Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tas autobusas dabar ne kiekvieną dieną važiuoja. O vagono esmė kokia? vis viena grįžus nebus kur jo kabinti, nes nėra traukinio toliau...

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Tas autobusas dabar ne kiekvieną dieną važiuoja. O vagono esmė kokia? vis viena grįžus nebus kur jo kabinti, nes nėra traukinio toliau...
      Na taip. Pamenu kai dar studijų laikais važinėdavomės į Berlyną - tai derinys Talinas-Šeštokai-Varšuva-Berlynas ir atgal būdavo tobulas.

      Comment


        Šiandien rytą pamačiau, kad maršrutu Kazlų Rūda-Kaunas (6:15-6:56h) automotrisos PESA (620M-014) jau mažoka. Baigiasi niūrusis metų laikas, žmonės iš Kazlų Rūdos, Jūrės, Pabališkių, Mauručių prieigų pradeda aktyviau važinėti į Kauną, į savo sklypelius jau važinėja Papilvio (prie Jūrės geležinkelio stoties) bendrijų sodininkai...
        Važiuojant jautiesi panašiai kaip "trulike"...

        Comment


          saunu, kad keleiviu dideja... taciau, daug kas nori sedeti po viena..... taip Pesos yra mazokos ir nepatogios.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            saunu, kad keleiviu dideja... taciau, daug kas nori sedeti po viena..... taip Pesos yra mazokos ir nepatogios.
            Kadangi jau pats ne vieną kartą esu važiavęs PESA, tai mano nuomone jos yra pats tas trumpiems atstumams (jeigu kelionė trunka iki 30 min.). Beje, verta pagalvoti ir apie ranktūrius (turėklus) PESA viduje, kaip yra miestų VT (kiek pamenu, dabar jų nėra).
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Šiandien pravažiavome maršrutu Šiauliai-Jonava/Kaunas ir atgal Kaunas-Šiauliai.
              Į priekį greitasis - artipilnis, o atgal motrisės užpildymas 85 proc. Absoliuti dauguma keleivių važiavo iki Šiaulių, apie 5 įlipo Jonavoje, apie 5 išlipo Kėdainiuose ir 1 Baisiogaloje.
              Atsisakius sustojimų mažose gyvenvietėse galėtų kursuoti kaip ekspresas ir būtų patrauklus.
              Lėtokai važiavo ruože Kaunas-Jonava. Keista, kad bilieto kaina traukiniu Kaunas-Jonava kainuoja brangiau nei autobusu - atitinkamai 8 ir 8,9 LTL.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2011.06.18, 18:34.

              Comment


                Tuščias trivagonis Kaunas-Marijampolė-Kazlų Rūda.

                Birželio 16 d. rytą ties Būdviečių stotele mačiau dyzelinį traukinį M690 Marijampolė-Kaunas. Važiavo ne automotrisė (nors numeris su "M" raide), o
                trivagonis DR1A.
                Keleivį pamačiau tik vieną, ir neįžiūrėjau, gal tai buvo konduktorius.
                Iš Kauno į Marijampolę šis traukinys atvažiuoja tuščias (iš Kauno toks išvyksta ~4:30h), beveik tuščias iš Marijampolės išvyksta atgal, keleivių randa tik nuo Kazlų Rūdos ...
                Ar aš klystu? Gal kas jį pastebėję kitaip?
                Iki gegužės 28 dienos šis traukinys iš Kauno tuščias važiuodavo iki Kazlų Rūdos ir su keleiviais grįždavo į Kauną.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Birželio 16 d. rytą ties Būdviečių stotele mačiau dyzelinį traukinį M690 Marijampolė-Kaunas. Važiavo ne automotrisė (nors numeris su "M" raide), o
                  trivagonis DR1A.
                  Keleivį pamačiau tik vieną, ir neįžiūrėjau, gal tai buvo konduktorius.
                  Iš Kauno į Marijampolę šis traukinys atvažiuoja tuščias (iš Kauno toks išvyksta ~4:30h), beveik tuščias iš Marijampolės išvyksta atgal, keleivių randa tik nuo Kazlų Rūdos ...
                  Ar aš klystu? Gal kas jį pastebėję kitaip?
                  Iki gegužės 28 dienos šis traukinys iš Kauno tuščias važiuodavo iki Kazlų Rūdos ir su keleiviais grįždavo į Kauną.
                  Taip yra todėl, jog "proto bokštai" šio traukinio vakare nepalieka nakvoti Marijampolėje. Matyt mašinistų brigados ir konduktoriaus nakvynė Marijampolėje kainuoja daugiau, nei tuščią, niekur nestojantį ir net tvarkaraštyje nerašytą traukinį varyt ryte iš Kauno... LG juk - ko čia stebėtis... Tas pats buvo anksčiau ir su Vilnius-Rūdiškės

                  Comment


                    Šiandien įdomumo dėlei pasivažinėjau keliais maršrutais.

                    Vilnius - Kaunas 13:50val.: dviaukštis traukinys buvo užpildytas apie 80% !! Tokiu pilnu dviaukščiu dar matyt neteko važiuoti.

