Tas autobusas dabar ne kiekvieną dieną važiuoja. O vagono esmė kokia? vis viena grįžus nebus kur jo kabinti, nes nėra traukinio toliau...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTas autobusas dabar ne kiekvieną dieną važiuoja. O vagono esmė kokia? vis viena grįžus nebus kur jo kabinti, nes nėra traukinio toliau...
Comment
-
Šiandien rytą pamačiau, kad maršrutu Kazlų Rūda-Kaunas (6:15-6:56h) automotrisos PESA (620M-014) jau mažoka. Baigiasi niūrusis metų laikas, žmonės iš Kazlų Rūdos, Jūrės, Pabališkių, Mauručių prieigų pradeda aktyviau važinėti į Kauną, į savo sklypelius jau važinėja Papilvio (prie Jūrės geležinkelio stoties) bendrijų sodininkai...
Važiuojant jautiesi panašiai kaip "trulike"...
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsaunu, kad keleiviu dideja... taciau, daug kas nori sedeti po viena..... taip Pesos yra mazokos ir nepatogios.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiandien pravažiavome maršrutu Šiauliai-Jonava/Kaunas ir atgal Kaunas-Šiauliai.
Į priekį greitasis - artipilnis, o atgal motrisės užpildymas 85 proc. Absoliuti dauguma keleivių važiavo iki Šiaulių, apie 5 įlipo Jonavoje, apie 5 išlipo Kėdainiuose ir 1 Baisiogaloje.
Atsisakius sustojimų mažose gyvenvietėse galėtų kursuoti kaip ekspresas ir būtų patrauklus.
Lėtokai važiavo ruože Kaunas-Jonava. Keista, kad bilieto kaina traukiniu Kaunas-Jonava kainuoja brangiau nei autobusu - atitinkamai 8 ir 8,9 LTL.Paskutinis taisė Salvijus; 2011.06.18, 18:34.
Comment
-
Tuščias trivagonis Kaunas-Marijampolė-Kazlų Rūda.
Birželio 16 d. rytą ties Būdviečių stotele mačiau dyzelinį traukinį M690 Marijampolė-Kaunas. Važiavo ne automotrisė (nors numeris su "M" raide), o
trivagonis DR1A.
Keleivį pamačiau tik vieną, ir neįžiūrėjau, gal tai buvo konduktorius.
Iš Kauno į Marijampolę šis traukinys atvažiuoja tuščias (iš Kauno toks išvyksta ~4:30h), beveik tuščias iš Marijampolės išvyksta atgal, keleivių randa tik nuo Kazlų Rūdos ...
Ar aš klystu? Gal kas jį pastebėję kitaip?
Iki gegužės 28 dienos šis traukinys iš Kauno tuščias važiuodavo iki Kazlų Rūdos ir su keleiviais grįždavo į Kauną.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBirželio 16 d. rytą ties Būdviečių stotele mačiau dyzelinį traukinį M690 Marijampolė-Kaunas. Važiavo ne automotrisė (nors numeris su "M" raide), o
trivagonis DR1A.
Keleivį pamačiau tik vieną, ir neįžiūrėjau, gal tai buvo konduktorius.
Iš Kauno į Marijampolę šis traukinys atvažiuoja tuščias (iš Kauno toks išvyksta ~4:30h), beveik tuščias iš Marijampolės išvyksta atgal, keleivių randa tik nuo Kazlų Rūdos ...
Ar aš klystu? Gal kas jį pastebėję kitaip?
Iki gegužės 28 dienos šis traukinys iš Kauno tuščias važiuodavo iki Kazlų Rūdos ir su keleiviais grįždavo į Kauną.
Comment
-
Šiandien įdomumo dėlei pasivažinėjau keliais maršrutais.
Vilnius - Kaunas 13:50val.: dviaukštis traukinys buvo užpildytas apie 80% !! Tokiu pilnu dviaukščiu dar matyt neteko važiuoti.
Kaunas - Šiauliai 15:48val.: (Kaunas - Jonava) iš Kauno pajudėjome 31 keleivis. Jonavoje išlipau tik aš vienas, o įlipo 5-i keleiviai. Beje, pakeliui iki Jonavos mačiau bent 4-5 kartus žmones, specialiai mojuojančius keleiviniam traukinukui šiame ruože - matyt kai kur specialiai laukiama jo pasirodymo kad pasidžiaugti retu vaizdu.
Comment
-
Šiandien vakariniu 19:18 val. važiavau Kena - Vilnius. PESA galutiniame taške įsisodino 12-a keleivių, dar 3 įlipo Pakenėj, Kyviškėse tik išlipo 1, pora vyrų įsėdo Elektrodepe. Tokiam keleivių srautui PESA pats tas, kiek kitaip, nei kad Kaunas - Šiauliai variante arba Vilnius - Marcinkonys, ypač tada, kai prasidėjo uogos....
Comment
-
Šiandien išplatintame LG pranešime teigiama, kad šiemet pervežta 9 proc. keleivių ir 14 proc. krovinių daugiau nei pernai.
http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/8...imo-statistika
Comment
-
Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiandien išplatintame LG pranešime teigiama, kad šiemet pervežta 9 proc. keleivių ir 14 proc. krovinių daugiau nei pernai.
http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/8...imo-statistika
Comment
-
Ankstų liepos 29 d. rytą Kazlų Rūdoje mačiau į Mmarijampolę varomą tuščią
AR2. Pridursiu, kad atgal šis traukinys iš Marijampolės išvyksta 5:30 val (jau su keleiviais, nors...), į Kauną atvyksta 6:46 val. Ne kartą Kauno stotyje įsitikinau, kad tas traukinys valandą pastovėjęs 7:48val. išvažiuoja į Kybartus.
Na, pagalvojau: tai bus keleivių spūstis, tai keleiviai rašinės skundus, skambinės su pretenzijomis...
Bet į Kybartus išvažiavo kitas traukinys - trivagonis DR1A. Jį mačiau 10:51val. išvažiuojantį iš Kazlų Rūdos į Kauną.
Kad AR2 jau netinka iš Kazlų Rūdos 6:02 val. važiuoti į Kauną, įsitikinau rugpjūčio 4 d. rytą. Perone prie ketvirto kelio laukė 40 keleivių. Trivagoniu DR1A iš Marijampolės atvažiavo ...5 keleiviai. Du išlipo Kazlų Rūdoje, trys liko važiuoti toliau (panašu, kad į Kauną). Vis tik, traukinio maršrutu, iš Marijampolės išv.5:30h., iš Kazlų Rūdos 6:02h. AR2 leisti netinka - keleivių daug. Realu tikėti, kad ne mažesnis keleivių kiekis to traukinio laukia Jūrėje. dar kažkiek įlipa Pabališkiuose, Mauručiuose, Garliavoje. Rugpjūčio 4 d. Kazlų Rūdos stotyje lankiausi kelis kartus, tai kitų į Kauną važiuojančių keleivių Kazlų Rūdoje laukė mažiau (kai kurių mažiau nei 20). Tuo įsitikinau 7:40h.(važiavo dvivagonis DR1A), 8:15h (važiavo PESA), 14:10 (vėlavusio Peterburginio sulaikytas vėluodama važiavo PESA).
Kazlų Rūdos gyventojai, matyt, galvoja: anksti į Kauną nuvažiavęs nesigailėsi...
Comment
-
Žiemos metu savaitgaliui į provinciją ištrūkę miestiečiai grįžti stengiasi dar nesutemus. Todėl iš Kybartų ir stočių-stotelių pakeliui į Kauną palankesnis būna iš Kybartų išvykstantis 13:20h (bet ne 17:40h). Šiuo teiginiu neapsigavau 2011m. gruodžio 4 d. 14:10h. Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje: PESA iš Kybartų atvyko jau sausakimša. kažkiek keleivių išlipo, bet daug įlipo, daug įlipti dar turėjo jūrėje. Kokiomis sąlygomis lyg rytiniame "didmiesčio trulike" važiavo 30-37 km, neįsivaizduoju...
Sekmadienais 9:35h. iš Kauno į Kybartus turėtų važiuoti ne PESA, o trivagonis. Užtai tą pačią dieną pastebėjau, kad sekmadienį iš Marijampolės 5:31h (iš kazlų Rūdos- 6:01h) į Kauną užtektų mažesniuo traukinio (kad ir PESA arba AR2), iš Kauno 7:48 į Kybartus ir 10:00h iš ten atgal į Kauną - taip pat. Sekmadieniais keleivių srautai padidėja po pietų. Vasarą miestiečiai kaime pabūti stengiasi ilgiau, žiemą iki sutemų neužsibūna.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Kaip bebūtų, ši frazė "nepakartojama"...:
Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis 2011 m. keleivių skaičius augo apie 12 proc. (keliavo daugiau nei 70 tūkst. keleivių). Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo 2011 m. maršrute pradėję kursuoti 3 vieno vagono traukiniai – automotrisės.
Keleivių ruožė padaugėjo, nes traukiniai iš trivagonių sutrumpėjo iki vienvagonių...))) panašu, jog kažkam tereikėjo piaro.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimądžiugu, jog padaugėjo keliaujančių traukiniais. Būtų dar paslankesnės nuolaidų sistemos - pvz. nuo pravažiuoto kilometražo per mėnesį - autobusams būtų dar lūdniau.
Kaip bebūtų, ši frazė "nepakartojama"...:
Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis 2011 m. keleivių skaičius augo apie 12 proc. (keliavo daugiau nei 70 tūkst. keleivių). Šiam augimui daugiausia įtakos turėjo 2011 m. maršrute pradėję kursuoti 3 vieno vagono traukiniai – automotrisės.
Keleivių ruožė padaugėjo, nes traukiniai iš trivagonių sutrumpėjo iki vienvagonių...))) panašu, jog kažkam tereikėjo piaro.
Comment
-
Didžiausias "teisingumas" matyt dviaukščiuose traukiniuose tarp Vilniaus ir Kauno. O keleivių ruože tarp Vilniaus ir Šiaulių taip pat būtų galima padidinti. Neišnaudojamas potencialas - su traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei su lengvuoju automobiliu. Bet tik trys traukiniai per dieną... Nemažai keleivių galima būtų pritraukti ryte iš Šiaulių. Nes dabar rytinis Klaipėdos traukinys į Šiaulius atvažiuoja jau per vėlai, kad tiems, kam reikia būti anksti Vilniuje juo važiuotų. Pirmasis autobusas iš Šiaulių į Vilnių net 4.30, o Vilniuje būna tik 8.05. važiuoja 3 val 35 min. Traukinys galėtų atvažiuoti per 2 val. 30 min., o išvažiuoti 5.30. Valanda ryte daug ką reiškia.
O ir dienos metu reikia papildomo traukinio iš Vilniaus į Šiaulius apie 14 val.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.26, 09:31.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDidžiausias "teisingumas" matyt dviaukščiuose traukiniuose tarp Vilniaus ir Kauno. O keleivių ruože tarp Vilniaus ir Šiaulių taip pat būtų galima padidinti. Neišnaudojamas potencialas - su traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei su lengvuoju automobiliu. Bet tik trys traukiniai per dieną... Nemažai keleivių galima būtų pritraukti ryte iš Šiaulių. Nes dabar rytinis Klaipėdos traukinys į Šiaulius atvažiuoja jau per vėlai, kad tiems, kam reikia būti anksti Vilniuje juo važiuotų. Pirmasis autobusas iš Šiaulių į Vilnių net 4.30, o Vilniuje būna tik 8.05. važiuoja 3 val 35 min. Traukinys galėtų atvažiuoti per 2 val. 30 min., o išvažiuoti 5.30. Valanda ryte daug ką reiškia.
O ir dienos metu reikia papildomo traukinio iš Vilniaus į Šiaulius apie 14 val.
Iš Vilniaus ~14h. iki 2009 metų kovo mėnesio būdavo dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
Pomėgis naikinti traukinių maršrutus Lietuvoje paplitęs...Paskutinis taisė Vitas; 2012.06.05, 13:41.
Comment
Comment