Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visagine nėra nei kelyno, nei stoties šviesoforų, todėl negali ten likti.

    Comment


      Kelyno ir nereikia. Jokio eismo iki Turmanto, išskyrus keleivinius ir ūkinį ar kokį išvežamąjį traukinį kartą per savaitę. Šviesoforus įrengti galima ir ne milijonus kainuoja.

      Comment


        Nors ir ne LG, bet traukinys per Lietuvos teritoriją. Turiu omenyje Kijevas - Minskas - Vilnius - Ryga. Šiandien pagaliau prasidėjo prekyba bilietais internetu UZ puslapyje.
        Kainos didesnės, nei buvo žadėta. Taigi.

        Kijevas - Ryga kupė ~67 Eur., liuksas - ~201 Eur.
        Kijevas - Vilnius kupė ~50 Eur. liuksas ~149 Eur
        Kijevas - Minskas kupė ~56 Eur. liuksas ~ 165 Eur. Taip, iš Kijevo į Minską su šiuo traukiniu brangiau nei į Vilnių ir tai ne klaida.

        Priešinga kryptimi kaina ta pati.

        Ryga - Vilnius rodo dvi kupė grupes už skirtingą kainą: už ~24 Eur ir už kupė ~26,7 Eur. liuksas - 53 Eur.
        Tuo tarpu Vilnius - Ryga kupė ~24 Eur. ir nei liukso nei brangesnios kupė nerodo. Vadinasi, LG ir ar LDz gal išsiderėjo kokią maždaug 2,5 Euro nuolaidą 2 vagonams (nes rodo bendrai 71 vietą).
        Vilnius - Minskas kupė ~35 Eur, liuksas ~96 Eur.
        Iš Minsko į Vilnių bilietų neparduoda. Arba kažkas netvarkoje su sistema ir jų nerodo.
        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.30, 21:31.

        Comment


          Deja, jokios nuolaidos tarp Vilniaus ir Rygos LG neišsimušė. Tiesiog bilietas pigesnis, nes nebus patalynės. Kadangi kitaip negalėjo apiforminti, tai pardavimų sistemoje padarė du atskirus vagonus su mažesne kaina...
          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 08:52.

          Comment


            Kas iš vis važinės į Rygą tokį ankstyvą rytą? Nebent keli entuziastai.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Tai niekas ir nevažinės. Traukinys skirtas zarobitčanams į Vilnių ir Rygą atvežti. Ir tai už tokią kainą ir tik kartą per savaitę jis nafig reikalingas. Nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo lygtai važiuos kas antrą dieną.

              Comment


                Tai ko taip sureikšminat šią atkarpą?
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Kas iš vis važinės į Rygą tokį ankstyvą rytą? Nebent keli entuziastai.
                  Netoks jau ankastyvas tas laikas. Rygoje būti 9h ryto būtų "pats tas". Kažkada naktiniu Vilnius-Ryga nuvažiuodavome apie 7h ryto - ir būdavo gerai. Geležinkelio stotyje ir turguje būdavo pats rytinis gyvenimas.

                  Comment


                    Jei išvykstama 4.30, tai kelintą keltis ir kaip nusigaut iki stoties tokiu metu iš tolimesnių rajonų? Jei jau kurti automobilį, tai juo ir važiuot iki Rygos.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Labai įdomus ir sąlyginai pakankamai konkretus interviu: https://www.vz.lt/transportas-logist...kiniu-marsrutu

                      - Apie nenuostolingą Daugpilį
                      - Nedrąsiai apie daily Rygą
                      - Labai nedrąsiai, bet apie atšaką į Druskininkus

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kelyno ir nereikia. Jokio eismo iki Turmanto, išskyrus keleivinius ir ūkinį ar kokį išvežamąjį traukinį kartą per savaitę. Šviesoforus įrengti galima ir ne milijonus kainuoja.
                        Eismo yra, nuo 2 iki 4 prekinių traukinių per parą. Va, pvz, Ignalina, 2018-08-29
                        Attached Files

                        Comment


                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                          Labai įdomus ir sąlyginai pakankamai konkretus interviu: https://www.vz.lt/transportas-logist...kiniu-marsrutu
                          ...
                          ...Jau susitarta ir nuo rudens pradedame vežti keleivius iš Klaipėdos į Šilutę...
                          Ruduo jau rytoj.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                            Labai įdomus ir sąlyginai pakankamai konkretus interviu: https://www.vz.lt/transportas-logist...kiniu-marsrutu

