2010-2011m. tvarkarašyje buvo ankstyvas rytinis traukinys Kazlų Rūda-Kaunas (išv.~6 val.), pagal 2011-2012m. tvarkaraštį jis važiavo nuo Marijampolės. Iš ten jis (vis DR1A) išvykdavo 5:31h ir į Kazlų Rūdą atveždavo 5-6 keleivius. 2012-2013 m. keleivinių traukinių tvarkaraštyje tas pats maršrutas sutrumpintas- prasideda vėl Kazlų Rūdoje. Atsitiko kaip turėjo atsitikti: nėra keleivių, nereikia traukinio nuo Marijampolės iki Kazlų Rūdos. Ir dar nuostolingiau atrodo, kaip anksti rytą DR1A iš kauno į Kazlų Rūdą važiuoja neveždamas keleivių (geležinkeliečiai sako "rezervu" ir apie tokiu būdu patiriamą nuostolį nutyli). Dabar tas trivagonio DR1A "rezervas" iš Kauno į Kazlų Rūdą, o 2011-2012 m. buvo iki Marijampolės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnelabai suprantu minties, ka norima pasakyti? tema apie keleiviu srautus.Jei vaziuoja negrafikinis traukinys, koks srautas gali buti. zinoma kad 0.
O vadinamų "negrafikinių" keleivinių traukinių, kuriuos pavadinau nevežančių keleivius, neturėtų ir būti. Nes jie važa orą ir jį veždami degina kurą. Ir negrafikiniais juos nevadinčiau, nes ir jie važiuoja pagal grafiką, tik tas grafikas keleiviams neskelbiamas. Iki V.26 d. tas DR1A be keleivių iš Kauno į Marijampolę išvykdavo 4:26 h. Kada dabar tiksliai išvyksta į Kazlų Rūdą, nežinau - "siūllų nemačiau", o apytikriai ~5:15h. Beje, šį rytą realiai įsitikinau, kad iš Kauno ~5:15h be keleivių, iš Kazlų Rūdos 6:00h jau su keleiviais nuo gegužės 27 d. važiuoja ne DR1A, o automotrisė PESA. Ir tvarkaraštyje traukinio Kazlų Rūda-Kaunas 6:00-6:46 h. numeris yra M690, o ta "M" raidė reiškia automotrisę. Beje, iš Kazlų Rūdos 6:46h grįžusi PESA važiuoja į depą, o kelionei 7:50h. į Kybartus iš depo išvažiuoja DR1A (iki gegužės 26 d. rytais į Kazlų Rūdą ir į Kybartus važiuodavo tas pats DR1A, kuris per valandą tarp šių reisų į depą nenuvažiuodavo.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMinty turėjau iki gegužės 26 d/ egzistavusio D690 maršruto dalį nuo Marijampolės iki Kazlų Rūdos (kurioje trijuose vagonuose tebūdavo 5 keleiviai).
O vadinamų "negrafikinių" keleivinių traukinių, kuriuos pavadinau nevežančių keleivius, neturėtų ir būti. Nes jie važa orą ir jį veždami degina kurą. Ir negrafikiniais juos nevadinčiau, nes ir jie važiuoja pagal grafiką, tik tas grafikas keleiviams neskelbiamas. Iki V.26 d. tas DR1A be keleivių iš Kauno į Marijampolę išvykdavo 4:26 h. Kada dabar tiksliai išvyksta į Kazlų Rūdą, nežinau - "siūllų nemačiau", o apytikriai ~5:15h. Beje, šį rytą realiai įsitikinau, kad iš Kauno ~5:15h be keleivių, iš Kazlų Rūdos 6:00h jau su keleiviais nuo gegužės 27 d. važiuoja ne DR1A, o automotrisė PESA. Ir tvarkaraštyje traukinio Kazlų Rūda-Kaunas 6:00-6:46 h. numeris yra M690, o ta "M" raidė reiškia automotrisę. Beje, iš Kazlų Rūdos 6:46h grįžusi PESA važiuoja į depą, o kelionei 7:50h. į Kybartus iš depo išvažiuoja DR1A (iki gegužės 26 d. rytais į Kazlų Rūdą ir į Kybartus važiuodavo tas pats DR1A, kuris per valandą tarp šių reisų į depą nenuvažiuodavo.
Comment
-
Rugsėjo 7 d. apie 15:05 val. Kauno geležinkelio stotyje mačiau, kokį "masinį desantą" paleido į antrą kelią iš Vilniaus atvažiavęs dviaukštis elektrinis traukinys. Dalis jų tame pačiame perone liko laukti traukinio į Kybartus, bet didžioji masė patraukė požemine perėja į miestą.
Vienas sau pusiau nusikeikiau: "še tau boba ir devintinės" - o dar LG aimanuoja, kad keleivių mažai, kad jų vežiojimai nuostolingi...
Tiesa, rugsėjo 7 diena buvo pirmas 2012m. kalendorinio rudens penktadienis, pirmo naujųjų mokslo metų savaitgalio pradžia... Beliktų tokio keleivių srauto pavydėti ne tik rugsėjo pradžiai ir ne tik savaitgaliams, o jie priklausys ir nuo to, kaip pirmakursiams patiks (ar nepatiks) traukiniu važiuoti rugsėjo-spalio mėnesiais...
Pilnutėlis tą penktadienį buvo ir 15:25h. išvykstantis traukinys Kaunas-Kybartai. gerai, kad važiavo trivagonis DR1A , o ne PESA, AR2 ar dvivagonis DR1A. Nors ir ketvirto vagono pasigesta...Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.11, 11:14.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai cia kaip ir su miestu VT ta pati problema. Piko metu pergrusta, kitu metu ora vezioja..
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąDR1-A dyzelinis Radviliškis-Klaipėda Kulūpėnuose visos sėdimos vietos užpildytos, yra stoviničių tambūruose.
Kokią savaitės dieną taip?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąProblema ne visai ta pati, nes miesto VT prie tam tikro autobuso reiso papildomo vagono neprikabinsi. O padaryt 4 vagonų DR1A vienam konkrečiam reisui ar yra labai sunki užduotis?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąŠiandien Kaunas-Šiauliai traukinukas užpildytas + 3-4 stovintys.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąTaip pat šiandien Vilnius - Kaunas ekspresas 16:30h. BE LAISVŲ VIETŲ. Šis reisas kiek matau pastoviai būna arti pripildymo, ar nevertėtų LG pasvarstyt ir dar kokį nors reisą paleist, jog Vilnius-Kaunas būtų pasiekiama per 1 h. ?
Yra dar vienas greitas - 17:27, stoja tik Lentvaryje ir Kaišiadoryse. Tačiau didžioji dalis traukinio būna užpildyta važiuojančių iš darbo į Lentvarį, dalinai ir Kaišiadoris, todėl studentams jau būtų mažiau vietos.Paskutinis taisė WastedYears; 2013.03.22, 23:53.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąTaip pat šiandien Vilnius - Kaunas ekspresas 16:30h. BE LAISVŲ VIETŲ. Šis reisas kiek matau pastoviai būna arti pripildymo, ar nevertėtų LG pasvarstyt ir dar kokį nors reisą paleist, jog Vilnius-Kaunas būtų pasiekiama per 1 h. ?
Kad penktadienį studentai iš Vilniaus važiuoti pradeda anksčiau, rodo ne kartą matytas pilnutėlio dviaukščio atvykimas į Kauną 15:05h (iš Vilniaus išv. 13:50h).
Pilnutėlį dviaukštį iš Vilniaus išv. 16:30h galėtų vaduoti tik 6 minutėmis škandin išvykstantis "lėtasis" ER9M. Bet, matyt, jaunimas tokiu važiuoti nenori. Aš pavasarį važiuočiau mielai - jau ne tamsu, vaizdeliai traukiniui sustojus jau pro langą atsiveria, o dar 2 litai kavai liktų.
O gal tas "lėtasis" į Kauną 16:36h. tikrai išvažiuoti galėtų kokia valanda anksčiau? Pvz., vietoje 15:35h važiuojančio į Trakus, o į Trakus - 16:36h? Tiesa, šią mintį pateikiu "ant greitųjų"- pamastymų reikia daugiau, ir ne mano vieno... Ką manote, dažnai važinėjantys iš sostinės į Kauną?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąReisas ių Vilniaus išv. 16:30h yra pernelyg dideliu intervalu nuo ankstesnio - 14:45h. išvyksta "lėtasis" ER9M.
Kad penktadienį studentai iš Vilniaus važiuoti pradeda anksčiau, rodo ne kartą matytas pilnutėlio dviaukščio atvykimas į Kauną 15:05h (iš Vilniaus išv. 13:50h).
Pilnutėlį dviaukštį iš Vilniaus išv. 16:30h galėtų vaduoti tik 6 minutėmis škandin išvykstantis "lėtasis" ER9M. Bet, matyt, jaunimas tokiu važiuoti nenori. Aš pavasarį važiuočiau mielai - jau ne tamsu, vaizdeliai traukiniui sustojus jau pro langą atsiveria, o dar 2 litai kavai liktų.
O gal tas "lėtasis" į Kauną 16:36h. tikrai išvažiuoti galėtų kokia valanda anksčiau? Pvz., vietoje 15:35h važiuojančio į Trakus, o į Trakus - 16:36h? Tiesa, šią mintį pateikiu "ant greitųjų"- pamastymų reikia daugiau, ir ne mano vieno... Ką manote, dažnai važinėjantys iš sostinės į Kauną?
Del Traku 15:35h.: visi keleiviai praktiskai islipa kartu su Lentvariu, kas vaziuoja is darbo, renkasi velesni reisa po 17h., tad gal tuo metu galima "i reisa mest" automotrise, kuri galetu sekmingai pratest reisa grizusi is Kenos:
M677: 14:00 - 14:41.
O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
Comment
Comment