Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    630M yra su minkštomis sėdynėmis.<...>
    Kiek mačiau, tai panašios (o gal ir analogiškos sėdynės) yra dviaukščių antroje klasėje?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      PESA 630M-006.

      Atvaizdas
      EJ575 I kl.

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Šiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.
        Sudvigubinta TESA?

        Kiek buvo keleivių?

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Kiek mačiau, tai panašios (o gal ir analogiškos sėdynės) yra dviaukščių antroje klasėje?
          Nepanašios, elektriniuose patogesnės.

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Šiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.
            Na salonas, sėdėjimo vietos tikrai nebuvo tinkamos ilgesnei kelionei. Važiavau 19 dieną iš Vilniaus, PESA buvo vienguba, teko sedėti tarp dviejų žmonių, šalimais priekyje sėdint dar dviem, tad kojų nebuvo kur dėti. Keleiviai tikrai sėdi per arti vienas kito. Kita vertus, problemą dalinai galima spręsti leidžiant keleiviams laisvai susėsti, o ne pagal bilwte nurodytas vietas, tiesiog nesupratau kam tokia tvarka reikalinga.

            Comment


              Nuo 2015 09 01 keiciasi bilietu kainos vaziuojant LG formavimo traukiniais.

              Comment


                Didėja, mažėja?

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Nuo 2015 09 01 keiciasi bilietu kainos vaziuojant LG formavimo traukiniais.
                  Pasiteiravau Lentvario stotyje - bus apvalinamos kainos nuo 19 dienos.
                  Dabar pigiausias bilietas Lentvaris - Vilnus 87 ct, bus 90 ct.

                  Comment


                    Eilinį kartą panašu, kad taip lengvais nesutrumpins maršruto Šiauliai-Rokiškis. Daugiau informacijos straipsnyje:Atrodo, traukinuką pavyko išsaugoti

                    Comment


                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Eilinį kartą panašu, kad taip lengvais nesutrumpins maršruto Šiauliai-Rokiškis. Daugiau informacijos straipsnyje:Atrodo, traukinuką pavyko išsaugoti
                      Siulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.

                      Comment


                        Kaip bebankrutuojančiai Lietuvos jūrų laivininkystei 3 mln. Eur atsiranda. Tai gal ir Jūrų laivininkystei mums susimesti?
                        Nors kita vertus, savivaldybė irgi turi rodyti pastangas (kažką siūlyti), kad kažką daro, kad keleivių daugiau būtų.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          Siulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
                          Prastas pasiūlymas

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            Siulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
                            Siūlau LG pradėti dirbti daugiau su rinkodara. Vasara jokios reklamos nėra, kad galima pasiekti pajūrį. Taip pat suderinti tvarkaraščius, kad būtų įmanoma savaitgalį grįžti į Rokiškį iš Klaipėdos. Tada prisidėtų papildomų keleivių, nes studentams būtų patogus maršrutas. O dabar padaroma kuo nepatogiau keleiviui ir dejuojama, kad maršrutas nėra pelningas...

                            Informacija jau patvirtinta, kad maršrutas liks. Nebeskelbia apie maršruto trumpinimą ir patys LG.

                            Comment


                              Parašė sknts Rodyti pranešimą
                              Siūlau LG pradėti dirbti daugiau su rinkodara. Vasara jokios reklamos nėra, kad galima pasiekti pajūrį. Taip pat suderinti tvarkaraščius, kad būtų įmanoma savaitgalį grįžti į Rokiškį iš Klaipėdos. Tada prisidėtų papildomų keleivių, nes studentams būtų patogus maršrutas. O dabar padaroma kuo nepatogiau keleiviui ir dejuojama, kad maršrutas nėra pelningas...

                              Informacija jau patvirtinta, kad maršrutas liks. Nebeskelbia apie maršruto trumpinimą ir patys LG.
                              Bet www.litrail.lt tvarkaraščiuose dar ...

                              Comment


                                Kur dingo tvarkarasciai? As gaila neberandu LG puslapyje...

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  Siulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
                                  Tokio mokesčio administravimas atsieitų daugiau nei surinktos pajamos.

                                  Comment


                                    Na va, šauksmas tyruose atrodo pasiekė reikiamas LG ausis: šiandien, paprastą darbadienį, baiginėjantis vasaros sezonui, 9.56 iš Vilniaus išvykstantis grietasis į Klaipėdą buvo suformuotas jau iš 5 vagonų vietoj visą vasarą darbadieniais važiavusių 4... Visi keleiviai vagonuose, niekas neliko ant perono ir nelydėjo akimis nuvažiuojančio traukinio, žodžiu, taip, kaip ir dera civilizuotoje šalyje. Beje, traukinio užpildymas buvo apypilnis.

                                    O dėl to, kad forume kažkas anksčiau rašė, jog PESA vienvagonis (nežinau kaip jį vadinti - vagonete; traukiniu kažkaip liežuvis neapsiverčia...) neatitinka 2 klasės komforto, visiškai pritariu: dalyje salono eilėje yra 5 sėdimos vietos, kėdės nepritaikytos tolimoms kelionėms, tai tipiskas 3 klasės priemiestinis vagonas.

                                    Comment


                                      Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
                                      jog PESA vienvagonis (nežinau kaip jį vadinti - vagonete; traukiniu kažkaip liežuvis neapsiverčia...).
                                      Tokie vienvagoniai vadinami automotrisėmis, arba bėginias autobusais.

                                      Comment


                                        Šiandien Vilnius-Šiauliai maršrutu važiavo dvi sukabintos automotrisės kaip kažkada senais laikais važiuodavo du sukabinti vengriški dyzeliai. Įdomu, kodėl neleido dviejų vagonų Pesos..? Kažin į kurį variantą daugiau tilptų keleivių - dvigubą automotrisę ar vieną dviejų vagonų Pesos dyzelį?

                                        Comment


                                          Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
                                          Šiandien Vilnius-Šiauliai maršrutu važiavo dvi sukabintos automotrisės kaip kažkada senais laikais važiuodavo du sukabinti vengriški dyzeliai. Įdomu, kodėl neleido dviejų vagonų Pesos..? Kažin į kurį variantą daugiau tilptų keleivių - dvigubą automotrisę ar vieną dviejų vagonų Pesos dyzelį?
                                          absurdas su tom kietom ir nepatogiom PESOM, joms tikrai ne į Šiaulius važinėt. Niekad šitu reisu nevažiuosiu, bent jau kol riedmenų nepakeis...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X