Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.
O kas liečia elektros lizdus, jie išvis turėtų būti prie kiekvienos sėdynės, jeigu norima tinkamai konkuruoti su vis gerėjančiomis pervežimų autobusais paslaugomis.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.
O kas liečia elektros lizdus, jie išvis turėtų būti prie kiekvienos sėdynės, jeigu norima tinkamai konkuruoti su vis gerėjančiomis pervežimų autobusais paslaugomis.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąNa dviaukščiuose traukiniuose kas antra sėdynė turi rozetę, panašu kad to užtenka. O autobusuose nebent Kautra+ ir Toks NEO (?) turi rozetes.
Taip, jei traukiniuose yra po vieną rozetę vienai sėdynių porai, to užtenka. Autobusuose taip ir yra.
Sakyčiau, jei LG tikrai nori konkuruoti su autobusais, tai bent tokias paslaugos kaip Wi-Fi ir elektra turėtų siūlyti visiems keleiviams (sakyčiau, šios paslaugos jau tapo bazinėmis), o ne tik aukštesnės klasės vagonuose.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur autobusai gerėja Lietuvoje? Kelios naujos Kautros ir TOKS Setros ir viskas. Visa kita arba turkiška ekonominė klasė, arba mikrobai, arba panaudoti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąRozetės yra ne tik Kautros ir TOKS 5-ose Setrose (čia ir yra tie Kautra+ir TOKS Neo), bet ir daugumoje 4-ųjų Setrų ir visose (lyg ir) Temsose. Wi-FI taipogi visur.
Taip, jei traukiniuose yra po vieną rozetę vienai sėdynių porai, to užtenka. Autobusuose taip ir yra.
Sakyčiau, jei LG tikrai nori konkuruoti su autobusais, tai bent tokias paslaugos kaip Wi-Fi ir elektra turėtų siūlyti visiems keleiviams (sakyčiau, šios paslaugos jau tapo bazinėmis), o ne tik aukštesnės klasės vagonuose.
Prieš kelis metus nebuvo ir jų. Po truputį, bet gerėja ir didžiausi vežėjai tikrai po truputį atnaujina savo parkus. Visiškų senienų beveik nebeliko.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAteis kas veš į Klaipėdą per 3:30 su wi-fi, wc, 220V ir nuneš traukinį. Be to, nepamirškite, kad Vilniuje traukinys stoja visokiuose atstoinikuose. Autobusas vien iš to išlošia.
Dar vienas momentas - autobusui sutilpti į 3,5 val yra neįmanoma. Tarp stočių yra 310 km, dalis kelio eina per Vilniaus, Klaipėdos miestus ir Kauną A1, kur eismas dažnai stringa, o ir apribojimas iki 80 km/h yra. Į 3:45 dabar važinėjantys ekspresai vargiai sutelpa. Be to daugeliui keleivių joks Wi-Fi ir 220 nereikalingas. O tualetas autobuse tai košmaras. Pavyzdžiui, "Kautros" Temsose. Jis tinkamas tik vaikams ir moterims. Ten net atsistoti negalima, lįsti reikia šikna į priekį ir myžti tik sėdint. Todėl sustojimas Kryžkalnyje pageidautinas ir netgi būtinas. Plius rūkaliai, kurie gali parūkyti sustojus.
Comment
-
Parašė Briedis
Beje, kur galima rasti traukinių tvarkaraščius? Kad būtų su visom stotelėm, kuriose stoja konkretus traukinys. traukiniobilietas.lt niekur neradau.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Dar vienas akmuo į traukinių ir apskritai viešojo transporto daržą.
Turintys automobilį po Naujųjų metų galės legaliai užsidirbti
Jau ir dabar populiarios pavežėjimo mieste ar tarp miestų paslaugos nuo kitų metų bus oficialiai įteisintos ir jas visiškai legaliai galės teikti bet kas, turintys savo automobilį. Sakyčiau, konkurencija viešajam transportui bus dar didesnė.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDar vienas akmuo į traukinių ir apskritai viešojo transporto daržą.
Turintys automobilį po Naujųjų metų galės legaliai užsidirbti
Jau ir dabar populiarios pavežėjimo mieste ar tarp miestų paslaugos nuo kitų metų bus oficialiai įteisintos ir jas visiškai legaliai galės teikti bet kas, turintys savo automobilį. Sakyčiau, konkurencija viešajam transportui bus dar didesnė.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąjuolab, kad kelione traukiniais nuo sausio 1 d zenkliai brangsta
Comment
-
visi šitie uberiai po metų kitų bus užraukti ES mastu. Nes nekontroliuojami, nes neįmanoma patikrinti nei transporto priemonės saugumo, nei vairuotojo būklės ir t.t. Svarbiausia, mokesčių nemoka. O juk kai kurie gali legaliai vežti didesniais atstumais 8 vietų minivenais taip vykdydami ne pavežimą pakeliui, o realią komercinę veiklą. Iš karto visas taksi biznis ir kitas autobusai statomi į blogesnę padėti, nes jiems taikomi griežti reikalavimai ir jie moka mokesčius.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.26, 17:29.
Comment
-
Ai nustok varyt čia tą savo diktatorišką demagogiją. Neišnaikino bitkoinų, P2P platformų, neišnaikins ir žmonių noro važiuoti greičiau ir patogiau. Nesvarbu ar tai uberis, ar feisbuko pavežėjimo grupė, tarabanytis nuo Kauno į Šilutę su autobusu neapsimoka. Pažįstu studentą, o tokių yra tikrai ne vienas kai penktadieniais grįžta namo pakeleivinga mašina susitarę feisbuk grupėje. Nors ir yra autobusai. Tad drauskite nedraudę, sprendimų bus rasta. Tik kaina galbūt didesnė viso to bus - kiek nužudė merginų įsėdusių į nepažįstamos dėdės mašiną..? Alternatyvos būtinos, tik geriau, kad jos būtų kontroliuojamos, o ne draudžiamos, nes žmonės visvien rinksis alternatyvas.Paskutinis taisė Haski; 2016.12.26, 17:40.kk3
Comment
Comment