Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
    Nenuvertink jau taip keliones su D1.. jai truksta komforto kreipkis i mane,telefona arba kompa pakrausiu,pripilsiu kavos is savo termoso,pavaisinsiu sausainiais.jai rukai paruksim kartu, beto ir kelione pigesne..... tokio komforto net greitajam traukyni negausi,ten palydoves susiraukusios vaiksto uz kava nulupa po 2LT (mininum),jai kokia sena uz sturvalo tai ir elektros neijunks nes nemoka,apie parukimus pamirsk, jai pagaus kad rukiai tai liaudies priesu padarys o jai dar su principais palydovas dar ir bauda israsis....

    nepikit ant manes kad be lietuvisku raidziu rasau sunkoka ten per delninuka tas lietuviskas raides rasyt....
    Tik pasakyk kur ir kada važiuoji (dirbi) ir aš tuo traukiniu iš principo važiuosiu Beje, spalio 12d. grįžinėjau iš Klaipėdos į Vilnių. Super palydovė buvo (ne todėl, kad jauna ) — pasišnekėjom kaip kokie pažįstami. Dar kito vagono palydovą (o gal ten buvo apsauginis?) netyčia užmačiau rūkantį prie pečiuko O su tais parūkymais jeigu įstatymai leidžia LG galėtų bent 1 vagoną paskirti rūkantiems (aišku, ir palydovą skirti arba patį rūkantį, arba tą kuris nieko prieš), ir padaryti 1 ar 2 litų priemoką už tai. Galima tiesiog pirmame arba paskutiniame vagone 1 ar 2 kupe paversti rūkymo kambarėliu
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Tik pasakyk kur ir kada važiuoji (dirbi) ir aš tuo traukiniu iš principo važiuosiu Beje, spalio 12d. grįžinėjau iš Klaipėdos į Vilnių. Super palydovė buvo (ne todėl, kad jauna ) — pasišnekėjom kaip kokie pažįstami. Dar kito vagono palydovą (o gal ten buvo apsauginis?) netyčia užmačiau rūkantį prie pečiuko O su tais parūkymais jeigu įstatymai leidžia LG galėtų bent 1 vagoną paskirti rūkantiems (aišku, ir palydovą skirti arba patį rūkantį, arba tą kuris nieko prieš), ir padaryti 1 ar 2 litų priemoką už tai. Galima tiesiog pirmame arba paskutiniame vagone 1 ar 2 kupe paversti rūkymo kambarėliu
      Kas per liberalizmas rūkalių atžvilgiu santykyje su parašo turiniu?
      Na, jei daugiau bapkių galima būtų iš to padaryt, gal ir gerai, bet jokiu būdų kiti neturi uostyt to smarado, tik spec. patalpoj, manau.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Kas per liberalizmas rūkalių atžvilgiu santykyje su parašo turiniu?
        Na, jei daugiau bapkių galima būtų iš to padaryt, gal ir gerai, bet jokiu būdų kiti neturi uostyt to smarado, tik spec. patalpoj, manau.
        Mano parašas — ironija. Ne aš esu šių eilučių autorius
        Babkių galima užsidirbti dar daug daug, tik pilkąsias ląsteles derėtų labiau krutinti. Vagone restorane galėtų ir cigaretes ir žiebtuvėlius pardavinėti; žinoma, su nuoroda, kad pačiame restorane nerūkoma. Jau seniai buvo laikas silpnuosius alkoholinius gėrimus restorane pardavinėti (iki ~12 laipsnių), nepakenktų ir koks nors firminis patiekalas, pvz "Mašinisto karbonadas" arba "Geležinis užkandis" Taip pat restorane ar palydovai galėtų platinti išankstinio mobiliojo telefono ryšio apmokėjimo korteles, rytiniuose reisuose ir laikraščius (o kam duoda užsidirbti stoties chebrai, jeigu patys gali papildomą litą užsidirbti?). Idėjų daug, bet tegul jas galvoja ir įgyvendina Keleivių vežimo direkcija — juk jos marketingo specialistai už tai pinigus gauna
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          tegu LG užsiima savo tiesioginiu darbu, o visus tuos navarotus leidžia išores įmonėms už atskirą mokestį daryt. Nereik bandyt viso svieto apšikt, vistiek nieko nesigaus.

