Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie greičius daug svarstyti nemėgstu, bet iš dar netolimų 2006-2008 metų prisimenu, kaip traukinys Šeštokai-Vilnius (tuomet sudarytas iš šilumvežio TEP60 (rečiau pasitaikydavo TEP70) ir trijų keleivinių vagonų), Šeštokuose užlaikytas nuolat vėluodavusio lenkiško traukinio, pavėlavimą stenddavosi likviduoti iš Jūrės į Kauną lėkdamas 120 km/h (tarp dviejų kilometrinių stulpelių užtrukdamas po 30 sekundžių).
    Nuo 2008m. vasaros maršrute Vilnius-Šeštokai važinėti pradėję dyzeliukai DR1A tokio tempo neišvystydavo, pavėlavimus sumažindavo nedaug...
    Jei traukinių Vilnius-Kaunas tvarkaraštis būtų sudarytas pagal maksimalų leistiną greitį, tai traukiniai dažnai vėluotų, o tai yra blogiau nei mažesnis greitis.
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.01.13, 09:46.

    Comment


      LG puslapyje yra grafikas su pervežtų keleivių skaičiais per 2012-2015 metus.
      2012 m. - 4,802 mln.
      2013 m. - 4,844 mln.
      2014 m. - 4,577 mln.
      2015 m. - 4,226 mln.
      Žodžiu, prastėja situacija.
      Kodėl prastėja? 2014 ir 2015 m. ypač sumažėjo tarptautinių keleivių į Rusiją, Baltarusiją. Tas davė kelių dešimčių tūkstančių keleivių sumažėjimą pervežimo skaičiuje. 2014 m. buvo pradėta naikinti, o 2015 m. visiškai sunaikinta Vilniaus priemiestinė kryptis iki Stasylų. Kas metų bėgyje davė sumažėjimą kokių 10-20 tūkst., o gal ir daugiau. Nevykusi traukinių Vilnius - Klaipėda reforma, nors bendras traukinių skaičius padidėjo, tačiau atėmė galimybę Kretingos, Plungės, Telšių, Radviliškio,
      Kėdainių, Jonavos, Kaišiadorių gyventojams ir vykstantiems ten naudotis traukiniais. Esamų traukinių, kurie stoja tose stotyse, laikai yra mažiau patogūs. Ar dėl to, kad kiek pagreitėjo susisiekimas tarp Vilniaus ir Klaipėdos, Šiaulių ir padaugėjo traukinių, padidėjo bendras keleivių skaičius šiuose msršrutuose yra didelis klausimas. 2015 m. keleivių mažėjimui įtakos turėjo ir kelis mėnesius trukęs tilto per Vokę remontas, dėl ko buvo atšaukta dalis traukinių į Kauną, Trakus, Varėną.
      Be to ekonominė situacija šalyje blogėjo, lyginant su ankstesniais metais, pajamos tų, kurie yra potencialūs keleiviai, neaugo, būtiniausių prekių, ypač maisto, ir paslaugų kainos ženkliai didėjo...

      Comment


        Galiu tik pakomentuot Vilnius-Kaunas maršrutą, kuriuo tenka naudotis. Tai keleivių man irgi atrodo sumažėję, ką pastebėjau ir autobusuose. Manau, esmė, kad ne paslaugų kainos išaugo, o kuro kainos sumažėjo. Žmonės važiuoja privačiais automobiliais, o pavežėjimo grupės Fb smarkiai išpopuliarėjo. Norint konkuruot su autobusais, reikia atisakyt, mano manymu žalingo komisinio 1,45 mokesčio, nes skatina nesukt galvos ir rinktis autobusą.

        Comment


          Žiūrėjau statistiką, tai, nežinau, ką ten veikia valdininkai, bet ji yra tik 2013 metų. Linavos duomeninis, 2014 m. (dar nepraėjus visiems metams), autobusų keleivių smarkiai sumažėjo priemiestyje, šiek tiek tolimojo susisiekimo autobusuose. Žodžiu, iš traukinių į autobusus neperbėgo. Kas belieka - automobilis. Tačiau kuro kainos 2014 m ir pernai pirmą pusmetį tikrai dar nebuvo taip jau kritusios. Atlyginimai irgi neaugo tiek, kiek augo, ypač pernai, įvedus eurą, būtiniausių prekių, ypač maisto, kainos. Matau tokias priežastis - augo emigracija, jaunimo, vidutinio amžiaus žmonių dalis, kuri galėtų naudotis VT (ir naudojosi, nes neturi savo) išvažiavo. Vyresnio amžiaus keleivių, kurie neturėjo ir neturės automobilio, mažėja (sensta, sveikata neleidžia keliauti, miršta). Kiti vyresnio amžiaus žmonės turi automobilius ir jais naudojasi, net ir sendami. Dalies žmonių, kurie pajamos yra nedidelės, ir kurie yra potencialūs VT keleiviai, dėl neaugančių pajamų ir didėjančių kainų atsisako nelabai būtinų kelionių. Aišku, ir kelionių į Rusiją, Baltarusiją smarkiai sumažėjo. Bet visgi didžiausią dalį sudaro vietiniai keleiviai.

          Comment


            „Lietuvos geležinkeliai“ keleiviams žada naujovę
            „Žinių radijo“Studijoje viešėjęs „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka teigė, kad netrukus keleiviai iš sostinės į pajūrį galės keliauti naujos kartos traukiniais.

            „Šiandien pristatysime naujos kartos keleivinį traukinį. Tai trijų vagonų traukinys, kuris ne tik ekonomiškesnis, bet ir patogesnis. Naujasis traukinys važiuos maršrutu „Vilnius–Klaipėda“. Kadangi šiuo maršrutu vežame keleivius kasdien, tikimės, kad šis traukinukas atitiks lūkesčius“, – sakė jis.
            Tai 150 keleivių talpinantys traukiniai, kurie iki Klaipėdos turėtų nuvykti greičiau nei per 3 val. 45 min. „Tai bus traukiniai, kurių greitis galės pasiekti net 140 km per valandą. Šiandien su panašiais traukinukais iki Šiaulių nuvykstame per dvi valandas“, – kalbėjo jis.

            http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...da-naujove.htm

            Lietuvą pasiekė naujas traukinys, skirtas keleivius vežti maršrutu tarp Vilniaus ir Klaipėdos. Jau pavasarį, po visų reikalingų bandymų, jis išvyks į savo pirmąjį reisą. Iki rudens į Lietuvą bus pristatyti visi septyni modernūs Lenkijoje pagaminti traukiniai „Pesa 730ML".

            „Vietoj šiuo metu eksploatuojamų didelių ir sunkių traukinių naudosime mažesnius ir mobilesnius trijų vagonų traukinius. Jie kursuos dažniau, o savaitgaliais, kai keleivių srautai didesni, kelis tokius traukinius jungsime į vieną sąstatą. Tokia praktika, kai padidėjus keleivių srautams sudvigubinami mažesni traukiniai, plačiai taikoma ES", - sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

            aujieji traukiniai bus žemagrindžiai, pritaikyti neįgaliųjų poreikiams, su ergonomiškomis sėdynėmis bei oro kondicionieriais. Traukiniuose bus 150 sėdimų vietų iš kurių 16 - pirmos klasės. Visuose traukiniuose sumontuota Wi-Fi ryšio įranga, todėl ilgai netrukus juose ims veikti ir bevielis interneto ryšys. Šie traukiniai bus daug ekologiškesni už dabar šiame maršrute naudojamus šilumvežius ir mažiau terš aplinką. Maršrutu Vilnius-Klaipėda-Vilnius kasmet pervežama apie 0,5 mln. keleivių. Ekspreso traukiniu pajūrį iš sostinės keleiviai šiuo metu pasiekti gali per 3 val. 45 minutes. Pirmąjį šių metų mėnesį vietinio susisiekimo traukiniais keliavo 9,2 proc. keleivių daugiau nei tą patį laikotarpį 2015-aisiais. Didžiausias augimas pastebimas maršrute Vilnius-Kaunas, sausio mėnesį buvo pervežta kiek daugiau nei 100 tūkst. Keleivių, arba 14 proc. daugiau nei tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Maršrutu Vilnius-Klaipėda sausį pervežta beveik 32 tūkst. Keleivių, arba 3 proc. daugiau nei 2015-ųjų sausį.

            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70411600
            Paskutinis taisė Arunasx; 2016.02.15, 09:36. Priežastis: Info iš kito šaltinio
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Čia rimtai?? Trivagoniai traukiniai? Na, tiktų nebent juos leisti pirmadieniais-ketvirtadieniais, kai mažiau keleivių. O kitomis dienomis leis kaip ir dabar?

              Comment


                Tai taip ir bus, tačiau išliks ir lokomotyvu traukiami vagonai, nes užsakytų 7 trivagonių tikrai neužteks tuo metu, kai bus didesni srautai. Grafikas turės būti radikaliau pakeistas.
                Nors teigiama, kad jie bus patogesni keleiviams, aš turiu abejonių dėl sėdynių. Ar tik neatsitiks taip, kad už 2 klasė bus su sėdynėmis, kokios yra dvivagoniuose PESA 630M. Jei dar iki Šiaulių galima iškentėti, tai iki Klaipėdos - kankynė.
                Jeigu salonas bus toks pats, koks pas baltarusių 740M (DP3), tai ne kas...
                BČ trivagonių Pesų salonas:
                http://i031.radikal.ru/1403/94/9a53a75bfe98.jpg
                http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=55170

                Comment


                  Negi nėra aprašyta kokiai klasei kokios sėdynės priskiriamos?

                  Ar susigalvoja "antra klasė" ir taip vadina. Jei yra kainų skirtumas, privalo būti tiek kriterijai, tiek inspekcija, kuri kontroliuoja.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    „Lietuvos geležinkeliai“ keleiviams žada naujovę
                    Daug nuotraukų:
                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70414376

                    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...r-greiciau.htm
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2016.02.15, 12:39.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      AB „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė naują modernų traukinį
                      http://www.15min.lt/galerija/ab-liet.../80041/1877135

                      Comment


                        Kaip suprntu 7 traukiniai tai ne tiek mažai ir tai taps dyzelinių traukinių standartu Lietuvoje. Atrodo padoriai, bet kažin kaip jie lyginant su estų Flirtais?

                        Comment


                          Ant atlenkiamos taburetės Vilnius - Klaipėda.

                          Puikus sprendimas ekspresiniam traukiniui
                          Neabejoju, kad normaliam autobusiniam vežėjui bus lengva ateiti į rinką.

                          Comment


                            Klaipėda - Vilnius vieną dieną sausio pabaigoje. Iš Klaipėdos dar buvo pusė vagono, o nuo Šiaulių tik tiek.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Ant atlenkiamos taburetės Vilnius - Klaipėda.

                              Puikus sprendimas ekspresiniam traukiniui
                              Neabejoju, kad normaliam autobusiniam vežėjui bus lengva ateiti į rinką.
                              Neateis joks vežėjas, nes rinka perpildyta. Maniau, kad bus prastesnės sėdynės, pasirodo, pamanašios į tokias, kokios Lenkijoje modernizuotuose vagonuose. Atlenkiamos sėdynės prie vietų invalidų vežimėliams ir dviračiams. Nors traukinyje į Minską ir tokios vietos parduodamos.

                              Comment


                                Reikia pavažinėti ir vienais, ir kitais, jei vertinti iš keleivio pozicijų.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Neateis joks vežėjas, nes rinka perpildyta. Maniau, kad bus prastesnės sėdynės, pasirodo, pamanašios į tokias, kokios Lenkijoje modernizuotuose vagonuose. Atlenkiamos sėdynės prie vietų invalidų vežimėliams ir dviračiams. Nors traukinyje į Minską ir tokios vietos parduodamos.
                                  Ar apsimoka neparduot į tas atlenkiamas? Tarkim jei užsipildo normalios sėdynės galima suteikti galimybę norintiems pirkti į atlenkiamas. Arba į atlenkiamas pardavinėti už mažesnę kainą. Nors būtų piknaudžiaujama (perka į atlenkiamą, sėda į laisvą normalią).
                                  Galimas ir kombo variantas - parduoti į atlenkiamas su nuolaida, bet tik tada kai baigiasi normalios sėdynės.

                                  Comment


                                    Tikriausiai į jas nepardavinės. Ar pardavinės tik tada, kai visi bilietai jau bus išparduoti. Bet kas ten žino, ką LG sugalvos...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Reikia pavažinėti ir vienais, ir kitais, jei vertinti iš keleivio pozicijų.
                                      Man pavadinimas PESA iš karto asocijuojasi su nepatogiomis sėdynėmis. Tikėkimės, šiuose modeliuose bus kitaip...

                                      Comment


                                        O sėdynės juose bus custom ar visada būna vienodos?
                                        Teko kartą važiuoti su Baltarusijos geležinkelių tokio paties modelio Pesa. Komforto lygis buvo neblogas, nors ir ne geriausias, su kokiu yra tekę keliauti antra klase.

                                        Comment


                                          Taigi straipsnyje yra daug salono nuotraukų. Sėdynės kaip Lenkijoje modernizuotuose vagonuose. Baltarusijos geležinkelių Pesoje sėdynės prastesnės.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.02.16, 15:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X