Pamenu, prieš kelis metus važiavau iš Šiaulių į Vilnių. Kaip koks turistas buvau užsikabinęs ant peties fotoaparatą ir porą kartų nufotografavau traukinį. Po to paskubomis padariau kadrą vagone (stengiausi niekam nesimaišyti po kojomis). Tai kažkokia netoliese sėdėjusi nelabai išvaizdi panelė (sakyčiau early 20s) su kažkuo kalbėdama telefonu pradėjo savo pašnekovui "skųstis", kad "Čia fotografuoj visuokie kažką". Na tokiu piktu bambeklišku tonu. Mane net juokas suėmė. Tai turbūt ir su tais pravažiuojančiais traukiniais panašiai: "važiniej čia visuokė traukinej. Vos neįtrauk. Siaurs peruons".
Žmonės šiais laikais pikti - kažkokie irzlūs . Kabinėjimasi prie eilinės smulkmenos , kuri kitu atveju jokios įtakos nedaro ir t.t. Tiesiog iš šalies man asmeniškai tokie žmonės šlykščiai atrodo Kažkokie nervatikai , isterikai ir t.t. Vat.
Prie ko čia amžius? Žasliuose prekiniai traukiniai stotį pravažiuoja gan greitai. O antrasis peronas nėra iš plačiųjų. Todėl iš tiesų pavojinga stovėti jame laukiant traukinio.
Savaitgalį pasivažinėjau iš Kauno iki Palemono ir atgal. LG skelbia , kad visą vasarą jaunimui 10-26 metų asmenims su lojalumo kortele taikoma 20 procentų nuolaida. Tačiau pirkau bilietą pirmyn - atgal , nuolaidą gavau tik vienam bilietui , tai yra atgaliniui , ir tai tik 15 procentų... Kažkaip įdomiai čia
tai gal nepateikei dokumento įrodančio pačio amžiaus.
Man atrodo , kai gamino man tą kortelę . tai data gimimo buvo įrašyta į tą anketą. Turėjo turbūt susieti su ja. Na nesiginčysiu , nes čia dėl centų beto ir kelionė vistiek atsiėjo pigiau negu troleibusas , ar mikriukas ir greitai atvežė Pagirtina ,kad kondicionieriai veikia pastoviai , rašo salono ir lauko temperatūras.
Beja šio priežastis turėjo įtakos tai , kad reklaminiame plakate nenurodyta apie jokius dokumentus , o tik LG lojalumo kortelė.
Kai vedžiojant šunį prie gelžkelio, pro šalį pradundėdavo traukinys su dideliu užrašu ant šono - " Vilnius - Klaipėda" - įsivaizdavau , kaip moderniame traukiny keleiviai patogiai keliauja per Lietuvą, gaivinami kondicionierių, gurkšnodami kavą ir užkandžiaudami traukinio kavinėje , trumpindami laiką - panirdami į interneto džiungles ,naudodamiesi traukinio Wi-Fi, stebėdami video programą , ar žaisdami žaidimus - panašiai kaip keliaujant dabartiniuose lėktuvuose , ar šiuolaikiniuose kelionių autobusuose - personaliniuose video planšetuose , vis pamaloninami lipšnių stiartų dėmesio.
Bet kai prieš porą dienų - pirmą kartą pasiryžau keliauti prie jūros traukiniu ir įžengiau į traukinio "VILNIUS - KLAIPĖDA" vagoną - buvau švelniai tariant nustebintas. Išties - net netiktu tas žodis - nes "nustebintas" - turi kažkokios teigiamos prasmės, neva tikėjausi daug, bet gavau kažkiek mažiau, ar kažkokiam kitokiam pavidale , ar kažkaip panašiai. Žodžiu čia tas " nustebintas " netiktų, nes tai ką aš radau įžengęs į traukinį "VILNIUS - KLAIPĖDA" - neatitiko nei vieno mano įsivaizdavimo šešėlio. Jau pats įlipimo į traukinį ritualas nejučiom gražino gal trisdešimt metų atgal - tokie patys pekeliami laipteliai tokiam pačiam, gal tik perdažytame senutėliame, kelias santvarkas pegyvenusiame vagone, su tokiu pat anglimi kūrenamu arbatos puodu , likusiame atminty iš studentiškų kelionių po tenykštę sovietų sąjungą.Net ir palydovės buvo panašios į tas senų laikų koleges.