          Comment


            Parašė JlL Rodyti pranešimą
            tegu LG užsiima savo tiesioginiu darbu, o visus tuos navarotus leidžia išores įmonėms už atskirą mokestį daryt. Nereik bandyt viso svieto apšikt, vistiek nieko nesigaus.
            Čia tik detalės, bet galima ir taip: LG išnuomoja vagoną-restoraną privačiai įmonei, kuri ir užsiima maistu ir kitų prekių pardavimu.
            Šiaip ar taip, tokiu atveju LG gaus garantuotas ir pastovias pajamas.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              tegu LG užsiima savo tiesioginiu darbu, o visus tuos navarotus leidžia išores įmonėms už atskirą mokestį daryt. Nereik bandyt viso svieto apšikt, vistiek nieko nesigaus.
              Vis tiek tos palydovės didelę dalį laiko sedi nieko nadarydamos - galėtų siūlyti ne tik arbatos, bet ir telefono kortels bei troleibuso talonėlius.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Vis tiek tos palydovės didelę dalį laiko sedi nieko nadarydamos - galėtų siūlyti ne tik arbatos, bet ir telefono kortels bei troleibuso talonėlius.
                Na troleibuso talonėlių (o kurio miesto?) kaip ir prezervatyvų siūlyt nereikėtų, bet reise pardavus kiekviename vagone bent po vieną telefono kortelę ir po du laikraščius LG metinės pajamos iš keleivių pervežimo jau juntamai padidėtų.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Perkant bilietus į greituosius Vilniaus-Klaipėdos (Klaipėdos-Vilniaus) traukinius prieš tris paras, ar daugiau, iki kelionės datos, taikoma 15 proc. nuolaida. (Važiuojant į vieną pusę, nelengvatiniu bilietu).
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Vis tiek tos palydovės didelę dalį laiko sedi nieko nadarydamos - galėtų siūlyti ne tik arbatos, bet ir telefono kortels bei troleibuso talonėlius.
                    Arba kojines adyti.

                    Comment


                      tai reiketu apsvarstyti ar palydoves apskritai reikalingos.

                      Jokios pasalines paslaugos, ypac visokia smulkme nieko gero neduos. Tiksliau neduos jei tai darys LG, bet jei jas tieks salis kuri bus suinteresuota gaut pelna butent is tu mazmoziu ir paslauga bus kokybiska tai galetu traukt vartotoja, t.y. duoti naudos.

                      Comment


                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                        tai reiketu apsvarstyti ar palydoves apskritai reikalingos.

                        Jokios pasalines paslaugos, ypac visokia smulkme nieko gero neduos. Tiksliau neduos jei tai darys LG, bet jei jas tieks salis kuri bus suinteresuota gaut pelna butent is tu mazmoziu ir paslauga bus kokybiska tai galetu traukt vartotoja, t.y. duoti naudos.
                        Lenkijoj, pvz, tame pačiame Šeštokai-Varšuva, yra du konduktoriai ir du apsaugininkai. Prieš išvažiuojant vienas konduktorius perbėga pro visus vagonus, patikrina ar durys uždarytos, sušvilpia įlipdamas ir pirmyn. Tokiai sistemai pas mus pagrindinė kliūtis būtų ta, jog nėra centrinio vagonų durų užrakto. Bet jį, manau, galima įrengti.

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Na troleibuso talonėlių (o kurio miesto?) kaip ir prezervatyvų siūlyt nereikėtų, bet reise pardavus kiekviename vagone bent po vieną telefono kortelę ir po du laikraščius LG metinės pajamos iš keleivių pervežimo jau juntamai padidėtų.
                          o pelno ar is to butu? tarkim parduodam per diena tris korteles - marza 1-2 lt, ir 50 laikrasciu marza 50ct, o dienos pabaigoje lieka 10 neparduotu laikrasciu - nuostolis 35 lt - tai kur pelnas? o dar jei palydove nespeja tiesioginio darbo kurio nors momentu atlikt ir tuo momentu kas nors be bileto prasprunka tai dar plius tiesioginio nuostolio 10 lt.

                          Jei jau sedi be darbo reik galvot kaip padaryt nebutinu ta sedejima ir keist kazkuo efektyvesniu, jei sedejimas butinas tiek to tegu sedi bet reik galvot kaip kitose vietose litu uzdirbt kad atsipirktu. Tik litu uzdirbimas turi pelna nest o ne nuostoli.

                          O siaip palydovu kokia pagrindine funkcija? biletus tikrint? ar dar kazkas ant ju rimto pakabinta yra?
                          Paskutinis taisė JlL; 2009.11.23, 22:57.

                          Comment


                            Parašė JlL Rodyti pranešimą
                            o pelno ar is to butu? tarkim parduodam per diena tris korteles - marza 1-2 lt, ir 50 laikrasciu marza 50ct, o dienos pabaigoje lieka 10 neparduotu laikrasciu - nuostolis 35 lt - tai kur pelnas? o dar jei palydove nespeja tiesioginio darbo kurio nors momentu atlikt ir tuo momentu kas nors be bileto prasprunka tai dar plius tiesioginio nuostolio 10 lt.
                            Jeigu taip būtų, kioskuose rastum tik 4-5 populiariausius nacionalinius dienraščius ir 1-2 žurnalus. Na o PC kaip velnias kryžiaus kratytųsi vietinių laikraštukų ir importinės spaudos. Situacija paprastesnė — leidėjas leidžia tam tikrą procentą grąžinti atgal (priklauso nuo leidėjo, vieni leidžia 10, kiti iki 50 procentų). Pats pagalvok — jeigu nebūtų grąžinimo, PC ir kioskai jau po pietų nukainuotų mažiau populiarią spaudą, bet taip juk nėra. Gal klystu, bet kai tik paleido motrisę Vilniaus GS-TVOU, buvo galima rasti "Vilniaus diena". Tokį patį laikraštį radau šių metų pradžioje kai važiavau Vilnius-Kaunas pirmąją klase
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              tame ir esme kad prekybos centrai ir kioskai specializuojasi prekyboje, ju sistema efektyvi ir del to nepatirianti nuostoliu, LG siuo atveju turetu buti labiau panasus i pastato savininka nuomojanti prekybos plotus.

