Labai dažnai važinėju (Kybartai-) Kazlų Rūda - Kaunas ir atgal, niekad neteko matyti kontrolierių besielgiančių netinkamai, visada sąžiningai patikrina visų bilietus, pažymėjimus, tad keista skaityti ir patikėti, jog tokie dalykai kažkur vyksta.
Kažkaip ir aš to nepastebėjau ruože Šiauliai-Klaipėda
O ar teko bandyt paduot kontrolei seną bilietą? Kita vertus, sutinku, kad yra puikių LG darbuotojų, bet kaip sakoma šaukštas deguto ir statinę medaus sugadina
Ką tai duoda ir kodėl niekur kitur jų nežymi Vakarų Europoje?
Čia kažkoks sovietinis reliktas - tas pats Latvijoje, Rusijoje, Baltarusijoje.
O ne todel zymisi, kad zinotu kiek turi kur islipti ir jei pamatys, kad tiek neislipo supras, kad kazkas zuikiu toliau vaziuoja? Kaip kitaip atsiminti jei keleiviu daug? Butu kaip tik sveikintinas dalykas ir naudingas LG bilietu pajamoms, del kuriu kaip tik ir uzvire diskusija.
Tie patys darbuotojai aptarnauja Klaipedos, Mazeikiu, ir Rokiskio dyzelinius traukinius.
p. Kristina kodel Jus izvelgiate tik kas bloga? negi jums gaila, kad pati vaziuojate senu bilietu ir niekas nepasako jums komplimento? ko gero konduktoriai jums turetu specialu demesi rodyti? is tikruju, jus galimai sudarote konfliktine situacija, jei staiga konduktorius pasakytu, kad bilietas senas.... Pirkite bilieta is konduktioiaus - bilietas bus tikras, dar net sulauksite Aciu, kad pirkote.
Šiuolaikiškus elektrinius traukinius pamėgo keleiviai – per penkerius metus keliaujančiųjų tarp Vilniaus ir Kauno skaičius išaugo maždaug 22 proc. 2013-aisiais tarp šių dviejų miestų traukiniais pervežta beveik 1,2 mln. keleivių.
1,2 mln padauginti iš 18 Lt gaunasi apie 21,6 mln Lt už parduotus bilietus. Tai negi vis tiek nepelningas tas keleivių pervežimas?? Kokios tada ten tos savikainos ir gal jas įmanoma sumažinti??
1,2 mln padauginti iš 18 Lt gaunasi apie 21,6 mln Lt už parduotus bilietus. Tai negi vis tiek nepelningas tas keleivių pervežimas?? Kokios tada ten tos savikainos ir gal jas įmanoma sumažinti??
Iš kur tokie skaičiai? Galvoji, kad visi keleiviai šiais traukiniais važiuoja tik iš Vilniaus į Kauną ir atvirkščiai?
Ne visi keleiviai vazineja Vilnius - Kaunas marsrutu. Juk buna is Vilniaus iki Paneriu, Lentvario ir t.t. Ten bilieto kaina mazesne.
O keleiviu vezimas nuostolingas nes brangu yra islaikyti kelio profili. Kainuoja elektra, traukinio atsargines detales ir t.t.
nu jeigu rašo, kad tarp šių dviejų miestų pervežta apie 1,2 mln keleivių, tai aš ir suprantu, kad važiavo iš Vilniaus į Kauną ir atvirkščiai, o ne Paneriai-Lentvaris arba neaiškiai rašo, kad visi ieško kažkokių kabliukų
Ne visi keleiviai vazineja Vilnius - Kaunas marsrutu. Juk buna is Vilniaus iki Paneriu, Lentvario ir t.t. Ten bilieto kaina mazesne.
O keleiviu vezimas nuostolingas nes brangu yra islaikyti kelio profili. Kainuoja elektra, traukinio atsargines detales ir t.t.
nuostolingas yra oro vezimas, bet be keleiviu.Sedynese, kurios tuscios vezamas nuostolingasis oras.
O per tuos slaptus pirkėjus - savanorius , žmonės negauna darbo...
Jeigu visus punigus už parduotus bilietus konduktorius įneš į kasą, niekas jam net premijos nenuims. Jeigu konduktorius nuo pačios kelionės pradžios pradės tikrinti bilietus (o ne snaus), niekas jo iš darbo neatleis.
1,2 mln padauginti iš 18 Lt gaunasi apie 21,6 mln Lt už parduotus bilietus. Tai negi vis tiek nepelningas tas keleivių pervežimas?? Kokios tada ten tos savikainos ir gal jas įmanoma sumažinti??
O dabar iš tų 21,6 mln. atimk PVM, atimk kitus mokesčius.
Comment