Lietuvos teritorijoje. Taip, penktadienį iš Šiaulių į Vilnių išvažiavo 10 keleivių plackartiniame BČ vagone. Nežinau, ar sėdo kas į UZ vagonus - bilietas į juos apie 2,5 Eur brangesnis, nes kupė.
Internetu nei LG, nei tuo labiau UZ ar BČ bilietų važiavimui iš Vilniaus į Šiaulius neparduoda. Bet kasose jie parduodami.
Užtat iš Šiaulių į Vilnių bilietai UZ ir BČ puslapiuose parduodami. Tačiau BČ puslapyje jų pirkti negalima, nes bilietas parduodamas be elektroninės registracijos, t.y., tikrą bilietą reikia atsispausdinti Baltarusijoje stoties kasoje. Tuo tarpu UZ bilietas elektroninis. UZ parduoda bilietus ir į BČ vagoną. Tačiau BČ vagone vis tiek su juo negalima važiuoti... Nors parduoda. Nes BČ neturi UZ elektroninio bilieto QR kodo nuskaitymo galimybės.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.07, 17:28.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...traukiniu Kijevas - Ryga ir Ryga - Kijevas galima važiuoti Lietuvos teritorijoje.
Is Kijevo isvaziavome apie 13 val., Siauliuose buvom apie 6 val. ryto. Vaziavom visai greitai ir patogiai, buvo tik pora sustojimu Ukrainoje bei kokie penki-sesi Baltarusijoje. Atvaziavau be jokio nuovargio - pasirode, kad tokiu traukiniu keliauti yra zymiai fainiau, nei lektuvu.
Vagonai ten ir atgal buvo uzpildyti apie 30-40 %. Vagonai svarus, patalyne irgi svari ir sausa. Vagonai sovietinio tipo, bet gerai sutvarkyti, per langus skersvejai nepustavo.
Arbata kainavo 8 UAH (apie 25 eurocentu) uz stikline. Jei kas turejo savo stikline ir savo arbata bei cukru, tai tada jam arbata buvo nemokomai, nes uz karsta vandeni is virdulio ten moketi nereik.
Traukinio palydovai ten buvo pagrinde jauni vyrai, svariai apsirenge, mandagus ir truputi panasus i kursantus-saugumecius, atliekancius savo darbo praktika.
Vaziuojant is Kijevo, pasieneciai ir muitininkai tikrino dokumentus tiesiai stotyje ir per atskira iejima ileisdavo i platforma su traukiniu. Vienas keleivis pirko bilieta internetu ir bande rodyti ji savo planseto ekrane, bet tas nepraejo ir ji nuvare i kasa atspausdinti bilieta ant popieriaus. Ar jis po to suspejo i traukini - nezinau. Tad patariama tureti normalu popierini bilieta.
Traukinys vyksta kas 6-7 dienas, ir LG svetaineje jo neradau - apie ji reikia klausti kasoje.
Paskutinis taisė hobo; 2018.11.03, 20:11.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra LG tvarkaraštyje.
Bet visdelto ten pat pazymeta, kad:
14:53 Vilnius -- 05:23 Kijevas (Kiev) -- Trukmė 14:30 -- Bilietai internetu neparduodamiPaskutinis taisė hobo; 2018.11.03, 21:22.
Comment
-
Taigi, traukinys Kijevas - Ryga kursuoja jau daugiau nei mėnesį. Kokias išvadas galima padaryti? Traukinys tarp Vilniaus ir Rygos važiuoja 4 val. 38 min., o iš Rygos į Vilnių 4 val. 35 min. Jei traukinys nestotų Jelgavoje, dėl ko sugaištama 20-25 min., priklausomai nuo krypties, dar sugaištama stabdymui ir įsibėgėjimui, tai traukinys tarp tą atstumą galėtų įveikti per 4 val. 10 min. O tai jau tas pats, kas autobusas. Tai čia traukinys, sudarytas iš vagonų ir šilumvežio. O dyzelinis galėtų ir greičiau. Žodžiu, pagal kelionės laiką net ir dabartinis geležinkelis pilnai nenusileidžia autobusui. Dar vienas momentas - ruožas nuo Šiaulių iki sienos su Latvija yra didžiausias stabdis, ten greitis siekia tik 60-80 km, o tarp Šiaulių ir Gubernijos tik apie 40 km/h. Latvijoje irgi ne kas. Tarp Jelgavos ir sienos su Lietuva apie 120 km/h. Nuo Jelgavos iki Rygos - 80 km/h, taip pat lėtai važiuojama pačioje Rygoje. Sutvarkius esamą geležinkelį, padidinus greitį atskiruose ruožuose iki 160 km/h, taip pat ir Latvijoje, galima būtų tarp Vilniaus ir Rygos važiuoti apie 3 val. 20-30 min., o elektrifikavus gal ir per 3 val.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.05, 21:54.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo 2018m. gruodžio 9 d. žymokai pasikeis traukinių Bialystokas-Kaunas tvarkaraštis rytinis reisas. Tai jau rodo TraukinioBilietas.Lt
Iš Kauno traukiniai į Bialystoką išvyks 9:58 ir 17:30h (dabar nuo spalio 28d išvyksta 9:00 ir 17:33h), iš Bialystoko - 8:28 ir 15:49h (į Kauną atvyks 14:25 ir 21:25h).
Traukinių maršruto Kaunas-Marijampolė-Kaunas naujo tvarkaraščio dar neradau... Matomai, turėtų keistis traukinys, kuris iš Kauno dabar išvyksta 9:35h., iš Marijampolės - 10:55hPaskutinis taisė Vitas; 2018.11.07, 18:06.
Comment
-
Per interviu direkcijos vadovas minėjo, kad tikrai keis tvarkaraščius į Marijampolę, nes "dabartiniai laikai neatitinka keliaujančiųjų darbo reikalais į ir iš Kauno poreikių". Ko gero ankstins pirmąjį traukinį Marijampolė-Kaunas ir vėlins paskutinįjį Kaunas-Marijampolė.
Paskelbė ir tvarkaraščius į Daugpilį. Deja - jokių pokyčių, tik 1 minute sutrumpintas kelionės laikas.Paskutinis taisė dtb; 2018.11.08, 13:10.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Paskelbė ir tvarkaraščius į Daugpilį. Deja - jokių pokyčių, tik 1 minute sutrumpintas kelionės laikas.
Comment
-
Tai jau kažin. Kokia prasmė? Tvarkaraščio visuotinis keitimas yra svarbesnis įvykis ir būtent jį keičiant būtų pakeistas tas tvarkaraštis. Niekas nesikeis ir vėliau. Latviai nenori. Jie specialiai pagalius kaišioja. Net traukiniui Kijevas - Ryga pagalius kaišiojo - padarė debilišką šilumvežio keitimą Jelgavoje, kai LG laisvai galėjo tempti iki Rygos. Jiems nusispjaut, jie vis tiek gauna už naudojimąsi infrastruktūra, nesvarbu, kada traukinys pravažiuoja. Ir tos pajamos nuo pervežtų keleivių nepriklauso.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDaugpilio maršrutu entuziastai iš Vilniaus manau, kas norėjo, jau pasinaudojo. Pagrinde ten Visagino keleiviai, o jiem manau tvarkaraštis geras.
Comment
Comment