Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
    Siuo metu esu Vilnius / Klaipėda traukinyje. Is Klaipėdos atvaziavo vėluodamas daugiau nei valanda. Traukinys sudarytas is 6 vagonų. Nors traukinys dar nepajudėjo, bet zmonės vagonuose jau stovi. Kyla klausimas negi LG nesupranta, kad daugeliui bus ilgasis savaitgalis ir nemazai vilniecių ir ne tik vaziuos jūros link
    Žmonės tik šiandien sužinojo apie ilgąjį savaitgalį, todėl negalėjo nupirkti bilietus iš anksto? LG neturi stebuklingos lazdelės, kad būtų galima likus porai val. iki traukinio išvykimo sukviesti palydovus, paruošti vagonus.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Žmonės tik šiandien sužinojo apie ilgąjį savaitgalį, todėl negalėjo nupirkti bilietus iš anksto? LG neturi stebuklingos lazdelės, kad būtų galima likus porai val. iki traukinio išvykimo sukviesti palydovus, paruošti vagonus.
      O tai LG gal nezino, kad vasara yra ir keleivių srautai yra didesni, ypatingai Klaipėdos link

      Comment


        Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
        O tai LG gal nezino, kad vasara yra ir keleivių srautai yra didesni, ypatingai Klaipėdos link
        OK, paleistų LG 12-ą vagonų, bet keleivių būtų nedaug - iškart atsirastų tokių, kurie rašytų, kad "LG eilinį kartą vežioja orą". Tuo labiau, kad LG penktadienis yra eilinė darbo diena.

        Comment


          Bet nemažai uab'ų poryt nedarbo diena - darbdaviams tokią teisę numato LR teisės aktai.
          Ir nebūtina leist 12 vagonų sąstatus.

          Comment


            Kiek mačiau ankstesnius grafikus, tas traukinys, važiuodamas iš Vilniaus į Kauną per 65min (16:30 iš Vilniaus GS) stoja tik Kaišiadoryse.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              OK, paleistų LG 12-ą vagonų, bet keleivių būtų nedaug - iškart atsirastų tokių, kurie rašytų, kad "LG eilinį kartą vežioja orą". Tuo labiau, kad LG penktadienis yra eilinė darbo diena.
              Neveztu oro, o ir savikaina traukinio nemanau, jog milziniskai skirtusi, ar tempiami 6-i, ar 12-a vagonu. Gal yra specialistu, kas galetu tiksliau si teigini pakomentuot? Gabut net su skaiciukais?

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Žmonės tik šiandien sužinojo apie ilgąjį savaitgalį, todėl negalėjo nupirkti bilietus iš anksto? LG neturi stebuklingos lazdelės, kad būtų galima likus porai val. iki traukinio išvykimo sukviesti palydovus, paruošti vagonus.
                Tai LG apie ta ilgaji savaitgali irgi ne tik siandien suzinojo...

                Comment


                  Vakar teko važiuoti vakariniu Klaipėda - Vilnius, tai galiu pasakyti jog nuo Telšių jau nebebuvo vietų, daug žmonių stovėjo, buvo daug ir tokių kurie į traukinį iš vis nepateko.
                  Viso važiavo 11 vagonų, traukinys atvyko į Vilnių 23:05, t.y vėlavo apie valandą.

                  Tikrinau su GPS tai didžiausias traukinio greitis buvo 100 km/h. Bet dažniausiai važiavo apie 70-80 km/h. Gal kas žino dėl ko galėjo būti toks vėlavimas?
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Vakar teko važiuoti vakariniu Klaipėda - Vilnius, tai galiu pasakyti jog nuo Telšių jau nebebuvo vietų, daug žmonių stovėjo, buvo daug ir tokių kurie į traukinį iš vis nepateko.
                    Viso važiavo 11 vagonų, traukinys atvyko į Vilnių 23:05, t.y vėlavo apie valandą.

                    Tikrinau su GPS tai didžiausias traukinio greitis buvo 100 km/h. Bet dažniausiai važiavo apie 70-80 km/h. Gal kas žino dėl ko galėjo būti toks vėlavimas?
                    Dėl karščio kartais taikomi greičio apribojimai. Nežinau kodėl tiksliai, tik žinau, kad taip būna.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Dėl karščio kartais taikomi greičio apribojimai. Nežinau kodėl tiksliai, tik žinau, kad taip būna.
                      Didėja bėgių "išmetimo" gresmė. Bet dabar traukiniai dažniausiai vėluoja dėl to, kad vietoje TEP70 traukinius tempia M62, kuriems nelabai sekasi išlaikyti grafikinį greitį.

                      Comment


                        Ar galima keleivinio traukinio vagone vežti šunis ir kitokius gyvūnus? Ar tai tik dėl to, kad reklama gražiau atrodytų - http://www.youtube.com/watch?v=l27dui8z7u0

                        Comment


                          Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                          Ar galima keleivinio traukinio vagone vežti šunis ir kitokius gyvūnus? Ar tai tik dėl to, kad reklama gražiau atrodytų - http://www.youtube.com/watch?v=l27dui8z7u0
                          Galima. http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSVTY!/

                          Comment


                            Radau gana įdomios info J. Butkevičiaus straipsnyje "Keleivių vežimo geležinkeliais iš Vilniaus rytų kryptimi racionalizavimas", išspausdinto 1995 m.:

                            "Dyzelis Vilnius - Utena Nr. 6420 turi būrinai kursuoti 6 vagonų, nes šiuo metu dyzelinių traukinių depas savavališkai kaitalioja jo ilgį - važiuoja tai 4, tai 5, tai 6 vagonų dyzeliai."

                            "Dyzelį Nr. 6422 Vilnius - Utena penktadieniais tikslinga leisti dvigubą, nes jis pervežė net 873 kel. ir jo talpos išnaudojimo koeficientas iki Saldutiškio buvo net 1,70-1,16, t.y. jis buvo 70 - 16 proc. perkrautas."

                            Pagal tame pačiame str. pateiktą lentelę, tyrimo metu penktadienį vakarinių traukiniu į Uteną atvykdavo 120 keleivių, šeštadienį 65, sekmadienį 76, pirmadienį 35.

                            Tai vat, o ką turime po 18 m.

                            Comment


                              Zažralis, kaip rusai sako. O iš tiesų tai kaimo išmirimas, emigracija ir pagalvinė automobilizacija davė vaisius.

                              Comment


                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                Radau gana įdomios info J. Butkevičiaus straipsnyje "Keleivių vežimo geležinkeliais iš Vilniaus rytų kryptimi racionalizavimas", išspausdinto 1995 m.:

                                "Dyzelis Vilnius - Utena Nr. 6420 turi būrinai kursuoti 6 vagonų, nes šiuo metu dyzelinių traukinių depas savavališkai kaitalioja jo ilgį - važiuoja tai 4, tai 5, tai 6 vagonų dyzeliai."

                                "Dyzelį Nr. 6422 Vilnius - Utena penktadieniais tikslinga leisti dvigubą, nes jis pervežė net 873 kel. ir jo talpos išnaudojimo koeficientas iki Saldutiškio buvo net 1,70-1,16, t.y. jis buvo 70 - 16 proc. perkrautas."

                                Pagal tame pačiame str. pateiktą lentelę, tyrimo metu penktadienį vakarinių traukiniu į Uteną atvykdavo 120 keleivių, šeštadienį 65, sekmadienį 76, pirmadienį 35.

                                Tai vat, o ką turime po 18 m.
                                O uzdare del "nuostolingumo"... tai kiek turi but apkrovimas, jog atsipirktu ? Kad ant stogo zmones vaziuotu ????

                                Comment


                                  Gali būti ir perpildyti traukiniai, o bilietai juokingai pigūs - štai ir nuostoliai. Bet minimu laikotarpiu buvo uždaroma daugybė autobusų maršrutų, traukinių maršrutų, nors jie nevežiojo oro, priešingai nei dabar. Deja, tais metais vyravo laukinis kapitalizmas - nėra pelno ar jis per mažas - naikinti. O kur dar amerikietiško gyvenimo būdo iliuzija. Tik lochai važinėja VT, save gerbiantis žmogus turi važinėti automobiliu.

                                  Comment


                                    Nuo Rugsėjo 30d. NEBELIEKA NĖ VIENO TRAUKINIO Į MARIJAMPOLĘ IR ŠEŠTOKUS, o autobusais LG nebeveš... taip bus beveik iki Spalio pabaigos. Kitais metais - nuo pat pavasario per visą vasarą.

                                    Maršrutai trumpinami iki Kazlų Rūdos, o šie traukiniai iš viso NUIMAMI:

                                    9:35h.: Kaunas - Marijampolė;
                                    16:15h.: Kaunas - Marijampolė.

                                    Toks jausmas, jog anot LG Marijampolės kraštas ir jo gyventojai jiems - nebe Lietuvoje... Pavežiosim iki pirmųjų šalnų, o per žiemos šalčios vežiosim "orą" - tuomet pasirodys, jog reisai nerentabilūs ir bus puiki proga naują RAIL BALTICA atkarpą naudoti tik krovinių vežimo reikmėms. Politika aiški...

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Nuo Rugsėjo 30d. NEBELIEKA NĖ VIENO TRAUKINIO Į MARIJAMPOLĘ IR ŠEŠTOKUS, o autobusais LG nebeveš... taip bus beveik iki Spalio pabaigos. Kitais metais - nuo pat pavasario per visą vasarą.

                                      Maršrutai trumpinami iki Kazlų Rūdos, o šie traukiniai iš viso NUIMAMI:

                                      9:35h.: Kaunas - Marijampolė;
                                      16:15h.: Kaunas - Marijampolė.

                                      Toks jausmas, jog anot LG Marijampolės kraštas ir jo gyventojai jiems - nebe Lietuvoje... Pavežiosim iki pirmųjų šalnų, o per žiemos šalčios vežiosim "orą" - tuomet pasirodys, jog reisai nerentabilūs ir bus puiki proga naują RAIL BALTICA atkarpą naudoti tik krovinių vežimo reikmėms. Politika aiški...
                                      Iš tvarkaraščio pakeitimų nesunku suprasti, kad traukinių eismas nuo Kauno iki Kazlų Rūdos vyks tik vienais bėgiais. Būtent pakeitimai padaryti taip, kad traukiniai prasilenktų Mauručiuose arba Kazlų Rūdoje arba vienas kito sulauktų Kaune. Nuimtas Nr685 (iš Kauno išv. 16:15) tarp Jiesios ir Kazlų Rūdos susitikdavo du traukinius, Šeštokai-Kaunas ir Kaliningradas-Maskva, tai tur būt ir beliko tik jo nuėmimas. 393-asis ("Šeštokų") paankstintas, kad atlaisvintų kelią RŽD traukiniui Kaliningradas-SanktPeterburgas.
                                      Spėju, kad bjau us rekonstruojamas tiltas per Pilvę tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės. Aišku, vyks ir darbai tarp Kazlų Rūdos ir Marijampolės.
                                      Traukinių nuėmimai į Marijampolę ir Šeštokus ir tvarkaraščio pakeitimai į Kybartus palies ir maršrutą Kaunas-Vilnius.
                                      Traukinys, pagal pastovų tvarkaraštį išvykstantis 6:57h, išvyks 7:05 h(vėliau). Spėju, tokį pavėlinimą kažkas jau išsireikalavo dėl galimybės persėsti iš 6:59 pagal laikinąjį tvarkaraštį atvažiuosiančio Kazlų Rūda-Kaunas(iš Kazlų Rūdos išv.6:00).
                                      O iš Kauno išvykstančiam 17:10h vėliau(17:22) išvažiuoti vers kelyje iš Kazlų Rūdos į Jiesią ilgiau užtruksiąs RŽD greitasis Nr 80 "Gintaras" Kaliningradas- Maskva.
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2013.09.26, 14:36.

                                      Comment


                                        Neradau geresnės forumo vietos užduoti šiam klausimui, tad klausiu čia.
                                        Ar kam nors yra pavykę gauti atsakymą į el. laišką siųstą litrail.lt svetainėje nurodytais el. paštais? Ar jie ten tik dėl vaizdo surašyti?
                                        Prieš kokį pusmetį kai rašiau, tai atsakymo dar dabar negavau, o dabar prieš pora savaičių rašiau, ir ką - atsakymo taipogi dar negavau.

                                        Comment


                                          Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
                                          Neradau geresnės forumo vietos užduoti šiam klausimui, tad klausiu čia.
                                          Ar kam nors yra pavykę gauti atsakymą į el. laišką siųstą litrail.lt svetainėje nurodytais el. paštais? Ar jie ten tik dėl vaizdo surašyti?
                                          Prieš kokį pusmetį kai rašiau, tai atsakymo dar dabar negavau, o dabar prieš pora savaičių rašiau, ir ką - atsakymo taipogi dar negavau.
                                          Būtų šaunu jei man asmenine žinute brūkštelėtum tikslią datą, laiką ir laiško antraštę bei savo el.p. Asociacijos vardu kreipčiausi į LG, kad paaiškintų, kodėl ignoruoja. Būtų gerai tų abiejų atvejų pavyzdžių.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X