Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Tikrinti paklausą ir leisti atitinkamus riedmenis pagal keleivių srautus - tai LG, o ne keleivių darbas. Jau vien ką reiškia faktas, kad tos problemos su laisvų vietų nebuvimu prasidėjo būtent po PESų paleidimo Klaipėdos maršrutu. Kai važinėjo TEP`ai su vagonais, labai retai kada tokios problemos kildavo - nebent per didžiąsias metų šventes, dabar ir eilinę darbo dieną būna, kad nėra laisvų vietų. Taigi kalti yra LG, kad "sufeilino" ir sumažino tokio populiaraus maršruto traukinių talpą, o ne keleiviai, kuriems dėl žmogiškų priežasčių ne visada išeina nusipirkti bilietą iš anksto. Ir jei į Klaipėdą ar Šiaulius dar pakankamai dažnai kursuoja autobusai, tai, pavyzdžiui, į Kėdainius ar Jonavą alternatyva lieka viena - nuosavas automobilis.
    Kiek buvo reisų per diena tuomet ir kiek dabar? Koks buvo capacity tuomet ir dabar?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Kiek buvo reisų per diena tuomet ir kiek dabar? Koks buvo capacity tuomet ir dabar?
      Nepamenu, kiek tiksliai buvo reisų iki PES`ų paleidimo, bet faktas išlieka faktu - anksčiau taip dažnai nepasitaikydavo skundų dėl laisvų vietų nebuvimo.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

        Nepamenu, kiek tiksliai buvo reisų iki PES`ų paleidimo, bet faktas išlieka faktu - anksčiau taip dažnai nepasitaikydavo skundų dėl laisvų vietų nebuvimo.
        Ar būtų galima faktą pagrįsti skaičiais, pridedant ir capacity skaičius bei reisų skaičių? Nes nu negi diskutuosim vien tik imdami faktus iš lempos?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Kiek buvo reisų per diena tuomet ir kiek dabar? Koks buvo capacity tuomet ir dabar?
          Vienas lenkiško fufliako sąstatas talpina tik 150 žmonių. Tai tik du paprasti vagonai, kurie niekada nevažinėjo - visada buvo minimum 3 vagonai. Taigi, dabar maksimalus vagonų skaičius yra tik 4, jei dvigubas fufliakas važiuoja. O seniau jis siekdavo 8. Kartais net 10-12. 4 paprasti vagonai seniau buvo gan įprastas reiškinys, dažnai ir 5 važiuodavo. Be to iš tų 150 yra kokios 15 vietų 1 klasės su užaukštinta kaina. Ko anksčiau nebuvo, visos vietos kainavo vienodai. Taigi, ekonomiškam ir taupiam keleiviui prieinamų vietų vienoje Pesoje tapo net mažiau nei 2 vagonuose.

          Iki Pesų paleidimo buvo tiek pat traukinių porų per dieną.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.10.30, 12:08.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Ar būtų galima faktą pagrįsti skaičiais, pridedant ir capacity skaičius bei reisų skaičių? Nes nu negi diskutuosim vien tik imdami faktus iš lempos?
            Aukščiai parašyti duomenys. Akivaizdu, kad sumažėjo maršruto riedmenų bendra talpa per dieną, nors keleivių srautas tikrai nesumažėjo. Paradoksas.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              11-01 06.45 Vilnius-Klaipėda dabar likę 6 vietos, važiuoja viena Pesa, bus užpildytas pilnai.
              11-01 06.40 Klaipėda-Vilnius užpildytas mažai, važiuoja TEP'as su 8 vagonais.
              11.01 16.05 Klaipėda-Vilnius pirma Pesa užpildyta visiškai, antra (4-6 vagonai) ~50%, tikriausiai irgi vietų neužteks, be to, čia brangesnis, pikinis traukinys.
              ir čia vėl matosi negalvojimas apie keleivius, nes tokiu atveju TEP'ą galėjo leist 16.05.

              Comment


                Čia ir vėl išryškėja Pesų problemos. Kartą apstulbino LG komentaras: Mums ekonomiškai nenaudinga kabinti papildomų 3 vagonų dėl 15-50 žmonių, kurie netelpa...
                Kad nenaudinga ir nuostolinga tas tiesa, bet ar tie žmonės turi jaustis kalti, kad važiuoja, keliauja?

                Comment


                  O iš kur jie žino, kas 15-50 žmonių? Skaičiuoja tuos, kurie stotyse negauna bilieto? Ir iš viso, kodėl nusprendė, kad lokomotyvų trauka tai blogai? Pilna Europoje tos lokomotyvų traukos. Ir maršruto ilgis pilnai tinkamas lokomotyvinei traukai.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O iš kur jie žino, kas 15-50 žmonių? Skaičiuoja tuos, kurie stotyse negauna bilieto? Ir iš viso, kodėl nusprendė, kad lokomotyvų trauka tai blogai? Pilna Europoje tos lokomotyvų traukos. Ir maršruto ilgis pilnai tinkamas lokomotyvinei traukai.
                    Jokio skaičiavimo nėra, atėjus žmonėms kasininkė jau net nežiūrėdama niekur pasako, kad nėra vietų. O nusprendė, kad blogai, tikriausiai vardan komforto, nes naujuose yra pirma klasė ir tt, tačiau gavosi kaip visada.

                    Comment


                      Kaip su Vilnius-Šiauliai reisų ir vietų skaičiumi? Irgi sumažėjo?

                      Comment


                        Niekas su Šiaulių maršrutu nepasikeitė. Kaip važiavo Pesos 620M, taip ir važiuoja. Kartais leidžia dvivagonė Pesą, kartais DR1A. Jei iš Vilniaus keleivių dar kiek daugiau, tai iš Šiaulių jų būna mažai, išskyrus sekmadienius.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Jokio skaičiavimo nėra, atėjus žmonėms kasininkė jau net nežiūrėdama niekur pasako, kad nėra vietų. O nusprendė, kad blogai, tikriausiai vardan komforto, nes naujuose yra pirma klasė ir tt, tačiau gavosi kaip visada.
                          Su vagonais daugiau problemų eksploatacine prasme. Ypač žiemą. Kiekvienam reikia po palydovą. Bet, po velnių, dabar, kai lokomotyvo trauka naudojama tik epozodiškai, Viniaus stotyje vis tiek nuolat prižiūrimi ir palaikomi karšti vagonai. Jie kūranami kasdien, nes kitaip žiemą užšals. O vandens iš sistemos nuleisti neapsimoka dėl kelių dienų stovėjimo.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.11.01, 07:33.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Niekas su Šiaulių maršrutu nepasikeitė. Kaip važiavo Pesos 620M, taip ir važiuoja. Kartais leidžia dvivagonė Pesą, kartais DR1A. Jei iš Vilniaus keleivių dar kiek daugiau, tai iš Šiaulių jų būna mažai, išskyrus sekmadienius.
                            Kiek buvo reisų per dieną? Kiek yra dabar? Su šaltiniais. Ačiū.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              O tai koks debilas šiais laikais gali bandyti pirkti bilietą prieš pat išvažiuojant traukiniui? Kam Dievulis išrado internetą?
                              Vokietijoje egzistuoja net toks įrenginys kaip bilietų pardavimo automatas įrengtas traukinyje. T.y. bilietą perki ne iš vakaro, ne prieš mėnesį, o jau važiuodamas. Bet aišku Vokietija yra retarded valstybė be interneto, ką čia apie ją šnekėt.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Kiek buvo reisų per dieną? Kiek yra dabar? Su šaltiniais. Ačiū.
                                Vienas. Niekas nepasikeitė. Visa info LG tvarkaraščių ir bilietų puslapyje.

                                Comment


                                  Vokietijoje egzistuoja ir toks dalykas, kad jei nenusiperki bilieto iš anksto į populiarų traukinį - esi retarded. Užteko prastovėt 3 valandas vieną kartą ir pamoką išmokau..

                                  Comment


                                    Esu važiavęs iš Brėmeno į Hamburgą stovėdamas kaip troleibuse. Bilietas pirktas prieš pat reisą, no problem.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Niekas su Šiaulių maršrutu nepasikeitė. Kaip važiavo Pesos 620M, taip ir važiuoja. Kartais leidžia dvivagonė Pesą, kartais DR1A. Jei iš Vilniaus keleivių dar kiek daugiau, tai iš Šiaulių jų būna mažai, išskyrus sekmadienius.

                                      Šių metų tvarkaraščio schemoje 620 nėra, ar jas pradėjo leisti vėliau?

                                      Comment


                                        LG ne visada laikosi to, ką deklaruoja ir į Šiaulius tikrai kartais važinėja paprastom dienom 620M. Lygiai kaip į Varėna ar Marcinkonis vietoj DR1A kartais leidžia dvi sukabintas Pesas 620M.

                                        Comment


                                          Gal kas žino:
                                          1) Ar yra planuose Kaunas-Jonava elektrifikacija?
                                          2) Kaunas-Jonava važiuoja 15:30-17:44 t.y. 2:14, o pats greičiausias autobusas 2:20, bet dauguma 2:40-50-3:00. Ar čia Kautra lemia ar kas, kad tik du traukiniai savaitėje? Nes 2:15 turbūt laisvai paspaustų iki 2:00, o autobusai ką ten spausi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X