Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Daug teksto, mazai esmes Jei LG negali didinti siulomu vietu skaiciaus, o siulomas dabar pilnai isparduoda - reiskia jie gali didnti kaina (ir tai daro).

    Kai konkuruojantis transportas paims tiek keliautoju, kad LG nebeparduos visu vietu - kainos kilimas sustos. Tada reikes arba vel mazinti kaina arba gerinti paslauga.
    Taip veikia gėlių parduotuvė, bet ne LG.

    LG turėtų veikti taip. Yra max. tarifas, patvirtintas kompetetingos institucijos, jo neviršydami ir veža. Nes tai monopolinė paslauga.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Taip veikia gėlių parduotuvė, bet ne LG.

      LG turėtų veikti taip. Yra max. tarifas, patvirtintas kompetetingos institucijos, jo neviršydami ir veža. Nes tai monopolinė paslauga.
      Keleiviu vezimas nera LG monopoline paslauga. Keleiviai sekmingai visur gali nuvaziuoti naudodamiesi alternatyvius vezejus. Kodel norite reguliuoti keleiviu vezimo kainas?

      Comment


        Parašė jpou Rodyti pranešimą
        Keleiviu vezimas nera LG monopoline paslauga. Keleiviai sekmingai visur gali nuvaziuoti naudodamiesi alternatyvius vezejus. Kodel norite reguliuoti keleiviu vezimo kainas?
        Aš nenoriu, tiesiog aiškinu, kad jos jau sureguliuotos.
        34 straipsnis. Keleivių ir bagažo vežimo užmokestis
        1. Keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais tarifus nustato geležinkelio įmonė (vežėjas). Didžiausi tarifai turi būti suderinti su Valstybine kainų ir energetikos kontrolės komisija. Bagažo vežimo vietinio susisiekimo maršrutais tarifus nustato geležinkelio įmonė (vežėjas).
        Geležinkelių kodeksas.

        Comment


          Na, Vilnius-Klaipėda kai bebutų tikrai pigi kelionė gaunas,konkurentas nebent yra FB grupės, kuriom pat naudojuosi, tai keleiviui gaunasi 10eur, mašina labai greit užsipildo.

          Kitas reikalas maršrute Vilnius-Kaunas, ten yra debiliškas komisinis 1:45eur mokestis, tuomet žymiai geriau iškart rinktis autobusą nespėliojant ar spėsi/parduos bilietą į traukinį

          Comment


            Nepradėkite, kol dar neaišku, kiek ir kurie maršrutai brangs. Bet kokiu atveju, autobusu yra brangiau daugeliu maršrutų.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Beje, autobusu apskritai neima papildomo mokesčio už dviratį, turbūt dėl to, kad autobuse jiems daugiau vietos nei mažame traukinyje...
              Bent Kautra neima, tačiau negarantuoja vietos. Norint garantuoti - ima. O jei negarantuosi vietos, ką darysi atvykęs ir pamatęs, kad dviračiui nėra vietos?

              Žodžiu nevisai taip, kad už dyką. Rizikuot čia nelabai gerai.

              Comment


                Parašė jpou Rodyti pranešimą
                Daug teksto, mazai esmes Jei LG negali didinti siulomu vietu skaiciaus, o siulomas dabar pilnai isparduoda - reiskia jie gali didnti kaina (ir tai daro).

                Kai konkuruojantis transportas paims tiek keliautoju, kad LG nebeparduos visu vietu - kainos kilimas sustos. Tada reikes arba vel mazinti kaina arba gerinti paslauga.
                Tai galiotų jei kaina didėtų tik vienam maršrute, kuris perpildomas. Pagal statybos pranešimą atrodo, kad kalba apie visus.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nepradėkite, kol dar neaišku, kiek ir kurie maršrutai brangs. Bet kokiu atveju, autobusu yra brangiau daugeliu maršrutų.
                  Ne apie autobusus kalbame. Ten yra Toks, Kautra, Vlasava ir pan. Ateis vieno euro vežėjas, ten bus linksma.

                  Grįžtam į LG - kokios priežastys didinti? Algos išaugo? Kiek išaugo mašinisto alga 50 proc.? Dyzelio daugiau vartoja? Nu ne, riedmenys vis ekonomiškesni. Elektra pinga.

                  Tik geležinkelis tampa labiau įperkamas, bum ir pabrangina. Kad per gerai nebūtų ir mašinų neatsisakytų.

                  Comment


                    Neateis joks 1 euro vežėjas. Autobusų kainos yra didesnės. Net ir 10 proc. pabrangę, traukinio bilietai kainuos pigiau. Galiausiai iš viso, neaišku kaip brangs, visi vienodai, ar tik kai kurie maršrutai ar kai kurie atstumai pabrangs labiau, o kiti liks kokie buvę.
                    Priežastys - nuostolingas keleivių vežimas. Aš už pigesnius bilietus, bet valstybės politika tokia, kad jokių dotacijų.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Net ir 10 proc. pabrangę, traukinio bilietai kainuos pigiau. Galiausiai iš viso, neaišku kaip brangs, visi vienodai, ar tik kai kurie maršrutai ar kai kurie atstumai pabrangs labiau, o kiti liks kokie buvę.
                      Priežastys - nuostolingas keleivių vežimas. Aš už pigesnius bilietus, bet valstybės politika tokia, kad jokių dotacijų.
                      Priežasties taip ir nepasakėte. Ar 10 proc. pigesni, ar 10 proc. brangesni - nuostolis ten milžiniškas. O su 10 proc. bilietų branginimu pametus 15 proc. keleivių tie nuostoliai didėja.

                      Comment


                        Keleiviai nepasimes, nes dalyje maršrutų alternatyvos nėra, be to kainos vis tiek mažesnės nei autobusu. Nuostoliai dideli, bet jei kainos padidės, tai bus mažesni. Aš irgi sutinku, kad VT Lietuvoje, turint omenyje pajamas, yra per brangus. Bet yra kaip yra, tai valstybinės politikos nebuvimo pasekmė. Ir LG čia ne prie ko. Traukinių bilietų kainos nekilo jau kelis metus, o autobusų padidėjo.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Keleiviai nepasimes, nes dalyje maršrutų alternatyvos nėra, be to kainos vis tiek mažesnės nei autobusu.
                          Monopolis visgi?

                          Comment


                            Lygtai autobusai ne monopolininkai dar didesnėje maršrutų dalyje...

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Grįžtam į LG - kokios priežastys didinti? Algos išaugo? Kiek išaugo mašinisto alga 50 proc.? Dyzelio daugiau vartoja? Nu ne, riedmenys vis ekonomiškesni. Elektra pinga.

                              Tik geležinkelis tampa labiau įperkamas, bum ir pabrangina. Kad per gerai nebūtų ir mašinų neatsisakytų.
                              Gal truputį ne į šią temą, bet apie dyzelį Informacija pamąstymui (iš neseno pokalbio su geležinkeliečiu, važinėjančiu į Klaipėdą naujosiomis PESA).

                              Vienas PESA sąstatas nuvažiuoti į Klaipėdą ir atgal, grubiai skaičiuojant, "suvalgo" 1 toną dyzelio. Jei sujungtos dvi PESA, "išlaidos" dvigubėja (2 tonos). O jei sujungtos trys PESA (sakė, kad ir tokie bandymai, aišku ne maršrute, buvo atlikti) - 3 tonos. Kitaip sakant, kiekvienam sąstatui vis tik reikia savos kuro "dozės". Tuo tarpu TEP'ui analogiškai kelionei reikia apie 1,3 tonos. Ir, šiuo atveju, suvartojimas nelabai skiriasi, ar vagonų 5, ar 15.

                              Comment


                                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                Gal truputį ne į šią temą, bet apie dyzelį Informacija pamąstymui (iš neseno pokalbio su geležinkeliečiu, važinėjančiu į Klaipėdą naujosiomis PESA).

