Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė UMBAS Rodyti pranešimą
    Keleivius vežioti geležinkeliu beveik triskart brangiau nei autobusu

    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/7/24/kelei...#ixzz2a48sPZZe
    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    Įdomu tuomet kodėl Vakarų Europoje geležinkeliai yra bene populiariausias keleivių pervežimo būdas?
    Vakaruose taupumas - vertybė, o Lietuvoje - gėda.

    Comment


      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
      Na o tarkim Švedija?
      Švedija moki rinka, tačiau retai apgyvendinta. Susisiekimas geležinkeliais intesyviausias Malmės, Geteborgo ir Stokholmo trikampyje (tankiausiai apgyvendintose šalies sirtyse). Taip pat geras susisiekimas tarp trijų šalies didmiesčių ir didesnių miestų šiauriau esančiuose regionuose (Sundsvalio, Umio (Umeå), Liulio (Luleå), Buden (Boden) ir Kirunos).
      Šalies šiaurėje keleivių pervežimui skirto geležinkelio tinklas šiuo metu vystomas gana intensyviausiai (pvz. etapais įgyvendinamas projektas "Botniabanan"). Naujų geležinkelio magistralių eksploatavimas užtikrins patogesnį ir greitesnį susisiekimą geležinkeliais tiek regionų (tarp didesnių itin retai apgyvendinto regiono gyvenviečių), tiek visos valstybės mastu. Tačiau kai kuriose srityse svarbi ir pramoninio geležinkelio tinklo plėtra (dėl naujų kasybos karjerų steigimo ir pan. priežasčių).
      Švedijos geležinkelių rinka gana liberali - egzistuoja valstybinės kompanijos "SJ" (keleivių pervežimas) bei "GreenCargo" (krovių pervežimas) bei rinkoje paslaugas teikiančios privačios kompanijos. Pavyzdžiui, "Tågkompaniet" arba "Veolia". Tai pat egzistuoja kompanijos, teikiančios keleivių pervežimo paslaugas geležinkeliais atskiruose regionuose arba tik turistiniuose maršrutuose, kt.
      Kiekviena bendrovė siekia klientams pateikti kuo geresnę paslaugą. Nepaisant konkurencijos, vienu populiariausių vežėjų rinkoje lieka nacionalinė geležinkelių bendrovė. Tiesa, šios kompanijos siūlomos paslaugos yra vidutiniškos, neskaitant gerų garantijų ir lyginant su kitų bendrovių siūlomomis paslaugomis.
      Prioretetinėje rinkoje (Malmės, Geteborgo ir Stokholmo sritys bei teritorija tarp jų) keleivių pervežimas intensyvus tiek geležinkeliais, tiek autobusais. Autobusai dažnai dubliuoja arba papildo susisiekimo keleiviniais traukiniais maršrutus. Tačiau nemaža dalis potencialių geležinkelių keleivių mieliau skrenda lėktuvais vidaus rinkoje.
      Šiaurės Švedijoje kelionės autobusais gana dažnos, tačiau jos ilgai trunka. Dėl to nemažai keleivių keliauja arba traukiniais, arba lėktuvais.
      Ateityje ruošiamasi gerinti keleivių susisiekimą geležinkeliais prioritetinėje rinkoje, kad geležinkeliais keliautų ta dalis keleivių, kuri šiomis dienomis šalies viduje skrenda lėktuvais. Bendradarbiaujant su japonais, bus planuojamos ir diegiamos itin greito geležinkelio magistralės (kurios taip pat svarbios įgyvendinant traptautinius projektus).

      Tikiuosi, kad šios informacijos pakanka, jog suprastumėte, kokia padėtis geležinkelių sferoje Švedijoje.

      Comment


        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=546

        Panasu, jog keleiviu Vilniaus miestas neatims nei is "Traku autobusu", nei is "Lietuvos Gelezinkeliu", kaip kai kas kad bijojo)

        Comment


          Ir kas buvo parašyta?

          Comment


            2013 07 30 - 68 MARŠRUTO AUTOBUSAI LENTVARIO STOTELĖSE NESTOS TRAKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SPRENDIMU

            SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad Trakų rajono savivaldybė neišdavė Vilniaus miestui reikalingų leidimų, todėl nuo rugpjūčio 1 dienos 68 „Žemieji Paneriai–Mūrinė Vokė–Lentvaris–Grigiškės“ maršruto autobusai Lentvario stotelėse (1-asis Lentvaris, Lentvaris, Kilimų fabrikas, Naujasis Lentvaris) nesustos.

            Trakų rajono savivaldybės administracija raštu informavo Vilniaus miesto savivaldybę, kad 68 autobusų maršruto eismo tvarkaraščiai nederinami, nes Trakų rajono savivaldybės kontroliuojama įmonė, uždaroji akcinė bendrovė „Trakų autobusai“, pakankamai pajėgi teikti Lentvario miesto, Naujojo Lentvario, Valų, Vosyliukų, Stirnių kaimų ir kitų vietovių gyventojams ir moksleiviams keleivių vežimo paslaugas.



            Stotelėse, kuriose autobusai nesustos, bus pakabinti informaciniai skelbimai.



            Atsiprašome keleivių už nepatogumus.


            Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, socialiniame tinklapyje www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.

            Comment



              2013 08 01 - 68 MARŠRUTO AUTOBUSAI SUSTOS LENTVARIO STOTELĖSE
              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=550

              SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad Trakų rajono savivaldybė ką tik išdavė reikalingus leidimus ir leido įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ autobusams sustoti ir vežti keleivius ir Lentvaryje.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                2013 08 01 - 68 MARŠRUTO AUTOBUSAI SUSTOS LENTVARIO STOTELĖSE
                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=550
                greitai otkatas kazkam parejo kad taip pasikeite )

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  greitai otkatas kazkam parejo kad taip pasikeite )
                  Turbūt visą gyvenimą "otkatus" duodi ar gauni Tiesiog gyventojai paspaudė ir Trakai kapituliavo.

                  Comment


                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Turbūt visą gyvenimą "otkatus" duodi ar gauni Tiesiog gyventojai paspaudė ir Trakai kapituliavo.
                    Deja, bet ne vieno tokio nei gaut, nei duot nepavyko o del gyventoiju "paspaudimo" musu Lietuvoj labai abejociau... cia zmones moka tik dejuoti ir verkti, bet kai reikia patiems parodyti iniciatyva - staigiai pradingtsa visi nepasitenkinimai ir telieka kalbos

                    Comment


                      Iš temos http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=739872 apie Elektrinius traukinius Lietuvoje
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      (...)
                      Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
                      (4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).
                      (minty turėjau nedideliais laiko intervalais išvykstančius elektrinius traukinius Nr 872 ir Nr 874 Kaunas-Vilnius).
                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.
                      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                      Techninė eismo pertrauka tuo metu.
                      Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...
                      Nuo kada tokį didelė siaubą LG valdžiai kelia keleivių skundai? Pats kelis akrtus pastebėjau, kad jais nelabai įgąsdinsi...

                      Kodėl nebijoma keleivių skundų dėl nevažinėjančių keleivinių traukinių maršrutuose Šeštokai-Alytus, Šiauliai-Joniškis, Šiauliai-Tauragė-Pagėgiai, Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai ?
                      Arba – kodėl neparašius skundą, kad per vieną dieną neįmanoma traukiniu (ir autobusu !) atlikti kelionę iš Kauno į Suvalkus (PL) ir atgal (kaip tai buvo galima 1995 metais, tik PL vizų dar reikėjo)?
                      Jei keli ambicingi Kaišiadorių ar Pravieniškių gyventojai sau patogiu laiku kelionėms į Vilnių išsireikalauja dviejų tuščių rytinių traukinių, tai kodėl jų neišsireikalaujama ten, kur keleivinių traukinių reikia bet nėra ?
                      Paskutinis taisė Vitas; 2013.08.05, 11:46.

                      Comment


                        Parašė vitas Rodyti pranešimą
                        arba – kodėl neparašius skundą, kad per vieną dieną neįmanoma traukiniu (ir autobusu !) atlikti kelionę iš kauno į suvalkus (pl) ir atgal (kaip tai buvo galima 2005 metais, tik pl vizų dar reikėjo)?
                        2005?

                        Comment


                          Parašė railman Rodyti pranešimą
                          2005?
                          Suklydau...
                          Tai 1995 metais, kai traukinių iš Kauno į Šeštokus ir iš Šeštokų į Suvalkus būta daugiausia...

                          Comment


                            facebooko statusas, Žygimantas Mauricas, Ekonomistas at Nordea Bank Lietuva and Dėstytojas at ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

                            Paaiškėjo, kodėl Lietuvos geležinkeliams keleivių vežimas yra „nuostolingas“:

                            - Laba diena, kur vykstate? (paklausė prie traukinio maloniai pasitinkęs kontrolierius - wow, čia tai aukšto lygio servisas, pagalvojau!)
                            - Į Vilnių. (aš)
                            - Labai gerai, sėskitės į pirmą vagoną, gausite mažesnę kainą - jums bus penki litai (kontrolierius)
                            - (gal ne taip išgirdau, pagalvojau, bet nujausdamas, kad žada būti smagu, įlipau į pirmą vagoną, kur dargi sėdėjo lygiai 24 iš pasaulio irklavimo varžybų Trakuose į Vilnių vykstantys užsieniečiai)
                            ...
                            - Jūsų bilietai (kontrolierius užsieniečiams)
                            - Neturime, gal galime nusipirkti? (užsieniečiai)
                            - Galite, kaina 10 litų 60 centų (kontrolierius)
                            - O kodėl taip brangu? - Kai važiavome į priekį, kainavo pigiau (užsieniečiai)
                            - Perkant traukinyje, bilietas kainuoja brangiau (kontrolierius)
                            - O mums sakė kitas kontrolierius, kad kainuos 5 litus (užsienietė iš NVS)
                            - Ne gerai, einame pasitarsime (pasakė kontrolierius ir nusivedė užsienietę iš NVS pas aną kontrolierių)
                            ...
                            Po kelių minučių grįžta kontrolierius su besišypsančia ir akį merkiančia užsieniete iš NVS:
                            - Gerai, iš visų bus po 5 litus, bet sumokėti reikia vėliau (užsienietė iš NVS informuoja kitus užsieniečius)
                            - Kodėl vėliau? (klausia kiti užsieniečiai, nesuprantantys kas vyksta)
                            - Čia aš taip nusiderėjau ir susitariau (užsienietė iš NVS)
                            - Na ir stebuklų šalis ta Lietuva – galima nusiderėti kelionės bilietą (pagalvojo užsieniečiai, sunešė užsienietei iš NVS po penkis litus, o toji nuėjo su kontrolieriumi į jo "kabiną" - vėliau viskas kaip ir aišku)
                            ...

                            Išvados:
                            Bilieto, kaip žinia, 24 užsieniečiai negavo, Lietuvos geležinkeliai negavo 275.6 litų pajamų (nes iš to strioko, džiaugsmo ir užimtumo, kontrolerius visai mus „užmiršo“ ir anei pinigų ėmė, anei bilietą davė...), valstybė – negavo mokesčių, bet VISŲ SVARBIAUSIA, Lietuva suformavo „puikų“ įvaizdį atvykusių svečių iš užsienio akyse...

                            Comment


                              Kažkada lyg ir buvo giriamasi, kad traukiniai iš Vilnius į Kauną nuvažiuoja per 1 val. Bet nematau nei vieno traukinio kuris nuvažiuotų per tiek. Dažniausiai pasitaikantis variantas 1:30, minimumas 1:16, bet ir tokių nedaug.

                              Comment


                                Tai tebuvo tik plepalai. Jei greitis būtų 160 km/h. tai traukiniai, stojantys tik Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse ir Pravieniškėse, nuvažiuotų per valandą.

                                Comment


                                  Stodavo tik Kaišiadoryse, važiavo ryte, berods pirmuoju reisu. Veždavo orą.

                                  Comment


                                    17 reguliariųjų reisų iki Kauno (iki 08.26 laikinas grafikas dėl viaduko remonto).

                                    1:05
                                    1:08
                                    1:10
                                    1:14
                                    1:15
                                    1:16
                                    1:17 - 2
                                    1:20
                                    1:28
                                    1:31
                                    1:44 - 6

                                    Comment


                                      Siuo metu esu Vilnius / Klaipėda traukinyje. Is Klaipėdos atvaziavo vėluodamas daugiau nei valanda. Traukinys sudarytas is 6 vagonų. Nors traukinys dar nepajudėjo, bet zmonės vagonuose jau stovi. Kyla klausimas negi LG nesupranta, kad daugeliui bus ilgasis savaitgalis ir nemazai vilniecių ir ne tik vaziuos jūros link.
                                      P. S. pozeminėje peėjoje pasibaisėjau Lg darbuotoju, kuris atsitrenkęs i moteriskę, ją isvadino necenzūriniais zodziais. Cituoju: "Tai ką k.... nematai kur eini?"

                                      Comment


                                        O kaip kitaip motyvuot nuostolingą keleivių pervežimą

                                        Comment


                                          Na dėl antro epizodo būtų galima kaltinti bendrą miesto ir krašto specifiką, toks "rytų" pleištas.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X