Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Skaiciavimo biure, kur baigus pamaina savo dienos darba priduoda bilietu kasininkes turi pateisinti, kam kodel ir kiek bilietu pardave su 10 30 procentu nuolaida (vel gi bilietu bus maziausia 6)
    Va čia ir atsakymas. Kaip pateisins savo darbą skaičiavimo biuras (kas čia per daiktas ir kam jis išvis reikalingas ?), jeigu neturės ką skaičiuoti ir kokių popierių dėlioti iš vienos krūvelės į kitą. Tikriausiai tame "biure" dirba ne vienas ir ne du darbuotojai, kurie juk turi turėti kažkokios veiklos. Nenustebčiau, jeigu jie dar turi rašyti kokias ataskaitas, kiek tų prašymų ir kitokių beverčių popierių suskaičiavo per dieną.
    Automatiškai darbu apkraunamas ir direktorius, kuris turi atlikti didelį darbą vizuodamas visokius tokius beprasmius popierius. Už tai gal ir priedą galima kokį skirti, dėl didelio darbo krūvio, nes turbūt reikia pavizuoti ir skaičiavimo biuro, apskaičiavimo biuro, analizės biuro, blankų apskaitos biuro ir kitų "aparato sraigtelių" ataskaitas, prašymus, bei kitas rašliavas.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Va čia ir atsakymas. Kaip pateisins savo darbą skaičiavimo biuras (kas čia per daiktas ir kam jis išvis reikalingas ?), jeigu neturės ką skaičiuoti ir kokių popierių dėlioti iš vienos krūvelės į kitą. Tikriausiai tame "biure" dirba ne vienas ir ne du darbuotojai, kurie juk turi turėti kažkokios veiklos. Nenustebčiau, jeigu jie dar turi rašyti kokias ataskaitas, kiek tų prašymų ir kitokių beverčių popierių suskaičiavo per dieną.
      Automatiškai darbu apkraunamas ir direktorius, kuris turi atlikti didelį darbą vizuodamas visokius tokius beprasmius popierius. Už tai gal ir priedą galima kokį skirti, dėl didelio darbo krūvio, nes turbūt reikia pavizuoti ir skaičiavimo biuro, apskaičiavimo biuro, analizės biuro, blankų apskaitos biuro ir kitų "aparato sraigtelių" ataskaitas, prašymus, bei kitas rašliavas.
      ... ir pademonstruoti, ant kiek "nuostolingas" yra keleivių vežimas traukiniais...

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        LG - valstybine imone ir cia kiekvienam pirstelejimui reik rasyt dokumentus ir prasymus... juokinga, jei nebutu graudu.. Suprantu, kai dar keliavom i Ukraina grupe zmoniu - taip, gal uzsieniui reikia kazkokiu, bet, atsiprasau, vaziuoti Paneriai - Voke grupei zmoniu ir rasyti A4 formato prasyma - cia jau akmens amzius...
        Gerbiamieji kolegos, forume, tikrai neteisingai informavo. Kai dirbdavau šitą darbą puikiai parduodavau bilietus traukiniuose pritaikęs nuolaidas, jeigu buvo tokių atvejų. Apie situacija perkant kasoje negaliu atsakyti. Bet Kontrolierių kasos aparatuose tokia kombinacija yra tikrai. Esu susidūręs tik su tais atvejais, kai važiuodavo didelė grupė dviratininkų tai jie kiek žinau rašydavo prašymus, dėl dviračių vežimo. Tai mus tiesiog įspėdavo, rūmų budėtoja maloniai palydėdavo į traukinį keleivius ir jokių problemų.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          Jei bilietu pardavimo agentes parduos viska su nuolaida neturedama paraiskos, tada ji tures sumoketi kainu skirtuma is savo kisenes.. prasymas pateikiamas ir traukinyje tikrinanciaim konduktoriui.Kuris ir gi tikrina ar kasininke nesavavaliskai taiko nuolaida.
          Kodėl kasininkė turi kažką primokėti, jeigu pinigų suma kasoje ir kasos aparato duomenų bazėje sutampa? Bilieto kainą (kurią sumoka keleivis) ne pati kasininkė atspausdina, o komputeris, kurio programoje įrašyti: "jeigu bilietu kiekis viename uzsakyme virsija 6, bilieto kaina sumazinama 10%" yra pradedančiojo programisto 1 min darbas.

