Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Sveiki. Ką per nesąmones išdarinėja su DR1A Kaune? Nupjovė dvigalviam drakonui kūną! Penktadienį, 17:45 traukinys Kaunas-Kybartai atvažiavo perpusę nutrumpintas traukinukas. Keleiviais užpildomas tūris vos pusantro vagono (viena galva motorinė, tai pusė vagono variklių skyrius). Penktadienis, po darbų, o dauguma po mokslų į provinciją grįžinėjo. O atsiuntė kažkokį nusususį iškastruotą drakoną. P{irmą kartą gyvenime žmonės šiame maršrute netilpo. Visos 2+2 vietos buvo maksimaliai suspaustai užpildytos, o tamboruose stovėjo nemažai žmonių. Stovėjo ištisą valandą iki privažiavo Kazlų Rūdą, tada iš traukinio išlipo koks trečdalis (eilinę dieną pusė ir daugiau, bet ne penktadieniais). Pirmadienį važiavo trivagoniai, iškastruotojo nemačiau, matyt kitu laiku važiavo. Šiandien ryte į Kauną jau ir manuoju maršrutu važiavo iškastruotasis drakonas. Ir po pietų atgalios. Tai ką sumąstė, kodėl iškomplektuoja LG pastoviai vis? Ar vieno vagono svoris per brangiai apsieina, ar sumąstė iš LG sąskaitos paremti Butkevičiaus kampaniją? Nesuprantu, kodėl LG visą laiką iškastruoja ką nors. Jaučiu, senais laikais kai važinėjo ER9M električkos, jei būtų galėję būtų sutrumpinę iki dviejų vagonų

    Trumpai tariant, jokio malonumo sėdėt susispaudus žiemą su striukėmis ir nešuliais bei badytis keliais.
    Tai tik dvi galvos ir viskas? Nekas...

    Comment


      Parašė pashkiss Rodyti pranešimą
      Tai tik dvi galvos ir viskas? Nekas...
      LG viską daro, kad keleivių vežimas žlugtų. Užverskim raportais apie tokius bajerius naują susisiekimo ministrą, jeigu norim išsaugoti keleivinius traukinius kaipo tokius.

      Comment


        Po 25 metų veiklos LG pagaliau imasi inovacinių sprendimų - keleivių vežimas cisternose. Pasirodo, masę (nesvarbu kokią) vežioti labiau apsimoka.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          Po 25 metų veiklos LG pagaliau imasi inovacinių sprendimų - keleivių vežimas cisternose. Pasirodo, masę (nesvarbu kokią) vežioti labiau apsimoka.
          Jei svarbu tik svoris, o ne tūris, lėkštvagoniai geriau...

          Comment


            Prieš 5-6 metus, kai važinėjo trivagoniai D1 ar DR1A, irgi penktadieniais buvo vietų trūkumas. Vėliau keleivių mažėjo, todėl vietų trivagonyje jau užteko net ir savaitės pabaigoje.

            Comment


              Ką turi omeny trūkumas - ar normalu keleivio atžvilgiu viską užpildyt kaip silkių dėžėj sovietmečiu? Jei būtų pasirinkimas - traukiniu ar autobusu nuo a iki b nuvykt renkuosi traukinį nes greičiau ir patogiau, bet dabar ale keleivių trūkumo nebus sujungtose galvose? Įią savaitę dvi galvos visiškai užpildytos, bet neabejoju, vėl bus trūkumas po kiek laiko, o paskui gal ir vienos galvos užteks Na bet puikios naujienos - nuo gruodžio 11 papildomas traukinys atsiranda, ir jau valandos intervalu gaunasi, ne kas dvi po darbo h, kaip dabar
              kk3

              Comment


                Ir ne aš vienas čia bumbu perone vakar 15:40 belaukiant nuvilnijo nusivylimo aimanų banga pamačius kas atvažiavo.
                kk3

                Comment


                  Tiesiog Lietuvoje pripratome važinėti pustuščiais autobusais ir traukiniais. Aišku, keleiviui geriau, gali sėdėti vienas ar rinktis vietą, kur nori. Deja, bet Vakaruose ir ne tik juose stovėjimas priemiestiniame transporte yra normalus dalykas.

                  Comment


                    Deja, bet šiuo konkrečiu atveju tai nėra normalu.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tiesiog Lietuvoje pripratome važinėti pustuščiais autobusais ir traukiniais. Aišku, keleiviui geriau, gali sėdėti vienas ar rinktis vietą, kur nori. Deja, bet Vakaruose ir ne tik juose stovėjimas priemiestiniame transporte yra normalus dalykas.
                      Viena, kai stovėti tenka važiuojant iki 30min., o visai kita - važiuojant virš valandos. Grynai priemiestinių traukinių mes Lietuvoje neturime, tas pats Kaunas-Kybartai maršrutas trunka apie 1,5h. Ar normalu tiek laiko stovėti? Nenormalu. Jei LG nenori, kad visi klientai galutinai pabėgtų į autobusus ir automobilius, tai tikrai turėtų užtikrinti orias, padorias kelionės sąlygas.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Stovėjo iki Kazlų Rūdos. Toliau keleivių smarkiai sumažėja. Taigi, ne 1,5 val. Dar kartą kartoju, kad mes Lietuvoje pripratome prie pustuščio VT. Aišku, kad kai yra laisvas vietų pasirinkimas, galima sėdėti vienam, tai važiuoti kur kas patogiau.

                        Comment


                          Pripratom - taip. Ir tai tapo norma, kai iš 2+2 užimta 1-3 vietos. Iki 3 gali sėdėt nesuspaustas ir ir kojas ištiest. Iki Kazlų Rūdos niekada nerastumėte kad nesėdėtų nei vienas žmogus. Kas nežino, nuo Kauno iki Kazlų Rūdos važiuoja 45 minutes. Dar Į Kauną visą laiką būna priepilnė Pesa iš Marijampolės (Kaune 8:50 atvyksta). Trečias peronas vos metro pločio. Žmonių susirenka milžiniška minia nusitęsusi keliasdešimt metrų ir nusitęsusi ant perėjos. Pats savo akim tai mačiau. Bet telpam šiaip ne taip, o jei kam ir teko pastovėt tai išlipo pusiaukelėj. Bet faktas, kad sąlygos negerėja. Prieš kažkiek metų į Kauną pro Kazlų Rūdą važiuodavo du traukiniai aštuntą valandą kas dešimt minučių. Lygiai aštuntą iš Kybartų ilgesnis ir 8:10 iš Marijampolės. Puikiai prisimenu kad Ar2 vienvagonis net tada būdavo pilnas. Kybartinį traukinį nuėmė (nuostolis kybartiečiams, tik ankstyvą jiems paliko), marijampolinį paliko, srautai į jį aišku padidėjo. LG galbūt nuostolinga iki maršruto galo siųsti trivagonį, bet faktas kad nesvarbu kur, Kauno ar Marijampolės kryptis, Kazlų Rūda su Jūre sudaro pusę, o gal ir du trečdalius srauto. Traukinių maršrutus nuimimėja, vidurinius vagonus nahrem, prisiperka pernelyg trumpų pesų (jei būtų pusantro karto ilgesnis...), o žmonėms į darbus ir mokslus keliauti visvien reikia. Be to, jokie autobusai nekonkuruoja šioje atkarpoje nuo Kazlų iki Kauno.
                          kk3

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Stovėjo iki Kazlų Rūdos. Toliau keleivių smarkiai sumažėja. Taigi, ne 1,5 val. Dar kartą kartoju, kad mes Lietuvoje pripratome prie pustuščio VT. Aišku, kad kai yra laisvas vietų pasirinkimas, galima sėdėti vienam, tai važiuoti kur kas patogiau.
                            Tušti ar pustuščiai traukiniai - negerai. Bet kai keleiviai važiuoja susispaudę kaip silkės statinėje - dar blogiau.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              O čia yra moderatorius šitoje temoje? Jai šalia VLRD gaminių, kurie keleivių neveža, ir direktorių pridėjote.

                              PS
                              Prisipažinsiu ir pats rašau... Bet reikia sukilnoti kur reikia.

                              Comment


                                Tema apie keleivių vežimą Lietuvos geležinkeliais nukrypo į nežinia ką

                                Vienoje žinutėje (kol tema dar buvo savo vėžėse) 15:40 h - tikriausiai traukinio išvykimo laikas iš Kauno į Kybartus. Kiek suprantu, kažkurią dieną šiuo maršrutu vietoje trivagonio DR1A važiavo vienvagonė PESA? Gal tai nutiko atsitiktinai, kaip sakoma - dėl techninių kliūčių. Šiandien (gruodžio 2 d., penktadienį) 15:40h iš Kauno į Kybartus važiavo trivagonis "drakonas". Beje, nuo gruodžio 11 d. tas traukinys išvyks 15 min anksčiau - 15:25h. Kažkam gal gerai bus iš Kauno į Pilviškius, Vilkaviškį ar Kybartus parvažiuoti anksčiau, o kai kam bus sunkiau persėsti iš dviaukščio greitojo elektrinio traukinio, 15:20h atvykstančio iš Vilniaus. O gal gausis kaip Vilniaus Oro uosto maršrute daug prirašyta: nusiperka internetu bilietus iš Vilniaus į Kauną, iš Kauno į Kybartus, Kaune iš vieno traukinio "strykt" į kitą, ir vėl važiuoja?????
                                Iš aš prisimenu, kaip kažkada rytą po 8h iš Kazlų Rūdos į Kauną važiuodavo du traukiniai. Dabar ne ką ilgesniu intervalu į Kauną važiuoja po 11 h - 11:01h ir 11:22h.
                                Kažkas iš Jūrės, Kazlų Rūdos ar Vilkaviškio anksti atvažiavęs į Kauną gal būt jau spės 11:00h išvažiuoti atgal? Iš pamokų pabėgę Jūrės ir Kazlų rūdos moksleiviai-"profesinukai" tikrai spės - dabar 12:48h išvykstančio "marijampolinio" traukinio kai kurie stotyje laukia valandą ir daugiau.
                                Iki gruodžio 10 d. 9:15h išvažiuojantis traukinys Kaunas-Kybartai išvažiuos 11:00h. Beje, iš Kauno į Kazlų Rūdą nuo gruodžio 11 d. traukinys važiuos ne 45 min, o 38 min. Na , kai kurie nežinia dėl ko važiuos 40 min., bet antai Pabališkiuose nestojančiam 15:25h "kybartiniui" užteks 35 minučių, o tik Jūrėje stojančiam 12:50h "marijampoliniui" - tik 29 min.
                                Rudenį ir pavasarį keleivių traukiniuose iš Kazlų Rūdos į Kauną sumažėja. Bet žiemą (jei ji su šalčiu ir sniegu) vėl padaugėja - kai kurie kitu m,etų laiku automobiliais važinėję "giriniai" iš savo sodybų išvažiuoti negali dėl užpustytų keliukų, tada jiems į Kauną belieka traukinys.

                                Comment


                                  nuo 2017.01.01d. brangsta LG pervežimai keleiviams, kiek - kol kas nežinau

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    nuo 2017.01.01d. brangsta LG pervežimai keleiviams, kiek - kol kas nežinau
                                    Per daug netelpa į Klaipėdos traukinį. Dabar tilps...

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Per daug netelpa į Klaipėdos traukinį. Dabar tilps...
                                      Mikroekonomika 101. Jei turi visiskai neelastinga pasiula ir labai didele paklausa - keli kaina.

                                      Comment


                                        Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                        Mikroekonomika 101. Jei turi visiskai neelastinga pasiula ir labai didele paklausa - keli kaina.
                                        Pasiūlyti vežti gali ne tik LG, bet ir krūva vežėjų autobusais, FB grupės ir t.t.
                                        Vasarą vežiausi dviratį į Klaipėdą, tai vienam važiuoti su automobiliu gavosi pigiau nei traukiniu, nes už dviratį papildomai nemažai ima. Dabar dar mažiau apsimokės važiuoti traukiniu. Beje, autobusu apskritai neima papildomo mokesčio už dviratį, turbūt dėl to, kad autobuse jiems daugiau vietos nei mažame traukinyje...
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Pasiūlyti vežti gali ne tik LG, bet ir krūva vežėjų autobusais, FB grupės ir t.t.
                                          Vasarą vežiausi dviratį į Klaipėdą, tai vienam važiuoti su automobiliu gavosi pigiau nei traukiniu, nes už dviratį papildomai nemažai ima. Dabar dar mažiau apsimokės važiuoti traukiniu. Beje, autobusu apskritai neima papildomo mokesčio už dviratį, turbūt dėl to, kad autobuse jiems daugiau vietos nei mažame traukinyje...
                                          Daug teksto, mazai esmes Jei LG negali didinti siulomu vietu skaiciaus, o siulomas dabar pilnai isparduoda - reiskia jie gali didnti kaina (ir tai daro).

                                          Kai konkuruojantis transportas paims tiek keliautoju, kad LG nebeparduos visu vietu - kainos kilimas sustos. Tada reikes arba vel mazinti kaina arba gerinti paslauga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X