Ar tai duos 10 min trumpesnę kelionę? Galiausiai LG puslapyje parašyti LG atstovų žodžiai (berods keleivių vežimo direkcijos vado), kad tokių traukinių, kaip tas vienas Vilnius - Kaunas - Vilnius be tarpinių sustojimų netolimoje ateityje bus daugiau. Tai arba žurnaliūgos vėl ne taip suprato, arba viskas teisinga, ir kai kurie dabar Vievyje, Kaišiadoryse, Lentvaryje, Žasliuose stojantys, nestos niekur, net Kaišiadoryse. Ar bus paleisti papildomi lėtesni? Vargu. Apie tai nežadama. Tuo labiau, kad ir traukinių tam nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tai duos 10 min trumpesnę kelionę? Galiausiai LG puslapyje parašyti LG atstovų žodžiai (berods keleivių vežimo direkcijos vado), kad tokių traukinių, kaip tas vienas Vilnius - Kaunas - Vilnius be tarpinių sustojimų netolimoje ateityje bus daugiau. Tai arba žurnaliūgos vėl ne taip suprato, arba viskas teisinga, ir kai kurie dabar Vievyje, Kaišiadoryse, Lentvaryje, Žasliuose stojantys, nestos niekur, net Kaišiadoryse. Ar bus paleisti papildomi lėtesni? Vargu. Apie tai nežadama. Tuo labiau, kad ir traukinių tam nėra.
59 min yra labai stipru reklamos prasme. Greičiau nei per valandą. Vilniuje yra kas važiuoja į darbą 45 min.
Comment
-
Tai tokių traukinių reikia tik dviejų porų per dieną, vienos ryte, kitos vakare. Bet tuomet didžiausias srautas ir iš kitų stočių, nes visiems reikia į darbą. O be to iš Kaišiadorių į Kauną traukinys yra vienintelis VT, nes autobusų nėra (yra priemiestinis mikrobas per kaimus bet net ne kasdien). Ir dar, iš Kaišiadorių į Kauną važinėja daugiau nei iš Vilniaus į Kauną dirbti ir mokytis nuolat. Iš automobilio galima būtų iškrapštyti dalį nebent su 30 min kelione už tą pačia kainą kaip dabar.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tokių traukinių reikia tik dviejų porų per dieną, vienos ryte, kitos vakare. Bet tuomet didžiausias srautas ir iš kitų stočių, nes visiems reikia į darbą. O be to iš Kaišiadorių į Kauną traukinys yra vienintelis VT, nes autobusų nėra (yra priemiestinis mikrobas per kaimus bet net ne kasdien). Ir dar, iš Kaišiadorių į Kauną važinėja daugiau nei iš Vilniaus į Kauną dirbti ir mokytis nuolat. Iš automobilio galima būtų iškrapštyti dalį nebent su 30 min kelione už tą pačia kainą kaip dabar.
Aplenkti vietų yra keliolika. Jei protingai darytų grafiką, galėtų finišuoti 7.30; 35, 38.
Čia excel lygio problema.
Va Ignalilos atveju ką daryti tai neaišku. Nes reikia iš priešpriešos praleisti, reikia vėlavimus primesti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tai duos 10 min trumpesnę kelionę?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia išsigalvoti nesąmonių. Lietuvoje nėra tiek keleivių, kad būtų galima leisti tris traukinius 30 min. intervale.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada leidžia du? Ten tiesiog debiliškai sudarytas grafikas ir antras traukinys važiuoja beveik tuščias.
Comment
-
Nes pirmasis stoja tik Kaišiadoryse, bet per anksti, ir brangiau kainuoja. Todėl dauguma Kaišiadorių gyventojų važiuoja antruoju ir jis dar surenka iš kitų stotelių ir stočių keleivius. Bet kokiu atveju kelių minučių intervalu išvykstantys traukiniai anksti ryte yra LG marazmas. Traukinys turėtų nakvoti Kaune.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.09, 08:46.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVa Ignalilos atveju ką daryti tai neaišku. Nes reikia iš priešpriešos praleisti, reikia vėlavimus primesti.
Comment
-
Marijampolė - Kaunas 17:50h. jau nesusitvarko vienvagonė PESA. Jau vasarą sekmadienio vakare nuo Jūrės būdavo artypilnė, o šiandien keleiviai STOVI jau nuo Kazlų Rūdos. Tai itin nepatogu Jūrėje įlipantiems vyresnio amžiaus sodininkams. Tuščių pripirktų PESŲ pripirktos pilnos pakampės,tai bent jau sekmadienio vakare galėtų dvi sukabint
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTaip pat ruožas Vilnius - N. Vilnia, 9.2km per 14min, kuomet Švenčionėliai - Ignalina. 23km per 19min (jei nestoja Pakretuonėj telpa ir į 15)
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMarijampolė - Kaunas 17:50h. jau nesusitvarko vienvagonė PESA. Jau vasarą sekmadienio vakare nuo Jūrės būdavo artypilnė, o šiandien keleiviai STOVI jau nuo Kazlų Rūdos. Tai itin nepatogu Jūrėje įlipantiems vyresnio amžiaus sodininkams. Tuščių pripirktų PESŲ pripirktos pilnos pakampės,tai bent jau sekmadienio vakare galėtų dvi sukabint
Žinoma, sekmadieniais iš Kauno 16:25, iš Marijampolės 17:50 h praverstų ir dviguba PESA, nors iš Kauno į Kazlų Rūdą ir Marijampolę tuo metu keleivių būna nedaug (17:17h dar išvyksta traukinys į Bialystoką)..
Comment
-
Dėl šventinio traukinio rugsėjo 23 d. keičiasi kai kurių traukinių Vilnius-Varėna-Marcinkonys ir atgal grafikai. Iš Vilniaus geležinkelio stoties įprastai išvykstantis 8.54 val., rugsėjo 23 d. traukinys iš stoties pajudės 8.25 val. Iš Marcinkonių įprastai išvykstantis 7.57 val., šventės dieną traukinys išvažiuos 8.07 val., o į Vilnių atvyks 10.31 val. Dėl traukinių prasilenkimo šiame reise numatytas 21 min. trukmės traukinio sustojimas Lentvaryje. Daugiau informacijos apie pakeitimus – www.traukiniobilietas.lt.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą21 min sustojimas? Rimtai? Kodėl tiesiog negalėjo paleisti to traukinio 20 min vėliau? Kodėl keleiviams teko laukti 21 min stotyje? Man tik įdomu kokie protai valdo LG keleivių vežimą..
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMarijampolė - Kaunas 17:50h. jau nesusitvarko vienvagonė PESA. Jau vasarą sekmadienio vakare nuo Jūrės būdavo artypilnė, o šiandien keleiviai STOVI jau nuo Kazlų Rūdos.
Čia kažkoks absurdas, pvz. Kaunas - Vilnius maršrute krūva traukinių su koku nors 25 proc užpildymu, o Kaunas - Marijampolė ar Kaunas - Šiauliai nedidinama talpa nety esant 100proc + užpildymui. Kur logika?
Comment
-
Nereikia daryti problemos, ten kur jos nėra. Užlaikė, ir ką? Iš anksto gi pranešė. Tuo labiau šeštadienį. Aišku, galėjo ir kitaip suorganizuoti, bet nieko tokio. Tarptautiniai autobusai dažnai vėluoja ir po 15 ir po 30 min. Ir ką? Lėktuvai nevėluoja?
Kas dėl per mažų riedmenų kai kuriuose maršrutuose, tai LG taip daro specialiai. Jie puikiai žino, kiek ten keleivių yra.
Comment
Comment