Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Lietuvos geležinkeliai“ artejančiam vasaros sezonui žada dar ne vieną naujovę. Svarstoma atnaujinti susisiekimą traukiniais maršrutu Klaipėda-Šilutė, poilsiautojams pasiūlyti jungtinius maršrutus į populiariausius šalies pajūrio kurortus.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5AMwaqS9N

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Kas dėl konkrečių Škodų, tai jose įrengiant 2 klasės sėdynes vietų labai sumažėtų. Ypač 2 aukšte, nes tiesiog netilptų 2+2 sėdynės, būtų galima sutalpinti tik 2+1.
      Tai kad, dabartiniuose vagonuose 2+2.

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą

        Tai kad, dabartiniuose vagonuose 2+2.
        Pagal a1 čia nėra tikra antra klasė.

        Comment


          Taip, tai nėra tikra 2 klasė. Tai 3 klasė pagal dabartinius Vakarų komforto standartus. Juk šitos Škodos yra su visiškai identiškais salonais (net ir sėdynių audinys) sukurtos Čekijos priemiestinių maršrutų aptarnavimui. Iš esmės 2 klasės Pesų dyzelinių traukinių, kurie dabar naudojami į Klaipėdą, sėdynės yra beveik tokios pat kaip Škodų 1 klasės salone. Taigi, 1 klasės salone telpa tik 1+2 sėdynės.
          Škodų su tokiais salonais paleidimas būtų kokybinis žingsnis atgal ir jo nekompensuotų net ir šiek tiek sutrumpėjusi kelionė elektrifikuotu geležinkeliu. Bet LG sėdi proto bokštai, iš kurių galima tikėtis visko... Faktas tik vienas, kad turimų elektrinių traukinių neužteks maršrutams į Klaipėdą ir reikės pirkti naujus. Geriausias variantas būtų elektrovežis ir šiuolaikiniai sėdimi vagonai, kurių aptarnavimui užtektų 1 palydovo ant 2 vagonų. Tada bent jau būtų galima dinamiškai keisti traukinio talpą. O tai jei vėl prisipirks trivagonių ar keturvagonių traukinių, tai vėl bus, kad 3 vagonai per mažai, o du po 3 jau per daug. O kartais reikėtų ir daugiau nei 6 vagonų.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.03.21, 16:11.

          Comment


            Na va, vėl sugrįžom prie to apie ką diskutavom prieš 5-6 metus, kad dyzelinių modulinių traukinių įvedimas šiame maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius bus didelis žingsnis atgal. Taip ir įvyko su neigiamomis pasekmėmis kai keleiviai tiesiog negauna bilietų kelionei. Šiame maršrute reikalingi keleivinių vagonų traukiniai su lokomotynu ( nesvarbu dyzeliniu ar elektrovežiu ateityje ) su galimybe keisti vagonų skaičių sąstate nuo dviejų-trijų iki 15-os - 18-os, kaip buvo naktiniame Vilnius-Klaipėda traukinyje. Šitas maršrutas turi atitikti europinį "Intercity" traukinių lygį. Nereikia svaigti apie elektrines Škodas šiame maršrute. Jos vos tinka maršrutams Kaunas-Vilnius- Trakai-N.Vilna, bet visiškai netinka Vilnius - Minskas, ar Vilnius-Klaipėda.
            Paskutinis taisė Vitas2; 2018.03.21, 22:38.

            Comment


              Na kažkaip Škodos į Minską tinka važiuoti kuo puikiausiai, o vat į Klaipėdą jau netiks .
              Mano asmenine patirtimi, tai net ir 3 klasės Škodos salono komfortas nepalyginamai geresnis už kupinius ir net modernizuotus LG vagonus.
              Konkrečiai galiu net pasakyti kuom: ventiliacija ir kondicionavimu, WC, nepalyginamai mažiau supa ir tyliau salone.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Na kažkaip Škodos į Minską tinka važiuoti kuo puikiausiai, o vat į Klaipėdą jau netiks .
                Mano asmenine patirtimi, tai net ir 3 klasės Škodos salono komfortas nepalyginamai geresnis už kupinius ir net modernizuotus LG vagonus.
                Konkrečiai galiu net pasakyti kuom: ventiliacija ir kondicionavimu, WC, nepalyginamai mažiau supa ir tyliau salone.
                Dėl WC abejočiau. Aukštesniam žmogui antro aukšto WC beveik neįmanoma būti.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  tai net ir 3 klasės Škodos .
                  Nėra 3 klasės Škodose, tik 1 ir 2.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Dėl WC abejočiau. Aukštesniam žmogui antro aukšto WC beveik neįmanoma būti.
                    Dėl viso kito irgi abejočiau. Komfortas (supimas, triukšmas, AC) Škodose ir modernizuotuose vagonuose manyčiau nesiskiria. Aišku reiktų turbūt objektyviai įvertinti ir pamatuoti decibelus bei vibracijas. Škodos šiaip nėra labai geri tuo požiūriu. Tikrai neprilygsta Siemens Desiro ar Bombardierių analogams. Tikriausiai ir Stadleriams ir kitiems panašiems variantams neprilygsta.

                    Comment


                      Tikroji II-ji klasė buvo padaryta prieš 20 metų modernizuojant DR1A 318, 450, 451. Viskas, kas buvo po to yra tik ~II-ji klasė.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Pagal a1 čia nėra tikra antra klasė.
                        Skirtumai tarp 2-os ir 3-os klasės yra truputį gray area. Teko važiuoti 2-a klase, kuri yra žymiai geresnė, nei 1-a klasė kituose traukiniuose. 3-os klasės termino šiais laikais išvis vengiama, nes necool. Bet šiaip tie Škodų vagonai visur būtų vadinami 2nd class nuo UK iki Lenkijos.

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                          Na kažkaip Škodos į Minską tinka važiuoti kuo puikiausiai, o vat į Klaipėdą jau netiks .
                          Mano asmenine patirtimi, tai net ir 3 klasės Škodos salono komfortas nepalyginamai geresnis už kupinius ir net modernizuotus LG vagonus.
                          Konkrečiai galiu net pasakyti kuom: ventiliacija ir kondicionavimu, WC, nepalyginamai mažiau supa ir tyliau salone.
                          Į Minską kelionė trunka 2,5 val. Į Klaipėdą ji truks apie 4 val net ir elektrifikavus geležinkelį. Škodose priemiestinis salonas. Modernizuotuose vagonuose yra tikrai 2 klasės sėdynės. Ventiliacija, kondicionavimas - kita kalba.

                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Dėl WC abejočiau. Aukštesniam žmogui antro aukšto WC beveik neįmanoma būti.
                          Antrame aukšte tualetų nėra. 1 aukšte jie įrengti pilnai per daugiau nei 1 aukštą (2 aukšto dalyje virš tualetų yra kažkokia tai įranga). 2 aukšte tualetas tik berods 1 klasėje.
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.03.22, 07:40.

                          Comment


                            Pajuskite skirtumą tarp komforto. Pesa 730ML salono virtualus turas:
                            http://fw.litrail.lt/turas/pesa730ml/

                            Ir Škodos salono virtualus turas:

                            http://fw.litrail.lt/turas/dviaukstis_traukinys/html5/

                            Ir nereikės kalbų, tinka, ar netinka Škodos kelionei į Klaipėdą lyginant pagal salono komfortą su dyzelinėmis Pesomis.