                    Kaunas - Šiauliai 15:48val.: (Kaunas - Jonava) iš Kauno pajudėjome 31 keleivis. Jonavoje išlipau tik aš vienas, o įlipo 5-i keleiviai. Beje, pakeliui iki Jonavos mačiau bent 4-5 kartus žmones, specialiai mojuojančius keleiviniam traukinukui šiame ruože - matyt kai kur specialiai laukiama jo pasirodymo kad pasidžiaugti retu vaizdu.

                    Comment


                      Šiandien vakariniu 19:18 val. važiavau Kena - Vilnius. PESA galutiniame taške įsisodino 12-a keleivių, dar 3 įlipo Pakenėj, Kyviškėse tik išlipo 1, pora vyrų įsėdo Elektrodepe. Tokiam keleivių srautui PESA pats tas, kiek kitaip, nei kad Kaunas - Šiauliai variante arba Vilnius - Marcinkonys, ypač tada, kai prasidėjo uogos....

                      Comment


                        Šiandien išplatintame LG pranešime teigiama, kad šiemet pervežta 9 proc. keleivių ir 14 proc. krovinių daugiau nei pernai.
                        http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/8...imo-statistika

                        Comment


                          Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                          Šiandien išplatintame LG pranešime teigiama, kad šiemet pervežta 9 proc. keleivių ir 14 proc. krovinių daugiau nei pernai.
                          http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/8...imo-statistika
                          bet traukinių dydžius reikia mažinti, nors keleivių daugėja, keista kažkaip keleivių daugyn, traukiniai iš 3-jų vagonų lieka PESA... 9 % bene didžiausias šuolis pirmyn kiek pamenu, pataisykite, jei klystu

                          Comment


                            Ankstų liepos 29 d. rytą Kazlų Rūdoje mačiau į Mmarijampolę varomą tuščią
                            AR2. Pridursiu, kad atgal šis traukinys iš Marijampolės išvyksta 5:30 val (jau su keleiviais, nors...), į Kauną atvyksta 6:46 val. Ne kartą Kauno stotyje įsitikinau, kad tas traukinys valandą pastovėjęs 7:48val. išvažiuoja į Kybartus.
                            Na, pagalvojau: tai bus keleivių spūstis, tai keleiviai rašinės skundus, skambinės su pretenzijomis...
                            Bet į Kybartus išvažiavo kitas traukinys - trivagonis DR1A. Jį mačiau 10:51val. išvažiuojantį iš Kazlų Rūdos į Kauną.
                            Kad AR2 jau netinka iš Kazlų Rūdos 6:02 val. važiuoti į Kauną, įsitikinau rugpjūčio 4 d. rytą. Perone prie ketvirto kelio laukė 40 keleivių. Trivagoniu DR1A iš Marijampolės atvažiavo ...5 keleiviai. Du išlipo Kazlų Rūdoje, trys liko važiuoti toliau (panašu, kad į Kauną). Vis tik, traukinio maršrutu, iš Marijampolės išv.5:30h., iš Kazlų Rūdos 6:02h. AR2 leisti netinka - keleivių daug. Realu tikėti, kad ne mažesnis keleivių kiekis to traukinio laukia Jūrėje. dar kažkiek įlipa Pabališkiuose, Mauručiuose, Garliavoje. Rugpjūčio 4 d. Kazlų Rūdos stotyje lankiausi kelis kartus, tai kitų į Kauną važiuojančių keleivių Kazlų Rūdoje laukė mažiau (kai kurių mažiau nei 20). Tuo įsitikinau 7:40h.(važiavo dvivagonis DR1A), 8:15h (važiavo PESA), 14:10 (vėlavusio Peterburginio sulaikytas vėluodama važiavo PESA).
                            Kazlų Rūdos gyventojai, matyt, galvoja: anksti į Kauną nuvažiavęs nesigailėsi...

                            Comment


                              Žiemos metu savaitgaliui į provinciją ištrūkę miestiečiai grįžti stengiasi dar nesutemus. Todėl iš Kybartų ir stočių-stotelių pakeliui į Kauną palankesnis būna iš Kybartų išvykstantis 13:20h (bet ne 17:40h). Šiuo teiginiu neapsigavau 2011m. gruodžio 4 d. 14:10h. Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje: PESA iš Kybartų atvyko jau sausakimša. kažkiek keleivių išlipo, bet daug įlipo, daug įlipti dar turėjo jūrėje. Kokiomis sąlygomis lyg rytiniame "didmiesčio trulike" važiavo 30-37 km, neįsivaizduoju...
                              Sekmadienais 9:35h. iš Kauno į Kybartus turėtų važiuoti ne PESA, o trivagonis. Užtai tą pačią dieną pastebėjau, kad sekmadienį iš Marijampolės 5:31h (iš kazlų Rūdos- 6:01h) į Kauną užtektų mažesniuo traukinio (kad ir PESA arba AR2), iš Kauno 7:48 į Kybartus ir 10:00h iš ten atgal į Kauną - taip pat. Sekmadieniais keleivių srautai padidėja po pietų. Vasarą miestiečiai kaime pabūti stengiasi ilgiau, žiemą iki sutemų neužsibūna.

                              Comment


                                vakar 16.10 iš Kauno į Marijampolę išvažiavo 38 žmonės, važiavo Pesa.

                                Comment


                                  Keliaujančiųjų traukiniais – 11 proc. daugiau

                                  http://www.alfa.lt/straipsnis/136101...2-01-23_12-17/

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Keliaujančiųjų traukiniais – 11 proc. daugiau

                                    http://www.alfa.lt/straipsnis/136101...2-01-23_12-17/
                                    džiugu, jog padaugėjo keliaujančių traukiniais. Būtų dar paslankesnės nuolaidų sistemos - pvz. nuo pravažiuoto kilometražo per mėnesį - autobusams būtų dar lūdniau.

                                    Kaip bebūtų, ši frazė "nepakartojama"...:

                                    Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis 2011 m. keleivių skaičius augo apie 12 proc. (keliavo daugiau nei 70 tūkst. keleivių). Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo 2011 m. maršrute pradėję kursuoti 3 vieno vagono traukiniai – automotrisės.

                                    Keleivių ruožė padaugėjo, nes traukiniai iš trivagonių sutrumpėjo iki vienvagonių...))) panašu, jog kažkam tereikėjo piaro.

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      džiugu, jog padaugėjo keliaujančių traukiniais. Būtų dar paslankesnės nuolaidų sistemos - pvz. nuo pravažiuoto kilometražo per mėnesį - autobusams būtų dar lūdniau.

                                      Kaip bebūtų, ši frazė "nepakartojama"...:

                                      Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis 2011 m. keleivių skaičius augo apie 12 proc. (keliavo daugiau nei 70 tūkst. keleivių). Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo 2011 m. maršrute pradėję kursuoti 3 vieno vagono traukiniai – automotrisės.

                                      Keleivių ruožė padaugėjo, nes traukiniai iš trivagonių sutrumpėjo iki vienvagonių...))) panašu, jog kažkam tereikėjo piaro.
                                      O tai kokios keleivių srauto padidėjimo priežastys? Ką LG šįkart padarė teisingai, arba konkurentai neteisingai? Ar tai tik atsitiktinumas (nu maždaug krizė baigėsi, o benzinas pabrango)?

                                      Comment


                                        Didžiausias "teisingumas" matyt dviaukščiuose traukiniuose tarp Vilniaus ir Kauno. O keleivių ruože tarp Vilniaus ir Šiaulių taip pat būtų galima padidinti. Neišnaudojamas potencialas - su traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei su lengvuoju automobiliu. Bet tik trys traukiniai per dieną... Nemažai keleivių galima būtų pritraukti ryte iš Šiaulių. Nes dabar rytinis Klaipėdos traukinys į Šiaulius atvažiuoja jau per vėlai, kad tiems, kam reikia būti anksti Vilniuje juo važiuotų. Pirmasis autobusas iš Šiaulių į Vilnių net 4.30, o Vilniuje būna tik 8.05. važiuoja 3 val 35 min. Traukinys galėtų atvažiuoti per 2 val. 30 min., o išvažiuoti 5.30. Valanda ryte daug ką reiškia.
                                        O ir dienos metu reikia papildomo traukinio iš Vilniaus į Šiaulius apie 14 val.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2012.01.26, 09:31.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Didžiausias "teisingumas" matyt dviaukščiuose traukiniuose tarp Vilniaus ir Kauno. O keleivių ruože tarp Vilniaus ir Šiaulių taip pat būtų galima padidinti. Neišnaudojamas potencialas - su traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei su lengvuoju automobiliu. Bet tik trys traukiniai per dieną... Nemažai keleivių galima būtų pritraukti ryte iš Šiaulių. Nes dabar rytinis Klaipėdos traukinys į Šiaulius atvažiuoja jau per vėlai, kad tiems, kam reikia būti anksti Vilniuje juo važiuotų. Pirmasis autobusas iš Šiaulių į Vilnių net 4.30, o Vilniuje būna tik 8.05. važiuoja 3 val 35 min. Traukinys galėtų atvažiuoti per 2 val. 30 min., o išvažiuoti 5.30. Valanda ryte daug ką reiškia.
                                          O ir dienos metu reikia papildomo traukinio iš Vilniaus į Šiaulius apie 14 val
                                          .
                                          Kažkada iš Šiaulių į Vilnių ~5:30h keleivinis traukinys būdavo. Būdavo Šiauliai-Vilnius. Paskutiniu metu tai būdavo nuo naktinio traukinio Vilnius-Klaipėda atkabinti vagonai.
                                          Iš Vilniaus ~14h. iki 2009 metų kovo mėnesio būdavo dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
                                          Pomėgis naikinti traukinių maršrutus Lietuvoje paplitęs...
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2012.06.05, 13:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X