Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nemanau, kad rytinis yra reikalingas. Yra 6:45, 9:45. Nuo 11:00 iki 13:00 - keleivių srautai maži, todėl traukinio išvykimo laikas į Šiaulius 14:30 (ir 17:10 atgal) - visai logiškas. Iš Vilniaus Turmanto, Varėnos, Kauno link apie 15:00 val. traukiniai vyksta irgi apypilniai.Paskutinis taisė 2Pack; 2013.10.07, 19:28.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŠiandien tokį palydovė pasiūlė užpildyt važiuojant į Šiaulius. Panašu, kad maršruto Vilnius-Šiauliai atsiradimas gana realus
Atvaizdas
Matosi, kad LG darbuotojai forumą skaito, ir tikiuosi, kad šį pasiūlymą pastebės.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Ir dar tendencingai nepaminėta, kad rajoniniai autobusų parkai šimtais tūkstančių į metus yra dotuojami iš savivaldybių biudžetų.Paskutinis taisė Salvijus; 2013.10.10, 13:51.
Comment
-
Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą(...)
Būtų įdomu sužinoti kokia yra kitų žmonių patirtis, bendraujant su LG el. paštu.
Nors Kariotiškių stotelėje taip pat stoja elektriniai traukiniai, iš Vilniaus į Kauną išvykstantys 18:30h ir 20:40h(pastarasis nevažiuoja šeštadieniais).
P.S.: Prisiminiau, kaip prieš kelis metus rašiau ir teiravausi, kokių futbolo rungtynių Marijampolėje proga važiuos papildomas traukinys maršrutu Vilnius-Marijampolė-Vilnius. Rezultatas: nei atsakymo, nei traukinio.
O toks vienkartinis dyzelinis traukinys kažkada iš Vilniaus išvažiavo ~17-17:30h. (prieš 17:30h išvykstantį elektrinį ir šis jį aplenkė stovintį Palemone, praleidinėjantį per HES-ą atvažiuojantį traukinį Kaliningradas-Charkovas).
Iš Marijampolės atgal į Vilnių tas papildomas (futbolo sirgalių) traukinys išvažiavo po 23 h.
2014m. birželio pabaigoje į Lietuvos teritoriją iš Lenkijos įvažiuos Pasaulio automobilių čempionato (WRC) VII etapo varžybos. Gal gal papildomas traukinys bus paduotas į ralio greičio ruožų rajoną?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTai va, Varšuva - Šeštokai - Varšuva jau nebevažiuos ne iki spalio 24 , o jau iki gruodžio 1 d.
"šių metų rugsėjo 1 d.–gruodžio 14 d. traukinys Nr. 10011/10012 Varšuva–Šeštokai–Varšuva nevažiuos;"Paskutinis taisė Vitas; 2013.10.22, 09:35.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet tai vis tiek nieko nepakeis. Geležinkelio iki gruodžio 15 d. rekonstruoti nespės. Galiausiai toliau tektų vežti keleivius autobusu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąDabar kažkaip pagalvojau, kad šiais laikais gal būtų visai naudingas toks miesto maršrutas Kaunas (stotis) - Kaunas1 Petrašiūnuose - Amaliai - Palemonas - Neveronys. Galėtų važinėtis nedidelė automotrisė, kelionės laikas į miestą iš Neveronių labai sutrumpėtų. Tačiau nesitiki, kad šiandien tas maršrutas būtų rentabilus.Parašė Vitas Rodyti pranešimąAš apie tokį galvoju seniai . Ir rentabilumo tikėčiausi. Juk kelionės trukmę traukiniu ir 39 autobusu beveik nepalyginsi.
Su stotele Kaunas1 Petrašiūnuose kažin ar jau kas gautųsi - reikia perono, o jo jau nėra. O Neveronių gyventojams traukinio reikėtų. Kodėl neišsireikalauja, neįsivaizduoju. Kažkada "Kauno dienoje" skaičiau apie seniūno mastymą, kad Neveronims pakanka kursuojančių mikriukų.
Kol AR2 kursavo iš Kauno į Jonavą, keleivių iki Neveronių būdavo visada. Po Neveronių sumažėdavo, Kalnėnuose išlipdavo (arba važiuojant į Kauną - įlipdavo) vienas-kitas. Ar galėtų traukinys važiuoti iki stotelės (ne stoties), diskutuoti būtų galima ilgai, bet aš prisimenu, kaip iki 2001m. kovo pabaigos D1 kursavo maršrutu Šiauliai-Rokiškis-Obeliai-Šapeliai, nors Šapeliai - ne stotis.
Manau, kad Neveronyse turėtų sustoti iš Kauno į Šiaulius kursuojanti PESA. Kiek žinau, nuo rugsėjo 22 d. važinės jau per Kalnėnus.
Neseniai teko atsitintinai pavažinėti iš Kauno į Palemoną ir Neveronis. Vieną kartą važiavau rytinio, kitą - vakarinio piko metu. Tai situaciją dar kartą pamačiau nepavydėtiną: Amalių plente, Pramonės prospekte ir kai kuriose kitose gatvėse buvo transporto grūstys. Mikriukų vairuotojai prasibrauna avarinių situacijų dėka, dideliems autobusamas pravažiuoti kebliau. Rytą Palemone į 56 maršruto mikriuką nepatekau. Taip kad neįsivaizduoju, kaip Neveronims pakanka tų mikriukų ir kuo neveroniškiams "malonus" ilgas varginantis važiavimas miesto autobusu ir kodėl jie neišdrįsta prašyti traukinio, kaip kažkada ankstesnės kartos neveroniškiai išsiprašė Neveronių stotelės.
Vieną rytą Kauno geležinkelio stotyje mačiau, kaip 6:59h atvažiavo DR1A iš Kazlų Rūdos, kaip jis visą valandą stovėjo trečiajame stoties kelyje ir 7:59h išvažiavo į Kybartus. Tai per tą valandą (praktiškai - rytinio piko metu) jis spėtų suvažinėti į Neveronis ir atgal.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeveronyse reikia stotelės Vilniaus - Kauno linijoje, o ne Gaižiūnų linijoje.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment