Kainos gi nuo N. Metų didėja. Tik neaišku, kokiomis proporcijomis bus padidintos 1 ir 2 klasių bilietų kainos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Aš turbūt labai paprastas žmogus, kad naujuose traukiniuose net nepastebiu skirtumo tarp 1 ir 2 klasės. Aišku jei detaliai nagrinėčiau pastebėčiau kažką, bet taip šiaip atsisėdus - nelabai. O už pirmą klasę bent naujuose traukiniuose nemokėčiau nei 20ct, nes stiesiog nemataui vertės. Kartą per klaidą atsisėdau į 1 klasę ir net nesupratau, kad ne antroje sėdžiu
O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...Paskutinis taisė Gator; 2016.12.22, 02:25.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš turbūt labai paprastas žmogus, kad naujuose traukiniuose net nepastebiu skirtumo tarp 1 ir 2 klasės. Aišku jei detaliai nagrinėčiau pastebėčiau kažką, bet taip šiaip atsisėdus - nelabai. O už pirmą klasę bent naujuose traukiniuose nemokėčiau nei 20ct, nes stiesiog nemataui vertės. Kartą per klaidą atsisėdau į 1 klasę ir net nesupratau, kad ne antroje sėdžiu
O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
As dazniausiai keliauju darbo reikalais link oro uosto, tad laika traukinyje naudoju darbui. Tam reikia staliuko, elektros, Wifi, ramybes. Ta teoriskai suteikia 1 klase. Bet to labiau apkrautuose laikuose, pvz penktadieniais ~15-18 val. Kaunas-Vilnius 2 klase daznai buna ~90-100% pilna. Tad antroje klaseje gali buti jog negausi patogiai atsisesti, ir gali tekti pastoveti (antrai klasei vietos nera priskiriamos, o pirmai yra), aplink bus sarsalynas ir pan. Tad pirma klase turi privalumu.
Ypac pirmos/antros klases skirumas pasijunta uzsienyje. Pirmoje klaseje sedi visis ramiai, skato, dirba, neapsikrove daiktais, ramu tylu ar pan. Antroje klaseje buna n keliautoju su milziniskai krepsiais, rytu/arabic kilmes seimu su n vaiku, jaunimo kompanijos, triuksmas, judesys, pastebimai zemesne kultura ir pan.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš turbūt labai paprastas žmogus, kad naujuose traukiniuose net nepastebiu skirtumo tarp 1 ir 2 klasės. Aišku jei detaliai nagrinėčiau pastebėčiau kažką, bet taip šiaip atsisėdus - nelabai. O už pirmą klasę bent naujuose traukiniuose nemokėčiau nei 20ct, nes stiesiog nemataui vertės. Kartą per klaidą atsisėdau į 1 klasę ir net nesupratau, kad ne antroje sėdžiu
O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
Comment
-
Traukiniai dvigubi ar tik viena trivagonė Pesa? Šiaip ką galima pasakyti, LG padarė nesąmonę. Ekspresai turėtų būti aptarnaujami tik Pesomis, o greitieji turėtų būti aptarnaujami Pesomis kai mažesni srautai, kitu metu - lokomotyvas su vagonais. Jei jau labai norisi išlaikyti ir 1 klasę, tai tris Lenkijoje modernizuotus vagonus galėtų dar kiek nežymiai atnaujinti padarant juost 1 klasę - įrengti normalius kondicionierius ir kažkiek atnaujinti jau aptrintus salonus. Dar būtų ne pro šalį juose kieto kuro katilą pakeisti į dyzelinį katilą ar dujas (jei dujas leidžia sauga). Trijų vagonų pakaktų 2 sąstatų suformavimui (po vieną į sąstatą), vienas būtų rezervinis.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.22, 10:50.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukiniai dvigubi ar tik viena trivagonė Pesa?
O rytojui jau išpirkti visi Vilnius-Klaipėda traukiniai, nei vienos vietos nėra
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimąTaigi kaip rašyta šitoj temoj anksčiiau, iš anksto reik bilietus pirkt, iš anksto, prieš mėnesį... Nes gi iš kur LG žinoti, kad kažkokį eilinį metų penktadienį bus daug keleivių.
Realiai, tai klausimas ar yra tų vagonų išvis :/
Comment
-
Ekspresui 16:45 pridėjo antrą PESĄ, dar liko apie 40 vietų. Šis tas geriau, bet visi vistiek netilps. 17:45 liko 2 vietos.
Vilnius-Klaipėda Šeštadienio 06:50 viskas iššluota, 07:20 į Šiaulius dar liko 30 vietų, 09:50 netikėta - leidžiamas 8 vagonų sąstatas, iš kurio 6 vagonai 100% užpildyti.
Štai tau ir "Kalėdos atkeliauja traukiniais".
Comment
-
Neaišku, ar LG pasimokys, ar ir toliau išpardavinės vagonus... Juk kiekvieną penktadienį bus panašus š.... nuo vasario pradžios, kai vėl prasidės pavasario semestras. Paskui Velykos, paskui paskutinis balandžio savaitgalis + gegužės 1 d. (3 d. iš eilės) ir t.t., kai vis geresnis oras... Vasara...
Comment
-
Nespėliokime kaip bus
Ten du dideli iššūkiai. Pirma - kaip išlaikyti krovinių srautus (kur seni išlaikė). Antra - ką daryti su prielipais ("UAB Geležinkelių želdiniai"). Keleiviai toks tolimas biznis, kad sunku nuspėti. Aukščiausios valdžios dėmesys bus ne ten.
Taigi lieka vienas variantas, kad kažkas imsis iniciatyvos su keleiviniu verslu dirbti šiuolaikiškai (paklausa-pasiūla). Kitas variantas - viskas bus palikta savieigai.
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąTaigi argumentai jau buvo kelis kartus surasyti. Maziau zmoniu, ~230V rozetes, tylos zona.
O kas liečia elektros lizdus, jie išvis turėtų būti prie kiekvienos sėdynės, jeigu norima tinkamai konkuruoti su vis gerėjančiomis pervežimų autobusais paslaugomis.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąII-je klasėje - 4 vietos eilėje, I-je - 3 vietos.
Kaip viešbučiuose 2 žv. ar 4 žv., ar oro transporte "Verslo klasė"?
Comment
Comment