                            - Apie nenuostolingą Daugpilį
                            - Nedrąsiai apie daily Rygą
                            - Labai nedrąsiai, bet apie atšaką į Druskininkus
                            Šiandien nesvarsto, o rytoj, kai ministerija ar vyriausybė pasakys, kad kompensacijų už nuostolingus vežimus nebus, ims svarstyti. Tuo labiau, jei už metų ar dviejų keleivių pervežimą atskirs nuo krovinių ir infrastruktūros. Galiausiai, taigi traukinio maršrutai ir nebus naikinami - bus sutrumpintas traukinio maršrutas ir likusią maršruto dalį važiuos autobusas ar mikrobas. Bilietas bus bendras, perkamas geležinkelio stotyje, traukinių tvarkaraščiuose visos stotys ir stotelės išliks, tik bus indeksiukas ir pastaba (nuo Varėnos iki Marcinkonių keleiviai vežami autobusu) ir autobuso grafikas bus sudetintas, persėdimui skiriant kokias 5 min. LG pati tuos autobusus samdys. Štai apie ką kalba.
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 16:57.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Eismo yra, nuo 2 iki 4 prekinių traukinių per parą. Va, pvz, Ignalina, 2018-08-29
                              Tai iki Dūkšo yra, nes IAE uždaroma. O toliau Dūkšto nėra ką vežti, išskyrus vagoną ar du akmens anglies į Turmantą ar medieną išvežti retkarčiais, jei mišką kur netoli kerta.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai iki Dūkšo yra, nes IAE uždaroma. O toliau Dūkšto nėra ką vežti, išskyrus vagoną ar du akmens anglies į Turmantą ar medieną išvežti retkarčiais, jei mišką kur netoli kerta.
                                Ignalina čia ne prie ko. Tiesiog Radviliškis-Kaišiadorys nespėja praleisti visų traukinių, todėl dalis važiuoja ratu.

                                Comment


                                  Per Latviją? Kažkas naujo...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Per Latviją? Kažkas naujo...
                                    Taip, jau visą vasarą taip.

                                    Comment


                                      Klaipėdą apsaugos nuo automobilių spūsčių

                                      „Lietuvos geležinkeliai“ naujus mokslo metus pasitinka su naujovėmis - jau šį rudenį Klaipėdą bus galima pasiekti ne tik iš Vilniaus, bet ir iš Šilutės. Tačiau tai - tik vienas iš daugelio planų, kuriuos bendrovė ruošiasi įgyvendinti.

                                      Apie rezultatus, naujoves ir ateities planus „Vakarų ekspresas“ pasikalbėjo su „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriumi Linu Baužiu.

                                      Ar „Lietuvos geležinkeliams“ šių metų vasara buvo sėkminga? Kokie atsiliepimai apie „Pajūrio ekspresą„?

                                      Vasarą galbūt mažiau keleivių dėl atostogų. Vykdėme ambicingus kelio remonto darbus. Dėl to vasarą reisai, kuriuos renkasi mažiau keleivių, nekursavo. Dabar kelio darbai baigiasi ir viskas vėl grįš į senas vėžes.

                                      Vos antrus metus vasarą iš Vilniaus į Lietuvos kurortus vežantys „Pajūrio ekspreso“ traukiniai iš tiesų džiugina - „Pajūrio ekspresu“ šiais metais važiavo 4 600 keleivių, vidutinis traukinių užimtumas buvo apie 80 procentų. Galime sakyti, kad Klaipėdą ir Neringą šią vasarą apsaugojome nuo 500 automobilių, sumažinome taršą. Dar anksti kalbėti, bet galvojame, kad šie metai „Lietuvos geležinkeliams“ pagal keleivių vežimą gali būti rekordiniai.

                                      Nuo naujų mokslo metų pradžios sugrįžta papildomas rytinis keleivinis maršrutas Klaipėda-Vilnius-Klaipėda (iš uostamiesčio išvykstantis 5.10 val.). Ar jaučiamas šio maršruto keleivių augimas?

                                      Šis maršrutas iš tiesų labai populiarėja. Tai rodo nuolat didėjantis keleivių skaičius. Daugiausiai keliones šiuo traukiniu renkasi verslininkai, važiuojantys į susitikimus sostinėje. Lietuvoje geležinkelio transportu naudojasi tik 1 procentas gyventojų. Siekiame, kad kuo daugiau žmonių automobilius iškeistų į kelionę traukiniu, tad stengiamės, kad mūsų paslaugos būtų patrauklios įvairių segmentų keleiviams - tiek šeimoms su vaikais, tiek verslininkams, tiek studentams. Klaipėdos kryptimi keleivių skaičius auga, tad turime siekį, kad traukinių skaičius šia kryptimi būtų padidintas.

                                      Kai kurie teigia, kad važiuoti traukiniu nėra patogu - kelionė užtrunka, trūksta patogumų. Kaip yra iš tiesų?

                                      Turime tikslą, kad žmonėms kelionės laikas traukiniu vis trumpėtų, ir pačiame traukinyje siūlome daugiau produktų. Jau dabar vaikams paruošiame siurprizų, siūlome atnaujintą užkandžių ir gėrimų meniu, nemokamą Wi-Fi ryšį. Norime, kad keleivis jaustų komfortą.

                                      Dabar traukiniuose yra ir rozetės, ir internetas, ir maistas. Nuo Klaipėdos iki Vilniaus galima nuvažiuoti panašiai per tą patį laiką kaip ir automobiliu, tačiau važiuojant traukiniu nereikia dėl nieko baimintis - nei dėl blogų oro sąlygų, nei dėl nuovargio.

                                      Nuo 2022 metų bus visiškai elektrifikuotas ruožas iš Vilniaus į Klaipėdą. Tai reiškia, kad ir kelionė kaip reikiant sutrumpės. Jau dabar traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja varomi elektra. Aplinkai esame mažiau kenksmingi nei automobiliai.

                                      Ar patys Klaipėdos regiono gyventojai dažnai važiuoja traukiniu?

                                      Klaipėda ir jos rajonas apskritai pakankamai mažai važiuoja traukiniu. Daug kas galvoja, kad pagrindinis variklis yra uostas. Tačiau kai kurie keleiviai, važiuojantys automobiliu, nežino, kaip patogu važiuoti traukiniu. Klaipėda iki šiol turėjo labai mažai keleivių - kiek daugiau nei 250 tūkstančių keleivių važiavo praėjusiais metais iš Klaipėdos geležinkelių stoties. Frankfurte toks srautas fiksuojamas per dieną.

                                      Šiemet į Klaipėdą traukiniai važiuos ir iš Šilutės. Kas pastūmėjo tokio maršruto atsiradimui?

                                      Šis maršrutas neveikė daug laiko, galbūt du dešimtmečius. Stebime automobilių srautą Klaipėdoje. Piko valandomis kelyje Klaipėda-Šilutė automobilių netrūksta. Nemažai Klaipėdos gyventojų gyvena priemiesčiuose. Žmonės važiuoja dirbti į Klaipėdą. Atsiradus tokiam traukinių maršrutui, galėsime dar labiau sumažinti automobilių srautą keliuose aplink Klaipėdą.

                                      Šilutiškiai šiuo nauju maršrutu labai domėjosi. Traukiniai važiuos tada, kai bus pagrindiniai keleivių srautai - ryte prieš darbo valandas ir vakare po jų. Laikas ir keleiviai parodys, ar maršrutas pasiteisins. Dėsime visas pastangas, kad žmonėms būtų kuo daugiau patogumo.

                                      Ar Klaipėdos geležinkelių stoties laukia atnaujinimas?

                                      Daug dirbame ties projektais, kurie susiję su Klaipėda. Maksimaliai siekiame mažinti triukšmą. Svarstome Klaipėdos stotį modernizuoti, pritaikyti prie keliautojų lūkesčių - stotis galėtų būti ne tik ta vieta, kur nusiperki bilietą ir išvažiuoji. Sieksime, kad stotyje būtų malonu praleisti laiką, palaukti valandą ar daugiau. Norime, kad tai būtų jungiamoji arterija.

                                      „Lietuvos geležinkeliai“ sukūrė patogumą įmonėms - „verslo bilietą„. Ar ši paslauga jau pasiteisino?

