Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.
Kiek buvo keleivių?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKiek mačiau, tai panašios (o gal ir analogiškos sėdynės) yra dviaukščių antroje klasėje?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNuo 2015 09 01 keiciasi bilietu kainos vaziuojant LG formavimo traukiniais.
Dabar pigiausias bilietas Lentvaris - Vilnus 87 ct, bus 90 ct.
Comment
-
Eilinį kartą panašu, kad taip lengvais nesutrumpins maršruto Šiauliai-Rokiškis. Daugiau informacijos straipsnyje:Atrodo, traukinuką pavyko išsaugoti
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąEilinį kartą panašu, kad taip lengvais nesutrumpins maršruto Šiauliai-Rokiškis. Daugiau informacijos straipsnyje:Atrodo, traukinuką pavyko išsaugoti
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSiulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSiulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
Informacija jau patvirtinta, kad maršrutas liks. Nebeskelbia apie maršruto trumpinimą ir patys LG.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąSiūlau LG pradėti dirbti daugiau su rinkodara. Vasara jokios reklamos nėra, kad galima pasiekti pajūrį. Taip pat suderinti tvarkaraščius, kad būtų įmanoma savaitgalį grįžti į Rokiškį iš Klaipėdos. Tada prisidėtų papildomų keleivių, nes studentams būtų patogus maršrutas. O dabar padaroma kuo nepatogiau keleiviui ir dejuojama, kad maršrutas nėra pelningas...
Informacija jau patvirtinta, kad maršrutas liks. Nebeskelbia apie maršruto trumpinimą ir patys LG.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSiulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
Comment
-
Na va, šauksmas tyruose atrodo pasiekė reikiamas LG ausis: šiandien, paprastą darbadienį, baiginėjantis vasaros sezonui, 9.56 iš Vilniaus išvykstantis grietasis į Klaipėdą buvo suformuotas jau iš 5 vagonų vietoj visą vasarą darbadieniais važiavusių 4... Visi keleiviai vagonuose, niekas neliko ant perono ir nelydėjo akimis nuvažiuojančio traukinio, žodžiu, taip, kaip ir dera civilizuotoje šalyje. Beje, traukinio užpildymas buvo apypilnis.
O dėl to, kad forume kažkas anksčiau rašė, jog PESA vienvagonis (nežinau kaip jį vadinti - vagonete; traukiniu kažkaip liežuvis neapsiverčia...) neatitinka 2 klasės komforto, visiškai pritariu: dalyje salono eilėje yra 5 sėdimos vietos, kėdės nepritaikytos tolimoms kelionėms, tai tipiskas 3 klasės priemiestinis vagonas.
Comment
-
Parašė Audriuz Rodyti pranešimąjog PESA vienvagonis (nežinau kaip jį vadinti - vagonete; traukiniu kažkaip liežuvis neapsiverčia...).
Comment
-
Parašė Audriuz Rodyti pranešimąŠiandien Vilnius-Šiauliai maršrutu važiavo dvi sukabintos automotrisės kaip kažkada senais laikais važiuodavo du sukabinti vengriški dyzeliai. Įdomu, kodėl neleido dviejų vagonų Pesos..? Kažin į kurį variantą daugiau tilptų keleivių - dvigubą automotrisę ar vieną dviejų vagonų Pesos dyzelį?
Comment
Comment