                                Vienas PESA sąstatas nuvažiuoti į Klaipėdą ir atgal, grubiai skaičiuojant, "suvalgo" 1 toną dyzelio. Jei sujungtos dvi PESA, "išlaidos" dvigubėja (2 tonos). O jei sujungtos trys PESA (sakė, kad ir tokie bandymai, aišku ne maršrute, buvo atlikti) - 3 tonos. Kitaip sakant, kiekvienam sąstatui vis tik reikia savos kuro "dozės". Tuo tarpu TEP'ui analogiškai kelionei reikia apie 1,3 tonos. Ir, šiuo atveju, suvartojimas nelabai skiriasi, ar vagonų 5, ar 15.
                                TEP'ui turbūt dar reikia 300ltr tepalo, kai PESA'i nepalyginamai mažiau.

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Gal truputį ne į šią temą, bet apie dyzelį Informacija pamąstymui (iš neseno pokalbio su geležinkeliečiu, važinėjančiu į Klaipėdą naujosiomis PESA).

                                  Vienas PESA sąstatas nuvažiuoti į Klaipėdą ir atgal, grubiai skaičiuojant, "suvalgo" 1 toną dyzelio. Jei sujungtos dvi PESA, "išlaidos" dvigubėja (2 tonos). O jei sujungtos trys PESA (sakė, kad ir tokie bandymai, aišku ne maršrute, buvo atlikti) - 3 tonos. Kitaip sakant, kiekvienam sąstatui vis tik reikia savos kuro "dozės". Tuo tarpu TEP'ui analogiškai kelionei reikia apie 1,3 tonos. Ir, šiuo atveju, suvartojimas nelabai skiriasi, ar vagonų 5, ar 15.
                                  Tai kur "modernus traukinys", "ekonomija", "ekologija"? Ką čia LG nusipirko?

                                  Comment


                                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                    Vienas PESA sąstatas nuvažiuoti į Klaipėdą ir atgal, grubiai skaičiuojant, "suvalgo" 1 toną dyzelio. Jei sujungtos dvi PESA, "išlaidos" dvigubėja (2 tonos). O jei sujungtos trys PESA (sakė, kad ir tokie bandymai, aišku ne maršrute, buvo atlikti) - 3 tonos. Kitaip sakant, kiekvienam sąstatui vis tik reikia savos kuro "dozės". Tuo tarpu TEP'ui analogiškai kelionei reikia apie 1,3 tonos. Ir, šiuo atveju, suvartojimas nelabai skiriasi, ar vagonų 5, ar 15.
                                    Nepamirškite, kad prie TEpo prikabinti vagonai dar kažkiek anglies suvartoja. O PESA šildoma tais pačiais degalais
                                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                    TEP'ui turbūt dar reikia 300ltr tepalo
                                    Net TEP60 suvartodavo mažiau, o TEP70 yra dar taupesni.

                                    Comment


                                      Jei brangsta dėl to, kad vietoje TEP-70 su 10 vagonų leis "Pesa-gyvatę-devynvagonę-dyzelio rijikę", tai kur protas buvo kai pirko.

                                      Vienintelė Pesa nauda - vietoj vieno devynvagonio 17 val., gali išvykti trys: 16, 17, 18 val.

                                      Comment


                                        http://www.railwaypro.com/wp/pesa-de...laipeda-train/
                                        Pagal šiame puslapyje pateikiamą info, tai PESA 730ML kuros sąnaudos turėtų būti tokios:

                                        It is estimated that fuel consumption per 100 km of a new diesel train will be about 100-110 liters, compared to old locomotives with three wagon trains that consume 180 liters.

                                        Comment


                                          Tonos nesunaudoja tikrai. Dvi sukabintos irgi ne dvigubai daugiau sunaudoja, o mažiau nei du kartus. Visgi dvi sukabintos tikriausiai sunaudoja daugiau nei TEP70. Ir nieko nuostabaus, nes tai 4 varikliai. Verčiau reikėjo nupirkti kiek paprastesnes komforto atžvilgiu PESAS ir leisti jas tomis dienomis, kai mažiau keleivių, o kai jų daugiau - vagonus su šilumvežiu. Dabar to daryti neišeina, nes komforto lygis skiriasi. Nors LG gi leidžia Pesas 620M ir priemiestin kaip 3 klasę, ir į Šiaulius, bet jau kaip 2 klasę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X