Apie kondicionierius - jokios kalbos. Vagone kas trečiam lange - maždaug per sprindį nusileidžiantis lango fragmentas. Lyg tyčia mano kelionė sutapo su vasaros karščio piku ir nepaisant keliu atidarytų lango fragmentų - vagone buvo tvanku ir prakaitu trenkė lyg kareivinėse. Traukiniui pajudėjus, keli lepūs jaunuoliai pradėjo rypauti, kad jiem pučia vėjas, ir pareikalavo kelis vos gaivesniu vėjeliu alsuojančius langelius uždaryti - ir vagonas pavirto tikru žaizdru. Kėdės , nors ir aptrauktos nauju audeklu, buvo ankštos ir nepatogios, nei atsilenkiančios, nei minkštos, nei jaukios. O nei Wi-Fi, nei pramogom, nei traukinio kavinuke - čia net nekvepėjo - tik susigūžusių keleivių prakaitu. Turėjau knygą, tai skaičiau, vis nusibraukdamas nuo akių prakaitą , o kai jau visai pristigau kvapo - išėjau į vagono koridorių ir prie palydovės kambarėlio - gaudžiau pralekiančio peizažo vėjelį besiveržiantį pro pagaliuku paremtą langelio plyšį.
Tuomet prisiminiau savo močiutės pasakojimą apie tai kuo skiriasi gyvuliai nuo žmonių. - Gyvuliam,- pasakojo mano močiutė - Gyvuliam svarbu prisikimšti pilvą maisto. O žmogui - svarbu, kad maistas būtų skanus, gražiai patiektas ir šnekos prie maisto būtų malonios.
Taigi, interpretuojant mano močiutės sakymą - argi Lietuvos Geležinkeliai - viena didžiausių šalies įmonių, skaičiuojanti šimtamilijoninius pelnus - argi minėtoji LG negalėtų išleisti kažkiek pinigų ir įrengti bent kelis modernius traukinius savo šalies piliečių kelionėms per Lietuvą? Žinoma, tai ne naftos tranzitas ir ne baltarusiškų trašų dardenimas ir ne milijardinis europinės vežės projektas, bet vis tik - Lietuvos žmonės jau dvidešimt treji metai - gyvena laisvoje šalyje. Ir jie tikrai nusipelnė gyventi patogiai ir maloniai.Jie nusipelnė ne tik maitintis, kad išliktų gyvi, kad nukeliautų kur jiem reikia ar dar kažko. Lietuvos žmonės - LG klientai - keleiviai - nusipelnė keliauti patogiai, linksmai ir maloniai. Įdomu ar skaičiuodami milijonus Lietuvos Geležinkeliai jaučia skirtuma - tarp "Maisto" ir "Valgio"?
Kai vedžiojant šunį prie gelžkelio, pro šalį pradundėdavo traukinys su dideliu užrašu ant šono - " Vilnius - Klaipėda" - įsivaizdavau , kaip moderniame traukiny keleiviai patogiai keliauja per Lietuvą, gaivinami kondicionierių, gurkšnodami kavą ir užkandžiaudami traukinio kavinėje , trumpindami laiką - panirdami į interneto džiungles ,naudodamiesi traukinio Wi-Fi, stebėdami video programą , ar žaisdami žaidimus - panašiai kaip keliaujant dabartiniuose lėktuvuose , ar šiuolaikiniuose kelionių autobusuose - personaliniuose video planšetuose , vis pamaloninami lipšnių stiartų dėmesio.
Bet kai prieš porą dienų - pirmą kartą pasiryžau keliauti prie jūros traukiniu ir įžengiau į traukinio "VILNIUS - KLAIPĖDA" vagoną - buvau švelniai tariant nustebintas. Išties - net netiktu tas žodis - nes "nustebintas" - turi kažkokios teigiamos prasmės, neva tikėjausi daug, bet gavau kažkiek mažiau, ar kažkokiam kitokiam pavidale , ar kažkaip panašiai. Žodžiu čia tas " nustebintas " netiktų, nes tai ką aš radau įžengęs į traukinį "VILNIUS - KLAIPĖDA" - neatitiko nei vieno mano įsivaizdavimo šešėlio. Jau pats įlipimo į traukinį ritualas nejučiom gražino gal trisdešimt metų atgal - tokie patys pekeliami laipteliai tokiam pačiam, gal tik perdažytame senutėliame, kelias santvarkas pegyvenusiame vagone, su tokiu pat anglimi kūrenamu arbatos puodu , likusiame atminty iš studentiškų kelionių po tenykštę sovietų sąjungą.Net ir palydovės buvo panašios į tas senų laikų koleges.
Apie kondicionierius - jokios kalbos. Vagone kas trečiam lange - maždaug per sprindį nusileidžiantis lango fragmentas. Lyg tyčia mano kelionė sutapo su vasaros karščio piku ir nepaisant keliu atidarytų lango fragmentų - vagone buvo tvanku ir prakaitu trenkė lyg kareivinėse. Traukiniui pajudėjus, keli lepūs jaunuoliai pradėjo rypauti, kad jiem pučia vėjas, ir pareikalavo kelis vos gaivesniu vėjeliu alsuojančius langelius uždaryti - ir vagonas pavirto tikru žaizdru. Kėdės , nors ir aptrauktos nauju audeklu, buvo ankštos ir nepatogios, nei atsilenkiančios, nei minkštos, nei jaukios. O nei Wi-Fi, nei pramogom, nei traukinio kavinuke - čia net nekvepėjo - tik susigūžusių keleivių prakaitu. Turėjau knygą, tai skaičiau, vis nusibraukdamas nuo akių prakaitą , o kai jau visai pristigau kvapo - išėjau į vagono koridorių ir prie palydovės kambarėlio - gaudžiau pralekiančio peizažo vėjelį besiveržiantį pro pagaliuku paremtą langelio plyšį.
Tuomet prisiminiau savo močiutės pasakojimą apie tai kuo skiriasi gyvuliai nuo žmonių. - Gyvuliam,- pasakojo mano močiutė - Gyvuliam svarbu prisikimšti pilvą maisto. O žmogui - svarbu, kad maistas būtų skanus, gražiai patiektas ir šnekos prie maisto būtų malonios.
Taigi, interpretuojant mano močiutės sakymą - argi Lietuvos Geležinkeliai - viena didžiausių šalies įmonių, skaičiuojanti šimtamilijoninius pelnus - argi minėtoji LG negalėtų išleisti kažkiek pinigų ir įrengti bent kelis modernius traukinius savo šalies piliečių kelionėms per Lietuvą? Žinoma, tai ne naftos tranzitas ir ne baltarusiškų trašų dardenimas ir ne milijardinis europinės vežės projektas, bet vis tik - Lietuvos žmonės jau dvidešimt treji metai - gyvena laisvoje šalyje. Ir jie tikrai nusipelnė gyventi patogiai ir maloniai.Jie nusipelnė ne tik maitintis, kad išliktų gyvi, kad nukeliautų kur jiem reikia ar dar kažko. Lietuvos žmonės - LG klientai - keleiviai - nusipelnė keliauti patogiai, linksmai ir maloniai. Įdomu ar skaičiuodami milijonus Lietuvos Geležinkeliai jaučia skirtuma - tarp "Maisto" ir "Valgio"?
Sveiki forumiečiai, norėčiau paklausti ar senai pakilo kainą keliaujant traukiniu? Šiandien keliaujant iš Kauno į Vilnių bilietas kainavo 22lt, o pirma klase jau ir 24lt. Lojalumo kortelė kainuoja jau 3.46/1 € pliusas LG 0.01cnt. pagal dabartinę kainą :-D vietoje buvusių 2lt anksčiau... neblogai pakilo kainos. Atsiprašau jeigu šią temą jau buvo kalbėta
Sveiki forumiečiai, norėčiau paklausti ar senai pakilo kainą keliaujant traukiniu? Šiandien keliaujant iš Kauno į Vilnių bilietas kainavo 22lt, o pirma klase jau ir 24lt. Lojalumo kortelė kainuoja jau 3.46/1 € pliusas LG 0.01cnt. pagal dabartinę kainą :-D vietoje buvusių 2lt anksčiau... neblogai pakilo kainos. Atsiprašau jeigu šią temą jau buvo kalbėta
Jus keliavote Express tipo traukiniu. nuo naujo tvarkarascio i ruose Kaunas -Vilnius ir atgla kursuoja tik antros klases paprastieji, greitieji ir ekspresai.
Lojalumo korteles pradine kaina buvo 2 lt, kadangi zmones uzsisako korteles, o paskui ju neatsiima,( iki 3000 neatsiimtu korteliu) nuspresta pabranginti korteles isdavimo kaina.
Jus keliavote Express tipo traukiniu. nuo naujo tvarkarascio i ruose Kaunas -Vilnius ir atgla kursuoja tik antros klases paprastieji, greitieji ir ekspresai.
Lojalumo korteles pradine kaina buvo 2 lt, kadangi zmones uzsisako korteles, o paskui ju neatsiima,( iki 3000 neatsiimtu korteliu) nuspresta pabranginti korteles isdavimo kaina.
savaitgalį Varėnoje vyks Grybų šventė vėl kaip pernai į šventę iš Vilniaus bus galima nuvykti šventiniu traukiniu, rašė taip pat, kad bilietams bus taikoma 50 % nuolaida. Džiugu, kad LG papildo tokių miestelių kaip Varėna šventes.
savaitgalį Varėnoje vyks Grybų šventė vėl kaip pernai į šventę iš Vilniaus bus galima nuvykti šventiniu traukiniu, rašė taip pat, kad bilietams bus taikoma 50 % nuolaida. Džiugu, kad LG papildo tokių miestelių kaip Varėna šventes.
pagirtina, tik kada tas traukinys vaziuoja atgal ?
www.litrail.lt tvarkaraštis rašo, kad traukinys Nr982 2014m. rugsėjo 27 d.(TIK !) iš Varėnos išvyks 22:00h, į Vilnių atvyks 23:20h, tarpiniai sustojimai -
Matuizos, Valkininkai, Rūdiškės, Lentvaris.
Comment