Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Nerijau, nepyk, bet pasakysiu tiesiai šviesiai. Dėl taip mąstančių žmonių, kurie dirba LG, daugelis maršrutų yra nuostolingi. Jei LG daugiau dėmesio skirtų keleivių aptarnavimo kokybei, o ne tik didžiuotųsi, kad nusipirko naujus riedmenius, tai keleivių tikrai padaugėtų. Dabar panašu, kad požiūris toks: mes nupirkome naujus traukinius, tačiau į visus kitus dalykus mums nusispjauti, nes keleivių vežimas yra nuostolingas, mes mastom kaip sovietmečiu ir jūs nuo mūsų atstokite. Taip dirbti pelningai gali tik pigios avialinijos, kur žmonės skrenda dėl mažos kainos. LG kainos nėra mažos, tai ir nereikia išsidirbinėti.
    pateikite pavyzdziu kur kainos yra didesnes nei konkurentu?
    taip pat ka pasakote gerinti aptarnavimo kokybe? kas konkreciai yra blogai, kur gerinti?

    Comment


      Pirmas pavyzdys. Dviračių vežimas traukiniu ir autobusu. Maršrutas Vilnius - Kaunas. Autobuso bilietas 20 lt + 0 lt (kautra) uz dvirati. Traukiniu 16 lt (3 klasė) ir 18 lt (2 klasė) + 6lt (3 klasė) arba 9 lt (2 klasė). Taigi kainos nėra mažiausios.
      Antras pavyzdys, kaip gerinti keleivių aptarnavimą. Jau mano ankščiau paminėtas mokytojos ir mokinių kelionės variantas.
      Trečias pavyzdys dėl keleivių aptarnavimo. Žmogus važiuoja iš Vilniaus geležinkelio stoties. Nori nusifotografuoti su draugais prieš kelione prie traukinio. Pamatę fotoaparatą pribėga apsauginiai reikalaudami stoties teritorijoje nefotografuoti. Man buvo tokia situacija su draugais iš Vokietijos. Jie liko nesupratę. Po tokių nesąmonių dingsta noras turėti bet kokių reikalų su tokia įmone. Aiškinimai, kad tai yra strateginis objektas, skamba kvailai šiais laikais. Jei kas norės padaryti nuotraukų, tai sugebės tai atlikti nepastebėtas.

      Comment


        Parašė sknts Rodyti pranešimą
        Pirmas pavyzdys. Dviračių vežimas traukiniu ir autobusu. Maršrutas Vilnius - Kaunas. Autobuso bilietas 20 lt + 0 lt (kautra) uz dvirati. Traukiniu 16 lt (3 klasė) ir 18 lt (2 klasė) + 6lt (3 klasė) arba 9 lt (2 klasė). Taigi kainos nėra mažiausios.
        Antras pavyzdys, kaip gerinti keleivių aptarnavimą. Jau mano ankščiau paminėtas mokytojos ir mokinių kelionės variantas.
        Trečias pavyzdys dėl keleivių aptarnavimo. Žmogus važiuoja iš Vilniaus geležinkelio stoties. Nori nusifotografuoti su draugais prieš kelione prie traukinio. Pamatę fotoaparatą pribėga apsauginiai reikalaudami stoties teritorijoje nefotografuoti. Man buvo tokia situacija su draugais iš Vokietijos. Jie liko nesupratę. Po tokių nesąmonių dingsta noras turėti bet kokių reikalų su tokia įmone. Aiškinimai, kad tai yra strateginis objektas, skamba kvailai šiais laikais. Jei kas norės padaryti nuotraukų, tai sugebės tai atlikti nepastebėtas.
        tema vadinasi keleiviu, o ne kroviniu gabenimas gelezinkeliais. LG keleiviu vezimo direkcija taiko pigiausias KELEIVIU vezimo paslaugas Lietuvos Respublikoje suformuotais traukiniais. LG taip pat siulo lojalumo kortele, bei kitu akciju. Jusu teise rinktis vezeja, o tiap pat skaityti uzrasus, kad negalima fotografuoti gelezinkelio teritorijoje esancius objektus.Normalus keleivis, jei jis is tikruju keleivis neanalizuos kitu tarnybu darbo, jo tikslas gauti kokybiska paslauga ir laiku .
        Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.01.10, 13:13.

        Comment


          Mokiniams siuloma isigyti lojalumo korteles ir visus metus vazineti su 20 proc nuolaida, nepildant jokiu prasymu ir negaistant laiko prie kasu.

          Comment


            O tai kur čia taip parašyta , kad negalima fotografuoti? Bet , kad už dviratį ima mokestį , tai yra absurdas manau.
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Mokiniams siuloma isigyti lojalumo korteles ir visus metus vazineti su 20 proc nuolaida, nepildant jokiu prasymu ir negaistant laiko prie kasu.
              Čia nebuvo kalbėta apie pastovų mokinių važinėjimą. Prašau atsižvelgti į mano aprašytą situaciją. Žinau ne vieną atvejį, panašų į mano aprašytą situaciją, kai tiesiog buvo atsisakyta kelionių. Tuo pačiu tai negautos pajamos LG. Nejau Nerijus_kns nori pasakyti, kad dėl vienos dienos kelionės mokiniai turi iš Rokiškio važiuoti iki Panevėžio, kad užpildyti prašymą nuolaidų kortelei, o po to dar kartą važiuoti iki Panevėžio jos atsiimti? Žmonėms, kurie pastoviai važinėja tuo maršrutu, dėl to problemų nekyla. Bet retsykiais važiuojantiems tai tik papildomi rūpesčiai.

              Dviratis be keleivio nevažiuos. Tai jei sudaromos sąlygos vežti dviračius, tada bus ir papildomų keleivių.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                tikrinamas kiekvienas bilietu kasininkes parduotas bilietas pagal standartini tarifa. t,y jei bus parduoti bilietai mazesne kaina, nei tarifas. Jai bus nuoskaita.
                Tarifas iš A į B yra 10 litų.
                1. Tu ateini į stotį B vienas, sakai: "man vieną bilietą iki A", kasininkė surenka galinės stoties kodą, keleivių skaičių, protinga mašina parodo "10 litų", sumoki pinigus ir važiuoji.
                2. Tu ateini į stotį B su chebra, sakai: "man dešimt bilietų iki A", kasininkė surenka galinės stoties kodą, keleivių skaičių, protinga mašina parodo "90 litų", nes jinai žino apie nuolaidas, tu paduodi pinigus ir visi važiuoja. Kasininkės užduotis yra tik suvesti kiek žmonių, kur.
                Gerai, kad LG dar nedaro taip kaip Rusijoje - jeigu perki daugiau kaip 9 bilietus vienu metu, turi papildomai primokėti.
                Paskutinis taisė Aleksio; 2014.01.10, 17:45.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  tikrinamas kiekvienas bilietu kasininkes parduotas bilietas pagal standartini tarifa. t,y jei bus parduoti bilietai mazesne kaina, nei tarifas. Jai bus nuoskaita.

                  Beje cia jau ne keleiviu vezimo tema, o bilietus parduodanciu darbuotoju darbo ypatumai
                  Visi pranešimai tinka šiai temai. Kaip keleiviui važiuoti nenusipirkus bilieto???

                  Comment


                    Esu laikomas durneliu triju forume esanciu zmoniu.todel trinu anketa. Nes esu puolamas. Linkiu vazineti tik savo masina.nebus problemu
                    Sekmes!

