Kuo skiriasi 3 nuo 2 klasės Kaunas-Marijampolė? Vieni Pesa, kiti kažkas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKuo skiriasi 3 nuo 2 klasės Kaunas-Marijampolė? Vieni Pesa, kiti kažkas?
Pagal vagonų skaičių visi traukiniai va-iuojantys yra 620
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTvarkaraštyje klaida arba pakeitė. Dabar visi vietiniai 3 klasės, išskyrus RB pagal traukiniobilietas.lt Važiuoja Pesos, neaišku, ar DR1A važiuoja. Tikriausiai ne, jie važinėja tik į Kybartus.
Popietiniais reisais (išv. 15:30 ir 17:45h) iš Kauno į Kybartus važinėja DR1A, rytiniu 8:15 - Pesos, o 11:00h papuola visaip, kaip taisyklė - darbo dienomis Pesa, sekmadieniais - DR1A (šiam sekmadieniais grįžtant keleivių būna daugiau).
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ Kauno oro uostą kviečia pasiekti traukiniu
Vykstant Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos darbams, „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia į pagrindiniu šalies oro uostu tapsiantį Kauno oro uostą keliauti traukiniu. Bendrovė nukėlė liepos mėnesį planuotus geležinkelio remonto darbus, todėl į Kauną iš Vilniaus traukinys važiuos daugiau nei 20 kartų per parą, o nuo liepos 14 d. maršrutu Vilnius-Kaunas-Vilnius važiuos ir papildomi naktiniai traukiniai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG puslapyje naujiena yra, bet tvarkaraščiuose dar tų naktinių traukinių nerodo... Kokie estai LG dirba???
dėl ko turėjo būti eismo pertrauka, kurią atšaukė? remontas?
Comment
-
Taip pat pastebėjau (kas nepaminėta straipsnyje), kad iš Kauno į Vilnių 5:02h, iš Vilniaus į Kauną išv. 21:00h traukiniai tuo metu važinės kasdien Įprastai iš Kauno 5:02 nevažiuoja sekmadieniais, iš Vilniaus 21:00h šeštadieniais)Paskutinis taisė Vitas; 2017.08.04, 09:19.
Comment
-
Nemokamai vežtis dviračius su „Lietuvos geležinkeliais“ bus galima dar daugiau krypčių
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia keliauti ekologiškai ir atrasti kitokią Lietuvą. Keleiviams pristatomi maršrutai į 5 regioninius parkus, kuriuose – net 25 lankytinos vietos, o visomis šiomis kryptimis dviračių vežimas nuo šiol yra nemokamas, rašoma pranešime spaudai...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Vienas iš nemalonių atsitikimų: vakar (08-28) iš Vilniaus Turmanto kryptimi planavom važiuoti paskutiniu traukiniu 21:15. Buvo numatytas išvažiavimas iš pirmo kelio. Tuo tarpo traukinys iš Šiaulių/Klaipėdos, vėluodamas 40 minučių, atvažiavo į pirmą kelią ~20:57. 21:12 Šiaulių/Klaipėdos traukinys dar nebuvo pajudėjęs iš vietos, per garsiakalbius pranešė, kad Turmanto traukinys perkeliamas į 3 kelią (pranešimas vos girdėjosi laukiant perone, kadangi dvi sujungtos 730mil veikiančios skleidžia gan daug triukšmo). Visi žmonės per 2 minutes turėjo susivokti bei pereiti į kitą peroną, nes traukinys išvyko numatytu laiku.
Comment
-
Į Kauną važiuos daugiau greitesnių traukinių
Kelionės iš Vilniaus į Kauną ir atgal greitį siekiama padidinti dar šiemet. Šiuo metu jau galima nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių per 59 minutes. Tačiau kol kas per dieną važiuoja tik vienas toks traukinys. Ateityje jų turėtų daugėti...„Kelionės greičiui didelę įtaką turi prasilenkimai su kitais traukiniais – jei ruožo pralaidumas yra prastas, daugėja sustojimų vien tam, kad traukiniai galėtų vienas kitą praleisti. Pabaigus dvikelės jungties statybą, tokių prasilenkimų bus mažiau, todėl traukiniai ilgesnes atkarpas galės važiuoti didesniu greičiu – 140 km/h“, – pasakoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas. Šiuo metu didžiausias leistinas greitis – 120 km/h.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąĮ Kauną važiuos daugiau greitesnių traukinių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75687619
Comment
-
120 km/h ir taip važiuoja. blogiausia, tai, kad žada didinti greitį naikinant visus tarpinius sustojimus. Jie taip nori keleivių pritraukti? Bus atvirkščiai, keleivių tik sumažės, nes Kaišiadorys, Pravieniškės generuoja gal kokį 1/5 srauto. Ir tikrai nemanau, kad keliomis minutėmis trumpesnė kelionė iš autobusų į traukiniu patrauks daugiau keleivių nei bus prarasta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą120 km/h ir taip važiuoja. blogiausia, tai, kad žada didinti greitį naikinant visus tarpinius sustojimus. Jie taip nori keleivių pritraukti? Bus atvirkščiai, keleivių tik sumažės, nes Kaišiadorys, Pravieniškės generuoja gal kokį 1/5 srauto. Ir tikrai nemanau, kad keliomis minutėmis trumpesnė kelionė iš autobusų į traukiniu patrauks daugiau keleivių nei bus prarasta.
Dvikeliame ruože tai paprasta. O Ignalinos ruože tai neaišku ką daryti... Yra vienas greitas traukinys ir n-lėtųjų, kurie atbaido visus su teisėmis.
Comment
-
Ir kas iš to, kad aplenks? Aš ne apie tai rašiau, o apie tai, kad jei greitis bus didinamas naikinant tarpinius sustojimus, tai nukentės didelė dalis keleivių. Bet matyti LG rūpi tik tarp Vilniaus ir Kauno važiuojantys keleiviai. Jau pridarė nesąmonių su Vilniaus - Klaipėdos traukiniais. Tarpinių stočių keleiviai neteko galimybės važiuoti traukiniais. Kas dėl Ignalinos, tai ten nėra tiek keleivių, kad važinėtų greitieji traukiniai. Jei nebūtų tarpiniųs sustojimų net didžiosiose stotyse, tai keleivių srautas sumažėtų ir kokia iš to nauda tiek LG, tiek keleiviams bendrai, o ne atskirai grupelei, kuriems būtų geriau? Ignalinos ir Turmanto ruože yra galimybė didinti greitį ir kitais būdais. Nepaisant to, kad kelias leidžia greitesnį važiavimą, traukiniai tarp Vilniaus iš Pabradės važiuoja gan lėtai. Toliau jau greičiau. Bet ir gi ne tiek, kiek galėtų. Taip, problema su prasilenkimais. Bet ir ją galima spręsti.
Didžiausias stabdis yra tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Kur greitis, siekia 40-50 km/h., nors tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja kiek greičiau. Ten reikia aptverti geležinkelį kai kuriose vietose kur arti gyvenamieji namai ir žmonės vaikšto skersai ir išilgai, įrengti kelias reguliuojamas perėjas, apšviesti jas. Ir didinti greitį. Dar vienas būdas didinti greitį yra mažinti stovėjimo trukmę stotelėse. Lietuvoje be minutės sustojimo kažkaip nesugebama išsibezdėti. Ukrainoje. Baltarusijoje, Lenkijoje mažose stotelėse sustojimas trunka 10-15 sekundžių. To pilnai pakanka. Tokiose stotelėse, kur išlipa ar įlipa vos keli keleiviai turi būti nenumatyta laiko sustojimui. T.y. atsidarė durys ir užsidaro už 10 sekundžių. Aišku, viskas turi priklausyti nuo realios situacijos, kad visi keleiviai išliptų ir įliptų. Bet traukinys neturėtų po to stovėti ir laukti, kada ateis laikas pagal grafiką išvykti. Ir čia iš karto iškyla problema su Pesomis, kurių vien tik laiptų išstūmimui reikia kokių 20 sekundžių. Tiek pat ir sustūmimui. Taip kad be 1 minutės jos niekaip negali išsikrapštyti iš stotelės, net jei įlipa ar išlipa vienas keleivis.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 10:01.
- 1 patinka
Comment
Comment