Parašė Haski
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė pashkiss Rodyti pranešimąTai tik dvi galvos ir viskas? Nekas...
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPo 25 metų veiklos LG pagaliau imasi inovacinių sprendimų - keleivių vežimas cisternose. Pasirodo, masę (nesvarbu kokią) vežioti labiau apsimoka.
Comment
-
Ką turi omeny trūkumas - ar normalu keleivio atžvilgiu viską užpildyt kaip silkių dėžėj sovietmečiu? Jei būtų pasirinkimas - traukiniu ar autobusu nuo a iki b nuvykt renkuosi traukinį nes greičiau ir patogiau, bet dabar ale keleivių trūkumo nebus sujungtose galvose? Įią savaitę dvi galvos visiškai užpildytos, bet neabejoju, vėl bus trūkumas po kiek laiko, o paskui gal ir vienos galvos užteks Na bet puikios naujienos - nuo gruodžio 11 papildomas traukinys atsiranda, ir jau valandos intervalu gaunasi, ne kas dvi po darbo h, kaip dabarkk3
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesiog Lietuvoje pripratome važinėti pustuščiais autobusais ir traukiniais. Aišku, keleiviui geriau, gali sėdėti vienas ar rinktis vietą, kur nori. Deja, bet Vakaruose ir ne tik juose stovėjimas priemiestiniame transporte yra normalus dalykas.
Comment
-
Pripratom - taip. Ir tai tapo norma, kai iš 2+2 užimta 1-3 vietos. Iki 3 gali sėdėt nesuspaustas ir ir kojas ištiest. Iki Kazlų Rūdos niekada nerastumėte kad nesėdėtų nei vienas žmogus. Kas nežino, nuo Kauno iki Kazlų Rūdos važiuoja 45 minutes. Dar Į Kauną visą laiką būna priepilnė Pesa iš Marijampolės (Kaune 8:50 atvyksta). Trečias peronas vos metro pločio. Žmonių susirenka milžiniška minia nusitęsusi keliasdešimt metrų ir nusitęsusi ant perėjos. Pats savo akim tai mačiau. Bet telpam šiaip ne taip, o jei kam ir teko pastovėt tai išlipo pusiaukelėj. Bet faktas, kad sąlygos negerėja. Prieš kažkiek metų į Kauną pro Kazlų Rūdą važiuodavo du traukiniai aštuntą valandą kas dešimt minučių. Lygiai aštuntą iš Kybartų ilgesnis ir 8:10 iš Marijampolės. Puikiai prisimenu kad Ar2 vienvagonis net tada būdavo pilnas. Kybartinį traukinį nuėmė (nuostolis kybartiečiams, tik ankstyvą jiems paliko), marijampolinį paliko, srautai į jį aišku padidėjo. LG galbūt nuostolinga iki maršruto galo siųsti trivagonį, bet faktas kad nesvarbu kur, Kauno ar Marijampolės kryptis, Kazlų Rūda su Jūre sudaro pusę, o gal ir du trečdalius srauto. Traukinių maršrutus nuimimėja, vidurinius vagonus nahrem, prisiperka pernelyg trumpų pesų (jei būtų pusantro karto ilgesnis...), o žmonėms į darbus ir mokslus keliauti visvien reikia. Be to, jokie autobusai nekonkuruoja šioje atkarpoje nuo Kazlų iki Kauno.kk3
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStovėjo iki Kazlų Rūdos. Toliau keleivių smarkiai sumažėja. Taigi, ne 1,5 val. Dar kartą kartoju, kad mes Lietuvoje pripratome prie pustuščio VT. Aišku, kad kai yra laisvas vietų pasirinkimas, galima sėdėti vienam, tai važiuoti kur kas patogiau.
Comment
-
Tema apie keleivių vežimą Lietuvos geležinkeliais nukrypo į nežinia ką
Vienoje žinutėje (kol tema dar buvo savo vėžėse) 15:40 h - tikriausiai traukinio išvykimo laikas iš Kauno į Kybartus. Kiek suprantu, kažkurią dieną šiuo maršrutu vietoje trivagonio DR1A važiavo vienvagonė PESA? Gal tai nutiko atsitiktinai, kaip sakoma - dėl techninių kliūčių. Šiandien (gruodžio 2 d., penktadienį) 15:40h iš Kauno į Kybartus važiavo trivagonis "drakonas". Beje, nuo gruodžio 11 d. tas traukinys išvyks 15 min anksčiau - 15:25h. Kažkam gal gerai bus iš Kauno į Pilviškius, Vilkaviškį ar Kybartus parvažiuoti anksčiau, o kai kam bus sunkiau persėsti iš dviaukščio greitojo elektrinio traukinio, 15:20h atvykstančio iš Vilniaus. O gal gausis kaip Vilniaus Oro uosto maršrute daug prirašyta: nusiperka internetu bilietus iš Vilniaus į Kauną, iš Kauno į Kybartus, Kaune iš vieno traukinio "strykt" į kitą, ir vėl važiuoja?????
Iš aš prisimenu, kaip kažkada rytą po 8h iš Kazlų Rūdos į Kauną važiuodavo du traukiniai. Dabar ne ką ilgesniu intervalu į Kauną važiuoja po 11 h - 11:01h ir 11:22h.
Kažkas iš Jūrės, Kazlų Rūdos ar Vilkaviškio anksti atvažiavęs į Kauną gal būt jau spės 11:00h išvažiuoti atgal? Iš pamokų pabėgę Jūrės ir Kazlų rūdos moksleiviai-"profesinukai" tikrai spės - dabar 12:48h išvykstančio "marijampolinio" traukinio kai kurie stotyje laukia valandą ir daugiau.
Iki gruodžio 10 d. 9:15h išvažiuojantis traukinys Kaunas-Kybartai išvažiuos 11:00h. Beje, iš Kauno į Kazlų Rūdą nuo gruodžio 11 d. traukinys važiuos ne 45 min, o 38 min. Na , kai kurie nežinia dėl ko važiuos 40 min., bet antai Pabališkiuose nestojančiam 15:25h "kybartiniui" užteks 35 minučių, o tik Jūrėje stojančiam 12:50h "marijampoliniui" - tik 29 min.
Rudenį ir pavasarį keleivių traukiniuose iš Kazlų Rūdos į Kauną sumažėja. Bet žiemą (jei ji su šalčiu ir sniegu) vėl padaugėja - kai kurie kitu m,etų laiku automobiliais važinėję "giriniai" iš savo sodybų išvažiuoti negali dėl užpustytų keliukų, tada jiems į Kauną belieka traukinys.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąnuo 2017.01.01d. brangsta LG pervežimai keleiviams, kiek - kol kas nežinau
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPer daug netelpa į Klaipėdos traukinį. Dabar tilps...
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąMikroekonomika 101. Jei turi visiskai neelastinga pasiula ir labai didele paklausa - keli kaina.
Vasarą vežiausi dviratį į Klaipėdą, tai vienam važiuoti su automobiliu gavosi pigiau nei traukiniu, nes už dviratį papildomai nemažai ima. Dabar dar mažiau apsimokės važiuoti traukiniu. Beje, autobusu apskritai neima papildomo mokesčio už dviratį, turbūt dėl to, kad autobuse jiems daugiau vietos nei mažame traukinyje...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPasiūlyti vežti gali ne tik LG, bet ir krūva vežėjų autobusais, FB grupės ir t.t.
Vasarą vežiausi dviratį į Klaipėdą, tai vienam važiuoti su automobiliu gavosi pigiau nei traukiniu, nes už dviratį papildomai nemažai ima. Dabar dar mažiau apsimokės važiuoti traukiniu. Beje, autobusu apskritai neima papildomo mokesčio už dviratį, turbūt dėl to, kad autobuse jiems daugiau vietos nei mažame traukinyje...
Kai konkuruojantis transportas paims tiek keliautoju, kad LG nebeparduos visu vietu - kainos kilimas sustos. Tada reikes arba vel mazinti kaina arba gerinti paslauga.
Comment
Comment