LG savo vagonus į Maskvą dabar kabina prie traukinio KLG-MSK.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...uolis-1420918/ nors apie traukinį nieko nerašė, bet del Klaipėdos VT integracijos žada įtraukti ir Kretingą būtų galima paleisti priemiestinį traukinį Klaipėda-Kretinga. Būtų panašiai kaip Taline: galima važiuoti su nuolatiniu e-bilietu, popierinį bilietą būtų galima pirkti iš konduktorio (-ės) be jokio paildomo mokėsčio, tai pat Klaipėdoje būtų galima važiuoti su miesto transporto talonėliais iki Kalotės. Geriausiai būtų galima paleisti automotrise.
Comment
-
Parašė Gytonsas Rodyti pranešimąhttp://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...uolis-1420918/ nors apie traukinį nieko nerašė, bet del Klaipėdos VT integracijos žada įtraukti ir Kretingą būtų galima paleisti priemiestinį traukinį Klaipėda-Kretinga. Būtų panašiai kaip Taline: galima važiuoti su nuolatiniu e-bilietu, popierinį bilietą būtų galima pirkti iš konduktorio (-ės) be jokio paildomo mokėsčio, tai pat Klaipėdoje būtų galima važiuoti su miesto transporto talonėliais iki Kalotės. Geriausiai būtų galima paleisti automotrise.
Šilutės traukinys buvo, bet dingo dėl prastų laikų. Neaišku, kur tokiu metu reikėjo važiuoti išskyrus pramogos tikslą.
PS
Popieriniai bilietai yra atgyvena. Tokių neturi likti, nebent su antkainiu.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKeleivių vežimo direkcija nuo kada Klaipėdai pavaldi? Apie Vilniaus padėties blogumą totaliai nusipaistyta, kai praktiškai visomis kryptimis priemiestiniai važinėja.
Pabradės->Vilniaus kryptis (atvykimas) 6:05 (spėju oras vežamas); 6:25; 7:23; 10:53.
Išvada - kas dirba 8-17 iš bėdos naudotis gali. 9-18 negali.
Vilnius->Kena 16:30; 18:23
Kena->Vilnius (atvykimas) 6:13; 7:16; 9:10
Išvada - kas dirba 8-17 ir 9-18 naudotis negali.
Šalcininkai, Stasylos - stotelė nerasta.
Varėna->Vilnius 6:40; 10:10
Vilnius->Varėna 15:07; 17:15; 19:05
Išvada - kas dirba 8-17 ir 9-18 naudotis negali.
Trakai-Vilnius 6:47; 7:51; 9:16
Vilnius-Trakai 15:34; 18:22
Išvada - kas dirba 8-17 ir 9-18 naudotis negali.
Vilnius-Kaunas. Viskas gerai.
Tai kur čia sutvarkyta Vilniaus priemiestinių traukinių tvarka? Nebent sutvarkyta taip, kad niekas nevažiuotų (Vilniaus GS yra tik 2 keliai?).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniaus->Pabradės kryptis
Išvada - kas dirba 8-17 iš bėdos naudotis gali. 9-18 negali.
Vilnius->Kena
Išvada - kas dirba 8-17 ir 9-18 naudotis negali.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGali naudotis tie, kad dirba 7-16.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTokių tikrai ne dauguma, manyčiau.
PS
Gal LG tokiu režimu dirba?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPridėčiau, kad dirbant 7-16 režimu nėra kamščių ir esi pirmas prie nemokamų parkingo vietų
PS
Gal LG tokiu režimu dirba?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTavo tiesa.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPakaktų suderinti traukinius, pvz. 9.00 atvyksta traukinys iš Kauno į 7-ą kelią, 9-05 (vėlavimo atvėju - vėliau) iš 9-o kelio išvyksta motrisė į VNO. Nes tiesioginį traukinį tektų arba leisti į Vilnių per Vaidotus-VNO arba keisti krypti Vilniuje (ir abiem atvėjais tai būtų dyzeliai, o ne elektriniai, nes pietiniame apvažiavime nėra kontaktinio tinklo).
P.S.: Prisimenu, vieną berods 1992 metų lietingą vasaros dieną dėl kelių Palemone nuo bėgių nukritusių vagonų atstatymo ir kelio remonto darbų visi elektriniai traukiniai važinėjo traukiami šilumvežių M62 ir TEM2.
