Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vyriausybė ėmėsi optimizuoti keleivių pervežimą geležinkeliais

    Vyriausybė imasi veiksmų mažinti valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ iš keleivių vežimo veiklos patiriamus nuostolius – šiemet jie gali siekti apie 34 mln. eurų. Susisiekimo ministerija siūlo reglamentuoti kombinuotą keleivių vežimą, kai dalį maršruto jie būtų vežami traukiniais, o dalį – autobusais.

    Skaičiuojama, kad šiemet tai mažiausiai 1,3 mln. eurų sumažintų iš valstybės biudžeto įmonei mokamą kompensaciją...
    ...Planuojama, kad keleiviai būtų vežami traukiniu iš Vilniaus iki Ignalinos ar Varėnos ir iš Kauno iki Kazlų Rūdos, o likusiose maršrutų dalyse – autobusais...
    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...keliais/271240
    © Lietuvos žinios
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Kaip jau įprasta, „optimizavimas“ tiesiog reiškia eilinį maršrutų naikinimą ir trumpinimą.

      Suprantama, niekas nenorės pvz. tarp Kauno ir Kybartų važinėti su persėdimu (wtf), tad maršrute iki Kazlų Rūdos irgi bus vis mažiau keleivių, todėl po kurio laiko ir šitie sutrumpinti maršrutai bus palaipsniui naikinami. Nenustebsiu, jei po kelerių metų liks tik Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Minskas (galbūt su keliais variantais, pvz. Šiauliai-Klaipėda). Gaila, kad šiek tiek augant keleivių skaičiui, tinklas toliau ardomas. Tos kalbos apie keleivių vežimo nuostolingumą yra juokingos (bet tai ir graudu), nes matosi, kad jie visiškai nesuvokia keleivinio geležinkelio vaidmens ir to, kad beveik visur regioninis susisiekimas turi būti subsidijuojamas valstybės.

      Matau, kad šioje sferoje absoliučiai niekas nepasikeitė.
      Paskutinis taisė tomczu; 2018.08.27, 14:05.

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą
        Vyriausybė ėmėsi optimizuoti keleivių pervežimą geležinkeliais





        Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...keliais/271240
        © Lietuvos žinios
        Nuostoliai 35 mln. Siūlomi sprendimai amortizuos iš 35 mln. - 1.3 mln. Sakyčiau ne kažką tokie sprendimai.

        Comment


          Parašė Grillz Rodyti pranešimą

          Nuostoliai 35 mln. Siūlomi sprendimai amortizuos iš 35 mln. - 1.3 mln. Sakyčiau ne kažką tokie sprendimai.
          Be to, tie nuostoliai keleiviniam vežimui, ar nėra pritempti iš "pelningų" krovininių vežimų infrastruktūros? Turiu omenyje, kad kažkokius kaštus nurašo tik ant keleivinių maršrutų, nors realiai yra bendri arba tik krovininių vežimų infrastruktūros kaštai? Turim kelis maršrutus keleivinius, ir jie tiek nuostolio generuoja. Truputi keista. Be to, keletas pagrindinių maršrutų VLN-KNS ar VLN-KLP yra tikrai paklausūs ir pikiniais laikais būna perkrauti. Pilna postų ir šiame forume ta tema. Greičiausiai einama link to, kad panaikinti kuo daugiau mažų maršrutų, kurie "maišosi" krovinių pervežimui.
          Be to, buvo žadėta vasarą paleisti maršrutą Klaipėda - Šilutė, bet vasara praėjo, o maršruto nėra.

          Comment


            VLN-KNS ne pikiniais reisais irgi neperdaug keleivių. Bet A1 kelyje mašinų daugėja Taip pat teko važiuot liepos mėnesį penktadienį vakare su G19, važiavo TEP'as su 8vagonais. Galvojau nebus bilietų (iki išvykimo 1,5h), bet mano nuostabai buvo gal daugiau nei pusę. Keleivių taipogi iki Šiaulių dauguma...

            Comment


              Na va ir sulaukėme efektyvių managerių ir geležinkelių naikinimo iš naujos LG valdžios bei ministerijos...
              Kokie ten atlaisvinimai kroviniams nuo Vilniaus iki Turmanto ar iki Varėnos? Ar iki Kybartų? Į Kaliningradą krovinių srautas ir taip mažėja. O linijoje iki Turmanto ar Varėnos krovinių gal koks 1 ar 2 rinktiniai tesusidaro... Ne dėl krovinių tai daroma, o siekiant suskaidyti geležinkelius, reikia sumažinti nuostolius iš keleivių vežimo, kurie dengiami krovinių sąskaita. Valstybė irgi nenori prisiimti nuostolių kompensavimo, todėl ir norima atlikti tą optimizacija... Taip pat bus galima sumažinti ir infrastruktūros išlaidas. Panaikinus traukinius iki Turmanto, Marcinkonių, bus galima užkonservuoti ir dalį geležinkelių ruožų: Varėna - Marcinkonys, Dūkštas - Turmantas. Traukinį į Didžiasalį, manau, užrauks jau nuo naujo grafiko. O gal ir dar anksčiau, kai tik orai pablogės.

              Iš kitos pusės, 2020 jau arti ir jiems ruošiamasi iš anksto,tiek užsarant ligonines, mokyklas, tiek ir kitose srityse, taip pat ir geležinkeliuose. Gal jokios optimizacijos šiemet dar nebus, gal ir kitąmet jos nebus, bet daromi planai ateičiai.
              Geriau pradžiai tegul uždaro oro vežiojimą į oro uostą, gal 1,3 mln. pavyks sutaupyti.
              Paskutinis taisė Al1; 2018.08.27, 18:20.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Na va ir sulaukėme efektyvių managerių ir geležinkelių naikinimo iš naujos LG valdžios bei ministerijos...
                Kokie ten atlaisvinimai kroviniams nuo Vilniaus iki Turmanto ar iki Varėnos? Ar iki Kybartų? Į Kaliningradą krovinių srautas ir taip mažėja. O linijoje iki Turmanto ar Varėnos krovinių gal koks 1 ar 2 rinktiniai tesusidaro... Ne dėl krovinių tai daroma, o siekiant suskaidyti geležinkelius, reikia sumažinti nuostolius iš keleivių vežimo, kurie dengiami krovinių sąskaita. Valstybė irgi nenori prisiimti nuostolių kompensavimo, todėl ir norima atlikti tą optimizacija... Taip pat bus galima sumažinti ir infrastruktūros išlaidas. Panaikinus traukinius iki Turmanto, Marcinkonių, bus galima užkonservuoti ir dalį geležinkelių ruožų: Varėna - Marcinkonys, Dūkštas - Turmantas. Traukinį į Didžiasalį, manau, užrauks jau nuo naujo grafiko. O gal ir dar anksčiau, kai tik orai pablogės.

                Iš kitos pusės, 2020 jau arti ir jiems ruošiamasi iš anksto,tiek užsarant ligonines, mokyklas, tiek ir kitose srityse, taip pat ir geležinkeliuose. Gal jokios optimizacijos šiemet dar nebus, gal ir kitąmet jos nebus, bet daromi planai ateičiai.
                Geriau pradžiai tegul uždaro oro vežiojimą į oro uostą, gal 1,3 mln. pavyks sutaupyti.
                Gali būti, kad traukinį į Didžiasalį "užrauks" jau vakar.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Traukinį į Didžiasalį, manau, užrauks jau nuo naujo grafiko.
                  ???

                  Comment


                    Ateinantį Š ir S rodo. Kaip ir dar sekantį.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ateinantį Š ir S rodo. Kaip ir dar sekantį.
                      Gal turit omeny Daugpilį, ne Didžiasalį, į kurį net teoriškai negalėtų nuvažiuot joks traukinys dėl išardytų bėgių?
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ateinantį Š ir S rodo. Kaip ir dar sekantį.
                        Į Daugpilį, bet ne į Didžiasalį.

                        Comment


                          į Didžiasalį gi jau senai nebėra

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            į Didžiasalį gi jau senai nebėra
                            Daugpilį turbūt turėjo omenyje.

                            Comment


                              Nepopuliarius traukinių maršrutus ketinama keisti autobusais

                              https://www.vz.lt/transportas-logist...sti-autobusais

                              Comment


                                Kliedesiai straipsnio gale. Tai jei skatint važiuioti geležinkeliu, tai kaip tik reikia ne trumpinti ar naikinti maršrutus ir vežti autobusu ten kur yra geležinkelis, o kaip tik privežinėti keleivius prie geležinkelio visur, kur jis yra. Ir tokiu būdu, ir remiantis "europine" patirtimi, į kurią taip mėgstama apeliuoti ir į kurią baksnojama straipsnio gale, tai reikia naikinti autobusų maršrutus tokie kaip Visaginas - Vilnius ir keleivius vežti traukini, reikia naukinti autobusus Zarasai - Vilnius ir iš Zarasų keleivius vežti autobusu iki Turmanto, o toliau traukiniu. A nalogiškai, naikinti autobusus Druskininkai - Vilnius ir sutrumpinus iki Marcinkonių, toliau keleivius vežti traukiniu. Jau nekalbant apie Kaunas - Virbalis, kur reikia naikinti visokius Kaunas - Šakiai, privežant šakiškius prie Pilviškių, Ir kt. ir pan.
                                Paskutinis taisė Al1; 2018.08.28, 19:41.

                                Comment


                                  Į Daugpilį kol kas numatyta iki Naujųjų, o toliau žiūrės pagal rezultatus.

                                  Comment


                                    Arba kaip tik panaikins dar ir tuos, kas beliko... :

                                    LR Susisiekimo ministerija 2018.08.28
                                    Planuojama optimizuoti keleivių vežimą traukiniais: atokesnėse maršrutų dalyse veš autobusai

                                    http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pla...-ves-autobusai
                                    Paskutinis taisė Romas; 2018.08.29, 07:28. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                    Comment


                                      Sutaupys 1,26 mln. Vien oro vežiojimas nedadaryta RailBaltica kainuoja daugiau. Va jau ką būtų galima naikinti. Arba padaryti normaliau, kad keleivių būtų daugiau. O šiaip pripirko Pesų, jų yra daugiau nei reikia, tai kodėl neleidžia jų, jei jau taip mažai keleivių? Kodėl neleidžia dviejų, trijų Pesų ir jų neatkabina stotyse? Jei jau taip nėra keleivių nuo Kazlų Rūdos iki Kybartų, tai kodėl važinėja DR1A? Kodėl negali važiuoti iki Kazlų Rūdos 2 Pesos ir ten viena atsikabinti ir važiuoti toliau, o kitą važiuoti į Marijampolę ar grįžti į Kauną? Ir ką reiškia tas užpildymas 2 proc. Radviliškis - Panevėžys? Meluoja. Aišku, jei leidžia trivagonį RA2, tai tada 2 proc., bet jei 620M, tai visuomet važiuoja 10-15 keleivių įprastą dieną. Tai nėra daug, bet ir ne 2 proc. Žodžiu, 5 pagal dydį Lietuvos miestas iš viso liks be keleivinio susisiekimo traukiniais... Puikumėlis...
                                      Tvarkaraščius reikia pertvarkyti, visokių Vilnius - Klaipėda anksti ryte naikinti, taip pat ir Vilnius - Kaunas. Pardavinėti tiesioginius bilietus traukiniams - tarkim, Panevėžys - Klaipėda su persėdimu Šiauliuose. Analogiškai, Vilnius - Mažeikiai...
                                      Kaip skelbiama, lygtai nutarimas ir neturėtų būti privalomas, tai būtų tik teisinis pagrindas ir reguliavimo mechanizmas, o sprendimą taip vežti ir kokiais maršrutais priimtų LG. Iš tkitos pusės, valstybė tiesiog nemokėtų kompensacijų ir LG nori nenori, būtų priversta...
                                      Dar kartą kartoju, kad vėl kaip dažnai mūsuose, girdėjau varpą, tik nežinau iš kur... Kombinuotas vežimas tai ne keleivių vežimas ten, kur yra veikiantis geležinkelis, o keleivių privežimas prie geležinkelio stoties iš tų vietų, kur geležinkelio iš viso nėra, su tolesne kelione traukiniu su vieningu bilietu. Ką iš viso reikėtų daryti ne dėl LG, o aplamai optimizuojant ir pertvarkant visą tarpmiestinį susisiekimą Lietuvoje.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2018.08.29, 07:29.

                                      Comment


                                        Vyriausybė: dalis geležinkelių keleivių galės būti vežami autobusais

                                        Dalis nepopuliarių geležinkelių maršrutų keleivių galės būt vežami ir traukiniais, ir autobusu. Susisiekimo ministras tikina, kad nei vienas dabar esantis maršrutas nebus naikinamas, o dėl konkrečių maršrutų, kur būtų taikoma naujovė, ketinama apsispręsti vėliau.

                                        Vyriausybė trečiadienį posėdyje pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui reglamentuoti kombinuotą keleivių vežimą.

                                        „Lietuvos geležinkeliams“ yra kompensuojami keleivių vežimo nuostoliai, ši veikla yra nuostolinga, todėl ieškoma būdų, kaip tą nuostolių sumą sumažinti. Dėl to reikia įvesti pakeitimus, kurie leistų geležinkeliams tam tikrus ruožus keleivius vežti autobusais, o ne geležinkeliais. Jeigu iki paskutinės stotelės važiuoja vienas, du ar dešimt žmonių, tai tikrai neapsimoka traukiniu važiuoti, tokiu būdu verta persėsti į autobusą“, – trečiadienį Vyriausybės posėdyje kalbėjo susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

                                        Anot jo, nauja praktika būtų taikoma tik po išsamių diskusijų su vietos bendruomenėmis ir radus visas šalis tenkinantį kompromisą.

                                        „Šituo mes nenorime sakyti, kad tam tikri maršrutai jau dabar yra nutraukiami, nei vienas maršrutas nėra nutraukiamas. Kalba eina apie 2019-2020 metus ir tik apie selektyvius atvejus po diskusijų su vietos bendruomenėmis
                                        “, – tikino R.Masiulis.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Taip, taip. Kai reikės milijonus mokėti, kurių nenori mokėti už nuostolius, nebus ten jokių diskusijų. Va, gi nenutraukiam susisiekimo. Traukinį sutrumpinam iki Varėnos, o toliau bus jums mikroautobusas. Tas pats ir su Turmantu. Ten iš viso nebus ką vežti, jei traukiniai nevažiuos daugiau nei mikroautobusu, nes Visaginas ir Dūkštas atkris savaime - patogiau ir greičiau bus važiuoti autobusu Visaginas - Vilnius. Kybartų atveju iš viso kokia "Kautra" paleis autobusus Kaunas - Kybartai per Pilviškius - Vilkaviškį ir nereikės ten jokių autobusų... Visokie Bagotosios ir Alksnėnai gaus LG mikrobus... Va taip ir sunaikins keleivių vežimą geležinkeliais... Gal Šiauliai - Mažeikiai labai daug keleivių veža. Iš principo autobuso užtektų. Lygiai taip pat ir su Radviliškis - Klaipėda...
                                          Iš kitos pusės, visgi traukinių Vilnius - Turmantas yra per daug. 6, kai, pavyzdžiui 1988/89 metais buvo 7, tiesa, visi iki Didžiasalio. Bet buvo kiti laikai, kitos realijos. Tokiam Turmantui pakaktų ir maks. 4 porų. Kitus reikėtų trumpinti iki Visagino. Kas to neleidžia? Taip pat prieš kelis metus Radviliškis - Panevėžys važinėjo tik dvi poros traukinių. Dabar gi pirmadieniais - ketvirtadieniais yra antra pora, kuris nuo pirmos skiriasi maždaug 1,5 val. Ar tikrai ten to reikia? Ne.
                                          Kaunas - Kybartai tikrai oro nevežioja, išskyrus vakarinį darbo d. ir šeštad. Kybartai - Kaunas iki Kazlų Rūdos. Bet tai natūralu. Gal reikia LG pagalvoti apie efektyvesnį traukinių dydžio išnaudojimą - t.y. turint perteklių Pesų 620M, kai kurias reisais vis tiek važiuoja DR1A ar RA2 ir vežioja orą. Dar vienas nuostolių šaltinis - LG mašinistai debilai ar kaip suprasti? Tiek Pesos, tiek Škodos yra skirtos valdyti vienam mašinistui. Bet labai dažnai matau, kad važinėja du, tikriausiai su padėjėju. Na tik nereikia aiškinti, kad nuolatiniai mokymai vyksta... Neretai į Marcinkonis važiuoja dvi konduktorės, jei leidžiamas DR1A. Tiek jau daug keleivių net ir arčiau Vilniaus, kad reikia dviejų? Kažkaip Vilnius - Kaunas traukiniuose užtenka vieno, o keleivių tikrai daugiau. Tiesa, šiemet jau pastebėjau, kad ir čia kartais po du konduktorius važiuoja...
                                          Blogiausia, kad einama bukiausiau keliu - naikinti, keisti. Kai tuo tarpu reikia pačioje LG keleivių pervežime kažkokį rimtą reviziją atlikti ir tikrai daug ką būtų galima optimizuoti nenaikinant maršrutų, priešingai, gal net atidarant vieną kitą papildomą.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.29, 18:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X