Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bilietą reikia keisti. Bet kam jį pirkti iš anksto? Nebent kelionė penktadienį antroje dienos pusėje. Kitu metu vietų yra. Ekspresai Lentvaryje nestoja. Jie tik 3 per dieną. Visi kiti yra greitieji ir paprasti. Greitieji irgi ne visi Lentvaryje stoja. Taigi galima pasižiūrėti, kurie iš Lentvario važiuoja ar į Lentvarį, įvedus Lentvarį kaip pradinį ar galinį punktą.

    Comment


      Ar galima Vilniuj kokiam reguliariam maršrute pagauti Pesa 630? (Ne į Minską)?

      Comment


        Galima. Važinėja į Varėna ir Turmantą (Ignaliną). Pririšimo prie maršruto nėra, reikia gaudyti. Dar į Šiaulius gali važiuoti. Pagal traukiniobilietas.lt puslapį galima sužinoti, koks traukinys. Jei bus du vagonai ir sėdynės 2+2, tai bus 630M. Traukiniai į Turmantą ar Varėną numeruotų vietų neturi ir nerodo, kiek vagonų. Todėl pagal traukiniobilietas.lt sužinoti, koks ten važiuos riedmuo, nėra įmanoma.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.12.27, 10:52.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Moka grynais.
          Uberis palaiko mokejima TIK kortele automatiskai nuskaitant nuo saskaitos kai baigiasi kelione. O jei tavo draugas studentas isedus keleiviu siulo moketi grynais ir nevaziuoti pagal skaitliuka - tai cia jai ne uberis o paprastas sukciavimas

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Moka grynais. Tai faktas. Man pats studentas sakė. Dar nepakankamai išsiplėtė, dar nepajuto kiti vežėjai žalos, tai ir nieko nedaroma. Bet ilgai tai nesitęs. Niekas taksistams reikalavimų nešvelnins. ES viskas eina kuo didesnio reguliavimo link. Čia pas mus tik bardakas, užtat ir taksi paslaugos tokios. Ir nereikia čia baksnoti į taksi pokyčius Vilniuje ar Kaune. Visur kitur Lietuvoje ta pati situacija, kuri buvo prieš 5 ar 10 metų.
            LEGALIAI uber vairuotojas NEGALI imti iš keleivio grynųjų pinigų ir netgi fizinės banko kortelės. Pinigai po kelionės automatiškai nuskaičiuojami nuo kreditinės kortelės sąskaitos, susietos su Uber paskyra.

            Niekas nepasikeičia iš karto. Dabar šiuolaikinės technologijos skverbiasi į Vilniaus ir Kauno taksi verslą, anksčiau ar vėliau tai ateis ir į kitus miestus.

            Kol kas Uber Europoje tik plečiasi, ir nėra jokių ženklų, kad kažkas keistųsi į priešingą pusę. Seno sukirpimo taksistams teks priprasti prie konkurentų ir patiems gerinti paslaugos kokybę, kad neprarastų klientų. Siekis apginti "senas tradicijas" prie nieko neprives.

            P.S. diskusiją reikėtų iškelti į temą apie Taksi Lietuvoje.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ekspresai Lentvaryje nestoja. Jie tik 3 per dieną. Visi kiti yra greitieji ir paprasti. Greitieji irgi ne visi Lentvaryje stoja.
              Stoja espresai Lentvaryje. Du iš 5 iš Vilniaus ir du iš 3 iš Kauno.
              http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=17661
              O bilietas galioja tik konkrečiam reisui.

              Comment


                Parašė jpou Rodyti pranešimą
                Uberis palaiko mokejima TIK kortele automatiskai nuskaitant nuo saskaitos kai baigiasi kelione. O jei tavo draugas studentas isedus keleiviu siulo moketi grynais ir nevaziuoti pagal skaitliuka - tai cia jai ne uberis o paprastas sukciavimas
                Čia Lietuva, jei kam neaišku.

                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                LEGALIAI uber vairuotojas NEGALI imti iš keleivio grynųjų pinigų ir netgi fizinės banko kortelės. Pinigai po kelionės automatiškai nuskaičiuojami nuo kreditinės kortelės sąskaitos, susietos su Uber paskyra.

                Niekas nepasikeičia iš karto. Dabar šiuolaikinės technologijos skverbiasi į Vilniaus ir Kauno taksi verslą, anksčiau ar vėliau tai ateis ir į kitus miestus.

                Kol kas Uber Europoje tik plečiasi, ir nėra jokių ženklų, kad kažkas keistųsi į priešingą pusę. Seno sukirpimo taksistams teks priprasti prie konkurentų ir patiems gerinti paslaugos kokybę, kad neprarastų klientų. Siekis apginti "senas tradicijas" prie nieko neprives.

                P.S. diskusiją reikėtų iškelti į temą apie Taksi Lietuvoje.
                Konkurentai tada, kai lygios sąlygos visiems. O kol kiekvienas asilas galės vežti, tai įmonės, kurios moka mokesčius, kurioms reikia licencijų, automobilių atitinkamos būklės, jų tikrinimo, draudimo (o jis taksi didesnis nei privatiems asmenims), spec. numerio, vairuotojo periodinio sveikatos tikrinimo ir t.t., niekada negalės konkuruoti su tais, kuriems beveik nieko iš išvardintų dalykų nereikia. Čia iš karto jau netgi dabar galima kreiptis į konkurencijos tarnybą ir užraukinėti visus tuos uberius. Ką, manau, taksi firmos anksčiau ar vėliau padarys. O uberiai ir panašūs turės išnykti arba transformuotis į įprastą taksi verslą, tik kad užsakymus vežimui bus galima siųsti per programas internetu. Nu ir atsiskaityti atitinkamai, bet sumokant visus mokesčius. Ir nebus ten jokios vietos studentams ar šiaip locheliams, turintiems tačkę ir dušmanaujantiems. Vairuotojas turės laisvą darbo grafiką. Ne taip, kaip dabar, pamainomis. Kada norės, tada prisijungs ir priims užsakymus.

                Comment


                  Gal jau visiems ir atsibodo, bet ir vėl nebėra vietų Klaipėda-Vilnius 16:05 reise. Paprastą dieną. Gerai, kad dar yra 18 val. reisas

                  Comment


                    Tai apgailėtina. Negi sunku operatyviai prikabinti antrą Pesą, kai matosi, kad jau bilietai išparduoti ne valanda iki reiso, o kelios valandos iki reiso.

                    Comment


                      Šiandien vakariniu Ignalina-Vilnius 20:30h. nuo Ignalinos iki Švenčionėlių važiavom su įjungtu galiniu garsiniu signalu Panašu jog "trantai" Pesa 630m ne tik jau kėdės nulūžinėję, kaip ir atsilenkiančių staliukų rankenos, bet jau yra problemų ir valdyme

                      Comment


                        Teko naudotis LG paslaugomis. Keliavau iš Kauno į Vilniaus oro uostą. Pirma nuostaba buvo naudojantis traukiniobilietas.lt, kad neranda tokio maršruto kaip Kaunas - Vilniaus Oro uostas. Teko pirkti du atskirus bilietus, du kartus pervedinėti pinigus iš banko (Galimybė tobulėti Nr.1). Tarp persėdimų tvarkaraštyje buvo 7 min. Kaip nekeista traukinys iš Kauno į Vilnių atvažiuoti vėlavo 12 min. Taigi į kitą traukinį nespėjau, kuris veža iš Vilniaus traukinių stoties į Vilniaus Oro uostą. Vilniaus traukinių stoties informacijoje mane informavo, kad vėlavimai iki 15 minučių nesiskaito. Pasirodo, kad bilietas galioja tik tam tikro laiko traukiniui (Galimybė tobulėti Nr. 2). Patarimas visiems bilieto į oro uostą nepirkti traukiniobilietas.lt, nes galite nusipirkti pačiame traukinyje be papildomo mokesčio, skirtingai negu kituose maršrutuose. Beje konduktorė būtų leidusi važiuoti ir su tuo negaliojančiu bilietu, bet sakau, kad jau nusipirkau, bet kitą kartą žinosiu Be viso šito blogio yra ir pliusų, elektroninio bilieto nereikia atsispausdinti, galima parodyti ir telefone, o ir pirma klasė traukinyje yra puiku.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Visos LG problemos keleivių vežime viename poste

                          Comment


                            Aha, o Lenkijoje, Latvijoje internetu galima vieną bilietą nusipirkti vykimui su persėdimu (su visomis išplaukiančiomis pasekmėmis)??? NE. Ir ne tik Lenkijoje, Vokietijoje irgi tai ribotai įmanoma. Tai gal nereikia iš to daryti tragedijos? Pagrindinis LG internetinio bilietų pardavimo trūkumas - atsiskaitymas banko pavedimu (užsieniečiai negali pirkti), o ne kortele.

                            Comment


                              Tai, kad negalima Latvijoje ar Lenkijoje nereiškia, kad Lietuvoje negali būti tobulesnės sistemos.

                              Comment


                                Tai nereiškia, kad reikia verkti, kaip pas mus blogai.

                                Comment


                                  Tai, kad neverkė, tik įvardino tai ką dar galima būtų patobulinti. Ar mums būtinai laukti kol atsiras kitur tada galima bus daryti ir pas mus?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Aha, o Lenkijoje, Latvijoje internetu galima vieną bilietą nusipirkti vykimui su persėdimu (su visomis išplaukiančiomis pasekmėmis)??? NE. Ir ne tik Lenkijoje, Vokietijoje irgi tai ribotai įmanoma. Tai gal nereikia iš to daryti tragedijos? Pagrindinis LG internetinio bilietų pardavimo trūkumas - atsiskaitymas banko pavedimu (užsieniečiai negali pirkti), o ne kortele.
                                    Vokietijoje viskas tikrai kitaip: pirkdamas ICE "Flexpreis" bilietą (lankstus bilietas) galima važiuoti (beveik) visais traukiniais Vokietijoje - su pertraukomis ir persėdimais (5 arba dar daugiau irgi leidžiama). Bilietas galioja 2 dienos ir jį galima nusipirkti internete.
                                    Žinoma: yra daug specialų kainų, kuri pigesni bet ne taip lanksti. Bet visada būna galimybė lankstiai važiuoti.