                                      Viskas vyksta labai paprastai - su įmone sudaroma neįsipareigojanti sutartis. Tada gaunama kortelė ir rezervuojama vieta traukinyje. Po mėnesio įmonė gauna sąskaitą. Darbuotojai gali keliauti be problemų. Ypač biudžetinės organizacijos turėtų būti labiau suinteresuotos naudotis tokia paslauga, o ne rinktis automobilį su vairuotoju už mokesčių mokėtojų pinigus.

                                      Viena įmonė, pavyzdžiui, per mėnesį nuperka 14 tūkstančių keleivių bilietų. Skaičius išties iškalbingas. „Lietuvos geležinkelių“ paslaugomis jau naudojasi ir kai kurios stiprios uosto kompanijos. Klaipėdai aktualu ir tai, kad iš Vilniaus į Minską galima važiuoti traukiniu. Uostamiesčio įmonių vadovai tokia paslauga naudojasi ir nesiskundžia.

                                      Comment


                                        Jau labai greitai – paleis traukinį per keturias sostines
                                        Kelionių traukiniais geografiją plečiantys „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su Ukrainos geležinkeliais vykdo projektą traukiniu sujungti keturių valstybių sostines.

                                        Rugsėjo 28 d. iš Kijevo pradės kursuoti pirmieji šio traukinio reisai. Kitą dieną tuo pačiu traukiniu keleiviai iš Vilniaus ar Šiaulių geležinkelio stočių galės vykti į Rygą, Minską arba Kijevą.

                                        Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Rygą truks apie 4 val. 30 min., iš Šiaulių – apie 2 valandas. Traukiniai Kijevas-Ryga kol kas kursuos kartą per savaitę.

                                        Bilietus į traukinius jau galima įsigyti geležinkelio stočių kasose. Ateityje planuojama bilietais prekiauti ir internetu.

                                        Kelionės bilietas, važiuojant iš Šiaulių į Rygą, kainuos nuo 16 eurų, iš Vilniaus – nuo 23 eurų. Traukinio bilietai Vilnius-Kijevas kainuos nuo 50 eurų. Į Kijevą važiuosiantiems keliautojams reikės turėti tranzitines Baltarusijos vizas.

                                        Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, pirmaisiais mėnesiais iš Kijevo į Rygą vyks bandomieji važiavimai. Įvertinus jų rezultatus, ateityje gali keistis traukinio išvykimo laikai, galbūt – ir dažnis.

                                        Siekiame plėsti kelionių traukiniais geografiją. Vystome ne tik vietinio susisiekimo maršrutus, bet ieškome ir galimybių vežti keleivius į užsienio šalis, tad nuo šio rudens dalyvaujame šiame projekte. Keturių sostinių traukinys – sudėtingas ir ambicingas užmojis, tad pirmąjį pusmetį vyks bandomieji važiavimai, kurių rezultatai ateityje leis paslaugą tobulinti“, – sako Keleivių vežimo direkcijos vadovas L.Baužys.
                                        Į kokius dar užsienio mietus galėtų vežt? Gal Varšuvą, Taliną?
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Į Rygą visų pirma ir Varšuvą. Bet į Rygą nebus. Nes nėra riedmenų, o naujų nežadama pirkti. Latvija taip pat neturi. Šitas ukrainiečių traukinys mums nei tinkamas, nei pigus, nei patogus.
                                          Dėl Varšuvos, tai čia jau su PKP IC reikia tartis, kad būtų leidžiami tiesioginiai vagonai iki Kauno. Tačiau artimiausiu metu nieko nebus, nes kitais metais Lenkijoje žadama uždaryti geležinkelį tarp Malkinios ir Bialystoko rekonstrukcijai RB rėmuose. Žadėjo dar šiemet, bet viskas užsitęse. Taip pat LG turi įrengti signalizaciją RB. Priešingu atveju nafig toks vilkimasis reikalingas, o už 2-3 metų Lenkija baigs autostrada į Varšuvą, tai kelionės laikas autobusu dar sutrumpės... Traukinys su vilkimusi Lietuvoje ant 70-80 km/h neatlaikys jokios konkurencijos. Aišku, išliks ruožas Lenkijoje nuo sienos iki Suvalkų, bet jis palyginti neilgas. Toliau nuo Suvalkų jau situacija nėra tokia bloga, greitis ten 80-100 km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X