Parašė nesekasi
Rodyti pranešimą
Pakaks čia tų pliurpalų apie privatizaciją - ji niekur neišsprendė geležinkelių problemų, ypač susijusių su keleivių vežimu. Lietuva iš viso maža šalis ir joje gali veikti tik vienas vienintelis vežėjas. Dėl masto ekonomijos. Visos problemos yra susijusios su valstybės politika viešajame transporte.
Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Pamatysite, kitais metais vis tiek LG uždarys kai kuriuos maršrutus. Kss dėl lėšų taupymo keleivių pervežimuose, tai vietos taupymui dar yra.
1. Naikinti maršrutą į Vilniaus oro uostą. Vien tik jo išlaidos galėtų kompensuoti maršrutą į Jašiūnus, Stasylas.
2. Stasylų maršrutą trumpinti iki Senųjų Stasylų. Visgi apie 7-8 km oro vežiojimo būtų mažiau. Problema tik su nakvojančiu vakariniu reisu - tas traukinys turėtų važiuoti iki Stasylų ir nakvoti ten. Kiek teko matyti, nakčiai važiuoja DR1A. O kodėl ne PESA?
3. Naikinti rytinį pirmąjį traukinį į Kauną, paliekant nakvoti Kaune dar vieną elektrinį traukinį. Rytinį antrąjį traukinį į Kauną paspartinti naikinant kai kuriuos sustojimus, o konkrečiai tarp Lentvario ir Vievio, paliekant tik Kariotiškes ir Rykantus. O galbūt ir jose nestojant. Gal dar keliose kitose nestojant.
4. Kai kuriuos Kauno krypties traukinius trumpinti iki Vilniaus. Vis tiek į N. Vilnią traukiniais mažai kas važiuoja.
5. Griežčiau planuoti traukinių dydį. Pavyzdžiui, į Marcinkonis nėra jokio reikalo leisti DR1A. PESŲ yra daugiau nei reikia, o važiuoja DR1A. Reikalui esant, iki Varėnos galėtų važiuoti dvi sukabintos PESOS, o toliau iki Marcinkonių tik viena.
6. Su Turmanto maršrutu, pripažinkime, 5 poros traukinių per daug. Bent vieną iš jų būtų galima sutrumpinti iki Visagino.
7. Kodėl PESAS aptarnauja mašinistas su padėjėju, jei jas gali aptarnauti tik vienas mašinistas? Kodėl elektrinius dviaukščius nuolat aptarnauja, kiek tenka matyti, dviese? Kodėl traukinio į Klaipėdą palydovai ir palydovės yra iš Vilniaus? Kodėl negalima pasamdyti klaipėdiečių? Dabar į reisą važiuoja po dvi komandas kiekvienam vagonui. Daug sutaupyti galima būtų įvedus tvarką šioje srityje.
Comment