          Comment


            O kam konduktoriui prašyti pažymėjimo , kuris leidžia važiuoti su nuolaida? Kiek teko važiuoti , tai stoties kasoje visada prašydavo pažymėjimo , nes ant bilieto atspaudintas būdavo to pažymėjimo numeris.
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
              O kam konduktoriui prašyti pažymėjimo , kuris leidžia važiuoti su nuolaida? Kiek teko važiuoti , tai stoties kasoje visada prašydavo pažymėjimo , nes ant bilieto atspaudintas būdavo to pažymėjimo numeris.

              Na o jei tau kas nors bileta nupirko su pazymejimu nors nuolaida tau nepriklauso ? )
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                O kam konduktoriui prašyti pažymėjimo , kuris leidžia važiuoti su nuolaida? Kiek teko važiuoti , tai stoties kasoje visada prašydavo pažymėjimo , nes ant bilieto atspaudintas būdavo to pažymėjimo numeris.
                Būtina, būtina įvesti konduktoriui pažymėjimo numerį, nes tik jis patvirtina, kad bilietas parduotas būtent tam asmeniui. Jeigu jo nėra įvesta, o yra pritaikyta studento nuolaida, tada yra klaida.

                Comment


                  Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                  Būtina, būtina įvesti konduktoriui pažymėjimo numerį, nes tik jis patvirtina, kad bilietas parduotas būtent tam asmeniui. Jeigu jo nėra įvesta, o yra pritaikyta studento nuolaida, tada yra klaida.
                  Na aš stoties kasoje jį parodydavau , įvesdavo , o traukinyje jo neprašydavo manęs tik bilietą parodyti ir ant jo štampą uždėdavo , kad pažymėtas.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Pabandome panagrinėti gyvenimišką situaciją. Mokytoja su vaikais nori važiuoti maršrutu Rokiškis - Šiauliai. Mokytoja dirba Rokiškyje. Ten nėra bilietų kasos traukinyje. Jai parašius prašymą reikia važiuoti iki Panevėžio bilietų kasos ir ten pirkti bilietus. Tai kur čia logika? Per tokius absurdus netenkama keleivių. Jei jau labai LG nori to popierizmo, tai turėtų užtekti prašymo parašyto ir pateikto konduktoriui, kuris pritaikytų nuolaida bilietams traukinyje. Prašyme galėtų būti nurodytas keliaujančių sąrašas, kad stotyje susitikę žmonės nepiktnaudžiautų norėdami sutaupyti.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Matau nelabai supranti kas yra siūloma. Taip, pagal esamą biurokratinę tvarką, būtų taip kaip sakai. Siūloma ne kasininkėms laužyti tvarką, o valdžiai pakeisti tvarką, kad kasininkės galetų taip daryti nelaužydamos tvarkos.
                      o ka man asmeniskai siulai?

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kodėl kasininkė turi kažką primokėti, jeigu pinigų suma kasoje ir kasos aparato duomenų bazėje sutampa? Bilieto kainą (kurią sumoka keleivis) ne pati kasininkė atspausdina, o komputeris, kurio programoje įrašyti: "jeigu bilietu kiekis viename uzsakyme virsija 6, bilieto kaina sumazinama 10%" yra pradedančiojo programisto 1 min darbas.
                        tikrinamas kiekvienas bilietu kasininkes parduotas bilietas pagal standartini tarifa. t,y jei bus parduoti bilietai mazesne kaina, nei tarifas. Jai bus nuoskaita.

                        Beje cia jau ne keleiviu vezimo tema, o bilietus parduodanciu darbuotoju darbo ypatumai

                        Comment


                          Keleiviu aptarnavimas pakliūna į keleivių vežimą LG.

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            o ka man asmeniskai siulai?
                            Siūlau danešti aukščiau stovintiems, kad taikoma tvarka (su prašymų pildymu kasose) neturi pridėtinės vertės.

                            Comment


                              Parašė sknts Rodyti pranešimą
                              Keleiviu aptarnavimas pakliūna į keleivių vežimą LG.
                              Tai jau išaiškinta: nepatinka, nevažiuok. Valink n....! Keleivių vežimas ir taip yra nuostolingas. Užsikniskit su savo nuolaidom ir gyvenimiškom istorijom iš provincijos pedagogų gyvenimo...


