Parašė VICIOKAS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąAš irgi manau, kad savaitgaliais lai leidžia didesnį traukinį, nes dabartinė situacija kai keleiviui reikia stovėti juos gali atbaidyti.
Comment
-
Parašė Brutalas Rodyti pranešimąMane neatbaidys, as kaip vaziavau tai ir vaziuosiu, bet yra pagyvenusio amziaus zmoniu kuriems reikia stoveti
sekmadienį iš Varėnos į Vilnių važiuot irgi tiek studenčiokų prisėdo, kad stebėtis reik, o traukiny gal vienas normalus vagonas ir du pusiniai...
Comment
-
Mane vis dar stebina LG rinkodara arba tiesa pasakius jos nebuvimas. Maršrutu Šiauliai-Vilnius-Šiauliai surenku 18 studentų + 2 dėstytojus - grupinė nuolaida negalioja, nes studentas jau pritaikyta 50 proc. nuolaida, 2 dėstytojai važiuoja už pilną kainą (nes per maža grupė - mažiau nei 10 žmonių).
Pigiau bus samdytis autobusą ir traukiniai eilinį kartą "veš orą". Vis girdime, kad LG patiria didelių nuostolių dėl mažo keleivių skaičiaus.
LG vadovybė galėtų pasivažinėt (susidaro įspūdis, kad nevažinėjo) po Europą traukiniais bei pasidairyt kokios ten yra taikomos nuolaidos bilietams.
Kada gi pagaliau "įstosim" į ES?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.29, 18:22.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąMane vis dar stebina LG rinkodara arba tiesa pasakius jos nebuvimas. Maršrutu Šiauliai-Vilnius-Šiauliai surenku 18 studentų + 2 dėstytojus - grupinė nuolaida negalioja, nes studentas jau pritaikyta 50 proc. nuolaida, 2 dėstytojai važiuoja už pilną kainą (nes per maža grupė - mažiau nei 10 žmonių).
Pigiau bus samdytis autobusą ir traukiniai eilinį kartą "veš orą". Vis girdime, kad LG patiria didelių nuostolių dėl mažo keleivių skaičiaus.
LG vadovybė galėtų išlipt iš prabangių automobilių (spėju) ir pasivažinėt po Europą traukiniais bei pasidairyt kokios ten yra taikomos nuolaidos bilietams.
Kada gi pagaliau "įstosim" į ES?
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąTik nereikia čia vadovybės kišti. Litrai yra milžiniška bendrovė, "valstybė valstybėje" ir tik iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad galima būtų išlipus iš brangių tarnybinių mašinų (Veidas rašė apie Dailydkos algą, juokinga, panašaus lygio bendrovių vadovai gauna 5 kartus (!!!) didesnį atlygį) susitvarkyti ir bilietų pardavimus, ir visą geležinkelių infrastruktūrą. Jau dabar dedamos milžiniškos pastangos, kad traukinių susisiekimas žmonėms būtų patogesnis. Traukinys Vilnius-Klaipėda taip įtemptą tvarkaraštį turi, jog piko metu negalima jam prikabinti papildomų vagonų, traukinys Vilnius-Kaunas netrukus taps (atidarius tunelį) pačiu ne tik greičiausiu, bet ir patogiausiu būdu nusigauti iš Vilnius miesto centro iki Kauno miesto centro. Žinoma, ne viskas padaryta idealiai, bet ar pasaulyje yra daug tokios pertvarkos patirčių? O gal nebuvote Latvijoje, Estijoje, kad kaltinate Litrailą. Sutinku tik dėl vieno - tokio dydžio bendrovė kol kas nesugebėjo nė piršto pajudinti tik dėl marketingo. O lojančių visada bus daug, kad ir kas būtų daroma...
Tai norit pasakyt, kad dėl marketingo ne vadovybė atsako, bet žemesnio rango? Konduktoriai ir kasininkės? Juokingai skamba - be vadovybės žinios niekas niekur nedaroma. Beje, žodis "vadovybė" nebūtinai turi reikšti "vadovas". Kalbėdamas apie vadovybę - turiu omeny platesnį ratą žmonių, kurie užima aukštas pareigas įmonėje.
Milžiniškai bendrovei kaip kad LG žymiau lengviau taikyti akcijas, nes pirma LG yra monoplininkė (tai tikriausiai ir trukdo plėtoti marketingą - kai kur nuleisti, kai kur pakelti kainas), o antra valdo plačią infrastruktūrą. Autobusų parkai tokių galimybių neturi. Nebent "Kautra", kuri valdo keletą autobusų parkų Kauno regione.
Latvijoje būnu dažnai - apie jų akcijines kainas ne piko metu jau rašiau (kaip ir daugelį kitų reportažų). Kas mums taip trukdo?
Dėl Kauno-Vilniaus pamatysim. Kiek pamenu keleivių gausa šis ruožas nepasižymėjo - važinėdavau dar iki tunelio uždarymo.
