Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKai važiavau Stasylų traukiniu, iki Valčiūnų visos vietos buvo užimtos. Gal reikėjo nors sutrumpinti tą maršrutą iki kurios iš tarpinių stočių?
nebūtų "užkonservavę" linijos Marcinkonys - BLR siena, gal ir dabar traukinys į Varšuvą važiuotų su lengvatinėm tranzito sąlygom per Gardiną...Paskutinis taisė statyba; 2014.12.13, 23:09.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąOFICIALUS RAŠTAS:
Nuo sausio 1d. nebelieka keleivinių į Stasylas ir Rokiškį. Nuo vasaros labai realu, kad ir į Marcinkonis....
LG darosi visiška krovinių vežimo įmonė....
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąpapasakok LG ponams... jiems viską tik nuimt, uždaryt ir išparceliuot...
nebūtų "užkonservavę" linijos Marcinkonys - BLR siena, gal ir dabar traukinys į Varšuvą važiuotų su lengvatinėm tranzito sąlygom per Gardiną...
O gal lenkų tautybės Šalčininkų rajono gyventojai kreipsis į Lenkijos valdžią, nes čia keleivinių traukinių nuėmimas prilygsta skriaudai Lietuvos lenkams.
Comment
-
Parašė mio Rodyti pranešimąKitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtųVisi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Ko gero, šis mano pranešimas bus aktualus šioje temoje. Tiesiog noriu priminti, jog lenkai jau džiaugiasi greito geležinkelio linijų sistema, o gudai derasi su kinais dėl tarpkontinentinio geležinkelio ruožų tinklo linijos tiesimo Baltarusijos teritorijoje. Tenka tik stebėtis, jog LG snaudžia ir nedalyvauja darybose. Atvirkščiai, atrodo, jog keleivinio geležinkelio tinklas Lietuvoje naikinamas.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Taip pat kiek yra tekę važiuot šiuo maršrutu ir nors jis važiuodavo tik kelis kart per dieną, visuomet būdavo pilnas žmonių.
Keleivių būtų buvę dar daugiau jei traukiniai būtų integruoti į miesto VT.
Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąNejaugi nepaliks bent iki Juodšilių? Nors Ten dabar jau važiuoja Miesto VT, bet juk dar visai nesenai buvo rekonstruotas peronas.
Taip pat kiek yra tekę važiuot šiuo maršrutu ir nors jis važiuodavo tik kelis kart per dieną, visuomet būdavo pilnas žmonių.
Keleivių būtų buvę dar daugiau jei traukiniai būtų integruoti į miesto VT.
Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...Paskutinis taisė statyba; 2014.12.15, 21:02.
Comment
-
Parašė mio Rodyti pranešimąLabai gaila, bet rodos nyksta keleivinis susisiekimas geležinkeliu. Suprantama iki pačių Stasylų gal ir nėra daug keleivių, tačiau iki Valčiūnų tikrai yra. Kitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtų
Del marsruto i Lyda svarstoma buvo uzpernai, bet tai nebutu net 30 proc tiek, kiek Minskas. iskaiciavus aptarnavimo kastus, ko gero marsrutas butu nerentabilus.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPeršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai dar pasakyk, kad tas maršrutas į tuos miestelius, kurių aš iki šio turbūt nė nebuvau girdėjęs, dar ir pelningas, kad privatininkas ten veržtųsi
Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.
Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.
Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
Comment
-
Mano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.Paskutinis taisė 2Pack; 2014.12.17, 12:16.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
Comment
-
Gruodzio 9 (antradienis) traukinyje G22 is Klaipedos i Vilniu apie 50% vietu buvo uzimtas. Gruodzio 10 (treciadienis) D647 is Vilniaus i Valkininkus pradzioje apie 70% vietu uzimtas, bet kai as islipau gal das 30% liko.
Bet keliaudamas atgal traukinyje D652 as tikrai buvau vienintelis keleivis visame traukinyje, o buvo ilgesnis, senas traukinys. I mano vagona veliau dar ilipe vienas zmogus, ir viskas. Zinau: buvo treciadienis, o gal irgi neteisingas kryptis, bet vis tiek labai mazai keleiviu. Tikiuosi, kad kitomis dienomis geriau...
O kai as ejau i Valkininku stoti, zmogus man paklause, kur einu. Tada atsakiau: "I stoti." O jis paklause: "Kodel ten eini? Nieko ten nera." Bet taip, traukinis vaziuoja is ten! ;-)
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNe kažin ką ilgenis nei maršrutas Radviliškis-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Felin Rodyti pranešimąGruodzio 9 (antradienis) traukinyje G22 is Klaipedos i Vilniu apie 50% vietu buvo uzimtas. Gruodzio 10 (treciadienis) D647 is Vilniaus i Valkininkus pradzioje apie 70% vietu uzimtas, bet kai as islipau gal das 30% liko.
Bet keliaudamas atgal traukinyje D652 as tikrai buvau vienintelis keleivis visame traukinyje, o buvo ilgesnis, senas traukinys. I mano vagona veliau dar ilipe vienas zmogus, ir viskas. Zinau: buvo treciadienis, o gal irgi neteisingas kryptis, bet vis tiek labai mazai keleiviu. Tikiuosi, kad kitomis dienomis geriau...
O kai as ejau i Valkininku stoti, zmogus man paklause, kur einu. Tada atsakiau: "I stoti." O jis paklause: "Kodel ten eini? Nieko ten nera." Bet taip, traukinis vaziuoja is ten! ;-)
Comment
Comment