Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiandien Kaunas-Šiauliai traukinukas užpildytas + 3-4 stovintys.
    Ar nėra planų paleisti traukinį tarp Kauno ir Šiaulių ir kitom dienom, ne tik 5 ir 7? Teko važiuoti porą kartų, tai motrisė būna pilnoka. Gal ir didesnis traukinys ten tiktų.

    Comment


      tikrai nera jokiu planu.Yra planas Vilnius- per Kauna i Siaulius. (5,7)

      Comment


        nuo naujojo grafiko is vilniaus isvyks 16:30 ir 16:42 i Kauna

        Comment


          [O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.[/QUOTE]

          o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            tikrai nera jokiu planu.Yra planas Vilnius- per Kauna i Siaulius. (5,7)
            Kokiu laiku?
            Jei būtų motrisė galėtų kiekvieną dieną. Tuščias tikrai nebūtų.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)
              Nejuokinkite. Kiekvienoje šalyje su normaliai išvystytu VT tarp tokio dydžio miestų kaip Vilnius (ir dar sostinės!) bei Kauno traukiniai važinėt kas 20-30 minučių visą dieną.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                [O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
                o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]

                Tamsta, žiūriu, labai advokatauji visokiems "optimizuotojams" bei nenorintiems nieko pagerinti, atsižvelgti į keleivių poreikius.

                Comment


                  O kaip su ankstyvais keleviais? Kodel ryte 5h vaziuoja ir traukiniai ir autobusai, o vakare po 21h tuscia? Nejau ryte ju daugiau? tenka prasyt specialiai, kad kas atvaziuoti specialiai is Kauno su masina, nes VT tarp didziuju miestu tiesiog vakarais neegzistuoja

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nejuokinkite. Kiekvienoje šalyje su normaliai išvystytu VT tarp tokio dydžio miestų kaip Vilnius (ir dar sostinės!) bei Kauno traukiniai važinėt kas 20-30 minučių visą dieną.
                    Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
                    Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
                      Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
                      Va čia irgi liuks variantas. Pvz. 12:00, 13:00, 14:00 - greitasis, o 12:20, 13:20, 14:20 - letasis i Kauna. Per 1.40. nesimaisys vienas kitam nuvykdami.

                      Per daznai ? Na ok, 12, 14, 16 greitieji - nelyginemis valandomis - letieji ar pan.

                      Jeigu nori turet pelno is keleiviu vezimo - VISU PIRMA REIKTU ISIKALUSYT I KELEIVIU PAGEIDAVIMUS

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        nuo naujojo grafiko is vilniaus isvyks 16:30 ir 16:42 i Kauna
                        o gal bus bent kazkiek pavelintas paskutinis i Marijampole ? ar vel liks toks, jog net po darbo issiprasius anksciau i ji suspeti nebus galima?

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          [O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
                          o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]

                          tarp 15:22 ir 17:00h. is Kauno - didelis tarpas. Turint omenyje, jog po to vaziuoja net 3 per valanda.

                          Galima butu logiskai 13:50 is Vilniaus paleisti atgal is Kauno ne 17:00, o apie 16:00h. Tuomet 15:35h. jei butu padarytas iki Kauno galetu perimti pastarojo isvykima 17:00 sulaukes Sestoku keleiviu

                          Comment


                            Marijampoles traukiniai vaziuos nepakeistu grafiku. Keisis Sestoku traukinys (13:15 val) ir Kybartu triju traukiniu isvykimo laikas is Kauno nuo Naujojo grafiko.(05.26)

                            suprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.is Kauno 17 17:10 17:54 tikrai tenkinantis visu keleiviu poreikius (ir mazom stotelem )

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              suprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.
                              KĄ?!?!? Kai važinėjo naktinės Klaipėda ir Ryga, TEPas per 20 min. suspėdavo atsikabinti, pakeisti kabiną, pervažiuoti į kitą stoties galą, pakeisti kabiną, prisikabinti, patikrinti stabdžius. Taip kad elektriniam 10 min. kabinų pakeitimui - užteks be problemų.

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
                                Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
                                Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.
                                  Su tranzitiniais ir daugiau, o nuo taško A į B kas valandą, juk pats 2 kartus važiavau.

                                  Comment


                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.
                                      Plius tiesioginiai priemiestiniai (pendeltåg) traukiniai. Regioniniai traukiniai iš Stokholmo taip pat vyksta į Västerås, Eskilstuna, Örebro (kartu su Stokholmu tai vienas Mälardalen regionas).
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.09, 05:41.

                                      Comment


                                        Geležinkelius rinkosi 4,2% daugiau keleivių
                                        vz.lt
                                        Išankstiniais duomenimis kovą Lietuvos geležinkeliais keliavo daugiau nei 372.000 keleivių, arba 4,2% daugiau nei tą patį mėnesį 2012 m.

                                        Comment


                                          Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų užpildytas nuo Šiaulių, yra stovinčių (bent jau ruože nuo Kaišiadorių).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X