                            Comment


                              Tai naujose Škodose, kurių reiks Klaipėdon sudėtų minkštesnes sėdynes. Iš virtualaus turo Pesų sėdynės neatrodo platesnės nei dab. Škodų.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Jos yra platesnės - bent jau daugiau vietos tarp sėdynių sėdintiems greta. Ir jų konstrukcija ergonomiškesnė, atlošiama. Škodose gi kaip minėjau problema su 2 aukštu. Ten telpa tik 1+2 sėdynės, todėl kokiu penktadaliu sumažėtų sėdimų vietų. O sėdimų vietų sumažėtų dar ir dėl to, kad tikros 2 klasės sėdynės užima daugiau vietos ir tarpas tarp sėdynių kojoms didesnis. Taigi, manau, kad Škodoje montuojant 2 klasės sėdynes, bendras sėdimų vietų skaičius vagone sumažėtų apie 22-25 proc. Be to reikėtų daugiau lentynų bagažui, nes, kaip mačiau, Škodose, kurios važinėja į Minksą, jų per mažai. O lentynos virš sėdynių jokiam stambesniam bagažui netinka.
                                Dar kartą kartoju, kad geriausias variantas būtų vagonai su lokomotyvu, nes su elektriniais traukiniais vėl būtų tas pats marazmas kaip su Pesomis - tai 3 ar 4 vagonai traukinyje per mažai, o dvigubo sąstato leisti nenorima, arba net ir dvbigubas sąstatas per mažai, o trigubo leisti nenorima... Vagonų gi būtų galima prikabinti net ir 10 ar 12. Be to galima pirkti lokomotyvų traukos dviaukščius vagonus, kas leistų sutrumpinti sąstato ilgį.
                                Paskutinis taisė Al1; 2018.03.22, 08:17.

                                Comment


                                  Tuomet galėtų būt keturvagonės.
                                  Dėl lokomotyvinės traukos, tai ar LG dar turi pakankamai sėdimų vagonų visiem reisam? Jei ne, tai plačiajai vėžei vagonus gamina tik Tverė ir kt. Rusijos gamyklos, iš kurių nepirks. Nebent Škoda dviaukščius vagonus gamina (Suomija lyg turi?).

                                  Beje, anksčiau LG kalbėjo, kad elektrifikavus Klaipėdos ruožą leis modulinius traukinius, kaip šie:



                                  Paskutinis taisė lukass; 2018.03.22, 08:25.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                    Tuomet galėtų būt keturvagonės.
                                    Dėl lokomotyvinės traukos, tai ar LG dar turi pakankamai sėdimų vagonų visiem reisam? Jei ne, tai plačiajai vėžei vagonus gamina tik Tverė ir kt. Rusijos gamyklos, iš kurių nepirks. Nebent Škoda dviaukščius vagonus gamina (Suomija lyg turi?).
                                    Suomijos VR "InterCity":
                                    The InterCity cars were manufactured by Pasila Workshop and Transtech Ltd. The top speed of InterCity trains is 140-160 km/h.

                                    Comment


                                      Kai užsakys, tai ir pagamins vagonus bet kokiai vėžei. Vagonai tai ne lokomotyvai. Iš esmės pagal gabaritus gi tiktų bet kuris 1435 mm vagonas, tik vežimėlius reikėtų padaryti 1520 mm vėžei. Visa kita (salono įranga ir pan.) daroma pagal individualų užsakymą, t.y., kokios komplektacijos nori pirkėjas.

                                      Comment


                                        Bet X vagonų + Y lokomotyvų kaina didesnė nei Z patogių EMU.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Čia dar didelis klausimas. Bet kokiu atveju Europoje tokio ilgio maršrutai kaip į Klaipėdą yra aptarnaujami ir lokomotuvais su vagonais, ir elektriniais traukiniais, kurie dažniausiai būna greitieji. Bet Lietuvos atveju, kai greitis bus iki 160 km/h, tai skirtumo nėra, nes tiek vagonai su elektrovežiu, tiek el. traukinys gali išvystyti tokį greitį, gal tik elektrinis traukinys kiek didesnį pagreitį turi, dėl ko įsibėgės kiek greičiau.
                                          Svarbiausias dalykas, kad LG vėl nepadarytų tokios nesąmonės kaip dabar - kai vietų nuolat trūksta. O su elektriniais traukiniais išspręsti tos problemos nepavyks, nes Klaipėdos maršrute keleivių srautas kinta labai plačiame diapazone priklausomai nuo savaitės dienos ir metų laiko.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2018.03.22, 08:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X