Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO per tuos slaptus pirkėjus - savanorius , žmonės negauna darbo...
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO per tuos slaptus pirkėjus - savanorius , žmonės negauna darbo...
O darbą gauna bet kas, kas nori jį gauti. Tai nėra problema. Bent jau ne Lietuvoje ir ne šiais laikais.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąMano pasakymo esmė ne ši buvo...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokia? Kad slaptu pirkėju tapo savanoris iš gatvės, o ne etatinis LG DL darbuotojas?
Aš suprantu , kad slapti pirkėjai yra beveik visose aptarnaujančiose sferose , bet , kad savanoriu būti , tai nežinauNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątema vadinasi keleiviu vezimas, o ne slapti pirkejai.
Matomai imonei nereikia slaptu pirkeju, nes skundu apie teikiamu paslaugu kokybe ir nesuteiktu paslaugu ,- NERA !
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąŽmonės nesiskundžia, tai keleivių aptarnavimo kokybė ir netikrinama. Realiai pagalvojus, kas skųsis, jei gauna galimybę pavažiuoti pigiau. Nors tokius dalykus skatina kai kuriais atvejais nelogiška LG kainodara. Vienu maršrutu man pavažiuoti apie 18 km kainuoja iki 4lt, o dviračio vežimas - 5lt. Nematau visiškai logikos, kad dviračiui bilietas kainuoja brangiau negu žmogui. Galėtų kainuoti kažkokią kainos dalį, nuo pilnos keleivio bilieto kainos.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Tai tada visuose ruožuose turėtų būti dviračių vežimo kaina didesnė už keleivių. Bet taip nėra. Man asmeniškai labai daug kartų siūlė vežti dviratį už mažesnę kainą. Noriu pasakyti, kad pati LG valdžia kai kuriais savo sprendimais sukuria sąlygas tokiam darbuotojų elgesiui. Tačiau tai neįtakoja tokių dalykų, kaip aplaidus kontrolierių darbas, atstumiantis elgesys, ir panašiai. Norint daugiau kokybės, reikia darbuotojus motyvuoti ir tuo pačiu kontroliuoti. Dabar panašu, kad valdžiai niekas neįdomu. Todėl šiuo atveju padėtų „savanoriški slapti pirkėjai“, kurie galėtų teikti ataskaitas vadovams. Jei vadovai gautų daugiau signalų apie tam tikrų darbuotojų darbą, tai tada galėtų atlikti vidinį patikrinimą. Kaip motyvacija savanoriams galėtų tapti kokia papildoma nuolaida su kortelę ar pan.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTai tada visuose ruožuose turėtų būti dviračių vežimo kaina didesnė už keleivių. Bet taip nėra. Man asmeniškai labai daug kartų siūlė vežti dviratį už mažesnę kainą. Noriu pasakyti, kad pati LG valdžia kai kuriais savo sprendimais sukuria sąlygas tokiam darbuotojų elgesiui. Tačiau tai neįtakoja tokių dalykų, kaip aplaidus kontrolierių darbas, atstumiantis elgesys, ir panašiai. Norint daugiau kokybės, reikia darbuotojus motyvuoti ir tuo pačiu kontroliuoti. Dabar panašu, kad valdžiai niekas neįdomu. Todėl šiuo atveju padėtų „savanoriški slapti pirkėjai“, kurie galėtų teikti ataskaitas vadovams. Jei vadovai gautų daugiau signalų apie tam tikrų darbuotojų darbą, tai tada galėtų atlikti vidinį patikrinimą. Kaip motyvacija savanoriams galėtų tapti kokia papildoma nuolaida su kortelę ar pan.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Dar pasipildau , štai ką teko paskaityti www.litrail.lt , planuojama iki 2015 dar įsigyti dvejius dviaukščius ir elektrifuoti liniją nuo Vilniaus iki Minsko.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKad aptarnavimas buti tinkamas, bendrove darbuotojams turetu buti lojali. tiap pat atsisakyti visikai konduktoriu paslaugu, o palikti tik kontrole. Manau didelio nuostolio nebus..
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu atsisakytų konduktorių, tektų atidayti kasas visuose sustojimo punktuose, o tai nėra pigus malonumas.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu atsisakytų konduktorių, tektų atidayti kasas visuose sustojimo punktuose, o tai nėra pigus malonumas.
Comment
-
Internete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.
Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?
Comment
-
Kaip tai ką? Atiduoda tą prašymą saugumui, tie tuomet patikrina ar čia ne dėl politinės veiklos žmonių grupė susibūrusi, t.y. ar nevyksta mitingas. Jei randa politinės veiklos pėdsakų, organizatorius baudžia.
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąInternete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.
Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąInternete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.
Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?
Ir dar jeigu paskaičiuotume, kiek kainuoja to direktoriaus darbo valanda, ir valandų per mėnesį jis vizuoja tokius prašymus - visa tai yra "nuostolingo keleivių vežimo" "savikainos" dalis.
Comment
Comment