1992-1992m. tempiamas M62 dažnai važiuodavo D1 maršrutu Kaunas-Šeštokai-Vilnius. Maršrutas buvo išnaudojamas dyzelinį traukinį nuvaryti remontui į Vilnių. 1993-1994m. būdavo dar įdomiau: maršruto Alytus-Šeštokai-Vilnius D1 Kaune būdavo keičiamas jau nepavažiuojančiu D1 (keleiviams tekdavo perlipti), ir toliau į Vilnių traukdavo TEP60.
1992-1995m. tempiamas M62 dažnai važiuodavo D1 Šiauliai-Kaunas-Šiauliai.
Comment
-
Mano kolegos iš radijo stoties pamąstymai apie LG "paslaugas" jo facebook'e. Manau dauguma paprastų keleivių jaučiasi taip pat...
Atsitikimas. Nusiperki kelionės traukiniu bilietą iš AB „Lietuvos geležinkeliai“ internetu. Netikėtai paaiškėja, kad važiuoti nebegalėsi. Kas vyksta? Paprasta procedūra: paskambini su "ką daryti?", pasako, kad reikia nuvykti į stotį? Rimtai, blem, nuvykti į stotį? Aha! Tik pist ir atėjo ten dvidešimt kažkelintas amžius, ane? Nuvarai į stotį, atstovi eilę prie kasos, sena tarka, nemokanti pasakyti "Now you can only buy ticket in the train" turistei ir rėkianti, kaip senais gerais laikais spaudžiama traktoristo "ne, ne, ne, ne", pasako, kad prašymą užregistravo ir išsiunčia tave į informacijos centrą. Ten atstovi eilę ir degdamas iš svetimos gėdos stipriau nei plikomas skrandžio rūgštimi, nes čia japonų turistams informacijos centras angliškai suteikti informacijos negali, nes čia gi ne info centr! Užpildai prašymą ranka, kad nori grąžinti bilietą ir atgauti €. Paprašo sąskaitos nr, po ranka neturi, tai pasiūlai atsiųsti el paštu. Tau pasiūlo ateiti kitą dieną...
Pirkdamas bilietą internetu gavau 5% nuolaidą, tai atitinka 0,8€, už grąžinimą iš mano pinigų iškaičiavo 1,48€, tai atitinka 9,74%. Laimėjo visi. Nors pala...
Comment
-
Šiandien (Sausio 8d., penktadienį) važiuojant 19:22h. Kaunas - Vilnius senuku elektriuku jis ėmė ir pradėjo gesti... Kaišiadoryse trečiame vagone dingo beveik visa šviesa.
Traukinys prastovėjo apie 7-8 min., o bėgte atbėgęs mašinistas ar jo padėjėjas bandė kažka lauke daužyti, jungtinėti - nieks nepadėjo. Vėluodamas 7-8 min. traukinys išjudėjo ir susikirtus Kaišiadorių kelyno keliams vėl sustojo. Dar 3-4 min. pastovėjus jau vagone pasirodė mašinisto padėjėjas ir dar kartą pabandė įjungti elektrą. Šį kartą pavyko ir traukinys vėluodamas 11-12 min. išjudėjo Žaslių link.
Kadangi įkandin jo važiavo greitasis Kaunas-Vilnius, reikėjo paspausti, tad "senukas" judėjo vietomis 115 km/h. IR TIKRAI DABAR ESU ĮSITIKINĘS, JOG NORINT, KELEIVINIS TRAUKINYS VILNIUS - KAUNAS GALI ĮVEIKTI ATSTUMĄ GREIČIAU, NEI PER 1 VAL. !!
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą<...>
Kadangi įkandin jo važiavo greitasis Kaunas-Vilnius, reikėjo paspausti, tad "senukas" judėjo vietomis 115 km/h. IR TIKRAI DABAR ESU ĮSITIKINĘS, JOG NORINT, KELEIVINIS TRAUKINYS VILNIUS - KAUNAS GALI ĮVEIKTI ATSTUMĄ GREIČIAU, NEI PER 1 VAL. !!
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąStojant visose stotelėse, ar tik Kaišiadoryse?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKadangi įkandin jo važiavo greitasis Kaunas-Vilnius, reikėjo paspausti, tad "senukas" judėjo vietomis 115 km/h. IR TIKRAI DABAR ESU ĮSITIKINĘS, JOG NORINT, KELEIVINIS TRAUKINYS VILNIUS - KAUNAS GALI ĮVEIKTI ATSTUMĄ GREIČIAU, NEI PER 1 VAL. !!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuolat važinėjant tokiu greičiu, senas ER9M ilgai neatlaikys, taip pat nelieka rezervo pavėlavimams likviduoti.
Comment
Comment