                                    Bet tu irgi teisingas: vienas problemas tikrai kad užsieniečiai (be lietuviškos banko sąskaitos) negali nusipirkti traukinio bilieto internete Lietuvoje. Aš vis dar turiu savo sąskaitą nors nebegyvenu Lietuvoje, ir jau nusipirkau bilietus pažįstamui.

                                    Bet lyginant su Vokietija: būtų tikrai gerai jei traukiniobilietai parodytų reisus su persėdimais. Netgi jei nedaug žmonių nenaudotų persėdimų reisų tai vis tiek galėtų pritraukti keleivių (pavyzdžiui iš Vilniaus į Mažeikius per Šiaulius arba iš Kauno į Šiaulius per Kaišiadoris).

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Aha, o Lenkijoje, Latvijoje internetu galima vieną bilietą nusipirkti vykimui su persėdimu (su visomis išplaukiančiomis pasekmėmis)??? NE. Ir ne tik Lenkijoje, Vokietijoje irgi tai ribotai įmanoma. Tai gal nereikia iš to daryti tragedijos? Pagrindinis LG internetinio bilietų pardavimo trūkumas - atsiskaitymas banko pavedimu (užsieniečiai negali pirkti), o ne kortele.
                                      Nežinau kaip Latvijoje, tačiau Lenkijoje bent jau yra galimybė rasti patogiausią kelionės variantą - yra kelios svetainės, tarp jų ir viena oficiali priklausanti Lenkijos valstybiniams geležinkeliams. Jose labai aiškiai parodoma, kaip geriausiai nuvažiuoti iš vienos stoties į kitą, su visais persėdimais, tad nėra poreikio daryti kelių paieškų kaip LG atveju (juolab kad LG svetainė yra lėtoka).

                                      Pirkti bilietus deja dar reikia atskirai (artimiausiu metu turėtų atsirasti ir galimybė pirkti vienu paspaudimu), bet nėra problemos rasti efektyviausią kombinaciją. Kiek žinau, LG tokios galimybės nėra.

                                      Comment


                                        Parašė Felin Rodyti pranešimą
                                        Vokietijoje viskas tikrai kitaip: pirkdamas ICE "Flexpreis" bilietą (lankstus bilietas) galima važiuoti (beveik) visais traukiniais Vokietijoje - su pertraukomis ir persėdimais (5 arba dar daugiau irgi leidžiama). Bilietas galioja 2 dienos ir jį galima nusipirkti internete.
                                        Žinoma: yra daug specialų kainų, kuri pigesni bet ne taip lanksti. Bet visada būna galimybė lankstiai važiuoti.

                                        Bet tu irgi teisingas: vienas problemas tikrai kad užsieniečiai (be lietuviškos banko sąskaitos) negali nusipirkti traukinio bilieto internete Lietuvoje. Aš vis dar turiu savo sąskaitą nors nebegyvenu Lietuvoje, ir jau nusipirkau bilietus pažįstamui.

                                        Bet lyginant su Vokietija: būtų tikrai gerai jei traukiniobilietai parodytų reisus su persėdimais. Netgi jei nedaug žmonių nenaudotų persėdimų reisų tai vis tiek galėtų pritraukti keleivių (pavyzdžiui iš Vilniaus į Mažeikius per Šiaulius arba iš Kauno į Šiaulius per Kaišiadoris).
                                        Nesuprantu, kodėl nepadaryta kaip elektroninėje parduotuvėje. Prisidedi į krepšelį kokių nori bilietų ir susimoki. Be to, kombo bilietas Kaunas Vilnius - Oro uostas turėtų būti viena siūlomų ir garsiai reklamuojamų paslaugų. Šis combo tikrai yra patogus ir greitas, jei traukinys iš Kauno nevėluoja, na, taip nutinka vis tik retai.

                                        Comment


                                          LG tvarkaraščių svetainė iš tiesų degradavo. Nei tarpinių stotelių, nei atstumo, nei traukinio numerio ar tipo (greitasis, ekspresas, paprastas, tarptautinis). Kvaila paieška tik pagal dienas. Kodėl nerodo viso tvarkaraščio tarp stočių su pastabomis apie kursavimą? Tam paprasčiausiai reikėtų tik dviejų mygtukų - paieška pagal datą (kuri galėtų būti pagal nutylėjimą) ir visomis dienomis.
                                          Dėl jungtinio tvarkaraščio tarp stočių - galėtų ir tai padaryti... Ir bilietų pardavimą su kortele, o ne tik per banką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X