Ar atsipirktų? Kokia traukinio bilieto kaina turėtų būti? Dabar į Jonavą nuo Kauno autobusai veža panašiai kas valandą ar pusantros (įskaitant pravažiuojančius). Bilieto kaina, 6 ar tai 8 litai. Gal ir apsimokėtų vienas rytinis ir vienas vakarinis traukinio reisas, bet čia turbūt reikėtų traukinių žinovų nuomonės
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Pritariu Himleriui, motrisė Kaunas- Jonava būtinai turi būti suderinta su Vilnius - Klaipėda.
Kas liečia susisiekimą su Jonavos miestu, tai autobusai visada bus "žingsniu priekyje", nes Jonavos gel.stotis yra gan nuošalioj vietoj.
Kažkada važiuodavo traukinukas Kaunas- Šiauliai, bet ką jau panaikino, tai neatgaivins..
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAr atsipirktų? Kokia traukinio bilieto kaina turėtų būti? Dabar į Jonavą nuo Kauno autobusai veža panašiai kas valandą ar pusantros (įskaitant pravažiuojančius). Bilieto kaina, 6 ar tai 8 litai. Gal ir apsimokėtų vienas rytinis ir vienas vakarinis traukinio reisas, bet čia turbūt reikėtų traukinių žinovų nuomonės
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAr atsipirktų? Kokia traukinio bilieto kaina turėtų būti? Dabar į Jonavą nuo Kauno autobusai veža panašiai kas valandą ar pusantros (įskaitant pravažiuojančius). Bilieto kaina, 6 ar tai 8 litai. Gal ir apsimokėtų vienas rytinis ir vienas vakarinis traukinio reisas, bet čia turbūt reikėtų traukinių žinovų nuomonėsPaskutinis taisė Wycka; 2009.10.28, 23:15.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąAmiko, iš tavo pranešimų atrodo, kad esi VT fanas, tačiau kai kuriais klausimais paties nuomonė panašėja į užkietėjusio biurokrato, kuris ne strategiškai žiūri į daugelį dalykų , o skaičiuoja centus šiandien ir dabar.
Gal daug kas mane neteisingai supranta, nes retai kada sakau "valio, kaip gerai - darom" (nors retai kada esu neigiamai nusiteikęs), dažniausiai kalbu apie realybę - skaičius - atsipirkimą, nuostolingumą ir t.t. Vietoj manęs "valio" pasakys kiti, bet matau rečiau kas nori mąstyti realiai, dažniau pro tuos rožinius akinius ir žiūri, o paskui vaikšto nukabinę nosis ir burba "kodėl tai, kas svajota, neįgyvendinta" Alio, svajonėms skirti kompiuteriniai žaidimai (bet ir juose egzistuoja skaičiavimai, paklausa, pasiūla, pelningumas, nuostolingumas, pinigai...). Tai va, einam, darom, bet gal prieš tai pamatuokimwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąManau, kad jeigu jau ryžtis paleisti motrisę Kaunas-Jonava, tai ji ne tik turėtų būti suderinta su maršrutu Vilnius-Klaipėda, bet dar pakeliui stoti Neveronyse, Dumsiuose ir Gaižiūnuose. Taip taip, pirmus kelis mėnesius tai bus žiauriai nuostolinga, bet — koks dar VT užsuka į šias gyvenvietes?
Taip pat manau, kad automotrisai būtų visai nesudėtinga įrengti sustojimą (ž\inoma, su peronu) Jonavos meiste ties viaduku per J.Basanavičiaus gatvę (centrinę meisto gatvę), panašiai kaip laikinąją Kaunas1 stotelę Petrašiūnų mikrorajone Kaune. Nes toje daugiaaukščiais namais apsuptoje vietoje įlipančių-išlipančių keleivių būtų.
Kažkada labai aktyviai rašinėjau dėl traukinio Kaunas-Jonava nestoja ties vienais sodais tarp Kalnėnų ir Dumsių. Dabar atrodo, kad jonaviečiai (nes tai jų sodai) gerokai tolimesnį kelią padarančiu geležinkeliu nevažinėtų. Dumsių stotelę siūlyčiau pervardinti. manau, tinkamesnis ir patrauklus būtų pavadinimas ŠVEICARIJA (taip besivadinanti gyvenvietė yra visai netoli nuo dar nesunaikintos Dumsių stotelės).
Neveronyse sustojimo reikia. Traukinys iš Kauno į Neveronis nuvažiuotų per ~15 minučių, o 39 maršruto autobusas važiuoja 40-45 min. ir neretai "kamščiuose" įstrindamas (po tunelio atidarymo tų kamščių padaugės Ateities plente abipus Amalių pervažos) - dar ilgiau.
Su visų trijų Vilniaus-Klaipėdos traukinių grafikais abiem kryptimis automotrisos grafiką suderinti kažin ar pavyktų. Mano nuomone, derintis reikėtų prie traukinio, kuris iš Vilniaus išvyksta 9:00h ir grįžta 17:15h.
Comment
-
Tam, kad traukinio maršrutas būtų populiarus reikia 2 dalykų: traukinys turi važiuoti dažnai ir turi važiuoti greitai. Pirmas punktas taip pat išsprendžia ir maršrutų derinimo klausimą - nereiktų niekaip derinti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTam, kad traukinio maršrutas būtų populiarus reikia 2 dalykų: traukinys turi važiuoti dažnai ir turi važiuoti greitai. Pirmas punktas taip pat išsprendžia ir maršrutų derinimo klausimą - nereiktų niekaip derinti.
Iš Kauno į Jonavą - tikrai ne.
Įsitikinimui reikėtų nuo Pelemono iki Šveicarijos (Dumsių) pagelžkele paturistauti pėstiems arba dviračiais.
Dažnai (ir greitai) automotrisa važinėja į Oro uostą, bet keleivių mažai...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDažnai (ir greitai) automotrisa važinėja į Oro uostą, bet keleivių mažai...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Mes čia kalbam apie nuostolingus ir nenuostolingus reisus, o pasirodo, kad
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25173547
„ Turima apskaitos sistema nėra tobula,nesugeba parodyti aiškaus keleivių skaičių traukinyje,nesugeba pasakyti, kiek keleivių naudojasi mūsų paslaugomis“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pirmasis pavaduotojas Donatas Kalvaitis.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMes čia kalbam apie nuostolingus ir nenuostolingus reisus, o pasirodo, kad
LG patys nežino, kiek keleivių jie perveža.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKartą per valandą dažnai? Tokiame maršrute turėtų važiuoti kas 15-20min rečiausiai. Į Jonavą gal užtektų ir kas valandą ...
Taip kad joks traukinys nebus konkurentu autobusams ir mikroautobusams. Vienintelis variantas - automotrise, suderinta su Vilniaus - Klaipedos - Vilniaus traukiniais.
Del stojimo Dumsiuose - peronas isardyras. Neveronyse perono bukle bloga. Tik kalnenuose ir Gaiziunuose yra geri peronai.Paskutinis taisė Al1; 2009.10.29, 18:11.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMes čia kalbam apie nuostolingus ir nenuostolingus reisus, o pasirodo, kad
LG patys nežino, kiek keleivių jie perveža.
Galima būtų arba kontrolierių paleisti kartas nuo karto (Kaunas - Vilnius, gan dažnai būna).
Arba keleivius skaičiuoti (teko užsieny VT tokius dalykus matyti). Iškart matytųsi, kada bilietų parduota 15, o žmonių įlipo ir išlipo 51
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMes čia kalbam apie nuostolingus ir nenuostolingus reisus, o pasirodo, kad
LG patys nežino, kiek keleivių jie perveža.
tačiau bendro pobūdžio srautus neabejoju, kad jie žino.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątačiau bendro pobūdžio srautus neabejoju, kad jie žino.
Juk po tokio pareiškimo, kurį viešai padarė ne šiaip koks iešmininkas, o "Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pirmasis pavaduotojas", visi LG verksmai dėl nuostolingo keleivių vežimo nebetenka jokios prasmės.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu žino - tai kodėl sako, kad nežino?
Juk po tokio pareiškimo, kurį viešai padarė ne šiaip koks iešmininkas, o "Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pirmasis pavaduotojas", visi LG verksmai dėl nuostolingo keleivių vežimo nebetenka jokios prasmės.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment