Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Jau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?
    Tą patį dalyką pastebiu aš. Ypač rudens šeštadieniais, kai iš Kauno išvažinėja Jūrės sodininkai. Būtent iki šios stotelės traukinys važiuoja pilniausiais. Anksčiau šeštadieniais važiuodavo DR1A, dabar PESA. Tiek 8:25, tiek 9:25h.
    Nuo gruodžio 13 d. 9:16 h važiuos dvi PESOS: viena į Kybartus, kita - į Marijampolę (Kazlų Rūdoje išsiskirs). Taigi, rytą iš Kauno į Kazlų Rūdą rytais bus viena PESA daugiau.
    Nuo gruodžio 13 d. įsigaliosiantis naujas tvarkaraštis internete yra, stotyse - dar ne
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.12.03, 11:54.

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Patinka stovėti vagone?
      Aš ne to klausiau. Yra transporto priemonių, pvz. maršrutiniai taksi (dalis), kur negalima vežti stovinčių. Nes pagal parametrus numatytos tik sėdimos vietos.

      PS
      Nepatinka. Bet geriau stovėti, nei laukti sekančio.

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Tą patį dalyką pastebiu aš. Ypač rudens šeštadieniais, kai iš Kauno išvažinėja Jūrės sodininkai. Būtent iki šios stotelės traukinys važiuoja pilniausiais. Anksčiau šeštadieniais važiuodavo DR1A, dabar PESA. Tiek 8:25, tiek 9:25h.
        Nuo gruodžio 13 d. 9:16 h važiuos dvi PESOS: viena į Kybartus, kita - į Marijampolę (Kazlų Rūdoje išsiskirs). Taigi, rytą iš Kauno į Kazlų Rūdą rytais bus viena PESA daugiau.
        Nuo gruodžio 13 d. įsigaliosiantis naujas tvarkaraštis internete yra, stotyse - dar ne
        Pensininku patogumui i Jure yra 6:05 traukinys vykstantis iki Kazlu Rudos. Vaziuoja pustustis, o kadangi i Jure vaziuoja zmones ne i darba, todel gali vykti kitu laiku.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          Pensininku patogumui i Jure yra 6:05 traukinys vykstantis iki Kazlu Rudos. Vaziuoja pustustis, o kadangi i Jure vaziuoja zmones ne i darba, todel gali vykti kitu laiku.
          Nuo gruodžio 13 d. traukinys 6:05h važiuos iki Marijampolės (stotyje info jau yra).
          P.S.:
          1. Garbesnio amžiaus keleivius pensininkais vadinti yra nekorektiška. Bent iš LG darbuotojų pusės.
          2. Kokiu traukiniu (aplamai - kokiu transportu) ir kokiu laiku važiuoti, yra keleivių pasirinkimo teisė. Žinoma, pavasarį ir vasarą anksčiau rytą važiuoti galimybių ir traukos yra daugiau. Siūlau pamėginti į ankstyvą kelionę susiruošti dabar, kai rytą ilgai gaubia tamsa, ir klausimų nekils.
          Paskutinis taisė Vitas; 2015.12.08, 11:44.

          Comment


            Jus gi juo pats ir vaziuojate. tr 683 ponas V.M

            Comment


              Retai tenka važiuoti traukiniu, bet Vilnius-Kaunas, kažkaip nustebino, kad kelionės trukmė per paskutinius 10 metų nesutrumpėjo (jei ne pailgėjo...). Ir tam tikri ruožai, arčiau Kauno matyt yra visai prastos būklės, traukinys kratosi.
              Autostradą remontuojam kasmet, bet nejaugi šis ruožas geležinkelyje yra toks nesvarbus, kad iki šiol normaliai neatnaujintas?

              Comment


                Pailgėjo. Dar prieš kelis metus buvo ir 59min, ir 1:05 laikai. Čia su paklaidom, nes tiksliai nepamenu, bet ženkliai greitesni nei dabartinis greičiausias.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Retai tenka važiuoti traukiniu, bet Vilnius-Kaunas, kažkaip nustebino, kad kelionės trukmė per paskutinius 10 metų nesutrumpėjo (jei ne pailgėjo...). Ir tam tikri ruožai, arčiau Kauno matyt yra visai prastos būklės, traukinys kratosi.
                  Autostradą remontuojam kasmet, bet nejaugi šis ruožas geležinkelyje yra toks nesvarbus, kad iki šiol normaliai neatnaujintas?
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Pailgėjo. Dar prieš kelis metus buvo ir 59min, ir 1:05 laikai. Čia su paklaidom, nes tiksliai nepamenu, bet ženkliai greitesni nei dabartinis greičiausias.
                  Laikai 0:59 2008m. uždaryto tunelio metu buvo iki laikinos elektrinių traukinių stotelės Kaunas1. O laikų 1:05 nuo Vilniaus iki Kauno stoties yra dabar, jų bus ir tvarkaraštyje nuo gruodžio 13 dienos.
                  Antai traukinys Nr751 9:35-10:40, Nr753 12:25-13:30, Nr757 16:30-17:35.
                  P.S.: greičių svaigulį siūlau kažkiek nuimti.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Laikai 0:59 2008m. uždaryto tunelio metu buvo iki laikinos elektrinių traukinių stotelės Kaunas1. O laikų 1:05 nuo Vilniaus iki Kauno stoties yra dabar, jų bus ir tvarkaraštyje nuo gruodžio 13 dienos.
                    Antai traukinys Nr751 9:35-10:40, Nr753 12:25-13:30, Nr757 16:30-17:35.
                    P.S.: greičių svaigulį siūlau kažkiek nuimti.
                    Tas 1:05h kelionės laikas labai patogus,net nepraiilgsta kelionė. Vasarą parskridus į Vilnių , iš anksto susidėliojus - susižiūrėjus laikus ir t.t. iš oro uosto(taip pat traukiniu) į Vilnių , o iš jo labai greitai Kauną pasiekiau.

                    1:05h kelionė mano manymu yra super
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      1:05h kelionė mano manymu yra super
                      Menkas privalumas prieš autobusą, kurie važiuoja kas 15 min. su trukme 1.30 val. (nes vidutiniškai greitojo traukinio lauksi ilgiau, nei yra skirtumas tarp greitojo traukinio ir greitojo autobuso).

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Menkas privalumas prieš autobusą, kurie važiuoja kas 15 min. su trukme 1.30 val. (nes vidutiniškai greitojo traukinio lauksi ilgiau, nei yra skirtumas tarp greitojo traukinio ir greitojo autobuso).
                        Privalumas tas, kad traukiniu nepalyginamai civilizuotesnis ir komfortiškesnis važiavimas.

                        Comment


                          Traukinys turi tik potencialą

                          Kai bus mažiau valandos, bevielis ryšys, bepopieriniai bilietai tai bus super. O dabar įvertinimas prašosi "patenkinamai" (WC visgi turi ir yra mėnesinio bilieto galimybė, stotyje yra wi-fi).

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Traukinys turi tik potencialą
                            Potencialą gerėti turi beveik viskas pasaulyje.
                            Jei turėjai mintyje, kad traukinys turi potencialą prilygti autobusui, tai nesutinku - traukinys jau ir esamoje stadijoje lenkia autobusą. Ir turi potencialą atotrūkį dar padidinti.

                            Comment


                              Tik kai kur potencialas virsta kokybės gerėjimu kartais (ar lygiais), o kitur procentu per metus. Kai kur mokslas leidžia kitas galimybes, bet neišeina praktikoje. Pavyzdys, kurį prisimenu - keleivinių lėktuvų greičiai - regresas (po Concorde).

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Menkas privalumas prieš autobusą, kurie važiuoja kas 15 min. su trukme 1.30 val. (nes vidutiniškai greitojo traukinio lauksi ilgiau, nei yra skirtumas tarp greitojo traukinio ir greitojo autobuso).
                                Didelis privalumas prieš autobusą, kuriuo nusibosta ilgi važiavimai abiejų didmiesčių gatvėmis, stovinėjimai prieš reguliuojamas sankryžas.
                                Gal būt traukinys galėtų greičiau važiuoti tokiuose tarpstočiuose kaip Lentvaris-Vievis ar Kaišiadorys-Pravieniškės.

                                P.S.: Vienoje žinutėje minėtus kratymus prieš Kauną gal būt sukelia Palemono stoties iešmai (prieš stotį, už jos, taip pat nutolusiame iešmyne, kur atsiskiria geležinkelis į Rokus).

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  P.S.: Vienoje žinutėje minėtus kratymus prieš Kauną gal būt sukelia Palemono stoties iešmai (prieš stotį, už jos, taip pat nutolusiame iešmyne, kur atsiskiria geležinkelis į Rokus).
                                  Ten ne iešmų garsas, o 10 min. trunkantis tolygus barbenimas vidury miškų.
                                  Beje vienas geležinkelietis minėjo, kad kažkur ten yra atkarpa, kur mašinistai atsisakė važiuoti numatytu greičiu, dėl kelio kokybės. Jei tai tiesa, tai galbūt apie tą vietą ir kalbama.
                                  Tai čia ir keisčiausia, kad šitos 100 km atkarpos, per ketvirtį amžiaus, nesugebėta pilnai atnaujinti.

                                  Comment


                                    Kai turės traukinys wi-fi (konkursas lyg ir įvyko), tuomet pakils iki Kautra plius. Tikėkimės, kad laukimas neprailgs ir 20170101 jau bus.

                                    Man įdomesnis kitas aspektas, viskas daroma, kad tik būtų lėčiau, prasčiau, blogiau. Toks vaizdas, kad atėjusi kita valdžia (į LG ar SM) sugebėtų be didelių pastangų pasiekti septynmylės pažangos ( Kaunas-Vilnius 58 min, wi-fi, vagonas restoranas, Kaunas-VNO reisas, bepopieriniai bilietai, akcijos bilietams nuo 1E, nemokami dviračiai, patogūs laikai, Vilnius VAKARAI keleivių stotis/stotelė).

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Toks vaizdas, kad atėjusi kita valdžia (į LG ar SM) sugebėtų be didelių pastangų pasiekti septynmylės pažangos ... Kaunas-VNO reisas
                                      Pakaktų suderinti traukinius, pvz. 9.00 atvyksta traukinys iš Kauno į 7-ą kelią, 9-05 (vėlavimo atvėju - vėliau) iš 9-o kelio išvyksta motrisė į VNO. Nes tiesioginį traukinį tektų arba leisti į Vilnių per Vaidotus-VNO arba keisti krypti Vilniuje (ir abiem atvėjais tai būtų dyzeliai, o ne elektriniai, nes pietiniame apvažiavime nėra kontaktinio tinklo).
                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Vilnius VAKARAI keleivių stotis/stotelė).
                                      Kurioje vietoje?

                                      Comment


                                        Ar reikalingas vagonas restoranas valandos trukmės kelionėje?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Ten ne iešmų garsas, o 10 min. trunkantis tolygus barbenimas vidury miškų.
                                          Beje vienas geležinkelietis minėjo, kad kažkur ten yra atkarpa, kur mašinistai atsisakė važiuoti numatytu greičiu, dėl kelio kokybės. Jei tai tiesa, tai galbūt apie tą vietą ir kalbama.
                                          Tai čia ir keisčiausia, kad šitos 100 km atkarpos, per ketvirtį amžiaus, nesugebėta pilnai atnaujinti.
                                          Turbūt buvo atnaujinta, bet vėl atsirado defektinių vietų.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X