                              Comment


                                Kad laikrasciu pardavimas atsipirktu, reikia ivesti internetine bilietu uzsakymo sistema, o kartu perkant galima uzsisakyti visokias smulkmenas "papibiaja". Jei taip laikrascius is anksto uzsisakinetu zmones issigydami bilietus, LG zinotu kiek reikia tam tikrai dienai, tam tikram reisui laikrasciu...
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Perkant bilietus į greituosius Vilniaus-Klaipėdos (Klaipėdos-Vilniaus) traukinius prieš tris paras, ar daugiau, iki kelionės datos, taikoma 15 proc. nuolaida. (Važiuojant į vieną pusę, nelengvatiniu bilietu).
                                  Kur daugiau informacijos apie šitą akciją?
                                  Čia iš principo keičiasi LG kainodara į geresnę pusę, bet žiūriu kiti taip apie prekybą šikpopieriu įjunkę diskutuot, kad net nepastebi.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Kur daugiau informacijos apie šitą akciją?
                                    Čia iš principo keičiasi LG kainodara į geresnę pusę, bet žiūriu kiti taip apie prekybą šikpopieriu įjunkę diskutuot, kad net nepastebi.
                                    Kodėl tik apie prekybą nebilietais? Tik aklas nepastebi, kad vyksta kainų karas tarp LG, KAUTRA ir TOKS maršrute Vilnius-Kaunas:


                                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...CUlp3QSEhL2x0/

                                    Pigūs bilietai į Kauną!
                                    Nuo š.m. spalio 21 d. Vilnius-Kaunas bilieto kaina tik 16 lt.
                                    Vilnius-Kaunas autobusu 64 kartai per dieną.
                                    Bilietai parduodami internete www.iticket.lt, autobusų stočių kasose arba tiesiog autobuse.
                                    Nuolaida taikoma tik šiems reisams:
                                    Vilnius-Kaunas: 07:00; 08:10; 08:30; 09:30; 09:55; 11:15; 11:55; 13:20; 14:45; 16:25; 16:30.
                                    Kaunas-Vilnius: 08:30; 09:00; 09:30; 10:00; 11:00; 11:30; 11:45; 12:00; 12:50; 15:15; 15:40; 16:30; 16:50; 18:00.
                                    P.S.: Reisai, kuriems taikoma akcijos kaina, gali keistis.
                                    http://www.toks.lt/

                                    Kaunas – Vilnius – Kaunas pigiau!
                                    Kaunas – Vilnius tik 16 Lt
                                    Bilietai parduodami www.autobusubilietai.lt, autobusų stočių kasose arba tiesiog autobuse
                                    Nuolaida taikoma tik šiems reisams: 8:30, 9:00, 9:30, 10:00, 11:00, 11:30, 11:45, 12:00, 12:50, 15:15, 15:40, 16:30, 16:50, 18:00 val.
                                    Vilnius – Kaunas tik 16 Lt
                                    Bilietai parduodami www.autobusubilietai.lt, autobusų stočių kasose arba tiesiog autobuse
                                    Nuolaida taikoma tik šiems reisams: 7:00, 8:10, 8:30, 9:30, 9:55, 11:15, 11:55, 13:20, 14:45, 16:25, 16:30 val.
                                    Reisai, kuriems taikoma akcijos kaina, gali keistis.
                                    http://www.kautra.lt/kaunas-vilnius-kaunas-pigiau
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Kodėl tik apie prekybą nebilietais? Tik aklas nepastebi, kad vyksta kainų karas tarp LG, KAUTRA ir TOKS maršrute Vilnius-Kaunas
                                      Aš ne apie tai. Tarp Kauno ir Vilniaus tiesiog kaina pakeista ir viskas - nieko labai egzotiško.
                                      Aš apie tai, kad pasak Eimanto iš anksto perkant kaina gali būti mažesnė. Iki šiol tokio varianto kiek žinau nebuvo.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Klaipėdos stoties laukimo salėje tokį skelbimą perskaičiau.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Aš ne apie tai. Tarp Kauno ir Vilniaus tiesiog kaina pakeista ir viskas - nieko labai egzotiško.
                                          Aš apie tai, kad pasak Eimanto iš anksto perkant kaina gali būti mažesnė. Iki šiol tokio varianto kiek žinau nebuvo.
                                          Taip, nebuvo, nors keli forumiečiai šiame forume tokią idėją buvo iškėlę. Kartais susidaro (pakankamai pagrįstas) įspūdis, kad kažkas iš LG vadybiningų nuolat seka mūsų forumo diskusijas.
                                          Jau seniai naudojuosi paslauga, kai pirkdamas atgalinį bilietą gauni 15proc. nuolaidą. Maršrute Vilnius-Klaipėda tas labai pasijunta.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X