                              Kažkada Vilniaus savivaldybės transporto skyrius man panašiai išaiškino, kai turėjau pretenzijų...
                              Paskutinis taisė railman; 2014.01.10, 12:21.

                              Comment


                                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                Keleiviu aptarnavimas pakliūna į keleivių vežimą LG.
                                Keleivio bilietas patikrinamas traukinyje arba perone pries ilipant. Visa kita keleivis vaziuoja ten, kur jam reikia...Niekas daugiau prie jo daugiau nesikabineja. Nepatinka valstybines bendroves marsrutu pasiula ar kazkoks ,,perdetas'' aptarnavimas, teise rinktis lengvaji automobili, arba autobusa. ten tikrai vairuotojas nedirbs isskirtinio aptarnavimo specialistu.. ilipai, parode bilieta i ir vaziuoji...
                                Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.01.10, 12:29.

                                Comment


                                  Kad viskas normaliai su tuo aptarnavimu, tikrai ne prasciau nei vakaruose. Man tik kliuna 5lt komisinis mokestis, kuris skatina rinktis autobusa, jei kartais veluoji i traukini, marsute Vilnius-Kaunas.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    Keleivio bilietas patikrinamas traukinyje arba perone pries ilipant. Visa kita keleivis vaziuoja ten, kur jam reikia...Niekas daugiau prie jo daugiau nesikabineja. Nepatinka valstybines bendroves marsrutu pasiula ar kazkoks ,,perdetas'' aptarnavimas, teise rinktis lengvaji automobili, arba autobusa. ten tikrai vairuotojas nedirbs isskirtinio aptarnavimo specialistu.. ilipai, parode bilieta i ir vaziuoji...
                                    Jeigu LG būtų privati įmone - tada taip, jos vidinis reikalas, vilioti klientus ar juos siųsti "ant trijų raidžių".

                                    Bet kadangi LG priklauso valstybei, tai yra mūsų (piliečių) tiesioginis interesas, kad ji veiktų efektyviai (nesiuntinėtų klientų, ir bent jau kaip minimum neužsiminėtų beprasmiu popierizmu, generuojančiu "keleivių vežimo nuostolius").

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Kad viskas normaliai su tuo aptarnavimu, tikrai ne prasciau nei vakaruose. Man tik kliuna 5lt komisinis mokestis, kuris skatina rinktis autobusa, jei kartais veluoji i traukini, marsute Vilnius-Kaunas.
                                      5 litu mokestis taikomas tik pilna kaina vaziuojantiems keleiviams, studentams, 70, 80 metu sukakusiems asmenims. Asmenims turinttiems neigaluma nuo gruodzio 1 d paslaugos mokestis netaikomas.

                                      Mokedami uz komunalines paslaugas, Juas taip pat mokate aptarnavimo mokesti bankams..

                                      sis 5 litu mokestis atitenka keleiviu aptarnavimui. bendrove uz juos spausdina tvarkarascius keleiviams, informacinius plakatus ir kita.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Jeigu LG būtų privati įmone - tada taip, jos vidinis reikalas, vilioti klientus ar juos siųsti "ant trijų raidžių".

                                        Bet kadangi LG priklauso valstybei, tai yra mūsų (piliečių) tiesioginis interesas, kad ji veiktų efektyviai (nesiuntinėtų klientų, ir bent jau kaip minimum neužsiminėtų beprasmiu popierizmu, generuojančiu "keleivių vežimo nuostolius").
                                        nieko, tuoj pabrangs bilietai,,netinkamos paslaugos pirkejams'' atsibos vaziuoti ir taip pigiausia transporto priemone.

                                        Comment


                                          Nerijau, nepyk, bet pasakysiu tiesiai šviesiai. Dėl taip mąstančių žmonių, kurie dirba LG, daugelis maršrutų yra nuostolingi. Jei LG daugiau dėmesio skirtų keleivių aptarnavimo kokybei, o ne tik didžiuotųsi, kad nusipirko naujus riedmenius, tai keleivių tikrai padaugėtų. Dabar panašu, kad požiūris toks: mes nupirkome naujus traukinius, tačiau į visus kitus dalykus mums nusispjauti, nes keleivių vežimas yra nuostolingas, mes mastom kaip sovietmečiu ir jūs nuo mūsų atstokite. Taip dirbti pelningai gali tik pigios avialinijos, kur žmonės skrenda dėl mažos kainos. LG kainos nėra mažos, tai ir nereikia išsidirbinėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X