Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau ieškomi konduktoriai-kontrolieriai Klaipėdoje.

    Galimai tai reiškia, kad planuojamą atkurti traukinį Klaipėda-Šilutė aptarnaus personalas iš Klaipėdos?

    Comment


      Pirmieji Baltijos šalyse: „Lietuvos geležinkeliai“ jungiasi prie „InterRail“ tinklo

      [...]

      Specialioje mobilioje programėlėje „Rail Planner“ jau galima rinktis kelionę traukiniu iš bet kurios Lietuvos geležinkelio stoties į bet kurią kitą Europos geležinkelio stotį – čia galima matyti planuojamą kelionės trukmę, reikiamus persėdimus, traukinių išvykimo/atvykimo laikus.

      Kelionės visais „Lietuvos geležinkelių“ maršrutais „InterRail“ ir „Eurail“ pasus turintiems keleiviams kainuoja 20 proc. pigiau. Pasak L. Baužio, tai tik pirmasis žingsnis jungiantis prie tarptautinio tinklo. Jei šis etapas bus sėkmingas, ateityje bendradarbiavimą ketinama plėsti.

      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...errail-tinklo/ .
      Dar vienas žingsnelis arčiau Europos.

      Comment


        Keistas tas žingsnis. Kaip leidžia suprasti straipsnis, LG tik taikys 20 proc. nuolaidą turinčių tokį pasą kelionėms. Bet pats pasas, leidžiantis neribotai keliauti po Europos valstybes Lietuvoje negalios, t.y. galėsi tik gauti nuolaidą bilietui, bet ne važiuoti su pasu. Naudos beveik jokios - nei keliautojui, nei patiems LG.

        Comment


          Manau, turėtų diferencijuoti - Europoje nemokamai gali keliauti tik IC traukiniais, taigi pas mus būtų galima nemokamai keliauti visais, išskyrus Vilnius - Klaipėda

          Comment


            Tai kad Vilnius - Klaipėda, dar Vilnius - Šiauliai ir yra IC, o visi kiti regioniniai ar priemiestiniai pagal Europos klasifikaciją. Tarptautiniai elektriniai į Minską irgi iš esmės IC, o į RB traukinys - regioninis.
            Paskutinis taisė Al1; 2018.06.22, 20:59.

            Comment


              Šiandien važiavau Lenkija - Lietuva. Vakariniu reisu rezultatai tokie Trakiszki stotyje:

              Lietuva - Lenkija (Sestokai-Trakiszki) 0
              Lenkija - Lietuva (Bialystok-Kaunas) 31

