Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, bet straipsnyje PR neblogas.
    Nors kauniečiai traukiniu nuvykti prie jūros kol kas negali, M.Dubauskas kalba, kad naujų geležinkelio linijų atsiranda vis daugiau. Neseniai buvo paleistas bandomasis maršrutas Klaipėda–Tilžė.
    aha, padarė du reisus, ir viskas. dingo ir iš traukiniobilieto miestas Sovietskas/Tilžė, ir traukinių daugiau nenumato.

    „Reikėtų pabrėžti, kad „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja kitus naujus maršrutus, atsižvelgdami į keleivių poreikius, arba juos jau atidarė. Pavyzdžiui, linija Vilnius–Daugpilis anksčiau traukinys važiavo tik iki Turmanto“, – komentuoja M.Dubauskas, ir priduria, kad įmonė žada toliau stebėti keleivių poreikius bei pagal tai nuspręsti, kaip elgtis ateityje.
    jei tikrai atsižvelgtų į keleivių poreikius, traukinio į Daugpilį tvarkaraščius normalius padarytų.

    Comment


      Šiemet dar padidėjo keleivių skaičius populiariausiais maršrutais. Per du mėnesius maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius važiavo 16 proc. daugiau keleivių, nei prieš metus. Pačiu populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius važiavo daugiau nei 206 tūkst. keleivių. Pernai tuo pačiu laikotarpiu keleivių skaičius siekė 203 tūkstančius.
      http://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elie...t-dar-pagerejo

      Comment


        Kazkaip kertasi su bambekliu logika, kad keleiviu vezimas yra marinamas.
        Studentas

        Comment


          Pateikiamos vos 2 populiariausios linijos, kuriose srautai ir augo. Kitose - nežymūs pokyčiai arba srautų mažėjimas.

          Comment


            Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

            Kazkaip kertasi su bambekliu logika, kad keleiviu vezimas yra marinamas.
            srautai į Klaipėdą būtų augę ir 30 procentų, jei tik LG sugebėtų visus norinčius nuvežt.

            Comment


              Tikėtina, kad kai elektrifikuos liniją ir ten paleis elektrinius traukinius, tai prieaugis bus dar didesnis.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Tikėtina, kad kai elektrifikuos liniją ir ten paleis elektrinius traukinius, tai prieaugis bus dar didesnis.
                Jei elektrifikuos liniją, LG reikia keleivinių elektrovežių tuomet ir vagonų. Nes dviaukštės Škodos neužteks penktadienį/sekmadienį.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Jei elektrifikuos liniją, LG reikia keleivinių elektrovežių tuomet ir vagonų. Nes dviaukštės Škodos neužteks penktadienį/sekmadienį.
                  Tai juk gali iki 6 dviaukščių vagonų į vieną traukinį sujungti.

                  "The double-decker unit for Lithuania is manufactured in a two-car and three-car version. The three-car train offers 304 seats and a total capacity of 640 passengers".

                  Comment


                    Per futbolo čempionatą Rusijoje – trigubai daugiau tranzitinių traukinių Lietuvoje

                    http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...etuvoje-855552


                    P.S. neradau temos tinkamos šiai rubrikai.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      Per futbolo čempionatą Rusijoje – trigubai daugiau tranzitinių traukinių Lietuvoje



                      http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...etuvoje-855552


                      P.S. neradau temos tinkamos šiai rubrikai.
                      Įdomu būtų rast tvarkaraščius ir pagaudyt tuos traukinukus tarpstočiuose.
                      Be to, ar užteks traukos LG? Po 6 traukinius kasdien pervežt, ir dar į Klaipėdą jei reiktų vagonų?
                      Paskutinis taisė Ignalina; 2018.03.18, 14:23.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Įdomu būtų rast tvarkaraščius ir pagaudyt tuos traukinukus tarpstočiuose.
                        Be to, ar užteks traukos LG? Po 6 traukinius kasdien pervežt, ir dar į Klaipėdą jei reiktų vagonų?
                        Siemensai trauks tik kad lėčiau.

                        Comment


                          Buvo rašyta dar prieš Naujosius.
                          https://rsport.ria.ru/football/20171222/1130439499.html
                          16 июня в Калининграде сыграют сборные Хорватии и Нигерии, 22 июня — Сербии и Швейцарии, 25 июня — Испании и Марокко, а 28 июня — Англии и Бельгии.





                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Be to, ar užteks traukos LG? Po 6 traukinius kasdien pervežt, ir dar į Klaipėdą jei reiktų vagonų?
                            Eksploatacijoje dabar 7 keleiviniai lokomotyvai - tikrai susitvarkys.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              srautai į Klaipėdą būtų augę ir 30 procentų, jei tik LG sugebėtų visus norinčius nuvežt.
                              Taip, nes atejusi nauja valdzia per kelis menesius visiskai viska sutvarkys.
                              Dar neelektrifikavo linijos iki Klaipedos? Kiek jie ten gali knistis tiek ilgai?
                              Studentas

                              Comment


                                Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                                (...)
                                Dar neelektrifikavo linijos iki Klaipedos? Kiek jie ten gali knistis tiek ilgai?
                                Kad net darbai neprasidėję, tik viešieji prikimai(?).
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Kad net darbai neprasidėję, tik viešieji prikimai(?).
                                  Cia turejo but sarkazmas, bet matomai nepavyko.
                                  Studentas

                                  Comment


                                    Parašė Briedis
                                    Antri metai eina, naujoji valdžia nesugeba išspręsti elementariausios problemos, kai į traukinį netelpa visi norintys važiuoti keleiviai.
                                    Tai kad ne nesugeba, o rodos, išvis nesprendžia. Gal taip ir geriau, nes jų sprendimas gali būt tiesiog pakelt kainą, nes juk paklausa didelė.

                                    Comment


                                      Vietoj idiotiškos RB tai būtų racionalus ir logiškas sprendimas. Tik tai turėtų būti greitoji linija Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Vilniaus - Kauno ruože rekosntruojant esamą, o nuo Kauno iki Klaipėdos visiškai nauja.

                                      Comment


                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                        Tai juk gali iki 6 dviaukščių vagonų į vieną traukinį sujungti.

                                        "The double-decker unit for Lithuania is manufactured in a two-car and three-car version. The three-car train offers 304 seats and a total capacity of 640 passengers".
                                        Škodos, tokios kokios dabar yra, į Klaipėdą netinkamos. Be to komforto lygis ne tas kelionei, kuri trunka apie 4 val. Reikės naujų traukinių. Kas dėl konkrečių Škodų, tai jose įrengiant 2 klasės sėdynes vietų labai sumažėtų. Ypač 2 aukšte, nes tiesiog netilptų 2+2 sėdynės, būtų galima sutalpinti tik 2+1. O ir dėl 1 aukšto neaišku, ar sustačius 2+2 normalias antros klasės sėdynes, gautųsi deramo pločio praėjimas.
                                        Vadinasi, reikėtų apie 5 ar net 6 vagonų sąstato, kuriame tilptų tiek pat keleivių kiek 3 vagonų Škodoje.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Eksploatacijoje dabar 7 keleiviniai lokomotyvai - tikrai susitvarkys.
                                          Be to 2M62 naudojami tranzitiniams traukiniams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X