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      Esu laikomas durneliu triju forume esanciu zmoniu.todel trinu anketa. Nes esu puolamas. Linkiu vazineti tik savo masina.nebus problemu
                      Sekmes!
                      Nerijau, iš tavo pusės yra labai gražu, kad esi atsidavęs savo darbui ir, kad esi lojalus darbuotojas. Už ką tave ir gerbiame. Tačiau, sutik, kad LG keleivių vežimo srityje tikrai nepadaro visko ką galėtų. Iš kai kurių šioje diskusijoje pateiktų pavyzdžių ir iš asmeninės patirties drąsiai galiu teigti, kad LG keleivių vežimo veiklai reikalinga arba esminė reforma, arba konkurencija. Iš šalies susidaro tokia nuomonė , kad pačios LG (kurios 100 prc. akcijų priklauso valstybei) centrinėje administracijoje keleivių vežimas traktuojamas kaip valstybės primesta prievolė, kurią reikia vykdyti tik tam, kad galėtum pateisinti save visuomenėje, o ne tam, kad būtų tenkinami visuomenės poreikiai.
                      Galima suprasti kodėl krovinių pervežimas LG yra prioritetas ir, kad ši veiklos sritis daugiau mažiau yra optimizuota, t.y. nešą pelną. Keleivių pervežime gi, riedmenų atnaujinimo programa gal ir atrodo iš pirmo žvilgsnio įspūdingai, tačiau pačių paslaugų kokybė kelia labai daug abejonių. Ir šioje srityje tikrai yra kur pasitempti. Kad ir elementarus pavyzdys su Vilnius - oro uostas maršrutu. Ar šis maršrutas priderintas prie Klaipėdos-Vilniaus, Turmanto-Vilniaus, Kauno-Vilniaus maršrutų? Ar yra galimybė Klaipėdoje ar Kaune iš karto nusipirkti bilietą traukiniui į Vilniaus oro uostą? Gal būt tai yra smulkmenos, tačiau tų smulkmenų yra pernelyg daug, kad būtų galima sakyti jog LG keleivių pervežimas funkcionuoja gerai.
                      Gal būt, kai kurie forumo nariai, tame tarpe aš, ir neišmanome visų šios veiklos techninių ir ekonominių niuansų, tačiau mes kaip šios paslaugos vartotojai matome kokias paslaugas teikia LG ir kokias galima gauti tokioje pačioje srityje svetur. Tuo remiasi mūsų pastebėjimai ir tikrai nuoširdžiai viliamės, kad LG šioje srityje kažkada įvyks lūžis.
                      Paskutinis taisė Perfect; 2014.01.10, 20:57.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Nerijau, iš tavo pusės yra labai gražu, kad esi atsidavęs savo darbui ir, kad esi lojalus darbuotojas. Už ką tave ir gerbiame. Tačiau, sutik, kad LG keleivių vežimo srityje tikrai nepadaro visko ką galėtų. Iš kai kurių šioje diskusijoje pateiktų pavyzdžių ir iš asmeninė patirties drąsiai galiu teigti, kad LG keleivių vežimo veiklai reikalinga arba esminė reforma, arba konkurencija. Iš šalies susidaro tokia nuomonė , kad pačios LG (kurios 100 prc. akcijų priklauso valstybei) centrinėje administracijoje keleivių vežimas traktuojamas kaip valstybės primesta prievolė, kurią reikia vykdyti tik tam, kad galėtum pateisinti save visuomenėje, o ne tam, kad būtų tenkinami visuomenės poreikiai.
                        Galima suprasti kodėl krovinių pervežimas LG yra prioritetas ir, kad ši veiklos sritis daugiau mažiau yra optimizuota, t.y. nešą pelną. Keleivių pervežime gi, riedmenų atnaujinimo programa gal ir atrodo iš pirmo žvilgsnio įspūdingai, tačiau pačių paslaugų kokybė kelia labai daug abejonių. Ir šioje srityje tikrai yra kur pasitempti. Kad ir elementarus pavyzdys su Vilnius - oro uostas maršrutu. Ar šis maršrutas priderintas prie Klaipėdos-Vilniaus, Turmanto-Vilniaus, Kauno-Vilniaus maršrutų? Ar yra galimybė Klaipėdoje ar Kaune iš Karto nusipirkti bilietą traukiniui į Vilniaus oro uostą? Gal būt tai yra smulkmenos, tačiau tų smulkmenų yra pernelyg daug, kad būtų galima sakyti jog LG keleivių pervežimas funkcionuoja gerai.
                        Gal būt, kai kurie forumo nariai, tame tarpe aš, ir neišmanome visų šios veiklos techninių ir ekonominių niuansų, tačiau mes kaip šios paslaugos vartotojai matome kokias paslaugas teikia LG ir kokias galima gauti tokioje pačioje srityje svetur. Tuo remiasi mūsų pastebėjimai ir tikrai nuoširdžiai viliamės, kad LG šioje srityje kažkada įvyks lūžis.
                        Paslaugu kokybe yra vienas dalykas. O marsrutu pasiula kitas. Bilieta bet kuriam marsrutui galima isygyti bet kurioje stotyje .Pvz Ignalinoje glaima isigyti bilieta nuo Siauliu iki Mazeikiu.
                        Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.01.12, 12:09.

                        Comment


                          Kadangi turiu gerų pažįstamų dirbančių, LG keleivių vežimo direkcijoje, tai jie labai nori pakeisti daug dalykų. Bet anot jų, LG valdžia neleidžia jauniems darbuotojams priimti atsakingų sprendimų. Todėl taip ir gaunasi, kad LG tarsi sustojęs laikas.
                          To Nerijus_kns: suprantu, kad tu gal kitaip žiūri į šioje temoje aptariamus dalykus, nes dirbi įmonėje. Todėl nebematai to, ką mato paprastas keleivis. Kartais reikėtų įsiklausyti ir į kitų pastabas ir nepulti teisinti LG. Kartais tos pastabos gali būtų klaidingos, bet žmogus turi turėti teisę išsakyti savo nuomone.

                          Comment


                            Parašė sknts Rodyti pranešimą
                            Kadangi turiu gerų pažįstamų dirbančių, LG keleivių vežimo direkcijoje, tai jie labai nori pakeisti daug dalykų. Bet anot jų, LG valdžia neleidžia jauniems darbuotojams priimti atsakingų sprendimų. Todėl taip ir gaunasi, kad LG tarsi sustojęs laikas.
                            To Nerijus_kns: suprantu, kad tu gal kitaip žiūri į šioje temoje aptariamus dalykus, nes dirbi įmonėje. Todėl nebematai to, ką mato paprastas keleivis. Kartais reikėtų įsiklausyti ir į kitų pastabas ir nepulti teisinti LG. Kartais tos pastabos gali būtų klaidingos, bet žmogus turi turėti teisę išsakyti savo nuomone.
                            Prasau nekisti mane i visokius reikalus. Nesu as joks LG darbuotojas. As tik gaunu info. visus pasiulymus rasykite i aptarnavimas@litrail.lt i protingus klausimus bus atsakyta.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              5 litu mokestis taikomas tik pilna kaina vaziuojantiems keleiviams, studentams, 70, 80 metu sukakusiems asmenims. Asmenims turinttiems neigaluma nuo gruodzio 1 d paslaugos mokestis netaikomas.
                              Jei žmogus ne lengvatininkas, tai reikia "numelžti" taip, kad pasiskaičiavęs daugiau traukiniu nenorėtų važiuoti

                              Mokedami uz komunalines paslaugas, Juas taip pat mokate aptarnavimo mokesti bankams..

                              sis 5 litu mokestis atitenka keleiviu aptarnavimui. bendrove uz juos spausdina tvarkarascius keleiviams, informacinius plakatus ir kita.
                              Reikia suprasti kada ir už ką mokama. Mokėdamas už komunalines paslaugas aš bankui sumoku mokestį už tarpininkavimą, kad jis mano pinigus pervestu įmonei X ir man pačiam nereikėtų eiti pas juos ir įmokėti pinigų į kasą. T.y. aš moku įmokas ne bankui, jis tik kaip tarpininkas pasiima savo dalį.

                              O čia važiuodamas LG, pirkdamas LG paslaugą, aš dar moku LG už kažkokį aptarnavimą. Kaip įmanoma nusipirkti bilietą paslaugai, kai į paslaugos suteikimą neįeina aptarnavimas? Dėl manęs galėtų to konduktoriaus su savo 5lt įkainota paslauga visai nebūti, man jo nereikia, jo reikia LG - tegu patys ir susimoka.

                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Prasau nekisti mane i visokius reikalus. Nesu as joks LG darbuotojas. As tik gaunu info. visus pasiulymus rasykite i aptarnavimas@litrail.lt i protingus klausimus bus atsakyta.
                              Pranešimus rašote kaip įmonės atstovas, tokios reakcijos ir susilaukiate. Net ir šiame pranešime pažymėtoje vietoje rašote taip, tarsi pats skaitytumėte ir atrašinėtumėte tuos laiškus.

                              Comment


                                Noredami vaziuoti traukiniu bilietus pirkite bilietu pardavimo kasose, o kasai neveikiant - is konduktoriaus traukinyje. Tuomet 5 litu paslaugos mokecio moketi nereikes. Tokios taisykles.Jos iskabintos interneto tinklapyje ir kiekvienos stoties skelbimu lentoje.

                                Comment


                                  Nuo 2013 m. birželio 10 d., mokiniai keliaudami traukiniais Lietuvoje ir pateikę TAMO elektroninį mokinio pažymėjimą (toliau – EMP) gali naudotis „Lietuvos geležinkelių“ suteikiama 20 proc. nuolaida vienkartiniams bilietams. Tad piniginėje visuomet turėti savo EMP ir jį pateikite traukinių bilietų kasoje prieš įsigyjant bilietą. Kasininkė nuskenuos EMP brūkšninį kodą ir pritaikys nuolaidą. Šiuo metu nuolaida suteikiama tik vienkartiniams kelionės traukiniu bilietams. NUOLAIDA TAIKOMA IR TRAUKINYJE PERKANT BILIETUS IS KONDUKTORIAUS. Smagių Jums kelionių. TAI ATSTOJA PRASYMU PILDYMO TVARKA.
                                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.01.12, 13:21.

                                  Comment


                                    Ačiū.
                                    Gal planuojamas kažkada ateityje rytinis Šiauliai-Vilnius apie 7 val.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      tikrinamas kiekvienas bilietu kasininkes parduotas bilietas pagal standartini tarifa. t,y jei bus parduoti bilietai mazesne kaina, nei tarifas. Jai bus nuoskaita.
                                      Beje dar toks klausimas - kodėl kasininkei nesuteikta teisė pritaikyti GALIOJANČIAS (oficialiai patvirtintas) nuolaidas?

                                      Ir jeigu jau manoma, kad kasininkės gali sukčiauti (mušti bilietus su nuolaida, bet paimti iš pirkėjo pilną kainą), tai kas toms sukčiaujančioms kasininkėms trukdo prisispausdinti tų prašymų ir prikeverzoti skirtingų parašų? Visiek "Keleivių vežimo direkcijos direktorius" jokio būdo patikrinti parašo tikrumą neturi, tai net ir neįmanoma.

                                      Comment


                                        Nenoriu vėl bunbėti, ar kai kam pasirodyti pesim istė, bet šiandienos nuotykiai vėl traukinyje. Atėjau į Panevėžio geležinkelio stotį maždaug 25 min likus iki traukinio išvažiavimo, bet...teko tik pabučiuoti durų rankeną, nes kasa nedirbo, o ir pati stotis užrakinta. Tad likusį laiką keleiviams teko šalti (kaip žinia šiandien už lango ne pliusinė temperatūra).
                                        Šiuo metu trauki nyje yra tik (anot kontrolės NE T) trys keleiviai. Juokingiausia, kad kartu važiuoja šiandien ne vienas kontrolierius, bet dviese bilietus pardavinėje. Paklausus kaip čia taip gaunas, kad keleivių nėra, o kontrolierių du, atsakyta buvo, kad "visi nori dirbt". Kitaip tariant pristeigta perdaug darbo vietų (nors gal vienai man tik taip atrodo). Beje, dar vienas pastebėjimas: reklamuojamos Lg nuolaidų kortelės, deja ne visur jas galima panaudoti, nes štai traukinyje kontrolieriaus pardavinėjami bilietai neturi kortelių nuskaitymo aparato.

                                        Comment


                                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                          Kadangi turiu gerų pažįstamų dirbančių, LG keleivių vežimo direkcijoje, tai jie labai nori pakeisti daug dalykų. Bet anot jų, LG valdžia neleidžia jauniems darbuotojams priimti atsakingų sprendimų. Todėl taip ir gaunasi, kad LG tarsi sustojęs laikas. (...)
                                          Keli LG darbuotojai tą patį pasakojo man... Įsiminiau pasakytus žodžius "mes taip pat norime daugiau keleivinių traukinių". O atsiliepimai apie blogus viršininkus man ne naujiena seniai ...

                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          (...) Nesu as joks LG darbuotojas. As tik gaunu info. (...)
                                          Kalbi netiesą ! ! !
                                          Ne darbuotojas tiek info negaus...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X