Kol nebus padaryta kardinalių pokyčių - tol keleiviai iš automobilių, autobusų į traukinius nepersės - taip kaip likusioje ES ir toje pačioje minėtoje Latvijoje.
O kaip sakot tie "lojantys" paprastai išlieka lojalūs traukiniams ir dar atveda naujų keleivių. Prieš svaidantis tokiais kaltinimais reikėtų pasverti žodžius.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.28, 16:58.
Comment
-
Beje, šiandien atvykęs į Vilnių traukiniu Klaipėda-Vilnius 11:08 val. berods antrąjame kelyje (?) mačiau D-1 su užrašu "Kaunas". Kaip tai suprast?
Gal vietoj E877 Vilnius-Kaunas 1 - išvykimas 11:55 val.?
Arba E878 Kaunas 1-Vilnius atvykimas 10:52 val.?
Ar šiaip tarp kitko.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.11, 09:38.
Comment
-
Tuščių D1 varymai į kauną, Radviliškį
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBeje, šiandien atvykęs į Vilnių traukiniu Klaipėda-Vilnius 11:08 val. antrąjame kelyje mačiau D-1 su užrašu "Kaunas". Kaip tai suprast?
Gal vietoj E877 Vilnius-Kaunas 1 - išvykimas 11:55 val.?
Arba E878 Kaunas 1-Vilnius atvykimas 10:52 val.?
Ar šiaip tarp kitko.
Tuščią D1 vasarą ne kartą mačiau per Kauno HES važiuojantį apie 12:45 h ir kol žvilgteldavau į laikrodį, spėdavau nustebti: nejaugi toks važiuoja į Šeštokus? Traukinys Vilnius-Šeštokai iš Palemono išvyksta 13:08 h.
Kai nustojo važinėti dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai, stotelėje Kaunas1 dyzelinio traukinio (D1, DR1A, RA2) matyti neteko.
Netaip seniai iš Kauno Su D1 (tą kartą ne su AR2) 15:55h išvažiavau į Marijampolę. Tai Jiesioje nestojantis traukinys sustojo prieš ją. Žvilgtelėjau pro langą, tai pamačiau gražų vaizdelį; už stoties nelyginį kelią užėmęs stovi tuščias D1, lyginiu atvažiuoja TEP70BS su "Gintaru". Tuščias D1 laukė signalo keisti kryptį ir važiuoti į Kauną, stoties budėtojas nenorėjo sulaikyti tarptautinio greitojo "Gintaras", tai pasirinko mums įprastą variantą sulaikyti vietinį dyzeliuką.
Vilniaus geležinkelio stotyje arba sustabdytą kitur (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse) anksčiau ne kartą esu matęs tuščią D1 su užrašu priekyje ŠIAULIAI arba RADVILIŠKIS.
Iki 2009 m. kovo mėnesio iš Vilniaus į Kauną ir Šiaulius dyzeliniai traukiniai po remonto važiuodavo su keleiviais.
Comment
-
Nuo lapkričio 1 d. uždaroma Naujosios Vilnios bilietų kasa. Keleiviai bilietus į traukinį 305/306 Mogiliovas - Minskas - Vilnius - Mogiliovas galės nusipirkti Vilniaus arba Kenos stotyse.
Dar vienas pastebėjimas - pagal naująjį Vilniaus - Turmanto - Vilniaus traukinių tvarkaraštį, nuėmus vakarinį traukinį (nr. 660) į Ignaliną, rytinis traukinys iš Turmanto (661) išvyks 3:55 (dabar išvyksta 4:38), iš Visagino 4:06 (dabar - 4:49). Įdomu, kiek bus juo važiuojančių...Paskutinis taisė 2Pack; 2009.10.24, 19:16.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 d. uždaroma Naujosios Vilnios bilietų kasa. Keleiviai bilietus į traukinį 305/306 Mogiliovas - Minskas - Vilnius - Mogiliovas galės nusipirkti Vilniaus arba Kenos stotyse.
Dar vienas pastebėjimas - pagal naująjį Vilniaus - Turmanto - Vilniaus traukinių tvarkaraštį, nuėmus vakarinį traukinį (nr. 660) į Ignaliną, rytinis traukinys iš Turmanto (661) išvyks 3:55 (dabar išvyksta 4:38), iš Visagino 4:06 (dabar - 4:49). Įdomu, kiek bus juo važiuojančių...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai reiskia, kad ir ji nuims. Beje, N. Vilnioje kasos tikriausiai uzdaromos laikinai, nes bus remontuojamas stoties vidus.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąViskas daroma, kad būtų nepatogiau ir būtų galima reisą nuimt išvis.
P.S. kad nepasirodyčiau labai šališkas tai - LG dirba dundukaiSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąO ar atsiras daugiau krypciu gelezinkeliu is Kauno, atidarius tuneli?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kodėl turėtų? Juk ir iki tunelio remonto niekas netrukdė atidaryt naujas kryptis Bet niekas neatidarė, nes keleivių pervežimas traukiniais nėra toks jau pelningas. Kokie, tavo manymu, traukinių maršrutai iš Kauno pasiteisintų?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment