Neaišku kokiu tikslu sudarėte apklausą, bet sunku gauti objektyvius atsakymus į kai kuriuos klausimus. Iš atsakymų į klausimą "ar važiuojate į darbą traukiniu", galima sužinoti ar žmonės važiuoja, ar nevažiuoja, bet tuo pačiu neaišku kiek respondentų turi tokią galimybę, ar tokį poreikį (pvz. važiuojama į darbą tame pačiame mieste). Panašiai ir su klausimu apie susisiekimą tarp Vilniaus ir Kauno.
O man gramatinės klaidos užkliuvo. Na tikrai nemažai, atidesnė peržiūra prieš viešinant tikrai nepakenktų.
Ir, kaip kažkas pastebėjo, neaiškus apklausos tikslas. Neturint tikslo ir klausimai prasmės netenka.
Traukinys Vilnius - Klaipėda su keleiviais jau dvi valandas užstrigęs Kaišiadorių stotyje.
„Palydovės nieko nežino. Į lauką žmonių neišleidžia. Traukinyje pilna žmonių, yra netgi stovinčių. Darbuotojai sako, kad traukinys sustabdytas neribotam laikui“,- lrytas.lt sakė traukinio keleivis.
Baltarusiai papildomu maršrutu visgi paleido vagonus su lokomotyvu. Šiandien iš Minsko atvažiavo 6 vagonai, visi pilni. Vagonai sėdimieji kupė, kiek pastebėjau pro langą.
Labai negerai tokie dalykai LG reputacijai. Kad sugedo traukinys, žmonės atsimins mėnesį, ar net pusę metų - panašiai kaip ilgai atsimenama, kad sudužo lėktuvas. O tuo tarpu kasdien kokio nors Kalabybiškio AP autobusas sugenda, neatvažiuoja, patiria technines avarijas - žiniasklaidoje apie tai 0 dėmesio, bet vat sugedo traukinys - kitas dalykas.
vakar daug kur vėlavao autobusai iki 2 val. dėl kamščių, šalčių ir kitų priežasčių, bet niekas nerašo apie tai...
Būtent, apie traukinių avarijas padaromas didžiausias skandalas. Štai vakar autobusas Vilnius - Pakruojis - Šiauliai vakare turėjo būti 21.10, bet atvažiavo tik 22.00. Blogiausia, kad stotį uždarė lygiai 21.00 visus laukiančius žmones autobuso išvarė į lauką, o stoties darbuotoja apie galimą autobuso vėlavimą net nepranešė. Tad valandą laiko visi šalom. Belaukiant minėto autobuso, iš Klaipėdos atvyko autobusas, vėlavęs..... beveik 3 valandas, nes kely sugriuvo. tad kodėl apie autobusų vėlavimus ir gedimus niekas nerašo?
Nes traukinys laikoma šiek tiek aukštesnė važiavimo forma. Taip pat jo gedimas susijęs su daugiau žmonių: kartais važiuoju Vilnius - Klaipėda traukinio, tai jo gedimas man aktualus, o štai nuo Balbieriškių kaimo autobuso gedimo man nei šilta nei šalta (dėl to apie jį neskaitysiu, kuo ir yra suinteresuoti žurnalistai). Ir taip daugeliui
- Štai Londono pavyzdys, nors neturėtume su Londonu lyginti, bet tiek to. Tai miestas iš 33 skirtingų miestų – būtent tiek ten yra savivaldybių. Ten galima iš vienos į kitą nuvykti tuo pačiu traukiniu. O Lietuvoje nėra jokio miestų vienijimosi. Yra valstybiniai geležinkeliai, kurie nekalba su viešojo transporto autobusų kompanijomis, nes jos priklauso savivaldybėms. Tai didelė problema. Įsėsti į traukinį ir persėsti su jo bilietu į autobusą – tokią sistemą nėra sunku sukurti.
- Traukinių stotys Lietuvos miestuose išleidžia šimtus tūkstančių eurų savo išorei. Nuostabūs pastatai. Dauguma tušti, didingi, erdvūs. Bet ne taip naudojami. O apie stotis yra erdvės. Mes prašom nedaug – 12–15 tūkst. litų saugiai dviračių saugyklai: padarykite pastogę, užrakinkite ją, o raktus atiduokite kam nors, kas atiduos juos besinaudojančiais ta pastoge. Ir kamerą įmontuokite. Viskas. Kitos šalys pagalvoja apie didesnį miesto plėtros planą, apie tai, kaip sujungti visas transporto priemones. O čia to nedarome kol kas. Nelabai sėkmingai.
- Štai Londono pavyzdys, nors neturėtume su Londonu lyginti, bet tiek to. Tai miestas iš 33 skirtingų miestų – būtent tiek ten yra savivaldybių. Ten galima iš vienos į kitą nuvykti tuo pačiu traukiniu. O Lietuvoje nėra jokio miestų vienijimosi. Yra valstybiniai geležinkeliai, kurie nekalba su viešojo transporto autobusų kompanijomis, nes jos priklauso savivaldybėms. Tai didelė problema. Įsėsti į traukinį ir persėsti su jo bilietu į autobusą – tokią sistemą nėra sunku sukurti.
- Traukinių stotys Lietuvos miestuose išleidžia šimtus tūkstančių eurų savo išorei. Nuostabūs pastatai. Dauguma tušti, didingi, erdvūs. Bet ne taip naudojami. O apie stotis yra erdvės. Mes prašom nedaug – 12–15 tūkst. litų saugiai dviračių saugyklai: padarykite pastogę, užrakinkite ją, o raktus atiduokite kam nors, kas atiduos juos besinaudojančiais ta pastoge. Ir kamerą įmontuokite. Viskas. Kitos šalys pagalvoja apie didesnį miesto plėtros planą, apie tai, kaip sujungti visas transporto priemones. O čia to nedarome kol kas. Nelabai sėkmingai.
Yra nubrėžtos gairės, parengta n strategijų, galimybių studijų. Yra ir norai. Visur tas pats deklaruojama jau 10, o gal ir daugiau metų. Apie dviračius, apie geležinkelių bendradarbiavimą su autobusų parkais ir t.t. Tik įgyvendinti Lietuvoje tokius dalykus ypatingai sunku ir entuziazmas nugesinamas dėl teisės aktų nesuderinamumo, dėl savivaldybių valdininkijos statiškumo ar prasmės nematymo (darbo daug, finansavimo nėra, o matomo rezultato gal bus, o gal ir nebus). Čia trūksta pačios aukščiausios valdžios dėmesio ir griežto nurodymo. Nes kitaip gaunasi-kodėl savivaldybės ar net jų AP turi derintis prie geležinkelio, tegu geležinkelis derinasi prie savivaldybių... SM nieko negali nurodyti savivaldybėms, nes jos jai nepavaldžios. O jei dar ministeriją ir savivaldybę valdo skirtingos partijos... Jau buvo bandyta diegti bendrą bilietų sistemą, rezultatas lygus absoliučiam nuliui neskaitant sugaištų n metų. Manau kol neįvyks kartų kaita visoje Lietuvoje ir kol nenustosime rinkti populistų į valdžią, tol jokio bendro transporto projekto Lietuva neįgyvendins. Šiandien galime tenkintis tik pavieniais projektukais, kaip pvz. Vilnius-Palanga traukinys+autobusas.
Gražus tai gražus... bet keik realybės jame? Apie restoranus, pasitarimo vagoną ir kitus niuansus....
Truputį ne į temą
Tai yra reprezentacinis klipas rodomas konferencijose, uzsienio partnerių priėmimo metu ir t.t. Tokių klipų trukmė iki 5 min. Kadangi studijuoju reklama tad galiu pasakyt kad reklamoje viskas daroma iki melavimo ribos. Jei turi ka parodyti ir kuo pasigirti tai ir reikia daryti. Svarbu kad viskas butu paaiškinama. Tie pasitarimų vagonai ir restoranai tikriausiai skirti geležinkelių vadovybei bet už pinigus manau kekvienas galėtų išsinuomoti. Yra galimybė išnuomoti yra galimybė ir parodyti klipe. paprasta
Comment