              Comment


                Sekmadienį (liepos 1 d.) nuvažiavau iš Kauno iki Kazlų Rūdos,Kaune nusipirkau bilietą į abi puses , išvykau 15.25h , atgal rinkdamasis bilietą turėjau gryžti galimybę su Pesa,žemagrinde ir pan.,bet pagalvojus,ji bus pilna,iš Rūdos išvyksta 18.21,sekantis 18.33h,bet jau DR1A.Kaina ta pati. Pasirinkau DR1A , į priekį nuvykau taip pat su DR1A , tik kadangi šiuo metu gydausi traumą ir liaudiškai vadinant vaikštau su "kastiliais",tai į DR1A įlipti buvo - problema , bet įlipau - išlipau. Patiko personalas, iškart vedė mane pasodinti į kėdę,kad nenugriūti,tik vat įlipant jo nebuvo,viena iš keleivių pasisiūlė padėti , tad DR1A yra labai aukštas su savo specifika,žmonėms su judėjimo problemomis,šiuo atveju ir aš , vyresniam net nėra šansų įlipti į tokį traukinį , bet kelione likau patenkintas,kainos santykiu nenuviltas.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Sekmadienį (liepos 1 d.) nuvažiavau iš Kauno iki Kazlų Rūdos,Kaune nusipirkau bilietą į abi puses , išvykau 15.25h , atgal rinkdamasis bilietą turėjau gryžti galimybę su Pesa,žemagrinde ir pan.,bet pagalvojus,ji bus pilna,iš Rūdos išvyksta 18.21,sekantis 18.33h,bet jau DR1A.Kaina ta pati. Pasirinkau DR1A , į priekį nuvykau taip pat su DR1A , tik kadangi šiuo metu gydausi traumą ir liaudiškai vadinant vaikštau su "kastiliais",tai į DR1A įlipti buvo - problema , bet įlipau - išlipau. Patiko personalas, iškart vedė mane pasodinti į kėdę,kad nenugriūti,tik vat įlipant jo nebuvo,viena iš keleivių pasisiūlė padėti , tad DR1A yra labai aukštas su savo specifika,žmonėms su judėjimo problemomis,šiuo atveju ir aš , vyresniam net nėra šansų įlipti į tokį traukinį , bet kelione likau patenkintas,kainos santykiu nenuviltas.
                  Toks traukinių išdėstymas savaitgalį yra truputį nelogiškas, nes su pirmuoju iš Marijampolės (18:21h.) važiuoja daug keleivių vienvagonėje PESA, o dar Jūrėje prilipa sodininkų. Tuo tarpu gerokai talpesnis iš Kybartų vyksta 18:33h ir būna ženkliai tuštesnis. Pakaktų apkeisti vietomis arba šiek tiek pavėlinti Marijampolinį ir problema gerokai sumažėtų, nes Marijampolės keleiviai šiuo atveju kartais jau važiuoja kaip "silkės bačkoje"

                  Comment


                    Praėjusių metų pabaigoje atsirado galimybė vykti į Daugpilį, šiais metais, gruodžio mėnesį, bus galima nuvažiuoti į Rygą, taip pat – Kijevą. Iki 2030 m. siekiama sukurti galimybes nukeliauti į Taliną, Helsinkį, Varšuvą, Berlyną.


                    Visą „Lietuvos geležinkelių“ strategijos analizę galite skaityti ČIA.


                    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/07/04/lietuvos-gelezinkeliai-pristate-savo-strategija

                    Comment


                      „Lietuvos geležinkeliai“ atsinaujina – pristatė naujas kelionių kryptis

                      Generalinio direktoriaus pavaduotojo Lino Baužio teigimu, šiandien Lietuvoje geležinkeliai perveža daugiau nei 4 mln. keleivių, Estijoje – 6 mln, Latvijoje – net 16 mln.

                      „Reikia šį skaičių didinti. Distancija nuo Vilniaus iki pajūrio apima daugiau nei 4 val. kelio. Ar tai yra gerai? Ne, mes turime didinti greitį. Tarp Vilniaus ir Kauno kasdien važiuoja daugybė automobilių, mes turime stengtis, kad visi jų keleiviai atsidurtų traukiniuose“, – komentavo projektą jis.

                      Taip pat buvo pristatytos naujos kryptys, kuriomis keleiviai galės keliauti jau netrukus.

                      „Pažadame, kad artimiausiu metu jau galėsite iš Vilniaus nuvažiuoti į Rygą bei į Kijevą. Taip pat stengiamės padaryti, kad susisiekimas tarp Kauno, Vilniaus ir Varšuvos būtų daug greitesnis. Be to, su „Rail Baltica“ plėtra, žinoma, atsiras ir visai kita kokybė“, – sakė jis.

                      Lrytas.lt paklaustas, kada keleiviai jau galės išbandyti naujas kryptis, L.Baužys patikino, kad keliauti galėsime jau nuo šių metų gruodžio mėnesio, o gal ir dar anksčiau.

                      „Praėjusių metų gruodį paleidome naują kryptį į Daugpilį, o šių metų gruodis yra vėliausia data, kada jau turėtume iš Vilniaus traukiniu pasiekti Rygą. Tai bus traukinys, važiuojantis iš Kijevo pro Minską ir Vilnių“, – pasakojo jis.

                      Toks traukinys kursuos kas antrą dieną.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Ką galiu pasakyti. Paskutinį kartą Rygoje buvau 2009 metais ir atvažiavau į ją traukiniu iš Ventspilio (to traukinio dabar jau nebėra). Ir daviau sau žodį sekantį kartą atvažiuoti iš Vilniaus, kaip sakant laukiu galimybės.
                        Paskutinis taisė Vitas2; 2018.07.09, 19:41.

                        Comment


                          Ir dabar galima nuvažiuoti į Rygą: autobusai, automobilis, avia.

                          Comment


                            Marijampolėje ilgai nematytą "drakoną" (dyzelinį traukinį DR1A) keleiviai pamatė liepos 5 d. rytą - toks vietoje "Pesos" atvažiavo 7:10h maršrutu Nr 683 ir atgal (684) išvažiavo 7:40h. Išsyk atrodė, kad tai susiję su dainų švente, bet jokio keleivių srauto padidėjimo nebuvo...
                            Kitu reisu (Nr 979/980) Kaunas-Marijampolė-Kaunas (iš Kauno išv. 9:35h) šiaip važiuoja tas pats traukinys, bet tą dieną ankstesniu reisu važiavusį "drakoną" pakeitė "Pesa"...

                            Comment


                              Labai smagu, jog per karščius LG siūlo keleiviams atsigaivint vandeniu. Vakar (šeštadienį) važiuojant reisu Turmantas - Vilnius kontrolierė p. Jadvyga buvo labai maloni ir per visą traukinį nešiojo bei siūlė atsigaivinti vandeniu. Štai tokie kontrolieriai tikrai galėtų nusipelnyti priedo prie atlyginimo, nes LG kelionė iš karto tapo gerokai malonesnė ir jaukesnė

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                Labai smagu, jog per karščius LG siūlo keleiviams atsigaivint vandeniu. Vakar (šeštadienį) važiuojant reisu Turmantas - Vilnius kontrolierė p. Jadvyga buvo labai maloni ir per visą traukinį nešiojo bei siūlė atsigaivinti vandeniu. Štai tokie kontrolieriai tikrai galėtų nusipelnyti priedo prie atlyginimo, nes LG kelionė iš karto tapo gerokai malonesnė ir jaukesnė
                                p. Jadvygai

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  Labai smagu, jog per karščius LG siūlo keleiviams atsigaivint vandeniu. Vakar (šeštadienį) važiuojant reisu Turmantas - Vilnius kontrolierė p. Jadvyga buvo labai maloni ir per visą traukinį nešiojo bei siūlė atsigaivinti vandeniu. Štai tokie kontrolieriai tikrai galėtų nusipelnyti priedo prie atlyginimo, nes LG kelionė iš karto tapo gerokai malonesnė ir jaukesnė
                                  Nejaugi galvojate kad paprasta konduktorė savo iniciatyva dalino vandenį?

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Nejaugi galvojate kad paprasta konduktorė savo iniciatyva dalino vandenį?
                                    Taigi žmogus ir rašo, kad "per karščius LG siūlo keleiviams atsigaivint vandeniu", o p. Jadvyga, kaip suprantu, LG atstovė. Ji dalino, jai ir gėlės

                                    Comment


                                      Ji gavo nurodymą iš vadovų - ji nurodymą įvykdė (jos nuopelno tame nėra).

                                      Comment


                                        Įsiterpsiu. LG siūlo atsigaivint vandenuku. Konduktorius galėtų sakyt " Vot, tutaj n**uj, vodiara, pasijamk, mle...", a va p. Jadvyga vandenuką maloniai dalino. Užtat moteris ir verta pagyrimo.

                                        Ne tik LG požiūris malonus, bet ir galutinės grandies požiūris maloniai teigiamas (ar teigiamai malonus).

                                        Comment


                                          Parašė _Valdas_ Rodyti pranešimą
                                          Ne tik LG požiūris malonus, bet ir galutinės grandies požiūris maloniai teigiamas (ar teigiamai malonus).
                                          Tai yra jos darbas ir pareiga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X