Apie greičius daug svarstyti nemėgstu, bet iš dar netolimų 2006-2008 metų prisimenu, kaip traukinys Šeštokai-Vilnius (tuomet sudarytas iš šilumvežio TEP60 (rečiau pasitaikydavo TEP70) ir trijų keleivinių vagonų), Šeštokuose užlaikytas nuolat vėluodavusio lenkiško traukinio, pavėlavimą stenddavosi likviduoti iš Jūrės į Kauną lėkdamas 120 km/h (tarp dviejų kilometrinių stulpelių užtrukdamas po 30 sekundžių).
Nuo 2008m. vasaros maršrute Vilnius-Šeštokai važinėti pradėję dyzeliukai DR1A tokio tempo neišvystydavo, pavėlavimus sumažindavo nedaug...
Jei traukinių Vilnius-Kaunas tvarkaraštis būtų sudarytas pagal maksimalų leistiną greitį, tai traukiniai dažnai vėluotų, o tai yra blogiau nei mažesnis greitis.
Nuo 2008m. vasaros maršrute Vilnius-Šeštokai važinėti pradėję dyzeliukai DR1A tokio tempo neišvystydavo, pavėlavimus sumažindavo nedaug...
Jei traukinių Vilnius-Kaunas tvarkaraštis būtų sudarytas pagal maksimalų leistiną greitį, tai traukiniai dažnai vėluotų, o tai yra blogiau nei mažesnis greitis.
Comment