Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    reisas kazin ar pasitvirtins. ar bus ka vezt....... jei bus nuimti keleiviai nuo vakarinio Klaipedos traukinio, tai to tikrai nebus... pietu metu...Klaipeda tikrai bus, nes ji antros klases.

    Comment


      Sutrumpins vakarinės Klaipėdos sąstatą, nes vis tiek didžiausias keleivių srautas yra iš Šiaulių, bet ne Klaipėdos. O tuščiame intervale traukinio reikėtų panašiai kaip dabar ruože Šiauliai-Klaipėda.

      Comment


        traukinio sastato trumpinimai. be atskiro potvarkio negalimi. Klaipedoje diena dienai nelygu...........

        Comment


          Tai ir kalba eina apie savaitgalį kai keleivių srautai didžiausi ir kartais nelieka bilietų ir į 14 vagonų sąstatą, o ilgesnių nebeleidžia dėl trumpų kelių.
          Apie tai buvo diskutuota ne kartą šioje temoje. Ar verta begrįžti prie to paties?

          Comment


            TOKS irgi galvoja siurpriza. LG savaitgali nusprendus uzkimsti nisa tvarkarastyje, TOKS zada zaisti su BIlietu kainomis Juk ne tik mobilieji operatoriai konkuruoja........

            Comment


              Ką tik kalbėjo jūsų įmonės atstovas per LRT - sakė traukinį leis apkrautame maršrute Vilnius-Šiauliai labiausiai apkrautu laiku (mintis maždaug tokia).

              Comment


                Autobusu minimum 3,5 val nuo Vilniaus iki Šiaulių. Kai kurie ir ilgiau veža. Traukinys važiuos 2,5 val. O autobusai vargu ar kaina pakonkuruos. Galbūt veš 1 Lt pigiau. Be to TOKS į Šiaulius važiuoja tik 4 kartus, iš jų 1 maršrutas tik penktadienį ir sekmadienį. Važiuoja ryte, vėliausiais maršrutas iš Vilniaus 11.10. Iš Šiaulių, žinoma, situacija kita. Į Vilnių važiuoja būtent tuo laiku, kada daugiausiai studentai grįžta sekmadieniais. Bet vėlgi, kartoju, kad traukiniu visa valanda trumpiau. O ir konkurencingos kainos vargu ar pasiūlys. Nes tie visi TOKS maršrutai yra ne iš Šiaulių, o iš Mažeikių, N. Akmenės. Ir jau bus didele dalimi užpildyti iki Šiaulių.
                Aišku, mažeikiškius tikrai gali pervilioti į autobusus. Tačiau Šiauliuose pakanka keleivių, kurie važiuotų traukiniu į Vilnių.

                Comment


                  Papildysiu: traukinio maršruto trajektorija nesutampa su autobuso, nebent ruože tarp Radviliškio ir Šiaulių.
                  Kainos skirtumas tarp 15-20 Lt. Apie laiko skirtumą jau buvo kalbėta.

                  Comment


                    Daugiausiai keleivių važiuoja iš galinių punktų. Pro Radviliškį važiuoja visi autobusai iš Šiaulių į Vilnių.

                    Comment


                      Turiu tikslių skaičių apie laiką ir kainą iš www.toks.lt ir iš www.marsrutai.lt

                      Autobusu minimumas iš Vilniaus į Šiaulius 3val., tai vistiek lėciau negu traukiniu. (apie 2val. 40min. ).
                      Kelionė autobusu kainuoja nuo 44.6 LTL iki 56.5 LTL, o traukiniu 33.4 LTL, neblogas skirtumas.

                      Iš Mažeikių į Vilnių autobusas važiuoja bent 4val. 10min. (bet tai tik vienas maršrutas kuris išvaziuoja jau 4:50 ryre), kiti važiuoja apie 4val. 30min. ir daugiau. Važiuoja irgi 3 traukiniai su persedimu Šiauliuose nuo 4val. 26min. iki 5val..Iš Vilniaus du galimybės traukiniu važiuoti (4val. 7min. ir 4val. 17min., nekalbu apie trečias: 6val. 33min.).
                      Kaina autobusu nuo 57,90 LTL iki 64 LTL, traukiniu 46.40 LTL. Aš važiuočiau irgi Vilnius - Mažeikiai traukiniu jeigu laikas tinka...

                      Comment


                        Naujasis traukinio maršrutas nebus sudetintas su traukiniais į ir iš Mažeikių. Nes tuomet jis dubliuotų esamą traukinį Vilnius - Klaipėda. Manau, kad traukinys iš Vilniaus važiuos į Šiaulius apie 14.00-14.30 val., o iš Šiaulių apie 18 val. T.y. panašiu laiku, kaip važiavo traukinys Vilnius - Kaunas - Šiauliai. Jei LG sėdi ne mulkiai, tai suderintų šį traukinį su traukiniu Kaunas - Šiauliai - Kaunas, kuris stoja didesnėse stotyse tarp Jonavos iš Radviliškio (kaip kad Dotnuva, Baisogala ir kt.) taip, kad pirmiausia į Šiaulius pro Jonavą pravažiuotų Vilniaus traukinys. Jonavoje išlipę keleiviai ilgai nelaukę galėtų persėsti į iš paskos važiuojantį traukinį iš Kauno ir pasiekti Dotnuvą, Baisogalą ir kt.). Iš Šiaulių turėtų būti atvirkščiai, Kauno traukinys surinktų keleivius iš minėtų stotelių ir atvežtų iki Jonavos, kur persėdimas į dyzeliuką į Vilnių.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Naujasis traukinio maršrutas nebus sudetintas su traukiniais į ir iš Mažeikių. Nes tuomet jis dubliuotų esamą traukinį Vilnius - Klaipėda. Manau, kad traukinys iš Vilniaus važiuos į Šiaulius apie 14.00-14.30 val., o iš Šiaulių apie 18 val. T.y. panašiu laiku, kaip važiavo traukinys Vilnius - Kaunas - Šiauliai. Jei LG sėdi ne mulkiai, tai suderintų šį traukinį su traukiniu Kaunas - Šiauliai - Kaunas, kuris stoja didesnėse stotyse tarp Jonavos iš Radviliškio (kaip kad Dotnuva, Baisogala ir kt.) taip, kad pirmiausia į Šiaulius pro Jonavą pravažiuotų Vilniaus traukinys. Jonavoje išlipę keleiviai ilgai nelaukę galėtų persėsti į iš paskos važiuojantį traukinį iš Kauno ir pasiekti Dotnuvą, Baisogalą ir kt.). Iš Šiaulių turėtų būti atvirkščiai, Kauno traukinys surinktų keleivius iš minėtų stotelių ir atvežtų iki Jonavos, kur persėdimas į dyzeliuką į Vilnių.
                          vienas logiškiausių pasiūlymų, tik ar LG į tai atsižvelgs

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Daugiausiai keleivių važiuoja iš galinių punktų. Pro Radviliškį važiuoja visi autobusai iš Šiaulių į Vilnių.
                            Ne visai teisus. Kai kurie autobusai iš Šiaulių į Vilnių važiuoja per Kelmę.

                            O jei rimtai, nieko blogo jei naujasis traukinys sustotų ir tarpinėse didesnių miestelių stotelėse, nes kaip rašė Al1 kitoje temoje - lietuvius reikia nuvežti nuo durų iki durų be persėdimo.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2013.11.19, 14:55.

                            Comment


                              Studentai važiuotų ir su persėdimu. Tuo labiau iš kaimų, kur alternatyva važiuoti autobusu yra dar prastesnė. Tuo tarpu tarptautinio susisiekimo atveju su lėktuvu galima greičiau ir su vienu persėdimu pasiekti praktiškai visą Europą.

                              Comment


                                tiesa pasakius, sitas traukinys naujasis pirkinys butu IDEALIAUSIAS VARIANTAS marsrutui Vilnius - Ryga...

                                Lietuvos teritorijoje galetu taikyti Lietuvos kainas, tuo tarpu su latviais sutarti, jog Jelgava - Riga butu analogiskai, tik latviams.

                                Vaziuotu ir vietiniai ir tolimojo reiso keleiviai. Nera neimanomo suderinti mokescius ir apsokti ES direktyvas del neva "negalimo prekiavimo vienoje salyje" vykstant tarptautiniam traukiniui

                                Butu idealus variantas ir garantuoti keleiviu srautai...
                                Paskutinis taisė statyba; 2013.11.20, 02:42.

                                Comment


                                  Tarp Jelgavos ir Rygos pakankamai elektrinių traukinių kursuoja. Jelgavoje sustojimas reikalingas, bet tik keleiviams atvykstantiems iš Lietuvos ar vykstantiems į Lietuvą.

                                  Comment


                                    Vėlgi esate neteisus.
                                    Tarp Jelgavos-Rygos nėra greitojo traukinio, todėl kiek man teko pastebėti važiuojant šiais maršrutais, keleiviai mieliau rinkdavosi traukinius Ryga-Rengė ir Ryga-Liepoja nei panašiu laiku važiuojančius Ryga-Jelgava.
                                    Rengė stodavo tik Uolainėje.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.11.20, 08:58.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Daugiausiai keleivių važiuoja iš galinių punktų. Pro Radviliškį važiuoja visi autobusai iš Šiaulių į Vilnių.
                                      Šiuo atveju yra ne taip - Vilnius-Klaipėda didžiausias keleivių srautas yra atkarpoje Šiauliai-Vilnius. Nuo Šiaulių į Klaipėdą keleivių gerokai sumažėja, tikriausiai šis sumažėjimas kompensuojamas kita alternatyva - dyzeliukais Klaipėda-Radvilšikis, kurių Vilniaus-Šiaulių ruože nėra.

                                      Comment


                                        Kodėl darbo dienom ir 6dieniais nevažinėja traukiniai tarp Šiaulių ir Kauno arba Vilniaus? Negi nebūtų keleivių?

                                        Comment


                                          Niekas nežino.
                                          Autobusais darbo dienomis į Kauną ir Vilnių keleivių srautai irgi neįpatingai dideli.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X